Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 336 267
  • 66 851

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Ensimmäiset "raketit" ammuttu taivahalle. Mukavaa ja turvallista loppu iltaa kaikille! En usko että jaksan/viitsin valvoa puoleen yöhön...
 

Liitteet

  • IMG_20211231_194557_HDR.jpg
    IMG_20211231_194557_HDR.jpg
    940,4 KB · kertaa luettu: 39

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Juon viinaa ja kuuntelen poikkeuksellisesti kotimaista ja vielä enemmän poikkeuksellisesti Neljää Ruusua. Mutta ei se ole poikkeus.





Tämän ajan eli ysärin alun Neljä Ruusua on se bändi ihan parhaimmillaan. Loistava bändi.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Jaahas, tällä menolla ensi vuonna edessä uuden työpaikan haku. En olisi halunnut että tämä menee tähän mutta en vain ymmärrä miksi työpaikkani ilmapiiri on muuttunut näin lyhyessä ajassa noin paljon. Mutta en minä tietenkään töissä paljoa valita, teen sen mitä täytyy vaikka ei sitä tunnuta paljon enää arvostettavan.

Emäntä on nykyään aika tiukka. Ei oikein tiedä enää miten sille pitäisi puhua. Aina tulee näpeille.

En minä ymmärrä oikein tuota nykymenoa työpaikallani. Hermot on ainakin riekaleina joka työvuoron jälkeen ja itku kurkussa olen melkein kotiin lähtenyt, vanhukset ei osaa päättää haluaako ne nyt mitä teelajia juoda mutta hermostua ei saa, vaatimuksia on paljon, ilmapiiri on huono, esimies on vaativa, huumori ei kuki ja jotenkin nyt ei hyvältä maistu.

Kyllä minä yhä olen mielestäni työni hyvin hoitanut mutta tuntuu että se ei riitä, sitä ei arvosteta. En minä tiedä mitä siellä on tapahtunut sairauslomani aikana mutta ei tämä kyllä hyvältä nyt näytä. En minä tuolla viihdy, teen sen mitä täytyy että palkkaa saan. Vituttaa että tuo meno on oikeasti noin paljon muuttunut.

Kyllä tässä alan etsimään uutta työpaikkaa. Vituttaa miksi tuo meno on näin paljon muuttunut lyhyessä ajassa. En oikein ymmärrä ja sitä olen tässä sairauslomani jälkeen paljon ihmetellyt.
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Kertokaa nyt joku viisaampi, että miten tää nyt menee. Pitäisi taivuttaa paperinuket tälleen monikkoon: paperinukkejen, paperinukkien vai jotenkin muuten. Asialla on kiire.
 

Glove

Jäsen
Jaahas, tällä menolla ensi vuonna edessä uuden työpaikan haku. En olisi halunnut että tämä menee tähän mutta en vain ymmärrä miksi työpaikkani ilmapiiri on muuttunut näin lyhyessä ajassa noin paljon. Mutta en minä tietenkään töissä paljoa valita, teen sen mitä täytyy vaikka ei sitä tunnuta paljon enää arvostettavan.

Emäntä on nykyään aika tiukka. Ei oikein tiedä enää miten sille pitäisi puhua. Aina tulee näpeille.

En minä ymmärrä oikein tuota nykymenoa työpaikallani. Hermot on ainakin riekaleina joka työvuoron jälkeen ja itku kurkussa olen melkein kotiin lähtenyt, vanhukset ei osaa päättää haluaako ne nyt mitä teelajia juoda mutta hermostua ei saa, vaatimuksia on paljon, ilmapiiri on huono, esimies on vaativa, huumori ei kuki ja jotenkin nyt ei hyvältä maistu.

Kyllä minä yhä olen mielestäni työni hyvin hoitanut mutta tuntuu että se ei riitä, sitä ei arvosteta. En minä tiedä mitä siellä on tapahtunut sairauslomani aikana mutta ei tämä kyllä hyvältä nyt näytä. En minä tuolla viihdy, teen sen mitä täytyy että palkkaa saan. Vituttaa että tuo meno on oikeasti noin paljon muuttunut.

Kyllä tässä alan etsimään uutta työpaikkaa. Vituttaa miksi tuo meno on näin paljon muuttunut lyhyessä ajassa. En oikein ymmärrä ja sitä olen tässä sairauslomani jälkeen paljon ihmetellyt.
Anna kun arvaan. Sun työpaikalla on vain naisia? Jos arvasin oikein niin se selittää kaiken. Hakeudu paikkaan jossa on miehiä töissä.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Anna kun arvaan. Sun työpaikalla on vain naisia? Jos arvasin oikein niin se selittää kaiken. Hakeudu paikkaan jossa on miehiä töissä.

No arvasit kyllä osittain oikein. Pitkälti on naisvaltainen ala. Mutta on siellä kyllä nykyään varsinkin miehiäkin töissä. Kokki on mies ja yksi apulaistyöntekijä on mies, sellainen nuori ja kehitysvammainen mies. Tekee kyllä pyydetyt työt hyvin.

Siitä alkuajasta on muuttunut paljon. Oikeasti. Ensin oli vain minun lisäksi pelkkiä akkoja töissä, sitten oli vaihe kun oli enemmänkin miehiä töissä ja nyt on jotain siltä väliltä.

Kyllä siellä on paljon kyllä vauhti muuttunut sairauslomani aikana. Oikeasti. Ja toivon että minua uskotaan nyt. En minä tiedä mitä siellä on oikein tapahtunut, paljon olen sitä miettinyt. Kuri on muuttunut paljon. Olen vähän ihmeissään ollut. Kun asiat sujui hyvin, miksi piti muuttua?

Emäntä varsinkin on paljon muuttunut asenteeltaan. Vähän ihmeissään olen tässä ollut. On siellä miehiäkin töissä mutta on siellä nyt kuria paljon enemmän.

En minä oikein tiedä mitä siellä on tapahtunut. Mutta tulee niin vainoharhainen mieli jos minua ei uskotakaan. Olen kuitenkin aina työni hyvin hoitanut.
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Kertokaa nyt joku viisaampi, että miten tää nyt menee. Pitäisi taivuttaa paperinuket tälleen monikkoon: paperinukkejen, paperinukkien vai jotenkin muuten. Asialla on kiire.
Heh. Paperinukke (yksikkö) paperinuket (monta). Omistus: Paperinuken ja paperinukkejen. Näin mä sen ymmärtäisin.

Yhtä lailla sama probleema on kun pitäs mennä kotikaupunkiini eli Kangasalle kun järjen mukaan se pitäs olla Kangasalalle.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Mojo
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Tärkein asia tapahtui. Oli ainoastaan yksi, jonka kanssa halusin puhua kun vuosi vaihtuu. Mun tytär ja sen teki. Rakastan toki poikaani yhtä paljon, mutta hänellä oli eri meiningit nyt.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
(1)
  • Tykkää
Reactions: ace

redpecka

Jäsen
Rassannut tässä kahvinkeitintä. Ei ole jaksanut oikein enää pyörittää kahvia keitin. Nettiohjeiden mukaan jotain etikkaa ja vettä ja niin ja noin. Pesua ja hinkkausta ja taas ja taas. Onhan se tietty jo ehtinyt kunnioitettavaan johonkin parin kolmen vuoden kypsään ikään - se parinkympin keitin. Oi miksi rämppään ma? Saishan noita uusiakin 15e kaupasta per vuosi tai vaihtoehtoisesti laittaisi muutaman kympin lisää niin voisi oikeasti olettaa koneen kestävän enemmän kuin kaksi vuotta.

Onhan tää tietysti jännää, jotain tekemistä ja jotain äksöniä mistä kirjoittaa intternettiin kun pahat ihmiset pommittaa raketteja ikkunan takana jossain tuolla sumuisessa maailmassa. Oikeesti on sumuinen, en yrittänyt olla runollinen. Tosin kaikki on sumeeta kun ikkunoista ei näe läpi (likainen) ja mulla on muutenkin näkö häviämässä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös