Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 598 325
  • 68 332
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Vuokrakämppä kaupungilta. Laittoi hakemuksen noin kuukausi sitten. Asun neliössä, niin olin varma, ettei tule saamaan pariin vuoteen omaa asuntoa. Toisin kävi.
Naapurit tehny niin monta ilmotusta kuinka sun luukussa ramppaa kaikenmaailman Jatkishörhöjä, porttoja, riettaita Setämiehiä sekä muita syntisiä paheellisen elämän viettäjiä, että kattoivat parhaaks saada poika pois omilleen ettei toista samallaista kasva huudeille...?

Ralph

Jäsen
Roskia viedessä huomasin, että joku on kantanut taloyhtöiön lukittuun roskakatokseen pyykinpesukoneen. Mahtaakohan syynä olla, ettei sitä ole jaksettu viedä asianmukaiseen paikkaan vai ei ole kykyjä viedä kauemmas? En tiedä kuka sen sieltä mahtaa korjata matkaansa, kun roska-auton väki ei sitä vie kuten ei heidän kuulukaan.

Jonkun ison Samsungin television pahvit lojuivat samassa katoksessa varmaan pari kuukautta. Ei siis oltu purettu pahveja ja laitettu keräyslaatikkoon, joten roskakuskit eivät sitä ottaneet mukaan.

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Muita hereillä täällä?

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Exälle muuten iso keskisormi tähän väliin. Se on luultavasti pöllinyt minulta Kevinin levyt, siis tämän suomalaisen hienon indiebändin. Se pakkasi osan levyistä, kun erottiin, ja Keviniä ei vain löydy. Ei löydy varastostakaan, jossa osa levyistä on tilanpuutteen takia. Mutta Kevinin sijaan exä on tunkenut minulle jotain vitun Adelea ja Shakiraa ja huonoja kokoelmia, joita en todellakaan tarvitse. Ja eihän noita Kevinin levyjä löydy enää oikein mistään, joten piti kysyä itseltään Ville Särmältä. Sillä onneksi on.

Minä olen niin outo, että haluan omistaa ne levyt, vaikka niitä muualta kuuntelisin.

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Google Translate ehdottaa kieleksi somaliaa. Mitä olen tehnyt väärin?

Suosikkijoukkue
1992-1993 JyP HT, no smoking team
Roskia viedessä huomasin, että joku on kantanut taloyhtöiön lukittuun roskakatokseen pyykinpesukoneen. Mahtaakohan syynä olla, ettei sitä ole jaksettu viedä asianmukaiseen paikkaan vai ei ole kykyjä viedä kauemmas? En tiedä kuka sen sieltä mahtaa korjata matkaansa, kun roska-auton väki ei sitä vie kuten ei heidän kuulukaan.

Jonkun ison Samsungin television pahvit lojuivat samassa katoksessa varmaan pari kuukautta. Ei siis oltu purettu pahveja ja laitettu keräyslaatikkoon, joten roskakuskit eivät sitä ottaneet mukaan.
Väittäisin, että se on huoltomiehen hommia hoitaa ylimääräiset romut roskakatoksesta pois jos siellä semmoisia on. Taloyhtiön laskuun toki.

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Katsoitko sittarin tarjouslehteä?

Työviikko ohi ja punkkulasi kädessä.
Mitä, oliko Cittarissa kalja tarjouksessa? Just kävin kyllä Myrtsissä.

Täällä juodaan valkkaria. Ja viikon päästä ollaan tähän aikaan veli @Krepo'n kanssa luultavasti jo mukavassa nousussa Lappeenrannassa ja menossa derbyyn.

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Joku hatara muistikuva että tuli oltua nummiksen kanssa baarissakin eilen. Onneksi setämiehenä älyää lähteä kotiin ajoissa kun whatsupista löytyy viesti klo 01:12 nummikselle että olen kotona.

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Joku hatara muistikuva että tuli oltua nummiksen kanssa baarissakin eilen. Onneksi setämiehenä älyää lähteä kotiin ajoissa kun whatsupista löytyy viesti klo 01:12 nummikselle että olen kotona.
Joku hatara muistikuva, että kolme viikkoa sitten olen viimeksi oluen juonut, sen koommin ei ole alkoholi maistunut lain.

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Jengi varmaan käyttää täällä paljon Eliteprospectsia, kysymys kuuluukin että toimiiko se isolla osalla käyttäjistä helvetin usein erittäin hitaasti? Tälläkin hetkellä sivut eivät aukea ja ilmoittaa suoraan 503 erroria. Lisäksi mobiililaitteella välillä ihan luokaton käyttää kun mainoksia puskee koko ajan.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Jengi varmaan käyttää täällä paljon Eliteprospectsia, kysymys kuuluukin että toimiiko se isolla osalla käyttäjistä helvetin usein erittäin hitaasti? Tälläkin hetkellä sivut eivät aukea ja ilmoittaa suoraan 503 erroria. Lisäksi mobiililaitteella välillä ihan luokaton käyttää kun mainoksia puskee koko ajan.
Puhelimella on kyllä vittumaista käyttää kun mainoksien takia sivu pomppii reilusti. Muutamia pelaajia etsiessä on kyllä näyttänyt ihan koneellakin erroria, jolloin olen vaihtanut hockeydb:n puolelle. Olisikohan siellä käyttäjämäärät kasvaneet näin NHL:n pre-seasonin aluksi kun pitää katsoa että mitä kaikkia pelaajia sitä onkaan leirillä ja missä ne ovat pelanneet?

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Muistikuvat kaipaavat ilmeisesti vahvistusta. Olimme siis Pohjois-Haagan asemanseudun kiihkeässä yöelämässä ja sitä ennen minun luonani aloittelemassa. Joimme italialaista kuivaa valkoviiniä hienosti pikkusormi pystyssä ja harmittelimme sitä, kun KooKoo ja SaiPa hävisivät molemmat, tosin Tapparan tappio nauratti. Myös @Glove liittyi iltamiin etäyhteydellä, hän taisi juoda lonkeroa. Illasta on kuvallisiakin todisteita olemassa. Tässä on tainnut käydä nyt sellainen vahinko, että minä olen ollut selvästi vähemmän humalassa. Tosin ne baarissa vedetyt tupsluikkarit kävivät minullekin päähän. Mutta nyt taas uuteen nousuun, mjötööh?!1

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Joku hatara muistikuva, että kolme viikkoa sitten olen viimeksi oluen juonut, sen koommin ei ole alkoholi maistunut lain.
Sama homma minulla. Kolme viikkoa sitten join alkoholia viimeksi. Ei ole maistunut sen jälkeen. Toki olen kärsinyt koronankin tässä sen jälkeen. Kolme viikkoa on minulla yleensä se maaginen raja. Kolme viikkoa kun on selvä, niin sen jälkeen saattaa mennä 3-4 kuukautta putkeen selvänä. Muutenkaan ei tule juotua enää paljoa. 18 kg lihavampana join kerran 22 olutta (0,33l ja 4,5%), enkä tullut edes kunnolla känniin. Nyt riittäisi ehkä reilu puolet siitä ja olisin jo melko humalassa.

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
30.7. on viimeksi tullut juotua alkoholia. Kuumeisena sain juuri ja juuri nieltyä lonkeron. On hyvinkin mahdollista, että kyseessä oli ainoa kerta tänä vuonna.

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Roma voitti Milanossa. Ihanaa!

mr hat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
En tiedä teistä, mutta tuntuu jotenkin helvetin pelottavalta ja jopa ahdistavalta, että erään itäisen naapurivaltion touhun vain lisätessä kierroksiaan aiemmasta kokoontuu ties mitkä urheilukomiteat päättämään sitä, otetaanko nämä pari roistoa mukaan leikkiin joskus vuonna X. Siis aivan käsittämätöntä. Suursiivousta tarvitaan näemmä useassakin paikassa.

Löin myös vetoa, että Stanley Cupin voittaa ensi kesänä New York Rangers. Pahoittelut joukkueen faneille, sillä ennen viime kautta veikkasin paikallisvastus Islandersia mestariksi, eikä se päättynyt kovin hyvin. Siihen en tosin onneksi laittanut rahaa kiinni silloin.

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Kävin tuossa ns. ytimessä ja tietysti pitää mennä kotiin grillin kautta.

Roger: Kebab ranskalaiset
Ravintoloitsija: selvä menee hetki!

Sitten tullaan Rookerin luo:

Ravintoloitsija: Kebab rulla tässä ole hyvä!
Roger: Tilasin Kebab ranskalaisilla
Ravintoloitsija: Tilasit rullakebab!
Roger: Ei kun Kebab ranskalaisilla...

Sitten menee hetki... :

Ravintoloitsija: Tässä kebab ranskalaisilla!

Sitten taksilla kotiin ja ei muuta ku laatikko auki. Jahas, siellä on kanahampurilainen ja ranskalaiset. Tässä vaiheessa toki ei ole enää mitään tehtävissä, joten syödään nyt sitten. Mutta ei nyt saatana oikeasti, mitä on taas tämä että joo siinä kebabranut ja sitten siellä on kanahampurilainen. En toki tiedä kumpi sitten olisi ollut lähempänä, se aiemmin tarjottu rullakebab vai tämä mitä nyt saatiin.

No syötyä tuli mutta sanon silti että ei saatana.

Glove

Jäsen
Tulipas nukuttua, pitkästä aikaa. Nukkumaan menin joskus 22:30 paikkeilla. Heräsin kyllä jo seitsemältä ja kävin vessassa, mutta ajattelin, että jos vielä hetken nukkuisin. Tämä hetki kesti sitten neljä tuntia. Tuntuu ihan oudolta kun ei herännyt kertaakaan keskellä yötä, ei väsytä herätessä. Tästä voisi tulla hyvä päivä.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Tulipas nukuttua, pitkästä aikaa. Nukkumaan menin joskus 22:30 paikkeilla. Heräsin kyllä jo seitsemältä ja kävin vessassa, mutta ajattelin, että jos vielä hetken nukkuisin. Tämä hetki kesti sitten neljä tuntia. Tuntuu ihan oudolta kun ei herännyt kertaakaan keskellä yötä, ei väsytä herätessä. Tästä voisi tulla hyvä päivä.

Hyvä että olet saanut nukuttua. On tuo nukkuminen kuitenkin sen verran tärkeä asia muun elämän kannalta. Koko seuraavan päivän saa vetää niin zipissä ja vähän poissaolevana jos ei saa unta. Toisaalta sitten taas hyvin nukkuneena jaksaa niin paljon paremmin.

On minullakin tässä viime viikkoina ollut nukkuminen välillä hankalaa. Joskus on ollut unettomia öitä ja sitten joskus olen taas nukkunut sellaisia 7-8 tunnin yöunia. Melko ailahtelevaa on ollut, sain kyllä viikonlopuksi unilääkettä nukahtamisvaikeuksiin.

Pientä köhää tässä ollut viime päivät. On tullut pieni yskäkin, joka vaivaa etenkin yöllä. Nyt viikonloppuna en olekaan asunnostani poistunut koska se on kai aika tarkkaa näinä päivinä. Oliko se keskiviikko vai torstai kun minut passitettiin sieltä klubitalolta kotiinkin kesken päivän. En välttämättä itse olisi lähtenyt mutta yksikön johtaja minut sieltä kotiin lähetti.

Tämä viikko ollut kyllä hitusen parempi kuin pari edeltävää. Murheet ei ole painanut niin paljoa mielessä ja ollut fiilis hieman pirteämpi. Kai tämä ihmisen elo alkaa tästä hiljalleen taas paranemaan?

K

Kiekkokatsoja

Näin toissa yönä unta että Inka Korhonen ahdisteli minua seksuaalisesti. Tai siis eihän se ollut ahdistelua kun nautin siitä. Oli kiva uni.
Hyvä kun joku näkee mieleisiään unia. Joku saattaa tulla kateelliseksi sulle.
Itse en ole muutamaan vuosikymmeneen nähnyt "märkiä unia." Toisaalta en ole yli kymmeneen vuoteen pahojakaan unia.
Ihan tavallisia on unet nykyisin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy