Miten sen nyt ottaa... Minulle tuo ei olisi kuvaus elämän hienoudesta.Eka kerta kun tipuin raiteille ja myös eka kerta ambulanssiin kyydilllä sairaalaan. On tämä elämä hienoa.
Viimeksi muokattu:
Miten sen nyt ottaa... Minulle tuo ei olisi kuvaus elämän hienoudesta.Eka kerta kun tipuin raiteille ja myös eka kerta ambulanssiin kyydilllä sairaalaan. On tämä elämä hienoa.
En tiiä mutta jotenkin kuulostaa pieneltä kontrollin puutteelta.Eka kerta kun tipuin raiteille ja myös eka kerta ambulanssiin kyydilllä sairaalaan. On tämä elämä hienoa.
Huolet pois. Siinä on kaikenlaista suhinaa korvissa kun pyöräilee, ei siinä mitään rusauksia huomaa ellei ne tule pyörästä.Aina olisi hyvä muistaa vilkaista ympärilleen lenkillä jos on pieraisemassa. Äskenkin hieman nolostuin lenkillä kun pieraisin vain muina miehinä ja en ollenkaan muistanut katsoa ympärilleni onko muita kuuloetäisyydellä.
Minun huonoksi onnekseni huomasin sitten vasta pieraistessani että joku oli pyörällä just ohittamassa minua. Taisi nenä olla hyvinkin lähellä takamustani. No, onneksi pierujen ei pitäisi ainakaan haista ulkona.
MInkälaisen miesluolan meinaat siitä huoneesta rakentaa?Esikoisen muutto pois kotoa tehtynä tänään. Kovin haikeana tuota tyhjäksi jäänyttä huonetta katselee, vaikka olihan tätä odotettukin. Parin tunnin jälkeen tekisi jo mieli soittaa ja kysellä, miten siellä pärjäillään.
No nyt vihdoin on itsellänikin oma huone sitten! Ennen omilleni muuttoa jouduin jakamaan huoneeni veljeni kanssa ja kotoa muutettuani jo 3 kuukauden päästä muutin yhteen rouva Krepon kanssa.
Johan tuota illan mittaan on tullut sisustettua. @banaaninviljelijä lle laitoin pienen videon ja voit hältä kysellä siitä, mikäli kiinnostelee.MInkälaisen miesluolan meinaat siitä huoneesta rakentaa?
Paska siitä tulee. Poika takaisin sinne asumaan.Johan tuota illan mittaan on tullut sisustettua. @banaaninviljelijä lle laitoin pienen videon ja voit hältä kysellä siitä, mikäli kiinnostelee.
Siis rouva Krepolla on oma huone.Esikoisen muutto pois kotoa tehtynä tänään. Kovin haikeana tuota tyhjäksi jäänyttä huonetta katselee, vaikka olihan tätä odotettukin. Parin tunnin jälkeen tekisi jo mieli soittaa ja kysellä, miten siellä pärjäillään.
No nyt vihdoin on itsellänikin oma huone sitten! Ennen omilleni muuttoa jouduin jakamaan huoneeni veljeni kanssa ja kotoa muutettuani jo 3 kuukauden päästä muutin yhteen rouva Krepon kanssa.
Seija Paasosella riittää faneja näköjään joka paikassa. Mikäs siinä, jos silmää miellyttää. Makunsa kullakin.Ylen meteorologi on kyllä JÄRKYTTÄVÄN silmäystävällinen bikineissä. Ja irvileuat, kyseessä ei ole Matti Huutonen.
Eipä ole tullut pitkiin aikoihin Orimattilaa etelämpänä käytyä. Joten en ollut enkä tiedä miten oleellinen tieto se edes oli että "tientukko" oli juuri lahtelainen... Eiks olisi riittänyt tieto että on maalainen. Nyt meitä lahtelaisia leimataan varmaan tyhmiksi... ;-)Oletko, @Iisoppi , maisemissa?
Joidenkin mielestä me kaikki kehätien ulkopuolella asuvat, olemme tyhmiä maalaisia.Eipä ole tullut pitkiin aikoihin Orimattilaa etelämpänä käytyä. Joten en ollut enkä tiedä miten oleellinen tieto se edes oli että "tientukko" oli juuri lahtelainen... Eiks olisi riittänyt tieto että on maalainen. Nyt meitä lahtelaisia leimataan varmaan tyhmiksi... ;-)
Saat tulla tänne jatkamaan ontoiluasi kodin hengettärenä.Onpas ollut virtaa tänään. Pyykit pesty ja kohta kuivuri ne kuivannut, imuroitu, kokattu ja siivottu keittiö ja vähän remonttiakin olen vääntänyt siinä sivussa. Nyt kyllä menen hetkeksi ruokalevolle. Sitten voisi jatkaa tuota remppaa ja kävästä vaikka lenkillä nauttimassa tuosta lämpimästä säästä.
Onpas ollut virtaa tänään. Pyykit pesty ja kohta kuivuri ne kuivannut, imuroitu, kokattu ja siivottu keittiö ja vähän remonttiakin olen vääntänyt siinä sivussa. Nyt kyllä menen hetkeksi ruokalevolle. Sitten voisi jatkaa tuota remppaa ja kävästä vaikka lenkillä nauttimassa tuosta lämpimästä säästä.
Sen verran pitkä matka, etten jaksaisi sen jälkeen tehdä muuta kuin maata sun sohvalla ja juoda lonkeroa.Saat tulla tänne jatkamaan ontoiluasi kodin hengettärenä.