Virveliä kainaloon
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- 4.11., 7.4. ja pyhä henki
Teoriassa fuusioenergiallakin on.
No sillähän menee jo paremmin kuin Moilasella läpiajossa.
Teoriassa fuusioenergiallakin on.
Mitäs, jos yllättäisit itsesi ja systerisi ja toivottaisit hänelle ihan yksinkertaisesti vain "Hyvää syntymäpäivää!"Pikkusysterin synttärit tänään ja ikää on kertynyt hänelle 37 vuotta. Koska välimme ovat olleet poikki vuoden 2007 elokuusta lähtien, en tiedä mitään hänestä enkä enää tässä vaiheessa jaksakaan välittää. Hänellä on oma elämänsä ja minulla omani ja kun kerran molemmat meistä ovat ilmeisen tyytyväisiä tähän vallitsevaan tilanteeseen, niin minun puolestani se voi säilyä tällaisena myös jatkossa.
Hän on muuttanut nimensä, puhelinnumero on salainen ja samoin kotiosoite. Sähköpostiosoitekin on näin ollen uusi. Hän ei ole missään sosiaalisessa mediassa ja viimeksi olen nähnyt hänet 2011 Itäkeskuksessa.Mitäs, jos yllättäisit itsesi ja systerisi ja toivottaisit hänelle ihan yksinkertaisesti vain "Hyvää syntymäpäivää!"
No, eipä siinä näin ollen ole oikein mahdollisuuksia....Hän on muuttanut nimensä, puhelinnumero on salainen ja samoin kotiosoite. Sähköpostiosoitekin on näin ollen uusi. Hän ei ole missään sosiaalisessa mediassa ja viimeksi olen nähnyt hänet 2011 Itäkeskuksessa.
Jos tällainen teoreettinen tapahtumasarja tapahtuisi, niin voisiko siinä teoriassa olla onnistumisen edellytyksiä.
Leisester, Galasatarai ja Patrick Thistle on suosikkejani jalkapallossa. Eli jalitsussa.
Sanoisin, että teoriassa tuossa ei ole onnistumisen edellytyksiä. Mutta käytännössä on.Jos tällainen teoreettinen tapahtumasarja tapahtuisi, niin voisiko siinä teoriassa olla onnistumisen edellytyksiä.
Kevät tulee, vaikkakin hitaasti. Ensi viikon ennuste lupaa hyvää, että lumet sekä jäät sulaisivat.
Onko semmonen "bon voyage fiilis" kuten Matti Nykäsellä?Jaa, se olisi tänään lähtö ja takaisin kahden kuukauden päästä. Ei kai tässä. Bon apetit vaan.
Meinasin ehdottaa notta josko nukkuisit. Mutta et sä kuitenkaan nuku.Oon hemnetin väsynyt. Tai niinhän minä olen ollut jo kuusi vuotta.
Sepä se kun ei sekään auta.Meinasin ehdottaa notta josko nukkuisit. Mutta et sä kuitenkaan nuku.
Niin, eipä tuo vitamiiniporetabletti minuakaan juuri taaskaan sen ihmeemmin piristänyt. Eikä kahvikaan. Euro Shopper jääköön ainakin vielä juomatta, ehkä illalla sit kun katsoo kaksi matsia NHL:ää. Huomenna jälleen uusi viikko alkaa ja pajalle kuntouttavaan työtoimintaan neljäksi tunniksi eli kello 10-14 oltava siellä.Oon hemnetin väsynyt. Tai niinhän minä olen ollut jo kuusi vuotta.
Joo ei tässä vitamiinit auta. Uni kun on semmoista levotonta koiranunta niin ei siinä paljoa palaudu. Vituttaa jo valmiiksi alkava työviikko kun hommat luultavasti tökkii tämän väsymyksen vuoksi ja sitten kun tökkii niin vituttaa vielä enemmän.Niin, eipä tuo vitamiiniporetabletti minuakaan juuri taaskaan sen ihmeemmin piristänyt. Eikä kahvikaan. Euro Shopper jääköön ainakin vielä juomatta, ehkä illalla sit kun katsoo kaksi matsia NHL:ää. Huomenna jälleen uusi viikko alkaa ja pajalle kuntouttavaan työtoimintaan neljäksi tunniksi eli kello 10-14 oltava siellä.
Kuinka monta päivää menee yleensä, että henkilökortti on valmis ja pääsen sen hakemaan asemalta? Jotainhan se nainen siitä ajasta mainitsi, mutta taisi mennä kuuroille korville kun jännitti muutenkin hoitaa tuo asia ja on lisäksi noita keskittymisvaikeuksia. Sen kun sitten saan aikanaan, niin sen jälkeen hankkimaan verkkopankkitunnukset. Minullahan on ollut verkkopankkiin tunnukset aikoinaan ja se käyttäjätunnus oli sellainen numeroyhdistelmä, jota en tosiaan näiden kaikkien vuosien jälkeen enää kykene ulkoa muistamaan. Eikä varmaan tarvitsekaan, kun lukkoon ne menivät silloin ihan täysin. Eli saanko sitten kokonaan uuden käyttäjätunnuksen sekä tietty sen avainlukulistan?
Teki surulliseksi tämä tarinasi, mutta hyvä jos olet asian kanssa sujut. Oma siskoni on minulle maailman tärkein ihminen, enkä voisi kuvitella tuollaista tilannetta hänen kanssaan. Tapaamme olosuhteista johtuen vain 1-2 kertaa vuodessa, mutta viestittelemme ja soittelemme viikottain.Pikkusysterin synttärit tänään ja ikää on kertynyt hänelle 37 vuotta. Koska välimme ovat olleet poikki vuoden 2007 elokuusta lähtien, en tiedä mitään hänestä enkä enää tässä vaiheessa jaksakaan välittää. Hänellä on oma elämänsä ja minulla omani ja kun kerran molemmat meistä ovat ilmeisen tyytyväisiä tähän vallitsevaan tilanteeseen, niin minun puolestani se voi säilyä tällaisena myös jatkossa.
Väestörekisterikeskuksen virkailijan mukaan olen kuulemma eno sisareni lapsille, jotka ovat ilmeisesti syntyneet 2010-luvulla. Ei mitään käsitystä, olenko joskus törmännyt heihin kaupungilla liikkuessani, mutta pitäisin sitä aika todennäköisenä.Teki surulliseksi tämä tarinasi, mutta hyvä jos olet asian kanssa sujut. Oma siskoni on minulle maailman tärkein ihminen, enkä voisi kuvitella tuollaista tilannetta hänen kanssaan. Tapaamme olosuhteista johtuen vain 1-2 kertaa vuodessa, mutta viestittelemme ja soittelemme viikottain.