Aivan saamarin huvittavaa miten rikkinäinen puhelin, saatikka joidenkin naisten ajatusmaailma toimii. En halua yleistää, mutta ei miulle ole koskaan tullut aiemman uran aikana sellaisia tilanteita miesten kanssa kuten nyt naisten kanssa työskennellessä.
Aiemmin ravintoloiden keittiöissä työskennellessäni työkaverit ovat olleet lähinnä miehiä. Tarjoilijat suurimmalta osin toki naisia. Nyt vanhainkodin keittiössä olen 7 hengen työporukan ainoa mies, ja päällikkö tuolle porukalle. Mie olen paljon vaihtanut paikkaa, jossa työskentelen, ja tämä työkavereiden tiedossa.
Rouva, joka on samassa paikassa hoitajana aloitti lisäkeikkojen teon oman työn ohella. Ei sillä, että rahan tarve vaatisi, mutta mielenkiinnosta nähdä muitakin paikkoja ja mitä olisi tarjolla. Todella hyvät palkat muuten noilla keikkalaisilla! Tuo kun tuli julki, niin hirveä kysely, onko vaihtamassa työpaikkaa, ja toki olivat kyselleet, olenko itse lähdössä kanssa. Rouva oli heittänyt, että katselee
@Krepo kin mol sivuja.. Nyt tämä kehittynyt akkojen puheissa siihen pisteeseen, että olen kuulemma lähdössä muualle. Itse en ole mitään tuohon viittaavaa sanonut itse. Ei miulla mitään hinkua muualle ole edes. Vihdoin pääsee käsiksi 38 vuosittaiseen lomapäivän, joka ravintola alalla ihan mahdottomuus. Palkkakin hyvällä tasolla. Toki itse en ole viitsinyt heidän itse kehittelemältään totuudelta katkaista siipiä kun on niin absurdia kuunnella tuota mouhoamista. Vain naiset huh huh!