Mainos

Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 606 355
  • 68 377
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Pikkusysterin synttärit tänään ja ikää on kertynyt hänelle 37 vuotta. Koska välimme ovat olleet poikki vuoden 2007 elokuusta lähtien, en tiedä mitään hänestä enkä enää tässä vaiheessa jaksakaan välittää. Hänellä on oma elämänsä ja minulla omani ja kun kerran molemmat meistä ovat ilmeisen tyytyväisiä tähän vallitsevaan tilanteeseen, niin minun puolestani se voi säilyä tällaisena myös jatkossa.

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Pikkusysterin synttärit tänään ja ikää on kertynyt hänelle 37 vuotta. Koska välimme ovat olleet poikki vuoden 2007 elokuusta lähtien, en tiedä mitään hänestä enkä enää tässä vaiheessa jaksakaan välittää. Hänellä on oma elämänsä ja minulla omani ja kun kerran molemmat meistä ovat ilmeisen tyytyväisiä tähän vallitsevaan tilanteeseen, niin minun puolestani se voi säilyä tällaisena myös jatkossa.
Mitäs, jos yllättäisit itsesi ja systerisi ja toivottaisit hänelle ihan yksinkertaisesti vain "Hyvää syntymäpäivää!"

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mitäs, jos yllättäisit itsesi ja systerisi ja toivottaisit hänelle ihan yksinkertaisesti vain "Hyvää syntymäpäivää!"
Hän on muuttanut nimensä, puhelinnumero on salainen ja samoin kotiosoite. Sähköpostiosoitekin on näin ollen uusi. Hän ei ole missään sosiaalisessa mediassa ja viimeksi olen nähnyt hänet 2011 Itäkeskuksessa.

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Hän on muuttanut nimensä, puhelinnumero on salainen ja samoin kotiosoite. Sähköpostiosoitekin on näin ollen uusi. Hän ei ole missään sosiaalisessa mediassa ja viimeksi olen nähnyt hänet 2011 Itäkeskuksessa.
No, eipä siinä näin ollen ole oikein mahdollisuuksia....

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Jaa, se olisi tänään lähtö ja takaisin kahden kuukauden päästä. Ei kai tässä. Bon apetit vaan.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Jos tällainen teoreettinen tapahtumasarja tapahtuisi, niin voisiko siinä teoriassa olla onnistumisen edellytyksiä.

No melkeinpä laittaisin tekstarin B:lle, siis jos olisin A, että eiköhän tää ollut tässä, hyvää loppuelämää tai watewö.

Mutta siis oikeasti: VITUN HIENOA!!!!

Leisester, Galasatarai ja Patrick Thistle on suosikkejani jalkapallossa. Eli jalitsussa.

Tunnen pari tyyppiä, jotka ovat kiinnostuneita jefusta.

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Upeeta Ville upeeta, KuPS
Ei ole kyllä leffassa käyminenkään ihan ilmaista puuhaa enää nykypäivänä. Vanhempiin leffoihin hinta on 15,90 ja uusiin 17,90 euroa. Muistan kun joskus junnuna tuli leffassa käytyä niin oiskohan yleensä sellainen ns. perushinta ollut ehkä kympin luokkaa ja ensi-illoissa taisi olla 12 euroa. Voi olla että oli jopa allekin tuon. Nykyään taitaa lastenliputkin huidella siellä jossain 15 euron paikkeilla.

Nooh, eipä sitä nyt niin usein tule käytyä leffateatterissa joten eikait siinä. Nyt on vaan sen verran kovaa hypeä ollut että pitäähän se käydä katsomassa onko se Adam West muuttunut kovastikin siinä Batmanin roolissa. Eiku...

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Perkele, tulin jo hyvälle ja innostuneelle tuulelle siitä kun hoitaja lupasi että saan tänään olla ulkosalla pidempään kuin puolen tunnin verran. Olen kaivannut sitä justiin että vuorokauden aikana sallittu ulkoiluaika minulle pitenisi. Ei tuossa puolessa tunnissa oikein ehdi tekemään edes kunnon kävelylenkkiä, kun aikaa menee jo siihenkin että pääsee täältä neljännestä kerroksesta ulos ja sitten myöhemmin takaisin sisään.

Tänään kuulemma niin hyvä keli että saa olla ulkona pidempäänkin. Hieno juttu. Pääsee taas tekemään kunnollisen kävelylenkin tosiaan. Tunnin minä siellä lupasin olla ja kohta lähden kunnes saan kännykkääni ladattua tarpeeksi. Niin komea keli ollut kyllä tänään että mielelläni minä ulos nyt menenkin. Ja jos hoidan tämän tunteroisen kunnolla ja olen asiallisesti niin ehkä tämä on alku sitten pidentyville ulkoiluajoille ja ajalle minkä saa viettää omissa oloissaan osaston ulkopuolella`?

Huomenna minulla on myös kotikäynti. Huolta minulla herättänyt tuo kun asunnon lattialle on varmaan postin mukana tullut muutamia laskuja, ne saan sieltä nyt napattua mukaani. Mutta sairaalan vaatteilla varmaan joudun vielä jatkossakin menemään. Se on iso harmi. Minulle tuli tänne niin äkkilähtö etten mitään vaihtovaatteita ehtinyt mukaan ottamaan ja kun kukaan ei ole täällä oikein vasta kun viime viikon perjantaina minun tykönäni vieraillutkaan niin en ole saanut omia vaatteita tänne, joudun sairaalan kuteissa kulkemaan. Ja nämä eivät ole mitkään kaksiset vaatteet.

En saa otettua itsekään huomennakaan vaatteita mukaani koska suurin osa vaatteista on nyt isäni luona. Minulle oli kertynyt niin hemmetisti pyykkiä ennen kuin päädyin tänne osastole. Isä pesi nuo pyykit ja ne on nyt vieläkin isän luona. Iso sotku jos sen niin ajattelee, mutta jos ei ajattelisi kuitenkaan? Eiköhän ne asiat lopulta aina järjesty.

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Kevät tulee, vaikkakin hitaasti. Ensi viikon ennuste lupaa hyvää, että lumet sekä jäät sulaisivat.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Kevät tulee, vaikkakin hitaasti. Ensi viikon ennuste lupaa hyvää, että lumet sekä jäät sulaisivat.

Juu, mukavan keväistä on jo ulkona. Kävelyteilläkin jo paljon sulia kohtia. Kevät on tervetullut ja toivottavasti tulevat kauniit kevätpäivät pidentäisivät tosiaan minunkin vapaata liikkumisaikaa. Se tekisi hyvää. Pystyisi kunnolla panostamaan taas liikuntaan.

Tänäänkin kävelin yhteensä melkein 50 minuuttia ja hyvin meni ulkoilu. Ei hätiä mitiä. En itse näe syytä miksei tämä vapaa ulkoiluaika voisi jatkossakin olla minulla ainakin tunnin

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kävin kiertämässä (paikallisen) järven hiihtäen. Oli kyllä sinänsä hieno ilma hiihdellä mutta aurinko kyllä tuppasi lämmittämään niin että (turhan) kuuma tuli välillä. Eikä siellä järvellä nyt paljon varjoa ollut tarjolla...

Liitteet

• IMG_20220313_144241_HDR.jpg
    IMG_20220313_144241_HDR.jpg
    462,6 KB · kertaa luettu: 54
Oon hemnetin väsynyt. Tai niinhän minä olen ollut jo kuusi vuotta.
Niin, eipä tuo vitamiiniporetabletti minuakaan juuri taaskaan sen ihmeemmin piristänyt. Eikä kahvikaan. Euro Shopper jääköön ainakin vielä juomatta, ehkä illalla sit kun katsoo kaksi matsia NHL:ää. Huomenna jälleen uusi viikko alkaa ja pajalle kuntouttavaan työtoimintaan neljäksi tunniksi eli kello 10-14 oltava siellä.

Kuinka monta päivää menee yleensä, että henkilökortti on valmis ja pääsen sen hakemaan asemalta? Jotainhan se nainen siitä ajasta mainitsi, mutta taisi mennä kuuroille korville kun jännitti muutenkin hoitaa tuo asia ja on lisäksi noita keskittymisvaikeuksia. Sen kun sitten saan aikanaan, niin sen jälkeen hankkimaan verkkopankkitunnukset. Minullahan on ollut verkkopankkiin tunnukset aikoinaan ja se käyttäjätunnus oli sellainen numeroyhdistelmä, jota en tosiaan näiden kaikkien vuosien jälkeen enää kykene ulkoa muistamaan. Eikä varmaan tarvitsekaan, kun lukkoon ne menivät silloin ihan täysin. Eli saanko sitten kokonaan uuden käyttäjätunnuksen sekä tietty sen avainlukulistan?

Glove

Jäsen
Niin, eipä tuo vitamiiniporetabletti minuakaan juuri taaskaan sen ihmeemmin piristänyt. Eikä kahvikaan. Euro Shopper jääköön ainakin vielä juomatta, ehkä illalla sit kun katsoo kaksi matsia NHL:ää. Huomenna jälleen uusi viikko alkaa ja pajalle kuntouttavaan työtoimintaan neljäksi tunniksi eli kello 10-14 oltava siellä.

Kuinka monta päivää menee yleensä, että henkilökortti on valmis ja pääsen sen hakemaan asemalta? Jotainhan se nainen siitä ajasta mainitsi, mutta taisi mennä kuuroille korville kun jännitti muutenkin hoitaa tuo asia ja on lisäksi noita keskittymisvaikeuksia. Sen kun sitten saan aikanaan, niin sen jälkeen hankkimaan verkkopankkitunnukset. Minullahan on ollut verkkopankkiin tunnukset aikoinaan ja se käyttäjätunnus oli sellainen numeroyhdistelmä, jota en tosiaan näiden kaikkien vuosien jälkeen enää kykene ulkoa muistamaan. Eikä varmaan tarvitsekaan, kun lukkoon ne menivät silloin ihan täysin. Eli saanko sitten kokonaan uuden käyttäjätunnuksen sekä tietty sen avainlukulistan?
Joo ei tässä vitamiinit auta. Uni kun on semmoista levotonta koiranunta niin ei siinä paljoa palaudu. Vituttaa jo valmiiksi alkava työviikko kun hommat luultavasti tökkii tämän väsymyksen vuoksi ja sitten kun tökkii niin vituttaa vielä enemmän.

Passissa meni muistaakseni pari viikkoa, luulisi henkilökortin tulevan vähintään samassa ajassa. Jos ei sitten passinhakuruuhka vaikuta niihinkin.

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kela oli maksanut minulle yllättäen ihan oma-aloitteisesti työmarkkinatukea tammikuun alun päivistä, joista olin saanut aiemmin ilmoituksen, että kyseistä etua ei noista päivistä makseta, koska en ollut tuolloin ilmoittanut olevani työtön työnhakija. Juttelin asiasta heidän virkailijansa kanssa runsas kuukausi sitten, jolloin olin ilmoittanut olleeni myös tammikuussa työtön. Omituista siksakkia tuon päätöksen kanssa, mutta parempi näin päin. Sunnuntaini parani heti.

Kauko Viisas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jos kuuluisin nk. Z-sukupolveen, en siitä erityisesti juuri nyt mainitsisi. Saattaisin jopa kiistää syntymäni.

ace

Jäsen
Teki surulliseksi tämä tarinasi, mutta hyvä jos olet asian kanssa sujut. Oma siskoni on minulle maailman tärkein ihminen, enkä voisi kuvitella tuollaista tilannetta hänen kanssaan. Tapaamme olosuhteista johtuen vain 1-2 kertaa vuodessa, mutta viestittelemme ja soittelemme viikottain.

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Teki surulliseksi tämä tarinasi, mutta hyvä jos olet asian kanssa sujut. Oma siskoni on minulle maailman tärkein ihminen, enkä voisi kuvitella tuollaista tilannetta hänen kanssaan. Tapaamme olosuhteista johtuen vain 1-2 kertaa vuodessa, mutta viestittelemme ja soittelemme viikottain.
Väestörekisterikeskuksen virkailijan mukaan olen kuulemma eno sisareni lapsille, jotka ovat ilmeisesti syntyneet 2010-luvulla. Ei mitään käsitystä, olenko joskus törmännyt heihin kaupungilla liikkuessani, mutta pitäisin sitä aika todennäköisenä.

Viimeksi muokattu:

Oopi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Haluaisin tässä viestissäni kertoa, kun kävin jokin aika sitten paikallisessa Lidlissä ja siellä oli myyjättärenä kassalla neitonen, jolla oli huomattavan suurikokoiset rinnat. Tämä neito oli kyllä reippaasti pluskokoinen, mutta suuret rinnat törröttivät paidasta kuin kaksi jättimäistä perunasäkkiä, jotka ovat täynnä maissia. Eli vaikka ylipainoa neidillä oli reippaanlaisesti, niin oli kyllä maitorauhastakin!

No, kun olin pakkaamassa ostoksiani, niin neitokainen lähti kassalta pois kävelemään ja sain katseltua vielä takapuoltakin, joka olisi kyllä saanut olla isompi. Mutta eipä sentään voi liikaa vaatia, viehkeä hyvin rintava neito oli kuitenkin kyseessä. Olin vielä kaupasta poistuessani sen verran transsissa, että kävelin melkein liukuovea päin! Suunnitelmani onkin, että seuraavan kerran, kun bongaan tämän uhkean isotissineidon kassalla, niin ostankin vain pelkkiä maitotuotteita!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy