Peli ei ollut vielä edes alkanut. Jeesuksen tylsä matsi oli.Hieno kuva. Voisit laittaa tällaisia potkupalloketjuunkin niin tulisi varmemmin nähtyä. Nyt oli vahinko kun tulin kännissä tähän baariin ketjuun tuulikaappiin sekoilee.
E: Mitäs tuossa kuvan tilanteessa tapahtuu? Málaga on joka tapauksessa luisumassa kolmoseen. Pahalta näyttää tilanne nyt.
Anna mennä!Tänään illalla selviää jatkuuko ICT-alan lakko vai ei. Tavallaan tekisi mieli vetäistä pikku seitinohuet könöset tässä, mutta toisaalta jos herätyskello soi huomenna klo 8.00 niin ei ihan hirveästi nappaa.
Niin ja tokihan sitä sairaslomaa saa ihan puhelinsoitolla joten...Anna mennä!
Kaikki tietävät että tänään on vietetty äitienpäivää. Minä itse en ole pitkiin aikoihin käynyt kyllä äidin haudalla Hattulan yhdessä syrjemmässä kylässä eli Tyrvännössä. Olisihan siellä "kiva" välillä käydä mutta kulkeminen sinne ilman omaa autoa on hiukan hankalaa. Bussiyhteyksiä ei järin paljon sinne kulje ja takaisin.
Nyt kun tämä korona alkoi jylläämään niin on jäänyt aika paljonkin vähemmälle haudoilla käymisetkin. Isäni kanssa oli tapana minulla noilla haudoilla vierailla mutta nyt isä ei ole oikein mielellään ottanut minua mukaansa ettei vaan tule koronaa... Isä on aika tarkka tuon koronan suhteen.
No, onneksi sitä voi muistella menneitä ja kunnioittaa äidin työtä ja muistoa muutenkin kun haudalla käymällä.
Tänään mennyt päivä muuten aika nopeaan tahtiin. Ruokaa olen kokkaillut ja lätkää lähinnä katsellut. Tein äsken muun muassa tosi hyvää hedelmärahkaa. Ei mitään sen ihmeempää ja erittäin simppeliä tehdä mutta tosi hyvää kuitenkin.
Radio Rockin hengessä: tsemppiä lakkoiluun.Lakko jatkuu.
Nyt uskaltaa.
Vois käydä kenhomminkin.Lakko jatkuu.
Nyt uskaltaa.
Eivät tosiaan soittaneet. Hoitajillekaan eivät soittaneet, pitivät kai oikeutettuna sitä lakkoa.Eivät tainneet muuten soittaa tätä silloin kun pari viikkoa sitten alkoi. Tulisikohan vielä? Nyt tämä nousi jo teksti-tv:n etusivulle.
Saa, jos on pakko.Saako tänne kirjoittaa, vaikkei mitään saakaan enää sanoa?
Jörn Donnerin mukaan lukeminen kannattaa aina. Miksei siis kirjoittaminenkin?Saa, jos on pakko.
Minulla on ollut usein pakko, vaikka ei olisi kannattanutkaan kirjoittaa.
Jos osaa - edes toisen näistä taidoista. Jörn osasi - myös jörniä - kuulema. Monitaitoinen mies.Jörn Donnerin mukaan lukeminen kannattaa aina. Miksei siis kirjoittaminenkin?
Juu. Ja jörnimisten jälkiseurauksien hoito ja vastuunotto niistä ontui myös.Jos osaa - edes toisen näistä taidoista. Jörn osasi - myös jörniä - kuulema. Monitaitoinen mies.
Spedeily?Miettikääpä sitä, että ko. henkilön mukaan on syntyi uusi sana - onko muita vastaavia?
Spedeily on ihan hauskaa. Välillä. Ja jörniminen.Hetken mietittyäni vastaan itselleni, mieleeni tulee väyrystely, husuttelu... no onko Jörnin lisäksi muita, joiden nimestä luotu sana synnyttää posiivisia mielleyhtymiä?