Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 339 692
  • 66 858

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ne terveiset oli rakkauden terveisiä, kuulkaapas nyt.

Suomessahan on toiminut semiaktiivinen Everton-kannattajien seura. Jos en ihan väärin muista, niin kokoontuivat jonkun yhdistyksen jäsenen kotiin katsomaan yhdessä peliä. Raumalla.
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Yle näytti Valioliigaa kauteen 1997-1998 asti. Vika peli oli lauantaina 4.4.1998 pelattu Tottenham-Everton. Mertaranta selosti ja Rönkä kommentoi. Peli päättyi 1-1. Molemmat taistelivat putoamista vastaan ja onnistuivat pysymään niukasti viivan paremmalla puolella.
Mertaranta ja Rönkä vai Tottenham ja Everton?
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Mertaranta ja Rönkä vai Tottenham ja Everton?
Mertaranta ja Rönkä tipahti ainakin, kun selostivat Boltonin matsia ja spekuloivat samalla, että mistä Nathan Blake on saanut lempinimen The Snake. Perus parin minuutin hiljaisuus tuli, kun hihittelivät kahdestaan.

Voin muistaa pelaajan väärinkin, mutta tapahtuma jäi mieleen.
 
Onkohan maailmantilanteen takia kertauskutsut lisääntyneet. 12 vuotta sitten pääsin itse reserviin eikä ole tähän mennessä tarvinnut kerrata, joka kerta kun postilaatikolla käyn on mielessä että jokohan nyt. Näkyykö inttiläiset paljon kertaajia kasarmeilla?
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Vuokrakämppä kaupungilta. Laittoi hakemuksen noin kuukausi sitten. Asun neliössä, niin olin varma, ettei tule saamaan pariin vuoteen omaa asuntoa. Toisin kävi.
Naapurit tehny niin monta ilmotusta kuinka sun luukussa ramppaa kaikenmaailman Jatkishörhöjä, porttoja, riettaita Setämiehiä sekä muita syntisiä paheellisen elämän viettäjiä, että kattoivat parhaaks saada poika pois omilleen ettei toista samallaista kasva huudeille...?
 

Ralph

Jäsen
Roskia viedessä huomasin, että joku on kantanut taloyhtöiön lukittuun roskakatokseen pyykinpesukoneen. Mahtaakohan syynä olla, ettei sitä ole jaksettu viedä asianmukaiseen paikkaan vai ei ole kykyjä viedä kauemmas? En tiedä kuka sen sieltä mahtaa korjata matkaansa, kun roska-auton väki ei sitä vie kuten ei heidän kuulukaan.

Jonkun ison Samsungin television pahvit lojuivat samassa katoksessa varmaan pari kuukautta. Ei siis oltu purettu pahveja ja laitettu keräyslaatikkoon, joten roskakuskit eivät sitä ottaneet mukaan.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Muita hereillä täällä?
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Exälle muuten iso keskisormi tähän väliin. Se on luultavasti pöllinyt minulta Kevinin levyt, siis tämän suomalaisen hienon indiebändin. Se pakkasi osan levyistä, kun erottiin, ja Keviniä ei vain löydy. Ei löydy varastostakaan, jossa osa levyistä on tilanpuutteen takia. Mutta Kevinin sijaan exä on tunkenut minulle jotain vitun Adelea ja Shakiraa ja huonoja kokoelmia, joita en todellakaan tarvitse. Ja eihän noita Kevinin levyjä löydy enää oikein mistään, joten piti kysyä itseltään Ville Särmältä. Sillä onneksi on.

Minä olen niin outo, että haluan omistaa ne levyt, vaikka niitä muualta kuuntelisin.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Google Translate ehdottaa kieleksi somaliaa. Mitä olen tehnyt väärin?
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Roskia viedessä huomasin, että joku on kantanut taloyhtöiön lukittuun roskakatokseen pyykinpesukoneen. Mahtaakohan syynä olla, ettei sitä ole jaksettu viedä asianmukaiseen paikkaan vai ei ole kykyjä viedä kauemmas? En tiedä kuka sen sieltä mahtaa korjata matkaansa, kun roska-auton väki ei sitä vie kuten ei heidän kuulukaan.

Jonkun ison Samsungin television pahvit lojuivat samassa katoksessa varmaan pari kuukautta. Ei siis oltu purettu pahveja ja laitettu keräyslaatikkoon, joten roskakuskit eivät sitä ottaneet mukaan.
Väittäisin, että se on huoltomiehen hommia hoitaa ylimääräiset romut roskakatoksesta pois jos siellä semmoisia on. Taloyhtiön laskuun toki.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Katsoitko sittarin tarjouslehteä?

Työviikko ohi ja punkkulasi kädessä.
Mitä, oliko Cittarissa kalja tarjouksessa? Just kävin kyllä Myrtsissä.

Täällä juodaan valkkaria. Ja viikon päästä ollaan tähän aikaan veli @Krepo'n kanssa luultavasti jo mukavassa nousussa Lappeenrannassa ja menossa derbyyn.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Joku hatara muistikuva että tuli oltua nummiksen kanssa baarissakin eilen. Onneksi setämiehenä älyää lähteä kotiin ajoissa kun whatsupista löytyy viesti klo 01:12 nummikselle että olen kotona.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Joku hatara muistikuva että tuli oltua nummiksen kanssa baarissakin eilen. Onneksi setämiehenä älyää lähteä kotiin ajoissa kun whatsupista löytyy viesti klo 01:12 nummikselle että olen kotona.
Joku hatara muistikuva, että kolme viikkoa sitten olen viimeksi oluen juonut, sen koommin ei ole alkoholi maistunut lain.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Jengi varmaan käyttää täällä paljon Eliteprospectsia, kysymys kuuluukin että toimiiko se isolla osalla käyttäjistä helvetin usein erittäin hitaasti? Tälläkin hetkellä sivut eivät aukea ja ilmoittaa suoraan 503 erroria. Lisäksi mobiililaitteella välillä ihan luokaton käyttää kun mainoksia puskee koko ajan.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Jengi varmaan käyttää täällä paljon Eliteprospectsia, kysymys kuuluukin että toimiiko se isolla osalla käyttäjistä helvetin usein erittäin hitaasti? Tälläkin hetkellä sivut eivät aukea ja ilmoittaa suoraan 503 erroria. Lisäksi mobiililaitteella välillä ihan luokaton käyttää kun mainoksia puskee koko ajan.
Puhelimella on kyllä vittumaista käyttää kun mainoksien takia sivu pomppii reilusti. Muutamia pelaajia etsiessä on kyllä näyttänyt ihan koneellakin erroria, jolloin olen vaihtanut hockeydb:n puolelle. Olisikohan siellä käyttäjämäärät kasvaneet näin NHL:n pre-seasonin aluksi kun pitää katsoa että mitä kaikkia pelaajia sitä onkaan leirillä ja missä ne ovat pelanneet?
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Joku hatara muistikuva että tuli oltua nummiksen kanssa baarissakin eilen. Onneksi setämiehenä älyää lähteä kotiin ajoissa kun whatsupista löytyy viesti klo 01:12 nummikselle että olen kotona.
Muistikuvat kaipaavat ilmeisesti vahvistusta. Olimme siis Pohjois-Haagan asemanseudun kiihkeässä yöelämässä ja sitä ennen minun luonani aloittelemassa. Joimme italialaista kuivaa valkoviiniä hienosti pikkusormi pystyssä ja harmittelimme sitä, kun KooKoo ja SaiPa hävisivät molemmat, tosin Tapparan tappio nauratti. Myös @Glove liittyi iltamiin etäyhteydellä, hän taisi juoda lonkeroa. Illasta on kuvallisiakin todisteita olemassa. Tässä on tainnut käydä nyt sellainen vahinko, että minä olen ollut selvästi vähemmän humalassa. Tosin ne baarissa vedetyt tupsluikkarit kävivät minullekin päähän. Mutta nyt taas uuteen nousuun, mjötööh?!1
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Joku hatara muistikuva, että kolme viikkoa sitten olen viimeksi oluen juonut, sen koommin ei ole alkoholi maistunut lain.
Sama homma minulla. Kolme viikkoa sitten join alkoholia viimeksi. Ei ole maistunut sen jälkeen. Toki olen kärsinyt koronankin tässä sen jälkeen. Kolme viikkoa on minulla yleensä se maaginen raja. Kolme viikkoa kun on selvä, niin sen jälkeen saattaa mennä 3-4 kuukautta putkeen selvänä. Muutenkaan ei tule juotua enää paljoa. 18 kg lihavampana join kerran 22 olutta (0,33l ja 4,5%), enkä tullut edes kunnolla känniin. Nyt riittäisi ehkä reilu puolet siitä ja olisin jo melko humalassa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös