Mainos

Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 609 906
  • 68 236

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Kun katselee youtubesta videoita, joissa toistetaan yleisön reaktioita johonkin leffakohtaukseen tai vaikkapa Game of Thronesin kohtauksiin, alkaa muistaa, minkä takia lopetin leffateattereissa käynnin 13 vuotta sitten. Rasittavaa huutelua, ulinaa ja älinää sekä hurraamista, jos jotain erikoista tapahtuu kyseisessä mediassa. Yksin kun katsoo leffoja tai sarjoja, niin ei tarvitse välittää muista katselijoista. Tosin en muutenkaan pahemmin elämöi, jos katson jotain sarjaa tai leffaa.

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Zelenskyin näyttelijänlahjoja on viime aikoina kovasti kehuttu, mutta tasapuolisuuden nimissä, ei venäläiset paljoa jälkeen jää. Mielestäni Putin oli erinomainen Austin Powers-leffojen Mini-Me:nä ja Sergei Lavrov näytteli jo nuorena poikana Ameriikan televisiossa Mr. Ediä.

Liitteet

• putin lavrov.JPG
    putin lavrov.JPG
    25,7 KB · kertaa luettu: 89

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Tänään on ollut selkeästi hyvä päivä. On ollut pitkästä aikaa päivä jolloin ei ole mielessä käynyt ajatus tylsyydestä ja toivetta siitä että menisipä kello nopeammin. Tuolla sairaalalla kun on niin on se välillä melkoista väkisin ajan kuluttamista. En läheskään aina siis viihdy siellä osastolla ja kukapa viihtyisi?

Tänään ei ole kuitenkaan tarvinnut olla osastolla vaan minulla on ollut tämän nykyisen sairaalajakson ensimmäinen päivävapaa. Aamupalan jälkeen lähdin sairaalalta kotioloihin ja sinne sairaalaan pitäisi tässä kohta palata, iltapalaksi kello 19 mennessä takaisin.

Mukava päivä ollut tänään. Olen saanut hienosti ajan kulumaan kotioloissa. Ja olen kyllä nauttinut, tällainen vuorokausi varmaan auttaa jaksamaan sitten paremmin sairaalassakin taas.

Tänään sain siivottua vihdoin asunnosta pois joukukoristeet, kävin parturissa ja syömässä tuollaisen burger-annoksen eräässä ravintolassa, ehdin jopa ottamaan päivänokoset ja kävin myös saunavuorollani saunomassa. Nyt sitten vielä lätkää pitkästä aikaa isosta tv-ruudusta ja sitten lähtö siinä 18.30 aikaan sairaalaan takaisin.

Oikein hyvä päivä ollut, oikein hyvä. Tämä on jo erityistä tällä hetkellä että päivällä on mielekästä tekemistä eikä tarvitse väkisin aikaa tappaa. Minäkin kun olen vielä tyyppi joka vaatii melkein aina jotain tekemistä, en osaa vain olla. Ja jos vielä pääsen sairaalaan turvallisin mielin takaisin niin on tämä vapaa mennyt niin hyvin mielestäni että seuraavat päivävapaat ovat varmaan sitten edessä ensi viikon keskiviikkona ja lauantaina. Eli muutaman yön kuluttua.

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Työviikko päättyi kahdelta. Nyt takapihalla aurinkotuolissa. Komeasti pilvettömältä taivaalta paistelee! Kaiuttimesta musiikkia. kylmää lonkeroa ja jatkoaikaa musiikin lisäksi viihdykkeenä.

Aa että!

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Kyllä ihminen voi kaivata tätä yksin oloakin ja omaa rauhaa. Etenkin kun läheskään aina se yksin oleminen ei ole mahdollista tällaisella hoito-osastolla.

Nyt kuitenkin jo perjantaina tuvan kaksi muuta asukasta lähti viikonloppulomille ja minä jäin yksin tupaani. Olen saanut mahdollisuuden olla omassa rauhassa tuvassa ja olen tämän mahdollisuuden myös surutta hyötykäyttänyt. Eilen olin itsekin päivävapaalla mutta perjantai-iltana ja tänään en ole muualla oikeastaan viettänyt aikaa kuin yksin tuvassani. Toki käynyt vessassa ja syömässä välillä.

Ujompanakin ihmisenä tämä yksin oleminen on jotenkin niin luontevaa. Pystyy jollain tavalla vapaammin olemaan tuvassa kun saa yksin olla. Oma rauha on iso juttu. Eikä tämä mielisairaala ole nyt läheskään niin paha paikka kun saa omissa oloissa olla. Kyllä tämä yksin oleminen kannattaa nyt hyödyntää. Tiedä sitten koska tulee seuraava mahdollisuus vastaan?

Tietenkin se kyllä aina vähän kirpaisee kun toiset sanovat lähtevänsä viikonloppulomille ja itsellä ei sellaista vapaata vielä ole. Mutta tämä yksin oleminen täällä osastolla on köyhän miehen vapailua.

Työviikko päättyi kahdelta. Nyt takapihalla aurinkotuolissa. Komeasti pilvettömältä taivaalta paistelee! Kaiuttimesta musiikkia. kylmää lonkeroa ja jatkoaikaa musiikin lisäksi viihdykkeenä.

Aa että!
Kuulostaa hienolta ja alkukevät on jälleen hienoa aikaa. Kyllä kelpaa ulkona kävelläkin näinä aikoina, kun vaan muistaa aurinkolasit ottaa mukaan kävelylenkille. Näitä kelejä vielä muutama päivä ja ensi viikon lopulle vasta lupasi sateita ainakin tänne Etelä-Karjalan pikkukylälle.

Glove

Jäsen

Aa että!
Kylmä lonkero kuulostaa kyllä hyvältä. Jatkoajan lisäksi olisi tarjolla hokia ja formuloita.

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kumpaa leffaa minun kannattaisi seuraavaksi alkaa katsoa: Tarantinon Once upon a time in Hollywood vai Scorsesen the Irishman? Pidän kummankin ohjaajan tuotannosta, joten siksi valinta näiden kahden välillä on kovin hankalaa.

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kumpaa leffaa minun kannattaisi seuraavaksi alkaa katsoa: Tarantinon Once upon a time in Hollywood vai Scorsesen the Irishman? Pidän kummankin ohjaajan tuotannosta, joten siksi valinta näiden kahden välillä on kovin hankalaa.
Hyviä molemmat, Tarantino on parempi, sen olen katsonut kahdesti

SSAA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Mukava mölliä parvekkeella kun kuuluu keväisiä linnun ääniä ja puiden ympäriltä on jo lumet sulaneet siten, että nurmikkoa näkyy. Myös tuossa edessä menevä pyörätie on sula ja kuiva.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Iriahmanin vuoksi hankin aikoinaan ekaa kertaa Netflixin. Tuosta 3,5 h leffasta jaksoin 2,5 h sinnillä katsoa. Vieläkin on se tunti katsomatta.

Tuon Tarantinon leffan katsoin leffateatterissa. Ei säväyttänyt.

Katso Kummelin Kultakuume.

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iriahmanin vuoksi hankin aikoinaan ekaa kertaa Netflixin. Tuosta 3,5 h leffasta jaksoin 2,5 h sinnillä katsoa. Vieläkin on se tunti katsomatta.

Tuon Tarantinon leffan katsoin leffateatterissa. Ei säväyttänyt.

Katso Kummelin Kultakuume.
Näin Kultakuumeen pari kertaa 90-luvun lopulla. Olihan se parempi leffa kuin yksikään Uuno (mihin ei tosin ihmeitä vaadita), mutta taidan jättää tällä kertaa väliin siitä yksinkertaisesta syystä, että Kummeli ei ole koskaan kolahtanut.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Näin Kultakuumeen pari kertaa 90-luvun lopulla. Olihan se parempi leffa kuin yksikään Uuno (mihin ei tosin ihmeitä vaadita), mutta taidan jättää tällä kertaa väliin siitä yksinkertaisesta syystä, että Kummeli ei ole koskaan kolahtanut.
En itse asiassa ole koskaan katsonut Kultakuumetta. Joten suositukseni oli siltä osin vitsi huumoria.

hammerhead

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Palstan koko KHL osion voisi jo poistaa.

Kaikki näkyvyys pois putlerin propagandalta. Jossain muut sarjat osiossa voi sitten kirjoitella, jos tuo paskasarja muka jotain oikeasti kiinnostaa.

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Taas nousee lentokone, tuosta viereiseltä kentältä. Jo toinen kone tänään. Melkoinen metropoli tämä Lappeenranta. Kohtuu kovin kuuluu nousua edeltävä jylinä tähän olohuoneeseenkin. Toukokuussa sitten itsekin nousen Berliinin lähdölle.

Kaukaa haettu ajatus, mutta mikäli kävisi niin, että idästä tänne lähdettäisi vyörymään, niin pieni virhenapsu ohjukselle ja Krepon talo muuttuu tomuksi samoin tein.

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Hitonmoinen ukonilma. Kotimatka olisi linnuntietä noin 50 metriä, vaan pitää kiertää, niin matkaa tulee rapiat puolikilometriä. Takuulla märkänä perillä.

Glove

Jäsen
Taas nousee lentokone, tuosta viereiseltä kentältä. Jo toinen kone tänään. Melkoinen metropoli tämä Lappeenranta. Kohtuu kovin kuuluu nousua edeltävä jylinä tähän olohuoneeseenkin. Toukokuussa sitten itsekin nousen Berliinin lähdölle.

Kaukaa haettu ajatus, mutta mikäli kävisi niin, että idästä tänne lähdettäisi vyörymään, niin pieni virhenapsu ohjukselle ja Krepon talo muuttuu tomuksi samoin tein.
Eikö se teillä ollut se GPS häiriö? Ilmaan pääsee muttei osaa laskeutua.

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Jos Krepon talossa asuu venäläisiä, kuten Lappeenrannassa oletettavaa on, niin ei varmasti napsahda kohdalle. Nehän pitää pelastaa natseilta.

Se on sitten eri juttu, jos vaarallisen SaiPa-fanin Krepon talo on strateginen kohde. Toivottavasti ei.

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Jos Krepon talossa asuu venäläisiä, kuten Lappeenrannassa oletettavaa on, niin ei varmasti napsahda kohdalle. Nehän pitää pelastaa natseilta.

Se on sitten eri juttu, jos vaarallisen SaiPa-fanin Krepon talo on strateginen kohde. Toivottavasti ei.
Ei taida asua kuin kantasuomalaisia koko omakotialueella, jossa asun. Mikäli muualta tulleita on, niin kovin piilossa oleilevat.

Venäläiset eivät tälläisellä alueella täällä asu. Rantatontit Voisalmi-Taipalsaari väliltä onkin sitten eri juttu!

Krepo on vaarallinen, kuin metsän laidassa asuva hiirulainen. Äläkää tänne pommitelko!

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Venäläiset eivät tälläisellä alueella täällä asu. Rantatontit Voisalmi-Taipalsaari väliltä onkin sitten eri juttu!
Joko Kariniemessä näkyy venäläisiä sotalaivoja ankkurissa? Pitäkää nyt perhana puolenne! Taistelkaa, Lappeenranta!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy