Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 396 267
  • 67 050

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ostin luumuja. Eihän noista nyt mitään makuelämystä saa, mutta ovat ilmeisen terveellisiä ja laittaa mahan toimimaan. Kai. Sen näkee sit myöhemmin.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pelle Miljoona olis tuolla illalla, mutta miten sitä siihen aikaan olis keikkakunnossa, jos siis normipäivää mietitte. Joskus viiden ja kuuden välillä heräsin. Pizza oli vieressä. Pyörää piti hetki etsiä.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Siis hetkonen. Tässä junassa on ravintolavaunu muttei palvelua. Miten tällainen pahuus on päässyt tapahtumaan? Mulla ei oo ees omaa kaljaa repussa.
 

redpecka

Jäsen
Siis hetkonen. Tässä junassa on ravintolavaunu muttei palvelua. Miten tällainen pahuus on päässyt tapahtumaan? Mulla ei oo ees omaa kaljaa repussa.
Nyt on paha. Ryöstääkö juna vai odottaako tarjoilijaa ja tulla ryöstetyksi.

En tiedä mistä mihin olet menossa, mutta Jameksi Böndille käy aina vaikeuksien jälkeen flaksi.

Odotan raportteja.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Kisapuistoon ajellessa huomioni kiinnittyi pariin isoon tienvarsimainokseen. Molemmat olivat sinikeltaisin värein. Toisessa teksti Slava ukraini ja toisessa oletettavasti sama kyyrillisillä aakkosilla. Täällä Lappeessa kun sattuneista syistä liikkuu aika reilusti ihmisiä itärajan takaa, niin mukavasti herättävät huomiota heidän keskuudessaan. I assume.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Kisapuistoon ajellessa huomioni kiinnittyi pariin isoon tienvarsimainokseen. Molemmat olivat sinikeltaisin värein. Toisessa teksti Slava ukraini ja toisessa oletettavasti sama kyyrillisillä aakkosilla. Täällä Lappeessa kun sattuneista syistä liikkuu aika reilusti ihmisiä itärajan takaa, niin mukavasti herättävät huomiota heidän keskuudessaan. I assume.
Eikös se Lappeelainen kansanedustaja parin kaverin kera noi omasta pussistaan maksanut? Näin muistelen lukeneeni. Hieno homma joka tapauksessa.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Monesti Harlinit istuvat vierekkäin sohvalla leffaa katsellen, kuin mikä tahansa pariskunta. Erona on vain se että katsottava elokuva on aina joku Rennyn ohjaamista pätkistä.
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Loirin poismeno yhdisti kansan vielä viimeisen kerran, mutta sitten yks pääministeri vetää lärvät ja vetää kaikki haavat auki.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Viimeinen maijallinen mustaherukoita lähti tulille. Jos hyvin käy (saa jostain paljon omenoita) niin keitän vielä maijallinen puolukka-omenamehua. Se on mun herkkua...
 

Liitteet

  • IMG_20220819_084528_HDR.jpg
    IMG_20220819_084528_HDR.jpg
    816,7 KB · kertaa luettu: 36
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Sairastellut tässä lähes kokoajan noin kuukauden ajan, aina jokusen päivän lähes työkykyinen ja sitten taas mennään. Viime sunnuntaina sain jonkun astma/sydänkohtauksen, maanantaina sitten lääkäriin, otetaan EKG, kuunnellaan keuhkot, tutkitaan kurkku ja kaikki kuulee, että yskä on infernaalinen eikä taaskaan lääkärit löydä mitään syytä, saikkua vaan lykkäävät.
Ja kun teen pelkästään keikkatyötä, niin eipä ole kassaan karttunut mitään ja vuokrakin pitäisi maksaa.
Tänään pitkästä aikaan työkykyinen ja minulla oli sovittu työvuoro. Menen töihin ja minulle sanotaan, että eikö sulle ole soitettu, sun työvuoro oli annettu toiselle. Siihen meni sekin vähäinen viisikymppinen.
No, jotta homma ei olisi pelkästään synkistelyä, olin tehnyt jo viereiseen paikkaan keikkatyösopimuksen ja kävin sieltä kyselemässä, että olisko nyt niitä töitä ja olihan niitä. Olivat ihmetelleet, kun minua ei ollut näkynyt.
Parempi tuntipalkka, pidemmät työvuorot ja kevyempi työ, mitä olen nyt kesän "tehnyt". Ja jos homma menee ns. pulkkaan, sopimus muuttuu vakinaiseksi aika vauhdikkaastikin.
Toinen hyvä puoli tässä oli myös se, että saa katsoa keihään karsinnat, jos vaikka Vimpelin mies menisi finaaliin (edustaa Kuortaneen Urheilijoita).
 
K

Kiekkokatsoja

Tänään hikoillaan, ennusteessa on +30 menossa rikki.
Koska viimeksi on ollut tähän aikaan vuodesta, näin kuumaa? Liekkö koskaan, mikä lienee ennätys?
 

Minor

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tänään hikoillaan, ennusteessa on +30 menossa rikki.
Koska viimeksi on ollut tähän aikaan vuodesta, näin kuumaa? Liekkö koskaan, mikä lienee ennätys?

Elokuun lämpöennätykseen on vielä vähän matkaa:

Elokuu
33,8​
7. ja 8.8.2010​
Heinola, Lahti

 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tulisi vaan tännekin ja kestäisi jouluun asti. Sen jälkeen voisi tulla taas kesä.
Hyi. Itse odottelen syksyä jo, vaikka ei nämäkään kelit toisaalta haittaa. Kai sitten olen aika onnellisessa asemassa, kun osaan iloita kaikista erilaisista vuodenajoista ja keleistä, mitä Suomessa voi kokea.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös