Hols Nilgerssön
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- 1992-1993 JyP HT, no smoking team
Kertokaa nyt joku mikä sen hyypiön twitteri on, mä en ainakaan sitä omin avuin löydä.
Sama kuin nimimerkki tällä palstalla.Kertokaa nyt joku mikä sen hyypiön twitteri on, mä en ainakaan sitä omin avuin löydä.
Itse pääsin "risumieheksi". Ei se yllätä, kun suippokorva valinnan teki.Kävin Twitterissä selaamassa yhden entisen nimimerkin edesottamuksia ja suureksi yllätyksekseni huomasin päässeeni "Ruusumies"-kategoriaan.
Itse pääsin "risumieheksi". Ei se yllätä, kun suippokorva valinnan teki.
Paljon onnea! Oliko teillä joku palstabiiffi? Itse en muista koko heppua. Mutta sovinisti hän ei ainakaan vaikuta olevan :D.
Onko sulle tullut jo lisäinfoa, missä ja milloin pelataan? Rauman yöelämä kuulostaa traumaattiselta.
Pidä pää ylhäällä, koko ilta tulee!! Br Steril, Team Pistelingon ykkösketjun laituriJopa raumaattiselta. Heh..
Se riittää, että on porilainen & raumalainen sekä Ässät vs Lukko.
Jopa raumaattiselta. Heh..
Se riittää, että on porilainen & raumalainen sekä Ässät vs Lukko.
@BOL hoitaa sitten oman pään.
Ilmeisesti. Hoida roolisi tyylillä, me koitetaan pitää yläpää kunnossa ja toimivana.Musta on varmaan kaavailtu sellaista alapään karvaajaa?
Mä luulen, että sen pitäisi mennä ihan päinvastoin :D.Ilmeisesti. Hoida roolisi tyylillä, me koitetaan pitää yläpää kunnossa ja toimivana.
Kokonaisuus onneksi ratkaisee.Mä luulen, että sen pitäisi mennä ihan päinvastoin :D.
Törkeetä maalittamista. Jättäkää nyt hyvät veljet ja siskot ja herrajumalat redpecka rauhaan vai mitä pitaa hän on muka syönyt?
Olisit jättänyt ne simpukka-pitat eilen syömättä, niin saisit olla rauhassa!Törkeetä maalittamista. Jättäkää nyt hyvät veljet ja siskot ja herrajumalat redpecka rauhaan vai mitä pitaa hän on muka syönyt?
Valitettavasti JYPin pitaa vetää tänään saipulia nekkuun. Kannattaa varata hyvää pitaa, että on lohturuokaa tappion hetkellä.Mitaan pitaa en ole tänään syönyt. Korjaan asian piakkoin. Sillä kohta pitaa vetää harkkapeli Jyppiä ja @Nelfor -ia vastaan. Vain kunnon pitaa pitaa miehen tiellä. Öh.
Nyt on paha. Ryöstääkö juna vai odottaako tarjoilijaa ja tulla ryöstetyksi.Siis hetkonen. Tässä junassa on ravintolavaunu muttei palvelua. Miten tällainen pahuus on päässyt tapahtumaan? Mulla ei oo ees omaa kaljaa repussa.