Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 439 001
  • 67 239

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Oon yrittänyt ostaa Prismasta valmiiksi paistettuja siskonmakkaroita, mutta joka kerta ne ovat loppu, kun kauppakassitilaus saapuu kotio.

Nuo haluisin testata, kun vituttaa se sotkeminen niiden kuorellisten kanssa.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Uuden sähkösopimuksen myötä löysin itelleni vielä koukuttavamman sivun kuin jatkoaika, nimittäin fingrid datahub. Vielä näyttää pylväät hyvältä, mutta mitähän tuo näyttää esim, joulukuussa tai tammikuussa...
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Jossain leffassa tää oli, en enää muista missä.



Joo - aikoinaan fyssan tunnilla labrassa opettaja oli tuonut lenkkimakkaran mukanaan ja näytti, kuinka se lämmitetään sähköllä. Tasavirta-säätömuuntajaan banaaniliitinpiuhat, toiset päät makkaran ja säätimestä varovasti virtaa => banaaniliittimet pullahtivat itsestään pois makkarasta, kun se kuumeni tarpeeksi ja halkesi lopulta - hyvältä maistui...
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Pari päivää ollut vähän miehisempiä hommia.
 

Liitteet

  • savotta.jpg
    savotta.jpg
    378,6 KB · kertaa luettu: 103
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Helvetti että alkaa puuduttaa tämä työnhaku. Kiva päästä aina haastatteluun vain saadakseen sähköpostiin perinteisen "valintamme ei kohdistunut valitettavasti sinuun". V***u.
 

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
Ei ole todellista..
olin juuri menossa duunissa syömään. Siinä ajattelin että teen pienen vaikutuksen pariin kesätyöntekijään jotka meillä on. Pari hyppyä rappusissa ja raks… sahataana mun pöksyt repesi.
 

Liitteet

  • B822B6E5-12F4-41D5-97BA-FBD3D7974F39.jpeg
    B822B6E5-12F4-41D5-97BA-FBD3D7974F39.jpeg
    854,7 KB · kertaa luettu: 113

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Ei ole todellista..
olin juuri menossa duunissa syömään. Siinä ajattelin että teen pienen vaikutuksen pariin kesätyöntekijään jotka meillä on. Pari hyppyä rappusissa ja raks… sahataana mun pöksyt repesi.
No, ilmeisesti teit sitten vaikutuksen... lähtemättömänkö... ehkä...

PS. Mikä on muuten "sahataana"?
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
PS. Mikä on muuten "sahataana"?
Sahataana on erittäin kiukuissaan kirjoitettu sana iPhone 13:sta. Joka on muuten aivan paska puhelin..ainakin tämä minun versio on aivan sukka. Lähettänyt jo 2kpl takaisin pajalle
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Sahataana on erittäin kiukuissaan kirjoitettu sana iPhone 13:sta. Joka on muuten aivan paska puhelin..ainakin tämä minun versio on aivan sukka. Lähettänyt jo 2kpl takaisin pajalle
Joo - on munkin laitteissa tuommoisia tekstinennustusalgoritmejä - ihan paskoja nekin...
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Olis koivulle tarvetta. Saa tuoda klapeinakin.
Veljeni kyllä myy koivuklapia ja myös kotiin kuljetettuna. Mutta hänen tilauskirjat on täynnä täksi syksyksi ja osittain jo ensi vuodeksi. Ja taidatte kuitenkin olla liian kaukana kotiin kuljetusta varten. Traktorilla on todella tylsää köröttää neljääkymppiä nelostiellä. ;-)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös