Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 598 371
  • 68 332

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
20 ja jopa 10 vuotta sitten olisin osannut nimetä kohtalaisen helposti 20 sen hetken parhainta jalkapalloilijaa, mutta nykyään jopa viiden nimeäminen on tosi vaikeaa. Seuraan kyllä futista, mutta näistä uusista (eli vuoden 1988) jälkeen syntyneistä pelaajista vain aniharva on jäänyt mieleen ja osa heistäkin on jo lopettanut. Olen kai tullut vanhaksi.

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
20 ja jopa 10 vuotta sitten olisin osannut nimetä kohtalaisen helposti 20 sen hetken parhainta jalkapalloilijaa, mutta nykyään jopa viiden nimeäminen on tosi vaikeaa. Seuraan kyllä futista, mutta näistä uusista (eli vuoden 1988) jälkeen syntyneistä pelaajista vain aniharva on jäänyt mieleen ja osa heistäkin on jo lopettanut. Olen kai tullut vanhaksi.

Liki 30 vuotta sitten tiesin brittifutiksesta pelaajia. Nykyään vain Messi ja Ronaldo ovat tuttuja.

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
20 ja jopa 10 vuotta sitten olisin osannut nimetä kohtalaisen helposti 20 sen hetken parhainta jalkapalloilijaa, mutta nykyään jopa viiden nimeäminen on tosi vaikeaa. ...
No, kyl määki 70-luvulla... ainaski ne kymmenen parasta (imho)

Liki 30 vuotta sitten tiesin brittifutiksesta pelaajia. Nykyään vain Messi ja Ronaldo ovat tuttuja.
Silloin joskus 60-/70-luvuilla, kun TV2:lta tuli syksystä kevääseen joka lauantai klo 17 aikoihin brittifutista, siis liigapeli, olin hyvinkin valveutunut jalkapallon suhteen ja osasin nimetä koko liigan tähtipelaajien lisäksi eri joukkueiden runkopelaajia vinon pinon. Muutama vuosikymmen 70-luvun jälkeen on sitten ollut vähän hiljaisempaa...

K

Kiekkokatsoja

Myös mun kaasuputki vuotaa. Tuli myöskin kaksi voimakasta räjähdystä. Syylliseksi en epäile venäjää. Enkä venäläistä ruokaa.
En myöskään yritä helpottaa hoitajapulaa, palkkaamalla ulkomailta apua, vaan hoidan asian itse.
Kuuntelin juuri selkokieli uutislähetyksen. Ja laitoin omani tänne.
Ai niin, sää ennuste oli unohtua. Odotettavissa iltaan asti sumua, ja myös tuuletusikkunasta tulevaa viileyttä.

Glove

Jäsen
No, kyl määki 70-luvulla... ainaski ne kymmenen parasta (imho)

Silloin joskus 60-/70-luvuilla, kun TV2:lta tuli syksystä kevääseen joka lauantai klo 17 aikoihin brittifutista, siis liigapeli, olin hyvinkin valveutunut jalkapallon suhteen ja osasin nimetä koko liigan tähtipelaajien lisäksi eri joukkueiden runkopelaajia vinon pinon. Muutama vuosikymmen 70-luvun jälkeen on sitten ollut vähän hiljaisempaa...
Millonka nuo lauantaipelit loppuivat?

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Mää muistelisin että tuli ainakin viä 80-luvun lopulla ja ehkä jopa 90-luvun alussa? Jossain kohtaa vissiin rahaventtiiliä verettiin piänemmälle ja siirryttiin näyttään toisen sarjaportaan pelejä.

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jotenkin mulla on sellainen mielikuva, että reippaasti 80-luvun puolelle mentiin, mutta en nyt ole varma.
Siinä vaiheessa mulla oli muutakin tekemistä lauantai-iltapäivisin, kun oli jälkikasvua ja semmoista...

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Jotenkin mulla on sellainen mielikuva, että reippaasti 80-luvun puolelle mentiin, mutta en nyt ole varma.
Siinä vaiheessa mulla oli muutakin tekemistä lauantai-iltapäivisin, kun oli jälkikasvua ja semmoista...
Muistaakseni ainakin vielä -95 näytettiin, kun muistan, että Andy Colen pelejä olen ManUnitedissa katsellut.

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Muistaakseni ainakin vielä -95 näytettiin, kun muistan, että Andy Colen pelejä olen ManUnitedissa katsellut.
Ok - voi hyvinkin olla. Minun muistissani ovat ennen kaikkea Aulis Virtasen selostukset sieltä 70-luvulta, joihin mahtuu monenlaista sattumusta.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Ok - voi hyvinkin olla. Minun muistissani ovat ennen kaikkea Aulis Virtasen selostukset sieltä 70-luvulta, joihin mahtuu monenlaista sattumusta.
Niitä selosti loppuvaiheissa Mertsikin. Aisaparinsa Jukka Röngän kanssa meni jutut välillä niin levottomiks ettei matsin seuraamisesta tullu mitään. Tolloin nauratti, nykyään varmaan vituttais...

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Niitä selosti loppuvaiheissa Mertsikin. Aisaparinsa Jukka Röngän kanssa meni jutut välillä niin levottomiks ettei matsin seuraamisesta tullu mitään. Tolloin nauratti, nykyään varmaan vituttais...
Joo, Mertsi ja Rönkä piruilivat jatkuvasti toisilleen, kun kannattivat eri joukkueita. Silloin se välillä nauratti, mutta eihän sitä enää kyllä kuuntelisi mielellään...

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Yle näytti Valioliigaa kauteen 1997-1998 asti. Vika peli oli lauantaina 4.4.1998 pelattu Tottenham-Everton. Mertaranta selosti ja Rönkä kommentoi. Peli päättyi 1-1. Molemmat taistelivat putoamista vastaan ja onnistuivat pysymään niukasti viivan paremmalla puolella.

Seuraavalla kaudella oikeuksien hinnat kohosivat huimasti ja Yle luopui niistä. Sen sijaan näytettiin divaria ja Skotlannin liigaa, mutta ne eivät kiinnostaneet katsojia.

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Yle näytti Valioliigaa kauteen 1997-1998 asti. Vika peli oli lauantaina 4.4.1998 pelattu Tottenham-Everton. Mertaranta selosti ja Rönkä kommentoi. Peli päättyi 1-1. Molemmat taistelivat putoamista vastaan ja onnistuivat pysymään niukasti viivan paremmalla puolella.

Seuraavalla kaudella oikeuksien hinnat kohosivat huimasti ja Yle luopui niistä. Sen sijaan näytettiin divaria ja Skotlannin liigaa, mutta ne eivät kiinnostaneet katsojia.

Olis pitänyt kysyä oikeassa ketjussa.

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa

Kuulutko sä muuten siihen kuuluisaan Suomi-Everton -seuraan?

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ne terveiset oli rakkauden terveisiä, kuulkaapas nyt.

Suomessahan on toiminut semiaktiivinen Everton-kannattajien seura. Jos en ihan väärin muista, niin kokoontuivat jonkun yhdistyksen jäsenen kotiin katsomaan yhdessä peliä. Raumalla.

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Mertaranta ja Rönkä vai Tottenham ja Everton?

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mertaranta ja Rönkä vai Tottenham ja Everton?
Mertaranta ja Rönkä tipahti ainakin, kun selostivat Boltonin matsia ja spekuloivat samalla, että mistä Nathan Blake on saanut lempinimen The Snake. Perus parin minuutin hiljaisuus tuli, kun hihittelivät kahdestaan.

Voin muistaa pelaajan väärinkin, mutta tapahtuma jäi mieleen.

Suosikkijoukkue
Raipen SaiPa
Onkohan maailmantilanteen takia kertauskutsut lisääntyneet. 12 vuotta sitten pääsin itse reserviin eikä ole tähän mennessä tarvinnut kerrata, joka kerta kun postilaatikolla käyn on mielessä että jokohan nyt. Näkyykö inttiläiset paljon kertaajia kasarmeilla?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy