Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 382 686
  • 66 968

Glove

Jäsen
On muuten pimeetä. Stna syksy tulee, vaikka just oli kesä. Kuukin nii alhaalla ettei mitään valaise. Tulis ny sitten lyhyt syksy ja helppo talvi...w
Niin on. Pitäisi saada pikku hiljaa lamput asennettua kattoihin. Paneelit saatiin toissa päivänä paikalleen, lamput sitten seuraavaksi.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Tänään on edessä tämän kesän ainoa reissuni. Usein tehnyt kesäisin enemmänkin reissuja ja pidempiä reissuja, viime kesänäkin Saimaan kiertoreissuni kuitenkin kesti muistaakseni viikon. Mutta nyt elämän tilanteestanikin johtuen reissuni jäävät tähän yhteen. Ei pitänyt alunperin tehdä tätä yhtäkään reissua mutta kun se Iskelmäpuisto peruuntui niin siitä säästöön jääneellä rahalla lähden nyt sitten reissuun.

Tämä on tällainen lyhyt, yhden päivän reissu. En ole edes yötä vaan tulen myöhään illalla, ehkä huomisen puolella jo takaisin kotiinkin. Oikeastaan reissun sijasta tätä voisi kutsua retkeksi. Lähden reissuun Helsinkiin. Lähden jo tuossa puoli kahdeksan aikoihin Onnibussilla kohti Helsinkiä.

Helsingissä vierailen ensin Korkeasaaressa. Siitä on kuitenkin lukuisia vuosia kun olen viimeksi Korkeasaaressa käynyt, tämä oli joskus lapsena niin nähtävää varmasti riittää. Korkeasaareen aion mennä sillä lautalla jos vain lautalla on tilaa. En osta kuitenkaan lippua ennakkoon kun en ole varma mihin aikaan ehdin lautan kyytiin. Lippu pitää kuitenkin ostaa kai aika tarkalla kellon ajalla.

Korkeasaaressa kun olen käynyt niin menen sinne Sea Altaalle uimaan ja saunomaan joksikin aikaa. Minulla on jo lippuja ostettuna ennakkoon, myös tuonne Altaalle. En ole koskaan aiemmin käynyt Sea Altaalla joten se on varmaan uusi, mielenkiintoinen kokemus. Retkipäivän sitten huipentaa yhden suosikkibändini Viikatteen keikka myös tuolla Sea Altaalla.

Toivottavasti edessä on hyvä, onnistunut ja myös turvallinen retkipäivä. Ainakin ohjelma kuullostaa etukäteen varsin mielenkiintoiselta ja uuttakin koettavaa on paljon edessä. Viikatteen keikka Helsingissä kuullostaa toisaalta myös aika levottomalta mutta toivottavasti sekin menee turvallisesti.
 

Glove

Jäsen
Ihanan rauhalliset ja palauttavat 4,5 h yöunet takana. Tästä on aivan mahtavaa lähteä pirteänä ja tehokkaana uuteen päivään.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Ilmeisesti puhut paikasta nimeltä Allas Sea Pool? Ei sillä toki mitään väliä kunhan löydät perille oikeaan paikkaan, eli siihen kauppatorin kulmille, johon lautta Korkeasaarestakin rantautuu.

Jeps, siitä puhun juu. Äsken jo siellä kävin vessassa kun en huomannut tässä lähellä muutakaan vessaa mihin pääsee ilman kännykkä- tai kolikkomaksua. Kännykälläni kun ei pysty jostain syystä maksamaan noita vessamaksuja. Siellä oli ystävällistä henkilökuntaa, ei ottanut maksua edes vessakäynnistä vaikka WC:n ovessa luki että ei-asiakkailta maksu kaksi euroa.

Nyt istun Kauppatorilla kahvilla. Pian tästä suunnistan sinne mistä lautta Korkeasaareen lähtee.
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ihanan rauhalliset ja palauttavat 4,5 h yöunet takana. Tästä on aivan mahtavaa lähteä pirteänä ja tehokkaana uuteen päivään.

Jösses pärjäätkö noin vähillä unilla? Ite nukun 7-8 tuntia yössä ja joskus kun jää alle 6 tunnin niin on aika väsynyt päivä tiedossa.
 
K

Kiekkokatsoja

Just in beaverista kirjoittavat lehdissä. Aika härskiä.

Lisäys. Joku oli ollut tämän samaisen berberin keikalla, ja moitti järjestelyjä iltalehdessä. Vip lipulla, joutui bajamajojen viereen.
Aika rankkaa, kun pitää samaan aikaan haistaa, ja kuunnella paskaa. Toisaalta, on ainakin keikan tehosteet olleet, mitä parhaimpia.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Enää ei ole paljosta kiinni. Asunto ja autot löytyneet jo Miamista, seuraavaksi pitää enää voittaa tuleva Eurojackpot. Siis muutto jo lähes varmaa.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Enää ei ole paljosta kiinni. Asunto ja autot löytyneet jo Miamista, seuraavaksi pitää enää voittaa tuleva Eurojackpot. Siis muutto jo lähes varmaa.
Onhan Miamissa lämmintä ja eksoottista, mutta jos Jenkkilästä pitäisi valita osavaltio, johon muuttaisi, niin omat valintani olisivat järjestyksessä Maine, Minnesota, Alaska ja ehkä New York. Olen sen verran pahasti tykästynyt eri vuodenaikoihin, että ajatus jossain tropiikissa asumisesta vuoden ympäri ei tunnu mielekkäältä.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Nyt istun Kauppatorilla kahvilla. Pian tästä suunnistan sinne mistä lautta Korkeasaareen lähtee.

Eikö ole mukava istua Kauppatorilla kahvilla? Korkeasaaresta vissiin pääsee Hakaniemeen, jonka torilla on vielä mukavampi viettää aikaa, kun kommunistit on jo ajettu itään ja demareita on enää muutama. Vähän huumoria väliin. Mutta siis hauskaa että olet täällä Helsingissä.

PS: Hakaniemen torista sen verran, että Kahvisiskosten tms. kahvi on pahaa, ne eivät vissiin osaa puhdistaa laitteitaan vaikka oikein nimessä mainitaan kahvi. Näin oli ennen ja näin oli tänä kesänä kun heillä kahvilla kävin, joten kannattaa mennä siihen naapuriin paljon paremman makuiselle kahville. Aikoinaan asuttiin niin, että näkyi akkunasta Hakaniemen tori ja seurailin liikehdintää torilla. Tein havaintoja mahdollisesta maanpetoksellisesta toiminnasta ja soitin Supoon kerran päivässä. Joskus kahdesti. Sitten niillä kai muuttui numero ja uusi numero oli ja yhä on salainen, kummallista.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Onhan Miamissa lämmintä ja eksoottista, mutta jos Jenkkilästä pitäisi valita osavaltio, johon muuttaisi, niin omat valintani olisivat järjestyksessä Maine, Minnesota, Alaska ja ehkä New York. Olen sen verran pahasti tykästynyt eri vuodenaikoihin, että ajatus jossain tropiikissa asumisesta vuoden ympäri ei tunnu mielekkäältä.
Minä olen taaseen tykästynyt vain yhteen vuoden aikaan ja onhan siellä Panthersien jäähallissa vähän vilpoista (jos oikein muistan yhdeksän vuoden takaisesta), jos sitä tarvitsee ja toki niissä peleissä kävisin. Ostettava asunto on noin sadan metrin päässä Miami Heatin kotiareenasta, joten myös pari ottelua koripalloa käyn myös katsomassa.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Onhan Miamissa lämmintä ja eksoottista, mutta jos Jenkkilästä pitäisi valita osavaltio, johon muuttaisi, niin omat valintani olisivat järjestyksessä Maine, Minnesota, Alaska ja ehkä New York. Olen sen verran pahasti tykästynyt eri vuodenaikoihin, että ajatus jossain tropiikissa asumisesta vuoden ympäri ei tunnu mielekkäältä.
Colorado voisi olla myös ihan miellyttävä.
 

Glove

Jäsen
Minä olen taaseen tykästynyt vain yhteen vuoden aikaan ja onhan siellä Panthersien jäähallissa vähän vilpoista (jos oikein muistan yhdeksän vuoden takaisesta), jos sitä tarvitsee ja toki niissä peleissä kävisin. Ostettava asunto on noin sadan metrin päässä Miami Heatin kotiareenasta, joten myös pari ottelua koripalloa käyn myös katsomassa.
Kai se olisi Florida tai Kalifornia. Floridassa on tosin hurrikaaneja ja Kalifornia voi massiivisen maanjäristyksen myötä vajota mereen. Pitänee siis valita jotain siltä väliltä. Texas? Tai Arizona. Siellä on käsittääkseni kuivaa ja lämmintäkin.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Laita enemmän vaatteita päälle. Aikuinen ihminen.
Joo. Tiedän että Glovella on enemmän vaatteita päällä kuin muilla kesäisin pl. minä. Sitten kun kuljetaan farkuissa ja hupparissa, kun muut kulkee mikroshotseissa ja vaimohakkaaja päällä, niin voi Jeesus sitä vittuilua. -ei täällä noin kylmä ole, ota nyt edes huppari pois jne. Emme ota, kun alle +20 astetta on jäätävä kylmyys.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Joo. Tiedän että Glovella on enemmän vaatteita päällä kuin muilla kesäisin pl. minä. Sitten kun kuljetaan farkuissa ja hupparissa, kun muut kulkee mikroshotseissa ja vaimohakkaaja päällä, niin voi Jeesus sitä vittuilua. -ei täällä noin kylmä ole, ota nyt edes huppari pois jne. Emme ota, kun alle +20 astetta on jäätävä kylmyys.
No se nyt on tyhmää jos vittuillaan siitä kun on "liikaa" vaatteita, sehän on vaan yksilöllistä mikä kenellekin on liikaa. Mutta siitä nyt sietääkin vähän palautetta antaa jos oletettavasti aikuinen mies valittaa että on kylmä, siihen kun pystyy pukeutumisella kohtalaisen helposti vaikuttamaan.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Olen tänään tosiaan kierrellyt Korkeasaaressa. Joskus 10.20 tulin lautalla tuohon Korkeasaaren edustalle ja nyt olen kierroksen päättämässä. Melkein 4 tuntia sain täällä kulumaan, josta osa ajasta kyllä kului ruokaillessa.

Iso ja laaja aluehan tämä on. En välttämättä edes muistanut kuinka laaja alue tämä Korkeasaari on. Tai monethan tämän paikan nyt tietää joten ei varmaan mitään tämän enempää tarvitse esitellä paikkaa. Melko paljon tuli täällä nähtyä, osa eläimistä oli kyllä jossain koloissaan piilossa joten niitä en nähnyt. Ja luulen että joitakin alueita jäi vielä kiertämättäkin.

Hyvin on saanut täällä päivän kulumaan. Kiinnostavaahan täällä on kierrellä. Eniten jäi mieleen varmaan heti kierroksen alussa aitauksessa ollut Amurin tiikeri. Oli niin upeasti aitauksessaan nähtävillä että jäi mieleen, upea peto. Toinen mikä jäi mieleen varsinkin myös oli tuo nimeltään Moki-apina. Niin suloisilla silmillään se katseli sieltä häkistään. Todella lutuinen.

Kyllähän täällä pääsi eläimiä ihailemaan vaikka tosiaan osa niistä oli jossain piilossa kun ei näkynyt. Mutta ei tämä mikään turha reissu ollut.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Maalasin oven.
 

Liitteet

  • käsi.jpg
    käsi.jpg
    820,4 KB · kertaa luettu: 77

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Kyllä tämä Ogeli on sitten mukava paikka asustella. Tarpeeksi kaukana keskustasta, paljon vehreitä puistoja, kauniita nuoria naisia, rentoa meininkiä. Myös yhteydet joka suuntaan ovat helvetin hyvät. Minä tykkään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös