Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 665 166
  • 67 921

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Ei ollut pururata vielä käyttökelpoisessa kunnossa lenkkeilyyn. Upposin märkään kohtaan ja nyt piti sitten pestä jalat ja lenkkarit ja vaihtaa kuivat sukat jalkaan. Sain ainakin hyvän syyn jättää lenkin kesken. Monet puhuu siitä, että liikunta tuo mielihyvää, jopa endorfiinihumalaa. En tiedä teenkö lenkeilläni jotain väärin, mutta en minä tämmöistä tunnetta ole kokenut. En nyt yhtäkkiä muista koinko sitä nuorempanakaan kun harrastin urheilua enemmän ihan kilpatasolla.
Mä aikoinaan urheilunuoruudessani inhosin salilla käymistä.

Nyt siitä saa sen endorfiinikännin. Ei se missään näy, mutta hyvä fiilis tulee.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Haet vaan @vilperi samontein johonkin kuntouttavaan toimeen, jos vaan kuuppa sen verta kunnossa. Sitä kautta saat sitten sitä tekemistä ja rytmiä päiviisi, sekä helpottaa sitten työhön astumista kun aika on. Eikä sekään ole käsittääkseni pois suljettua että kuntouttavan paikkaan voisi työllistyä.
Täten ei ehkä tilannettasi tarkemmin tuntematta arvellen tulisi ainakaan takapakkia.

Juu, kyllähän tässä järkevää olisi aloittaa käymään taas jossain kuntouttavassa työtoiminnassa. Heti kun vointi sen siis sallii. Vaikka aiemmista kokemuksista tiedän että pirun tylsiä työtehtäviähän nuo tuppaavat olemaan, mitä lie ruuvien lajittelua ja suklaan punnitsemista ja pakkaamista. Inhosin noita hommia viimeksi mutta kai ne silti hyvästä olisi.

Ensin varmaan aloitan käymään taas jossain noissa sen kuntoutus-ja asuinkeskuksen ryhmissä. Jossain keskustelu- ja grillausryhmissä. Sekä siellä Klubitalolla. Ei kuitenkaan mikään kiire ole että hiljaa hyvä tulee. Saa nyt nähdä ehtiikö noiden kiekkokisojen aikana mihinkään "ylimääräiseen" osallistua mutta olisiko sitten kesäkuussa hyvä aika aloitella tällaiset ohjelmat. Tulee vähän sisältöä elämään. Olisihan se kiva.

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kuuntelin just areenasta Jukka Virtasen "Kohtaaminen - miten minusta tuli minä" -jakson. Siinä meillä oli muuten hieno mies.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Missäs @FASlapsi luuraa, kun ei ole näkynyt NHL:n suomalaisketjussa? Varmaan lopettanut palstailun kun jäi 20 pisteen ennätys saavuttamatta, mikään muu ei voi selittää hiljaisuutta.

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Suomi ei kuulu Natoon, mutta Suomella on ollut iät ajat 20 työntekijän Nato-lähetystö Brysselissä.

Mitähän nuo ihmiset tekee siellä aamusta iltaan ison palkkansa eteen.

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Suomi ei kuulu Natoon, mutta Suomella on ollut iät ajat 20 työntekijän Nato-lähetystö Brysselissä.

Mitähän nuo ihmiset tekee siellä aamusta iltaan ison palkkansa eteen.
Keittävät kahvia? Kyttäävät Salkkareita? Toimivat modeina Futisforumilla?

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viime yönä nukuin pitkästä aikaa huonosti. Olin jo tänään aamulla kuudelta hereilläkin ja nukuin vain noin 5-6 tuntia. Kai?

En tiedä, onko sitä niin innostunut noista tänään vihdoin alkavista jääkiekon MM-kisoista? Tänään ei tarvitse enää odottaa vaan tänään on se päivä kun kisat alkavat. Täytyy vaan miettiä millaiseksi loihtisi lopulta kisakatsomon eväspöydän, jotain speciaalia kun on avajaispäivä?

Pitsaa olen ajatellut ainakin tehdä.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Perjantai ja 13. päivä. Tänään vietetään tapaturmapäivää ja tällä kertaa teemana on mökkeily.

K

Kiekkokatsoja

Lehdessä lukee, että myy käyttämätön kultasi meille.
Tuli mieleen, että käykö myös kullitettu?

Joo.. ajatuksen juoksua. Fingerpori tyylistä.

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Perjantai ja 13. päivä. Tänään vietetään tapaturmapäivää ja tällä kertaa teemana on mökkeily.

Katos pirua- niinpäs onkin!

Voi hitto, jos tuon olisin tiennyt, kun tuossa aamupäivällä tein halkoja eli katkoin rankoja moottorisahalla ja halkaisin pätkät halkomakoneella. Siinähän olis voinut tennari ja hanska vähän täristä väistämätöntä odotellessa...

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
No niin. Kokkailut ovat valmiit ja kisat voi puolestani alkaa. Ja pianhan ne alkaa, ensin sieltä taitaa tulla Mestarien pöytää kello 15 alkaen. Siitä sitten se käynnistyy ja ensimmäinen kisapeli jonka katselen taitaa olla Yhdysvaltojen ja Latvian välinen koitos.

Päädyin nyt sitten tekemään pari pellillistä pitsaa ja pastasalaattia. Kyllä noilla itse asiassa aika hyvin koko viikonlopun ajan pärjäilee.

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Meinaatko @vilperi lähteä paikanpäällekin haistelemaan tunnelmaa jossain vaiheessa? Kyl oli jo porukkaa paljon liikkeellä reilu tunti sitten. Ratikka täynnä ja jonkinlainen soittokuntakin kyydissä luomassa tunnelmaa.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Meinaatko @vilperi lähteä paikanpäällekin haistelemaan tunnelmaa jossain vaiheessa? Kyl oli jo porukkaa paljon liikkeellä reilu tunti sitten. Ratikka täynnä ja jonkinlainen soittokuntakin kyydissä luomassa tunnelmaa.

Tuskinpa. Tai olisihan se mielenkiintoista kyllä käydä oikein paikan päälläkin Tampereella katsomassa millainen tunnelma siellä on, ja millainen väen ryntäys. Otteluihin minulla ei ole lippuja ja tuskin sellaisia on varaa nyt ostellakaan mutta voisihan sinne Tampereelle tietenkin mennä muuten ja viettää vaikka aikaa siinä fanialueella pelin ajan.

En siis ehdotonta eitä vastaakaan. Mutta onhan se tuttua ja turvallista toki katsella pelit kotona olohuoneessa.

Tuosta olen muuten mielissäni että en mennyt tänä vuonna osallistumaan tuohon Leijonapörssiin. Minut tuntien sinne olisi uponnut kyllä rahaa taas melkoisesti kun olisin osallistunut kisaan kuitenkin useammallakin kentällä. Nyt on tärkeämpiäkin rahan käyttökohteita.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sain mieheltäni auringonkukan (ruukussa). Minä niin tykkään auringonkukista. Jos tuota onnistuu vaalimaan niin voi kukkia pitkäänkin.

Liitteet

• IMG_20220513_162836_HDR.jpg
    IMG_20220513_162836_HDR.jpg
    809,7 KB · kertaa luettu: 50

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tuskinpa. Tai olisihan se mielenkiintoista kyllä käydä oikein paikan päälläkin Tampereella katsomassa millainen tunnelma siellä on, ja millainen väen ryntäys. Otteluihin minulla ei ole lippuja ja tuskin sellaisia on varaa nyt ostellakaan mutta voisihan sinne Tampereelle tietenkin mennä muuten ja viettää vaikka aikaa siinä fanialueella pelin ajan.

En siis ehdotonta eitä vastaakaan. Mutta onhan se tuttua ja turvallista toki katsella pelit kotona olohuoneessa.

Tuosta olen muuten mielissäni että en mennyt tänä vuonna osallistumaan tuohon Leijonapörssiin. Minut tuntien sinne olisi uponnut kyllä rahaa taas melkoisesti kun olisin osallistunut kisaan kuitenkin useammallakin kentällä. Nyt on tärkeämpiäkin rahan käyttökohteita.
Ok. Pistä nyt kuitenkin korvan taakse, kun kuitenkin junat sieltä niin hyvin kisapaikoille kulkee. Mut nyt kisatunnelmiin.

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Vittu mitä hommaa tuo Ikeoiden kasaus on..

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Olin kaupassa niin jostain kongolaisesta numerosta yritettiin soittaa. Olisikohan pitänyt vastata. Olisi mielenkiintoista tietää että olenko perinyt miljardin kaukaiselta afrikkalaiselta sukulaiselta vai oliko kenties microsoftin tukisoitto.

Gennadi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, R.I.P M-juna, Ketterä
Eilisen voitonpäivän kunniaksi oli vissiin Nastolassa tuotu kunnon kukkalaitteet toisessa maailmansodassa Suomessa kuolleiden Neuvostoliiton kansalaisten muistomerkille (ja haudalle). Ja olihan sinne muutakin kukkaa tuotu (lähinnä neilikoita).

Hei kerrohan miulle kui ruusupapu kasvatetaan? Mie uitin vuorokauden siemeniä ja vaan yks heist kehtas lähtee kasvaa. En mie tiiä oliko mullassa vikaloita vai mikä. Mie tilasin uusia. Hyö kehuvat että laarissa ja +25C kasvavat. Pitääkö uittaa niin kauan että versoavat?

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hei kerrohan miulle kui ruusupapu kasvatetaan?
Ruusupapu on minulle sinänsä tuntematon enkä oikein tajua sen sielunmaisemaa. Kerran olen sitä laittanut ruukkuun. Seurakunnan järjestämässä äitienpäivä-tapahtumassa kummipoikani halusi laittaa äidilleen itsekoristelemaansa ruukkuun ruusupapua (toinen vaihtoehto oli krassi). Laitettiin vain papu ruukkuun multaan ja sieltä se versoi sitten. Eli en osaa ihmeempiä sanoa.

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Onko @mikko600 ollut tällä palstalla joskus nimellä mikko6000. Ootko poistanu nollan nimestäs ootko?

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vähän (paljon) siivousta lauantain ratoksi. Iltapäivällä tulee vieraita. Ei me nyt pelkästään siksi siivota. Oli tässä sopiva sauma vähän imuroida, tampata mattoja ja pyyhkiä pölyjä tms.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy