Roger Moore
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Upeeta Ville upeeta, KuPS
Missä olit? Et ainakaan pelikiellossa koska siitä ei ilmoitettu.Olkaa hiljaa saatana! Mä yritän nukkua!
Missä olit? Et ainakaan pelikiellossa koska siitä ei ilmoitettu.Olkaa hiljaa saatana! Mä yritän nukkua!
Missä olit? Et ainakaan pelikiellossa koska siitä ei ilmoitettu.
Tärkeiden ihmisten pelikieltoja ei ilmoiteta, koska pelätään että syntyy kaaos, paniikki ja anarkia, ja kohta huoltoasemalla roikkuu ihmishimmeleitä, David Hasselhoff laulaa välkkyvässä nahkatakissa, patsaat kaadetaan, Ovechkinin nimi pyyhitään kaikista NHL-tilastoista pois ja mitä muuta ikinä sitten tuleekaan tapahtumaan kun Putin viimein saadaan syrjäytettyä. Ja kuka muka voisi olla tärkeämpi kuin nelinkertainen Vuoden Jatkoaikalainen? Ei ainakaan joku vanha Bond-näyttelijä, jonka pelikieltoilmoitus julkaistaan kaikella kansalle, koska kukaan ei edes silmiään moisesta räpäytä.Pelikieltohan aina ilmoitetaan. Ellei sitten ole jotain todella noloa.
Jos Jatkoajan keskustelupalstan vakiohölisijöihin kuuluva ei kirjoita Jatkoajan keskustelupalstalle yli viikkoon, niin silloin hän on oletettavasti kuollut.@FASlapsi on ollut jo viikon kateissa. Eikös tässä vaiheessa monesti olla jo ihan paniikissa että missä toinen on? MISSÄ ON FASU!
@FASlapsi taisi hoitaa meidät Natoon. Ei Vuoden Jatkoaikalainenkaan kaikkeen ehdi. Piti tilata Kotipitsasta safkaakin.Jos Jatkoajan keskustelupalstan vakiohölisijöihin kuuluva ei kirjoita Jatkoajan keskustelupalstalle yli viikkoon, niin silloin hän on oletettavasti kuollut.
Huhut kuolemastani ovat totta.Jos Jatkoajan keskustelupalstan vakiohölisijöihin kuuluva ei kirjoita Jatkoajan keskustelupalstalle yli viikkoon, niin silloin hän on oletettavasti kuollut.
NELINKERTAINEN Vuoden Jatkoaikalainen. Neljä. Yksi nyt on ties kenellä, mutta neljä, niin montaa ei ole kuin parhaimmilla.@FASlapsi taisi hoitaa meidät Natoon. Ei Vuoden Jatkoaikalainenkaan kaikkeen ehdi. Piti tilata Kotipitsasta safkaakin.
Tai sitten oli vain koomat.
parhaimmilla.
No keitäs meitä nelinkertaisia Vuoden Jatkoaikalaisia nyt olikaan, ainakin minä, allekirjoittanut, sivuunkirjoittanut, sitten on @FASlapsi ja tota taitaa olla muuten NHL-puolen koko Teksti TV Raati meitä nelinkertaisia Vuoden Jatkoaikalaisia. Itseni lisäksi siis. Nuo nyt tuli tässä nopealla pohdinnalla mieleen.Keitä muita parhaimpien joukkoon kuuluu? Tai parhainten kuten jotkut kirjoittavat useiten.
No keitäs meitä nelinkertaisia Vuoden Jatkoaikalaisia nyt olikaan, ainakin minä, allekirjoittanut, sivuunkirjoittanut, sitten on @FASlapsi ja tota taitaa olla muuten NHL-puolen koko Teksti TV Raati meitä nelinkertaisia Vuoden Jatkoaikalaisia. Itseni lisäksi siis. Nuo nyt tuli tässä nopealla pohdinnalla mieleen.
Mä olen ollut kaks kertaa pronssilla vaikka en edes paljoa kirjoita jääkiekosta tai kerro kierrätyskeskuksessa että tänään tein kotona keittoa. Eli vähän kuin vertaisi World Cupin hopeaa johonkin MM95:een. Kaikki tietää kumpi on arvokkaampaa.No keitäs meitä nelinkertaisia Vuoden Jatkoaikalaisia nyt olikaan, ainakin minä, allekirjoittanut, sivuunkirjoittanut, sitten on @FASlapsi ja tota taitaa olla muuten NHL-puolen koko Teksti TV Raati meitä nelinkertaisia Vuoden Jatkoaikalaisia. Itseni lisäksi siis. Nuo nyt tuli tässä nopealla pohdinnalla mieleen.
Sähän vedät niitä jotain aivan autisti-futisvisa-hässäköitäsi, johon muut autisti-futisvisa-ihmiset on ihan tulessa. Minäkin olin, kunnes huomasin että en tiedä mistään mitään enkä ehdi mihinkään mukaan enkä pärjää. Hirveetä vaivannäköä vaatii tommoset, joten olet pronssiesi eteen tehnyt kyllä valtavasti duunia. Oot kuin Suomi 2000-luvun vaihteessa Hannu Aravirran sun muiden kanssa, hirveesti duunia ja kulmissa pyörimistä, mutta sitten joku mulkku tulee ja vie ansaitsemattomasti kultamitalin.Mä olen ollut kaks kertaa pronssilla vaikka en edes paljoa kirjoita jääkiekosta tai kerro kierrätyskeskuksessa että tänään tein kotona keittoa. Eli vähän kuin vertaisi World Cupin hopeaa johonkin MM95:een. Kaikki tietää kumpi on arvokkaampaa.
Muutenkin nuo visat on olleet ihan paskoja koska oikeista vastauksista ei saa pisteitä.Sähän vedät niitä jotain aivan autisti-futisvisa-hässäköitäsi, johon muut autisti-futisvisa-ihmiset on ihan tulessa. Minäkin olin, kunnes huomasin että en tiedä mistään mitään enkä ehdi mihinkään mukaan enkä pärjää.
Sähän voisit tehdä kostoksi jonkun oman visan, jostain asiasta mistä sä tiedät jotain, niinku vaikka lakkoilusta?Muutenkin nuo visat on olleet ihan paskoja koska oikeista vastauksista ei saa pisteitä.
Aika vähän olisi kysymyksiä. Pitääkö lakossa juoda kaljaa, kyllä vai ehdottomasti.Sähän voisit tehdä kostoksi jonkun oman visan, jostain asiasta mistä sä tiedät jotain, niinku vaikka lakkoilusta?
Aika vähän olisi kysymyksiä. Pitääkö lakossa juoda kaljaa, kyllä vai ehdottomasti.
Sano kauniille vaimollesi terveisiä. Mä oon se miitingin komea mies, jonka takia ei tarvi olla mustis.Lähes pariin viikkoon ei tarvitse töissä näyttäytyä. Loppuviikko vapaata ja ensi viikko lomaa. Samoin tein tulin pihalle löhöämään. Kylmää Paulaneria, aurinkoa ja musiikkia kaiuttimesta. Life if good!
Kalastusta ja muutama päivä Bergamossa. Siinä suunnitelmat lomalle.