Turha Kaukalo
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Hyvinkään parhaat juottolat? Lentokentän lähellä jossa festarit on ei näytä lähellä olevan.
Älä mene niihin. Kun muualla mennään radalle niin Hyvinkäällä ampumaradalle.
Hyvinkään parhaat juottolat? Lentokentän lähellä jossa festarit on ei näytä lähellä olevan.
Kyllä tulee autoilulle hintaa kun tankkaamaankin pitää ajaa melkein 100 km. Kai noiden pitäisi ostaa sähköautot niin voi kotona tankata.
Itse puolestaan tykkään istuskella tunnin ulkona paikassa, jossa ei tarvitse nähdä ketään menemässä minnekään. Veden äärellä. Joko järvi taikka joki. Siinä pari kaljaa, ja tulee rento olo keholle ja mielelle. Toimii myös ilman kaljaa.Ei nyt ollut tarkoitus herättää kateutta, mut reilu tunnin kävin tuolla asemalla katselemassa ihmisiä kun ne menee jonnekin. Kaljaakin kun oli.
Tekniikan museo, Herttoniemenranta sekä Arabianranta ovat sellaisia paikkoja, joissa pääsee nauttimaan toisinaan useita tuntejakin täydestä rauhasta veden ääressä. Varsinkin ensimmäinen paikka on juuri ihanteellinen siihen tarkoitukseen, koska huolimatta suosiostaan sieltä löytyy aina yksi vapaana oleva penkki, jossa nauttia elämästä. Vaikka olen ollut stadilainen vuodesta 2000 lähtien, en koe ydinkeskustaa tai sen puistoja miellyttävinä paikkoina, joten muun muassa siksi en ole vieläkään käynyt Koffin puistossa.Itse puolestaan tykkään istuskella tunnin ulkona paikassa, jossa ei tarvitse nähdä ketään menemässä minnekään. Veden äärellä. Joko järvi taikka joki. Siinä pari kaljaa, ja tulee rento olo keholle ja mielelle. Toimii myös ilman kaljaa.
Äläpä.Ens kuun jälkeen on elokuu.
Eli ihan kohta pääsee jo pitsiturnaukseen.Ens kuun jälkeen on elokuu.
Lienee parasta elää siinä hetkessä, joka milloinkin on.Ens kuun jälkeen on elokuu.
Ens vuoden jälkeen on taas kesäolympialaiset.Lienee parasta elää siinä hetkessä, joka milloinkin on.
Nii joo, Ens kesänä, on ens kesä. Jos tätillä olis munat, niin sitten se olisi setä.
Jos lehmällä olisi renkaat se olisi maitoauto.Lienee parasta elää siinä hetkessä, joka milloinkin on.
Nii joo, Ens kesänä, on ens kesä. Jos tätillä olis munat, niin sitten se olisi setä.
Totta, mulla on vielä kolme viikkoa kesälomaa silloin. Ellei nyt sitten lakko toki veny sinne asti.Hyvä!
Jos minulla olisi pimppi, olisin helvetin ruma nainen. Nyt olen ainoastaan helvetin ruma mies.Jos lehmällä olisi renkaat se olisi maitoauto.
Joo toi Longinoja on mulle sellainen paikka. Joskus öisinkin seison siellä pari tuntia ja vedän 6-päkin ykköskaljaa.Itse puolestaan tykkään istuskella tunnin ulkona paikassa, jossa ei tarvitse nähdä ketään menemässä minnekään. Veden äärellä. Joko järvi taikka joki. Siinä pari kaljaa, ja tulee rento olo keholle ja mielelle. Toimii myös ilman kaljaa.
Äläs sano. Yle näyttää Stanley Cup -finaalit ja ainakin Lightning - Rangers sarjasta 3. ottelu näkyy tulevan.Ja NHL-kauden huipennusta en kai näe muuta kuin tulosseurannan avulla kun Viaplayta minulla ei nyt ole enkä sitä hommaa kesän aikana ainakaan.
Juu, sinulla siis täysin sama shoppailutyyli kuin minulla. Mahdollisimman nopeasti vaan homma hoitoon ja pois.Minulla ei ole jälkikasvua, joten tuollaiset kauppareissut ovat ainakin toistaiseksi pelkkää unelmaa minulle. Yleisesti ottaen inhoan shoppailureissuja vaateliikkeisiin ja pyrinkin aina suoriutumaan niistä mahdollisimman nopeasti. Katson etukäteen netistä kengät/housut/paidat/takin, mistä olen kiinnostunut, niiden saatavuuden ja ajoitan shoppailureissuni sellaiseen ajankohtaan, jolloin kaupassa on mahdollisimman vähän asiakkaita.
Vuosi sitten sain ostettua ensimmäisen kunnon talvitakin yli kuuteen vuoteen (kiitos työmarkkinatuen) ja sitä varten minun piti käydä Jumbossa, jossa olevassa vaateliikkeessä oli ainoa minulle sopiva koko. Löysin ja ostin takin ja noin kolmessa minuutissa olin ulkona kaupasta uutukaisen takkini kanssa. Aika hyvin, vaikka itse sanonkin.
Kenkien kanssa minulla menee joskus vähän kauemmin, mutta yleisesti ottaen niistäkin reissuista selviydyin muutamassa minuutissa.