Ei. Kohta pitää hommata käsilaukku, että voi ottaa puhelimen mukaan.Onko enää mitään järkeä.
Ja näissäkin, mitä pienempi oli puhelin sitä parempi. Ja ne simpukkamallin luurit. Ai että ne oli hienoja.Oi niitä aikoja, kun kaikilla oli käytössä joku alkuperäinen Nokia, jota pystyi tarvittaessa käyttämään vasarana. Ennen vanhaan osattiin tehdä kestäviä kännyköitä. Toki tekniikkakin oli ihan aataminaikaista, mutta ne hoitivat ihan riittävän hyvin sen tärkeimmän tehtävänsä eli puhelut ja tekstarit.
Nuoremmalta lapselta hajosi taas puhelin. Kolmas vuoden sisään. Kaksi viimeisintä käytössä ollutta hänellä olikin minun vanhoja työpuhelimia, mutta enempää ei sellaisia löytynyt, joten oli pakko hakea Myyrmannista uusi (Telian pisteeltä muuten, tuli tuosta ylemmästä viestistä mieleen). Halvin satasen Samsung, kun ei viitsi enempää noin nopeasti hajoavaan (mutta käytännössä pakolliseen) tavaraan sijoittaa. No ei siinä mitään, mutta kun oma hieman yli 6kk vanha 5x kalliimpi Samppa tuntuu minusta jo ihan liian isolta kun peukalo ei riitä koko ruutuun niin tuo halpissamppa on vieläkin isompi. Onko enää mitään järkeä.
Ostin viime syksynä Yhden plussan ja voi ristus, kun onkin paska luuri. Itsestään mykistää, laittaa pitoon, katkaisee puhelun. Välillä näyttö taas menee ihan jumiin, ei edes suljettua saa. Onneksi on vanha luuri, joka toimii välillä, jos toimii, niin saan laitettua Mesen kautta jollekin viestiä, että soittaa mun luuriin, siihen se yleensä reagoi sitten. Ostan seuraavaksi lankapuhelimen ja vitun pitkän johdon.Varmaan aiheesta puhuttu muissa ketjuissa, mutta sain duunista OnePlussan. On sitten niin paska vehje mitä tiedän, mikään ei toimi. Samppa oli ykkönen, olisi pitänyt vaan inttää että sellainen takaisin. Ottanut sampan takaisin käyttöön, niin hyvä vehje aloittelevalle keski-ikäiselle.
Saatanahan löyty mies joka tietöö mistä puhutaa. Moon aina sanonu että vanplus on yks ristuksen perkele!Ostin viime syksynä Yhden plussan ja voi ristus, kun onkin paska luuri. Itsestään mykistää, laittaa pitoon, katkaisee puhelun. Välillä näyttö taas menee ihan jumiin, ei edes suljettua saa. Onneksi on vanha luuri, joka toimii välillä, jos toimii, niin saan laitettua Mesen kautta jollekin viestiä, että soittaa mun luuriin, siihen se yleensä reagoi sitten. Ostan seuraavaksi lankapuhelimen ja vitun pitkän johdon.
Varmaan aiheesta puhuttu muissa ketjuissa, mutta sain duunista OnePlussan. On sitten niin paska vehje mitä tiedän, mikään ei toimi.
onkin paska luuri. Itsestään mykistää, laittaa pitoon, katkaisee puhelun
Olikohan tämä ripuli One Plus 9.Antakaas kun arvaan. Joku halpamalli on ollut teillä käytössä?
On kyllä outo juttu. Kohta kymmenen vuotta olen ollut onnellinen OnePlus käyttäjäOlikohan tämä ripuli One Plus 9.
Demoefekti. Tosin käännettynä. Olet saanut juuri ne laitteet, jotka toimii.On kyllä outo juttu. Kohta kymmenen vuotta olen ollut onnellinen OnePlus käyttäjä
On kyllä outo juttu. Kohta kymmenen vuotta olen ollut onnellinen OnePlus käyttäjä
OnePlus Nord CE 5G. Kerrankin maksoin luurista edes vähän enemmän kuin mahdollisimman vähän.Antakaas kun arvaan. Joku halpamalli on ollut teillä käytössä?