Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 665 409
  • 67 924

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Nyt on tältä vuodelta väkerretty äitienpäiväkortti. Vähän meni pieleen kun kreppipaperi (tummanvihreä) värjäsi (kun liima kasteli sen). No onpahan taas erilainen kortti kun aikaisempina vuosina.

Liitteet

• IMG_20220507_194130_HDR.jpg
    IMG_20220507_194130_HDR.jpg
    440,1 KB · kertaa luettu: 80

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Isä ukko täytti tänään 6-0

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Hieno kuva. Voisit laittaa tällaisia potkupalloketjuunkin niin tulisi varmemmin nähtyä. Nyt oli vahinko kun tulin kännissä tähän baariin ketjuun tuulikaappiin sekoilee.

E: Mitäs tuossa kuvan tilanteessa tapahtuu? Málaga on joka tapauksessa luisumassa kolmoseen. Pahalta näyttää tilanne nyt.
Peli ei ollut vielä edes alkanut. Jeesuksen tylsä matsi oli.

(1)
  • Tykkää
Reactions: npc

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Upeeta Ville upeeta, KuPS
Tänään illalla selviää jatkuuko ICT-alan lakko vai ei. Tavallaan tekisi mieli vetäistä pikku seitinohuet könöset tässä, mutta toisaalta jos herätyskello soi huomenna klo 8.00 niin ei ihan hirveästi nappaa.

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, Utah Mammoth
Tulipa melkeen huomaamatta omalla mittapuulla tehtyä suursiivous.
Nyt palkitsen itseäni Olvin puolukkaisella Muteman tonic waterilla, ja on muuten helvetin hyvää ilman lantrinkiakin.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Kaikki tietävät että tänään on vietetty äitienpäivää. Minä itse en ole pitkiin aikoihin käynyt kyllä äidin haudalla Hattulan yhdessä syrjemmässä kylässä eli Tyrvännössä. Olisihan siellä "kiva" välillä käydä mutta kulkeminen sinne ilman omaa autoa on hiukan hankalaa. Bussiyhteyksiä ei järin paljon sinne kulje ja takaisin.

Nyt kun tämä korona alkoi jylläämään niin on jäänyt aika paljonkin vähemmälle haudoilla käymisetkin. Isäni kanssa oli tapana minulla noilla haudoilla vierailla mutta nyt isä ei ole oikein mielellään ottanut minua mukaansa ettei vaan tule koronaa... Isä on aika tarkka tuon koronan suhteen.

No, onneksi sitä voi muistella menneitä ja kunnioittaa äidin työtä ja muistoa muutenkin kun haudalla käymällä.

Tänään mennyt päivä muuten aika nopeaan tahtiin. Ruokaa olen kokkaillut ja lätkää lähinnä katsellut. Tein äsken muun muassa tosi hyvää hedelmärahkaa. Ei mitään sen ihmeempää ja erittäin simppeliä tehdä mutta tosi hyvää kuitenkin.

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Kaikki tietävät että tänään on vietetty äitienpäivää. Minä itse en ole pitkiin aikoihin käynyt kyllä äidin haudalla Hattulan yhdessä syrjemmässä kylässä eli Tyrvännössä. Olisihan siellä "kiva" välillä käydä mutta kulkeminen sinne ilman omaa autoa on hiukan hankalaa. Bussiyhteyksiä ei järin paljon sinne kulje ja takaisin.

Nyt kun tämä korona alkoi jylläämään niin on jäänyt aika paljonkin vähemmälle haudoilla käymisetkin. Isäni kanssa oli tapana minulla noilla haudoilla vierailla mutta nyt isä ei ole oikein mielellään ottanut minua mukaansa ettei vaan tule koronaa... Isä on aika tarkka tuon koronan suhteen.

No, onneksi sitä voi muistella menneitä ja kunnioittaa äidin työtä ja muistoa muutenkin kun haudalla käymällä.

Tänään mennyt päivä muuten aika nopeaan tahtiin. Ruokaa olen kokkaillut ja lätkää lähinnä katsellut. Tein äsken muun muassa tosi hyvää hedelmärahkaa. Ei mitään sen ihmeempää ja erittäin simppeliä tehdä mutta tosi hyvää kuitenkin.

Itse olen kanssa aika huono käymään mutsin (tai kenenkään muun) haudoilla. Kerran kävin hautajaisten jälkeen viemässä joulukukan, mutta ei se oikein mielekkäältä tuntunut.

Huomenna tulee mutsin lähdöstä 5 vuotta. Sinä päivänä tuli varmaa 10 senttiä räntää. Toki ne suli suht äkkiä.

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Eivät tainneet muuten soittaa tätä silloin kun pari viikkoa sitten alkoi. Tulisikohan vielä? Nyt tämä nousi jo teksti-tv:n etusivulle.
Eivät tosiaan soittaneet. Hoitajillekaan eivät soittaneet, pitivät kai oikeutettuna sitä lakkoa.

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saa, jos on pakko.

Minulla on ollut usein pakko, vaikka ei olisi kannattanutkaan kirjoittaa.
Jörn Donnerin mukaan lukeminen kannattaa aina. Miksei siis kirjoittaminenkin?

Kauko Viisas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jörn Donnerin mukaan lukeminen kannattaa aina. Miksei siis kirjoittaminenkin?
Jos osaa - edes toisen näistä taidoista. Jörn osasi - myös jörniä - kuulema. Monitaitoinen mies.

Miettikääpä sitä, että ko. henkilön mukaan on syntyi uusi sana - onko muita vastaavia?

Hetken mietittyäni vastaan itselleni, mieleeni tulee väyrystely, husuttelu... no onko Jörnin lisäksi muita, joiden nimestä luotu sana synnyttää posiivisia mielleyhtymiä?

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jos osaa - edes toisen näistä taidoista. Jörn osasi - myös jörniä - kuulema. Monitaitoinen mies.
Juu. Ja jörnimisten jälkiseurauksien hoito ja vastuunotto niistä ontui myös.

Miettikääpä sitä, että ko. henkilön mukaan on syntyi uusi sana - onko muita vastaavia?
Spedeily?

Hetken mietittyäni vastaan itselleni, mieleeni tulee väyrystely, husuttelu... no onko Jörnin lisäksi muita, joiden nimestä luotu sana synnyttää posiivisia mielleyhtymiä?
Spedeily on ihan hauskaa. Välillä. Ja jörniminen.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy