Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 599 531
  • 68 344

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
(1)
  • Tykkää
Reactions: npc

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Kävin Twitterissä selaamassa yhden entisen nimimerkin edesottamuksia ja suureksi yllätyksekseni huomasin päässeeni "Ruusumies"-kategoriaan.
Itse pääsin "risumieheksi". Ei se yllätä, kun suippokorva valinnan teki.

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itse pääsin "risumieheksi". Ei se yllätä, kun suippokorva valinnan teki.

Paljon onnea! Oliko teillä joku palstabiiffi? Itse en muista koko heppua. Mutta sovinisti hän ei ainakaan vaikuta olevan :D.

Onko sulle tullut jo lisäinfoa, missä ja milloin pelataan? Rauman yöelämä kuulostaa traumaattiselta.

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Paljon onnea! Oliko teillä joku palstabiiffi? Itse en muista koko heppua. Mutta sovinisti hän ei ainakaan vaikuta olevan :D.

Onko sulle tullut jo lisäinfoa, missä ja milloin pelataan? Rauman yöelämä kuulostaa traumaattiselta.

Jopa raumaattiselta. Heh..

Se riittää, että on porilainen & raumalainen sekä Ässät vs Lukko.

(1)
  • Tykkää
Reactions: BOL

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jopa raumaattiselta. Heh..

Se riittää, että on porilainen & raumalainen sekä Ässät vs Lukko.

Mä en ole suippokorva, niin en näistä tiedä :D.

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ilmeisesti. Hoida roolisi tyylillä, me koitetaan pitää yläpää kunnossa ja toimivana.
Mä luulen, että sen pitäisi mennä ihan päinvastoin :D.

npc

Jäsen
Mitaan pitaa en ole tänään syönyt. Korjaan asian piakkoin. Sillä kohta pitaa vetää harkkapeli Jyppiä ja @Nelfor -ia vastaan. Vain kunnon pitaa pitaa miehen tiellä. Öh.

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ostin luumuja. Eihän noista nyt mitään makuelämystä saa, mutta ovat ilmeisen terveellisiä ja laittaa mahan toimimaan. Kai. Sen näkee sit myöhemmin.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pelle Miljoona olis tuolla illalla, mutta miten sitä siihen aikaan olis keikkakunnossa, jos siis normipäivää mietitte. Joskus viiden ja kuuden välillä heräsin. Pizza oli vieressä. Pyörää piti hetki etsiä.

(1)
  • Tykkää
Reactions: npc

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Siis hetkonen. Tässä junassa on ravintolavaunu muttei palvelua. Miten tällainen pahuus on päässyt tapahtumaan? Mulla ei oo ees omaa kaljaa repussa.

npc

Jäsen
Siis hetkonen. Tässä junassa on ravintolavaunu muttei palvelua. Miten tällainen pahuus on päässyt tapahtumaan? Mulla ei oo ees omaa kaljaa repussa.
Nyt on paha. Ryöstääkö juna vai odottaako tarjoilijaa ja tulla ryöstetyksi.

En tiedä mistä mihin olet menossa, mutta Jameksi Böndille käy aina vaikeuksien jälkeen flaksi.

Odotan raportteja.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy