Kuulin kaverilta, että Teuvo Loman oli ollut joskus 2005 esittämässä Jokerien pikkujouluissa "Helsinki City Boy"-biisin. Porukka oli toivonut encorea, mihin Teuvo oli tokaissut, että "ei mulla oo ku tää yks biisi" (vaikka olihan siellä mm. se "cover"-versio Carriesta). "Ei se haittaa, vedä se uudestaan", oli kuulunut vastaus.Eilen kävi hieman eriskummallinen tilanne Fuengirolalaisessa baarissa. Rokki baarissa soi täysin yllättäen Teuvo Lomanin Helsinki City boy!!! @banaaninviljelijä herraa kiittäminen tästä!
Ja tapasit minun kaverin siellä, joka on baarin kyyppari, vaan oli eilen vapaalla ja laittoi kyseisen viisun soimaan ja tällä kertaa kummankaan ei tarvinnut maksaa sitä tuhatta euroa, joka vaaditaan, jos pyydetään tuon tyylistä musiikkia.Eilen kävi hieman eriskummallinen tilanne Fuengirolalaisessa baarissa. Rokki baarissa soi täysin yllättäen Teuvo Lomanin Helsinki City boy!!! @banaaninviljelijä herraa kiittäminen tästä!
No, kyllä näistäkin saisi tuntitolkulla "nukkuvaa" kuvaa tai videota...Yhteensä noin tunnin verran olis kuvattuna nukkuvaa/pesevää/kehräävää kissaa. Teen niistä asmr -videon ja räjäytän skenen pankin.
Ei kahta sanaa. Kakkonen on ykkönen (kolme sanaa).Tunnin päästä tulisi taas yksi matsi korruptiokisoja. Toisena vaihtoehtona olisi oikea elokuvataiteen klassikko, Emmanuelle 2. Vaikea valinta, vaikea valinta.
Kakkoseen, ykköseen vai kenties kolmoseen?Ei kahta sanaa. Kakkonen on ykkönen (kolme sanaa).
Ookko koskaan heränny pomos viärestä kauheessa darrassa ja kukkamekossa...?Pitkästä aikaa Kuopion yöelämässä. Joku jonne kyselee missä olen töissä. Sanoin että Trevor Philips Industriesilla. Jonne kysyi että et ole Philipsillä? En niin. Trevor Philips Industries.
@CuJo#31
luin ensin et olet Trevor Philips Enterprisen porukkaa, mut se olikin Industries. Huh.Pitkästä aikaa Kuopion yöelämässä. Joku jonne kyselee missä olen töissä. Sanoin että Trevor Philips Industriesilla. Jonne kysyi että et ole Philipsillä? En niin. Trevor Philips Industries.
@CuJo#31
No, parempi tuokin kuin Philip Morris, I assume....luin ensin et olet Trevor Philips Enterprisen porukkaa, mut se olikin Industries. Huh.
Eiköhän veli @Roger Moore herännyt Puijon tornista tutuun pukeutuneena ja olutpullo sullottuna rektumiin. Normiperjantai siis.Ookko koskaan heränny pomos viärestä kauheessa darrassa ja kukkamekossa...?
Meillä oli joskus jonkun aiemman duunipaikan jossain tsembaloissa esiintymässä Haddaway. Siis se joku tyyppi jolla on tasan yksi biisi jostain sadan vuoden takaa ja sen voimin varmaan edelleen kiertää maailmaa. Ei ollut mikään huikea suksee, kun jengi ei päässyt mitenkään tunnelmaan mukaan, kun ei tunnistanut edes niitä väsyneitä covereita, joita kaiffari veti. Niinpä samainen ”what is love” kuultiin vähintään kolmesti lyhyen keikan aikana. Poistuin niistä bileistä aika nopeasti viimeistään siinä vaiheessa, kun duunikaveri alkoi kiehnätä ympärillä ja ehdotella kaikenlaista. Yksin poistuin. Nykyään ei enää ehdotella, missään. Pisti vituttamaan. Kiitti vaan.Kuulin kaverilta, että Teuvo Loman oli ollut joskus 2005 esittämässä Jokerien pikkujouluissa "Helsinki City Boy"-biisin. Porukka oli toivonut encorea, mihin Teuvo oli tokaissut, että "ei mulla oo ku tää yks biisi" (vaikka olihan siellä mm. se "cover"-versio Carriesta). "Ei se haittaa, vedä se uudestaan", oli kuulunut vastaus.
Ja niin Teuvo oli sitten vetänyt "Helsinki City Boyn" jonkun 10 kertaa putkeen.
Kyllä kyseessä on valtionhallinnon viranhaltija virkanimikkeellä pääministerin kuljettaja.Näin äsken lyhenteen ”pmk”.
Ensimmäinen mielleyhtymä: päästettyjen maalien keskiarvo.