Roger Moore
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Upeeta Ville upeeta, KuPS
Perjantaina käytiin kavereiden kanssa paikallisessa kiinalaisessa syömässä ja yleisen ruokailutapa tuolla on ihan perinteinen buffetti, toki sieltä siis saa ihan mukaankin annoksia mutta suurin osa vetää buffetista. Siinä sitten sisälle tuli joku tyyppi joka alkoi prässäämään ravintolan työntekijää ihan huolella. Näytti puhelimestaan että teillä on tällaiset annosvaihtoehdot, suurieleisesti toki nostettiin käsiä vielä pystyyn että "mä en oo siis vielä tilaamassa mitään, voisitsä näyttää mulle millasia ne annoskoot oikein on?". Siinä sitten analysoitiin pakkauskokoja ja kyseltiin aivan kaikki mahdollinen. Aterioihin kuuluu myös jälkiruoka mukaan, mutta tähänkin löytyi sitten kysymys "Voisinks mä saada tosta hinnasta sitten vähän alennusta, koska mä en oo jäämässä tähän syömään vaan mä otan ruuan mukaan enkä mä voi kuljettaa oikein sitä jälkkäriä mukana".
Joo, asiakas on tietysti aina oikeassa ja näin, mutta tuon lyhyen kohtaamisen perusteella en ihmettele hetkeäkään sitä että kyseinen henkilö vietti juhannusaattoa kaikesta päätellen yksin. Vaikutti juuri sellaiselta ihmiseltä joka on ihan helvetin hauskaa seuraa esim. juhlissa. Olisi varmaan pitänyt maksaa tyypille vaikka se buffetti niin olisi lopettanut sen lässyttämisen.
Joo, asiakas on tietysti aina oikeassa ja näin, mutta tuon lyhyen kohtaamisen perusteella en ihmettele hetkeäkään sitä että kyseinen henkilö vietti juhannusaattoa kaikesta päätellen yksin. Vaikutti juuri sellaiselta ihmiseltä joka on ihan helvetin hauskaa seuraa esim. juhlissa. Olisi varmaan pitänyt maksaa tyypille vaikka se buffetti niin olisi lopettanut sen lässyttämisen.