Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 600 083
  • 68 347

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ristus muuten on komia tuo tyyni meri. Vaikkei valtameri ookkaan. Tässä pari ehtoota ollu jo tyyntä, tänään tuli jo isompi ahvenkin jigiin. Tiätty vaan uks, joten matkaansa jatkoi se. Kyllä mä voisin vaikka tänne muuttaa, vaikkei mitään täällä olekaan. Kun vaan perse kestäis muuton.

Glove

Jäsen
Jaa se olisi hammaslääkäriin meno tänään reilun tunnin päästä. Yksi paikka on inakin lohjennut. Toivottavasti ei löydy muuta korjattavaa.

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK

Glove

Jäsen
Hieman erikoinen kokemus tuo hammaslääkärikäynti. Lääkärihän yleensä kertoo mitä on tekemässä ja mitä potilaan pitää tehdä. Tällä kertaa lääkäri ei tainnut sanoa muuta kuin hei, kun tulin sisään ja muuten äänessä oli hoitaja. Homma tuli kuitenkin hoidetuksi ja minulla on jälleen ehjät hampaat.

Minor

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Hieman erikoinen kokemus tuo hammaslääkärikäynti. Lääkärihän yleensä kertoo mitä on tekemässä ja mitä potilaan pitää tehdä. Tällä kertaa lääkäri ei tainnut sanoa muuta kuin hei, kun tulin sisään ja muuten äänessä oli hoitaja. Homma tuli kuitenkin hoidetuksi ja minulla on jälleen ehjät hampaat.

Tää on varmaan vähän yksilöllistä mut mä en välttämättä edes halua kuulla mitä se lekuri tekee, kunhan tekee sen hyvin. Tulee olo että sen kommentointiin pitäis jotenkin vastata ja se on tosi luontevaa kun on suu täynnä härveleitä. Ellei ole jotain oikeasti tärkeää kuten revitäänkö hammas. :) Kyllä mä sen kanssa voin etu- ja jälkikäteen jutella mut en sen toimenpiteen aikana.

K

Kiekkokatsoja

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Vesku Loiri valikoi kuoleman, syöpäleikkauksien sijaan.
Linkki vie iltalehteen. Asiasta kertoo Jari Tervo.
Niin, elämä on valintoja. Ja valinta elää vielä hetki, kuten tykkää, voi olla vaikeiden leikkauksien sijaan, ok vaihtoehto.
Luin itse noita samoja juttuja. 77-vuotiaalle ja muutenkin heikossa kunnossa olleelle varmasti parempi tie oli tämä.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Mä on kova Leevi-fani. Surku vaan kun kesä menee aina täällä mökillä, kesäteatterit on loistavaa viihdykettä. Tuo pitäis nähdä, vaan taitaa jäädä näkemättä. Sulla hyvä meno noissa riennoissa, pidä tuo. On jotain mietittävää ja tekemisen meininkiä. Hyvä Vilperi!

Juu, onhan tässä elämä mennyt kesällä eteenpäin. Tullut sellaista virtaa lisää elämään ja elämän halua. Muistan kun huhtikuussa ja toukokuussa vielä makoilin paljon sängyssäkin vain päiväsaikaankin. Sekin alkoi käymään mielen päälle. Mutta vähitellen on alkanut löytymään kyllä sisältöä elämään.

Tosin tämä kotikuntoutuksen tukihenkilöni on ollut aika painokkaastikin sitä mieltä että tätä toimintaa on nyt jo liikaakin elämässäni ja on huolissaan käykö se vähitellen psyykkeen päälle. Puhu myös että A-klinikkakin voi ottaa asiaan kantaa ja auttaa siinä.

Mutta tänään taas A-klinikan sairaanhoitaja piti lähinnä vain hyvänä asiana sitä että elämässäni on nyt hyvin sisältöä ja aktiviteettia. Ja painotti sitä että myös se kotona oleminen voi alkaa käymään sen psyykkeen päälle ja että osaan varmaan itsekin tulkita milloin on elämässä jo liikaa sisältöä, lukea itseäni.

Tämä on nyt näitä. Kun on kahta erilaista näkökantaa niin on vaikeahko päättää kumman kelkassa on. Mutta ehkä tähän löytyy vähitellen kultainen keskitie. Olisi sopiva sekoitus aktiviteettia ja tekemistä että myös rauhoittumista ja lepoa.

Ehkä tässä voi olla ihan levollisin mielin kuitenkin, asiat ei ole ihan niin hälyttävästi. Kaikesta tietenkin ongelman saa luotua jos niikseen tulee ja liikaa märehtii, niin kuin minulla on tapana ollut. Mutta ei niin paljon pahaa ettei jotain hyvääkin.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tuollaisen jötikän mies sai nostettua virvelillä mökillä. Painosta on osaa sanoa mutta pituutta on kolmisenkymmentä senttiä.

Liitteet

• IMG_20220810_172956_HDR.jpg
    IMG_20220810_172956_HDR.jpg
    871,9 KB · kertaa luettu: 119

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Tuollaisen jötikän mies sai nostettua virvelillä mökillä. Painosta on osaa sanoa mutta pituutta on kolmisenkymmentä senttiä.
Missä tuommoisia kalavalemittoja myydään?

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
On muuten pimeetä. Stna syksy tulee, vaikka just oli kesä. Kuukin nii alhaalla ettei mitään valaise. Tulis ny sitten lyhyt syksy ja helppo talvi...w

Glove

Jäsen
On muuten pimeetä. Stna syksy tulee, vaikka just oli kesä. Kuukin nii alhaalla ettei mitään valaise. Tulis ny sitten lyhyt syksy ja helppo talvi...w
Niin on. Pitäisi saada pikku hiljaa lamput asennettua kattoihin. Paneelit saatiin toissa päivänä paikalleen, lamput sitten seuraavaksi.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tänään on edessä tämän kesän ainoa reissuni. Usein tehnyt kesäisin enemmänkin reissuja ja pidempiä reissuja, viime kesänäkin Saimaan kiertoreissuni kuitenkin kesti muistaakseni viikon. Mutta nyt elämän tilanteestanikin johtuen reissuni jäävät tähän yhteen. Ei pitänyt alunperin tehdä tätä yhtäkään reissua mutta kun se Iskelmäpuisto peruuntui niin siitä säästöön jääneellä rahalla lähden nyt sitten reissuun.

Tämä on tällainen lyhyt, yhden päivän reissu. En ole edes yötä vaan tulen myöhään illalla, ehkä huomisen puolella jo takaisin kotiinkin. Oikeastaan reissun sijasta tätä voisi kutsua retkeksi. Lähden reissuun Helsinkiin. Lähden jo tuossa puoli kahdeksan aikoihin Onnibussilla kohti Helsinkiä.

Helsingissä vierailen ensin Korkeasaaressa. Siitä on kuitenkin lukuisia vuosia kun olen viimeksi Korkeasaaressa käynyt, tämä oli joskus lapsena niin nähtävää varmasti riittää. Korkeasaareen aion mennä sillä lautalla jos vain lautalla on tilaa. En osta kuitenkaan lippua ennakkoon kun en ole varma mihin aikaan ehdin lautan kyytiin. Lippu pitää kuitenkin ostaa kai aika tarkalla kellon ajalla.

Korkeasaaressa kun olen käynyt niin menen sinne Sea Altaalle uimaan ja saunomaan joksikin aikaa. Minulla on jo lippuja ostettuna ennakkoon, myös tuonne Altaalle. En ole koskaan aiemmin käynyt Sea Altaalla joten se on varmaan uusi, mielenkiintoinen kokemus. Retkipäivän sitten huipentaa yhden suosikkibändini Viikatteen keikka myös tuolla Sea Altaalla.

Toivottavasti edessä on hyvä, onnistunut ja myös turvallinen retkipäivä. Ainakin ohjelma kuullostaa etukäteen varsin mielenkiintoiselta ja uuttakin koettavaa on paljon edessä. Viikatteen keikka Helsingissä kuullostaa toisaalta myös aika levottomalta mutta toivottavasti sekin menee turvallisesti.

Glove

Jäsen
Ihanan rauhalliset ja palauttavat 4,5 h yöunet takana. Tästä on aivan mahtavaa lähteä pirteänä ja tehokkaana uuteen päivään.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilmeisesti puhut paikasta nimeltä Allas Sea Pool? Ei sillä toki mitään väliä kunhan löydät perille oikeaan paikkaan, eli siihen kauppatorin kulmille, johon lautta Korkeasaarestakin rantautuu.

Jeps, siitä puhun juu. Äsken jo siellä kävin vessassa kun en huomannut tässä lähellä muutakaan vessaa mihin pääsee ilman kännykkä- tai kolikkomaksua. Kännykälläni kun ei pysty jostain syystä maksamaan noita vessamaksuja. Siellä oli ystävällistä henkilökuntaa, ei ottanut maksua edes vessakäynnistä vaikka WC:n ovessa luki että ei-asiakkailta maksu kaksi euroa.

Nyt istun Kauppatorilla kahvilla. Pian tästä suunnistan sinne mistä lautta Korkeasaareen lähtee.

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ihanan rauhalliset ja palauttavat 4,5 h yöunet takana. Tästä on aivan mahtavaa lähteä pirteänä ja tehokkaana uuteen päivään.

Jösses pärjäätkö noin vähillä unilla? Ite nukun 7-8 tuntia yössä ja joskus kun jää alle 6 tunnin niin on aika väsynyt päivä tiedossa.

K

Kiekkokatsoja

Just in beaverista kirjoittavat lehdissä. Aika härskiä.

Lisäys. Joku oli ollut tämän samaisen berberin keikalla, ja moitti järjestelyjä iltalehdessä. Vip lipulla, joutui bajamajojen viereen.
Aika rankkaa, kun pitää samaan aikaan haistaa, ja kuunnella paskaa. Toisaalta, on ainakin keikan tehosteet olleet, mitä parhaimpia.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Enää ei ole paljosta kiinni. Asunto ja autot löytyneet jo Miamista, seuraavaksi pitää enää voittaa tuleva Eurojackpot. Siis muutto jo lähes varmaa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy