Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 353 201
  • 66 882

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Kohtuu hienoa säätä pidellyt koko päivän. Istuimme koko porukka rannassa laavulla kahvin ja makkaran voimalla - aika kului yllättävän nopeasti...
 

Liitteet

  • laavu.jpg
    laavu.jpg
    512,4 KB · kertaa luettu: 80

redpecka

Jäsen
Parisen vuotta sitten kysyin mikä lintu panee hu-huuh-hu. @Iisoppi valaisemaan, että pulu tietty ja youtube-esimerkit perään. Mutta kun ne oli vain hu-huu, hu-huu. Mun pulut/kyyhkyt vetää tota hu-huuh-hu. Tässä saattaa olla eri kaupunginosilla eri käytännöt, kieli, murteet ja slangi. Kun ei mulla koiraa kissaa ole niin on niin stressiä laskevaa päivisin tuo rauhallinen tasainen huhuilu. Vähän siihen kevätaurinkoa kylkeen. Viinilasi terassilla. SaiPan voitto KooKoosta. Mitähän huominen vielä tuo.

E: Muistaakseni selvitin Youtubesta tuon slangi-kyyhkyn identiteetin, etten sitä ollut tässä kyselemässä vaan nostalgioimassa vain kun tuli lämmin tunne rintaan päivällä.
 
Viimeksi muokattu:
(1)
  • Tykkää
Reactions: Sue
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Voidaan kuvitella sellainen teoreettinen tilanne, ja koska tilanne on teoreettinen, niin jätän joidenkin teoreettisten yksityiskohtien taustatekijät sotkemasta teoriaa, että:

- mieshenkilö A tapaa naishenkilön B etätyöyhteyden välityksellä, koska tekee tämän kanssa jatkossa töitä

- A valmistuu ja päättää hankkia talon

- A löytää sopivan talon ja alkaa hieroa kauppoja

- A ja B alkavat jutella myös työajan ulkopuolella. Ainakin päällepäin täysin kaverillisesti (tai no, joku ulkopuolinen voisi nähdä asian toisin), mutta käytännössä tauotta

- Tätä juttelua jatkuu reilu pari viikkoa, kunnes osapuolet toteavat, että ajatuksena on ollut jotain muuta kuin kaveruus

- Muutama päivä myöhemmin A ja B ovat jälleen samalla paikkakunnalla. Ovat olleet eri paikkakunnalla, koska teorian aikaan sijoittuu joulun pyhät

- A menee B:n asuntoon ja on siellä yötä. Seuraavat kaksi yötä B on A:n asunnolla. Yhden välipäivän jälkeen A menee taas B:n luokse kylään, ja tästä eteenpäin tässä teoreettisessa kertomuksessa A ja B majoittuvat samassa paikassa.

- Majoittumisen lisäksi viettävät myös työ- ja vapaa-ajan samassa paikassa.

- A saa talokaupan tehtyä tammikuun puolivälissä ja avaimet kuun loppupuolella

- A:lla ei ole kalusteita, joten niiden hankkiminen ja toimitukset kestävät

- A jatkaa siis toistaiseksi B:n asunnossa majoittumista.

- A ja B sopivat, että B muuttaa A:n taloon huhtikuun lopussa. A on jo hieman ennakoinut ja kalusteita on mukaovelasti käyty yhdessä ostamassa "kaiken varalta", ennen kuin oikeasta yhteenmuuttamisesta on ollut puhetta.

- A:n talo on käytännössä odottelemassa kolme kuukautta ilman asukkaita. Toki sinne on teoreettisesti jotain varustelua viety tilapäiskäyttöä varten.

Jos tällainen teoreettinen tapahtumasarja tapahtuisi, niin voisiko siinä teoriassa olla onnistumisen edellytyksiä.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Me ammattilaiset kutsumme slangi-kyyhkyä sepelkyyhkyksi.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Pikkusysterin synttärit tänään ja ikää on kertynyt hänelle 37 vuotta. Koska välimme ovat olleet poikki vuoden 2007 elokuusta lähtien, en tiedä mitään hänestä enkä enää tässä vaiheessa jaksakaan välittää. Hänellä on oma elämänsä ja minulla omani ja kun kerran molemmat meistä ovat ilmeisen tyytyväisiä tähän vallitsevaan tilanteeseen, niin minun puolestani se voi säilyä tällaisena myös jatkossa.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Pikkusysterin synttärit tänään ja ikää on kertynyt hänelle 37 vuotta. Koska välimme ovat olleet poikki vuoden 2007 elokuusta lähtien, en tiedä mitään hänestä enkä enää tässä vaiheessa jaksakaan välittää. Hänellä on oma elämänsä ja minulla omani ja kun kerran molemmat meistä ovat ilmeisen tyytyväisiä tähän vallitsevaan tilanteeseen, niin minun puolestani se voi säilyä tällaisena myös jatkossa.
Mitäs, jos yllättäisit itsesi ja systerisi ja toivottaisit hänelle ihan yksinkertaisesti vain "Hyvää syntymäpäivää!"
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Mitäs, jos yllättäisit itsesi ja systerisi ja toivottaisit hänelle ihan yksinkertaisesti vain "Hyvää syntymäpäivää!"
Hän on muuttanut nimensä, puhelinnumero on salainen ja samoin kotiosoite. Sähköpostiosoitekin on näin ollen uusi. Hän ei ole missään sosiaalisessa mediassa ja viimeksi olen nähnyt hänet 2011 Itäkeskuksessa.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Hän on muuttanut nimensä, puhelinnumero on salainen ja samoin kotiosoite. Sähköpostiosoitekin on näin ollen uusi. Hän ei ole missään sosiaalisessa mediassa ja viimeksi olen nähnyt hänet 2011 Itäkeskuksessa.
No, eipä siinä näin ollen ole oikein mahdollisuuksia....
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Jaa, se olisi tänään lähtö ja takaisin kahden kuukauden päästä. Ei kai tässä. Bon apetit vaan.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Jos tällainen teoreettinen tapahtumasarja tapahtuisi, niin voisiko siinä teoriassa olla onnistumisen edellytyksiä.

No melkeinpä laittaisin tekstarin B:lle, siis jos olisin A, että eiköhän tää ollut tässä, hyvää loppuelämää tai watewö.

Mutta siis oikeasti: VITUN HIENOA!!!!


Leisester, Galasatarai ja Patrick Thistle on suosikkejani jalkapallossa. Eli jalitsussa.

Tunnen pari tyyppiä, jotka ovat kiinnostuneita jefusta.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Ei ole kyllä leffassa käyminenkään ihan ilmaista puuhaa enää nykypäivänä. Vanhempiin leffoihin hinta on 15,90 ja uusiin 17,90 euroa. Muistan kun joskus junnuna tuli leffassa käytyä niin oiskohan yleensä sellainen ns. perushinta ollut ehkä kympin luokkaa ja ensi-illoissa taisi olla 12 euroa. Voi olla että oli jopa allekin tuon. Nykyään taitaa lastenliputkin huidella siellä jossain 15 euron paikkeilla.

Nooh, eipä sitä nyt niin usein tule käytyä leffateatterissa joten eikait siinä. Nyt on vaan sen verran kovaa hypeä ollut että pitäähän se käydä katsomassa onko se Adam West muuttunut kovastikin siinä Batmanin roolissa. Eiku...
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Perkele, tulin jo hyvälle ja innostuneelle tuulelle siitä kun hoitaja lupasi että saan tänään olla ulkosalla pidempään kuin puolen tunnin verran. Olen kaivannut sitä justiin että vuorokauden aikana sallittu ulkoiluaika minulle pitenisi. Ei tuossa puolessa tunnissa oikein ehdi tekemään edes kunnon kävelylenkkiä, kun aikaa menee jo siihenkin että pääsee täältä neljännestä kerroksesta ulos ja sitten myöhemmin takaisin sisään.

Tänään kuulemma niin hyvä keli että saa olla ulkona pidempäänkin. Hieno juttu. Pääsee taas tekemään kunnollisen kävelylenkin tosiaan. Tunnin minä siellä lupasin olla ja kohta lähden kunnes saan kännykkääni ladattua tarpeeksi. Niin komea keli ollut kyllä tänään että mielelläni minä ulos nyt menenkin. Ja jos hoidan tämän tunteroisen kunnolla ja olen asiallisesti niin ehkä tämä on alku sitten pidentyville ulkoiluajoille ja ajalle minkä saa viettää omissa oloissaan osaston ulkopuolella`?

Huomenna minulla on myös kotikäynti. Huolta minulla herättänyt tuo kun asunnon lattialle on varmaan postin mukana tullut muutamia laskuja, ne saan sieltä nyt napattua mukaani. Mutta sairaalan vaatteilla varmaan joudun vielä jatkossakin menemään. Se on iso harmi. Minulle tuli tänne niin äkkilähtö etten mitään vaihtovaatteita ehtinyt mukaan ottamaan ja kun kukaan ei ole täällä oikein vasta kun viime viikon perjantaina minun tykönäni vieraillutkaan niin en ole saanut omia vaatteita tänne, joudun sairaalan kuteissa kulkemaan. Ja nämä eivät ole mitkään kaksiset vaatteet.

En saa otettua itsekään huomennakaan vaatteita mukaani koska suurin osa vaatteista on nyt isäni luona. Minulle oli kertynyt niin hemmetisti pyykkiä ennen kuin päädyin tänne osastole. Isä pesi nuo pyykit ja ne on nyt vieläkin isän luona. Iso sotku jos sen niin ajattelee, mutta jos ei ajattelisi kuitenkaan? Eiköhän ne asiat lopulta aina järjesty.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Kevät tulee, vaikkakin hitaasti. Ensi viikon ennuste lupaa hyvää, että lumet sekä jäät sulaisivat.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Kevät tulee, vaikkakin hitaasti. Ensi viikon ennuste lupaa hyvää, että lumet sekä jäät sulaisivat.

Juu, mukavan keväistä on jo ulkona. Kävelyteilläkin jo paljon sulia kohtia. Kevät on tervetullut ja toivottavasti tulevat kauniit kevätpäivät pidentäisivät tosiaan minunkin vapaata liikkumisaikaa. Se tekisi hyvää. Pystyisi kunnolla panostamaan taas liikuntaan.

Tänäänkin kävelin yhteensä melkein 50 minuuttia ja hyvin meni ulkoilu. Ei hätiä mitiä. En itse näe syytä miksei tämä vapaa ulkoiluaika voisi jatkossakin olla minulla ainakin tunnin
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kävin kiertämässä (paikallisen) järven hiihtäen. Oli kyllä sinänsä hieno ilma hiihdellä mutta aurinko kyllä tuppasi lämmittämään niin että (turhan) kuuma tuli välillä. Eikä siellä järvellä nyt paljon varjoa ollut tarjolla...
 

Liitteet

  • IMG_20220313_144241_HDR.jpg
    IMG_20220313_144241_HDR.jpg
    462,6 KB · kertaa luettu: 43
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös