Stanan ilonpilluun sanansuattaja!Ens kuun jälkeen on syyskuu.
Älä ny, osa on syksy ihmisiä.Stanan ilonpilluun sanansuattaja!
Sulla oli suojelusenkeli tarakalla.Perkele kun tuli aamulla säikähdettyä pahemman kerran. Hieman huolimattomasti minäkin ajoin pyörälläni ja en muistanut katsoa tuleeko kerrostalon parkkialueelta autoja.
Minun huonoksi onnekseni sieltä sattui tulemaan auto ja meinasi seurata yhteentörmäys. Oli jo niin että tuntui että en ehtisi saamaan pyörästäni vauhtia pois ja törmään autoon. Mutta jollain ihmeen kaupallakin yhteentörmäys pystyttiin välttämään, ja selvisimme säikähdyksellä. Varmaan molemmat pelästyi melkoisesti.
Sen verran seurasi tuosta että tien reunalla olevia puun oksia vasten jouduin ajamaan mutta siitä selvisin kyllä. Mitä nyt oksat tulivat naamaa vasten. Huh, huh.
Pitäisi minunkin ajaa pyörälläni varovaisemmin.
Eikö jääkiekkokin ole parasta paikan päällä? Näin monet on täällä väittäneet.Kyllä se varmaan ihan totta on että musiikki on hyvänkuulloista livenä.
Toi kuulosta nyt veli Vilperi sen verta terveeltä kotiseutumatkailulta että anna palaa ja nauti.Nyt on aika hyvä, onnellinenkin fiilis. Olen tällä hetkellä täällä järven rannalla erään rantakahvilan ilmaismusiikkikeikalla. Ja musiikki on yllättävän hyvän kuulloista vaikka onkin ilmaiskeikka. Soittavat vähän hidastetummalla temmolla klassikkoiskelmäbiisejä. Näitä on kivaa ja nautinnollista kuunnella näissä maisemissa varsinkin. Kyllä täällä viihtyy.
Täällä olen vielä jonkin aikaa ja sitten lähden tuonne jonkun matkan päähän ja toiseen kesäkahvilaan ja toiselle ilmaiskeikalle. Kyllähän tässä tämä perjantai kuluu.
Kyllä se varmaan ihan totta on että musiikki on hyvänkuulloista livenä.
Eikö jääkiekkokin ole parasta paikan päällä? Näin monet on täällä väittäneet.
Turhan tiedon ketjun kamaa, mutta "Sorretun Voima" on myös ravihevonen.Sorretun voima jyllää.
Harvemmin luen mitään väärin, mutta tämän otsikon luin muka varmana, että tunnista kakka -kisa.
Minä taas luin hälytyksistä, että "tunnista kuka -kisa"
On tämä nyt monella tavalla tavalla ns. luettu väärin. Pitäisi varmaan julkaista kisa että monellako tavalla voit lukea väärin "tunnista kukka- kisa". Ei haittaa, kaikki julkisuus on hyvästä... tai siis en ole ihan varma. ;-)Se olikin tunnista kukka -kisa eikä tunnista tukka.
Nice! Hyviä lomia!Se olisi loma nyt!