HPK kukkia ihan selvästi.Iisopin "kuuluisat kukkakuvat" iskee jälleen... Timanttikukka päätti sitten aamusta räväyttää kaikki nuppunsa auki.
HPK kukkia ihan selvästi.Iisopin "kuuluisat kukkakuvat" iskee jälleen... Timanttikukka päätti sitten aamusta räväyttää kaikki nuppunsa auki.
Se teitin mökki on todellinen kukkiva tölli.Katsotaan @Iisoppi kukkiiko meilläkin mökillä jussina juhannusruusu, teillä kuvien perusteella joo.
Rhodot kukkii, ja jotkut toiset kukat. Mä kun en noita tunne, tuo puutarha on veljen vaimon puuhamaa. Lähinnä yritän olla tappamatta niitä. Mun mielestä on kukkia, on puskia ja on puita.
@Roger Moore nouseekohan tuo Bat & Ryyd nyt esille useammassakin paikassa? Tuleeko lisää soittoaikaa?
Kari Rydman oli ilmoittanut Ylelle että hänen sävellyksiään ei saa soittaa jos Bat & Ryyd soi Ylen taajuuksilla. Yleltä oltiin sanottu että ok, ei soiteta enää sävellyksiäsi.Kyseinen kappale soi eilein Radio Rockilla aamulla. Samalla oli juttua Willen isosisästä Kari Rydmanista, joka ei ollut kovin ilahtunut aikoinaan tästä hittibiisistä.
Meillä kerkesi pioni kukkia - ainakin puolet kukista jo tiputtelee terälehtiään....Katsotaan @Iisoppi kukkiiko meilläkin mökillä jussina juhannusruusu, teillä kuvien perusteella joo.
Rhodot kukkii, ja jotkut toiset kukat. Mä kun en noita tunne, tuo puutarha on veljen vaimon puuhamaa. Lähinnä yritän olla tappamatta niitä. Mun mielestä on kukkia, on puskia ja on puita.
Ai niin. Pionin mä tunnen. Oli siinä jo nuput.Meillä kerkesi pioni kukkia - ainakin puolet kukista jo tiputtelee terälehtiään....
Kyllä se käteinen kelpaa ainakin kauppoihin, jos se ei pankkiin kelpaa. Voi lahjan saaja ostaa itselleen jotakin.Tänään oli pitkästä aikaa aika pitkä päivä. Joskus aamu kahdeksalta lähdin jo liikkeelle että sain syödä ilmaisen aamupalankin Klubitalolla ja vasta kolmen aikaan iltapäivällä olin kotona. Ensimmäiset viisi ja puoli tuntia olin Klubitalolla ja sitten menin ruokajakoon. Ruokajaossa oli ehkä poikkeuksellisenkin pitkä jono mutta kyllä sieltä silti ruokaa sai.
Teen päässäni esimerkiksi laskelman siitä moneksiko päiväksi saan lämpimän ruoan ainekset ruokajaosta ja kyllä sain sieltä ainakin kolmen päivän ateria-ainekset. Tuollaisen valmiin kebabriisiaterian sain sieltä ja kanasuikaleita paketillisen. Se on ihan hyvä määrä jos yhdestä ruokajaosta saa kolmenkin päivän lämpimän ruoan ainekset. Siihen sitten lisäksi tulee kuitenkin vielä toisenkin ruokajaon saalis. Eli kyllä miltei taas seuraavan viikon tulee pärjäämään ennen seuraavia ruokajakoja. Sitten sieltä saa myös leipiä ja sun muuta.
Huomenna minulla on vapaapäivä. Silloin pitää yrittää päästä johonkin parturiin ja käydä vähän vaateostoksilla. Ostamassa juhliakin varten uudet farkut ja paita. Täytyy huomenna hoitaa myös muita asioita kuten käydä kukkakaupassa. Tuosta en enää muuten tiedä miten nykyään raha annetaan lahjana? Annetaanko se shekkinä, seteleinä kirjekuoressa vai tilisiirtona. Luulisi että helpoin tapa ja edullisin noista olisi tuo yksinkertainen tilisiirto. Siihen aikaan kun minulla oli valmistujais-ja ylioppilasjuhlia raha annettiin minulle lahjana yleensä seteleinä kirjekuoressa. Mutta eikö siitä tallettamisesta nykyään peritä aika iso summa?
En kovin isoa pottia anna lahjaksi rahaa mutta jos vaikka 40 euroakin riittäisi. Valmistujia on kaksi joten tuossa olisi parikymppiä molemmille.
Torstaista eteenpäin pitäisikin sitten olla ohjelmaa ihan kivasti. Torstaina menen taas Klubitalolle ja mennään sieltä porukalla iltapäivällä myös picnicille erään järven rannalle. Otan itsekin uikkarit ja pyyhkeen mukaan jos rohkenisi mennä myös uimaan. Perjantaina on sitten se Helsingin reissu ja lauantaina ne juhlat.
Juhannus on kohta myös ja ohjelmaahan minullakin myös silloin riittää. Tulossa kai vaihteeksi kunnon kesäkelitkin? Hellettä oikein. Tämä on ihan kivaa epävakaan alkukesän jälkeen.
Missä on Pelicans-kukat? Hukassa ja olemattomia...HPK kukkia ihan selvästi.
Ne jotkut toiset taitaa olla pioneja. Taidettiin niitä jo viime vuonna täällä ihmetellä ja ihastella (kuvasta). Vai miten se oli...Rhodot kukkii, ja jotkut toiset kukat
Pionit mä tunnen! Niissä on vasta nuput.Ne jotkut toiset taitaa olla pioneja. Taidettiin niitä jo viime vuonna täällä ihmetellä ja ihastella (kuvasta). Vai miten se oli...
Oikein hienoa. Meilläkin on pioneissa vasta nuput (jos niitäkään) mutta @Surukuku kertoi että heillä kukkii jo.Pionit mä tunnen! Niissä on vasta nuput.
Kyllähän tuo menee ihan päin persettä. Näkeehän sen selvästi.Tapel... siis keskustellaanko teillä(kin) miten se vessapaperi tulee laittaa paikalleen? Patenttihakemus auttaa aina.
Tapel... siis keskustellaanko teillä(kin) miten se vessapaperi tulee laittaa paikalleen? Patenttihakemus auttaa aina.
Tuossa voi helposti iskeä kätensä paskaan...Kyllähän tuo menee ihan päin persettä. Näkeehän sen selvästi.
Auringossa on aika kuumaa, jotain 5800 Kelviniä pinnassa. Siinä voi käydä niin, että palaa.3 kertaa pitänyt siirtää aurinkotuolia, sen jälkeen, kun 14 aikaan tulin tähän pihalle löhöämään. Varjoa vastaan taistelen. Haluan paikkani auringossa!
En tunne näitä kelvinejä? Ovatko pyromaaneja?Auringossa on aika kuumaa, jotain 5800 Kelviniä pinnassa. Siinä voi käydä niin, että palaa.
Paperitöitä on runsaasti edessä sen jälkeen.Tuossa voi helposti iskeä kätensä paskaan...