Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 341 261
  • 66 863

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ihmisillä tuntuu olevan aika ristiriitainen käsitys sanasta "kohta". Kaveri soitti klo 16.03 että tulee kohta hakemaan multa peräkärryn. Kello on nyt 22.06, eikä äijää näy. No, jospa se vielä tulee.

Ex akka oli vitun rasittava kun se oli niin saatanan hidas joka asiassa. Aina sai odotella, sanoin tuntii aikasemmin että oo valmiina nii olihan se saanu jo paidan päälle tunnissa.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Ei ole Norjaan ollut asiaa sitten 1999 kisojen. Tämä on aivan pelottavan toimiva maa ainakin ensivaikutelmaltaan.

Enpä ole kaikki maailman maat mukaan lukien ollut koskaan näin leppoisassa lentokenttäkyydissä. Nettikin toimii paremmin kuin varmaan monilla kotona.

Onkohan sillä öljyllä tekemistä joidenkin asioiden kanssa.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
@pernaveikko Paljo makso pizza ja bisse?

En uskalla vielä kurkistaa tai syödä, juodaan ensin nämä duty freet pois. Rupesin noin muuten miettimään saakohan näiden maassa kaljaa kaupasta vai pitääkö etsiä joku monopolikauppa.

Sitä luulisi, että kaupasta saa, mutta ainakaan Islannissa eipäs onnistunutkaan.
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Tässä on parin päivän aikana tullut vietettyä hyvä tovi aikaa Hailuodon pohjoisrannoilla, ja aika nopeasti samat ajatukset on palanneet mieleen kuin lapsena samoissa maisemissa. Siellä nimittäin paarmoja riittää näin helteillä enemmän kuin missään muualla ja nuo paarmat ovat luomakunnan vittumaisimpia ja julmimpia otuksia. Heti ovat saatanat puremassa jos vain iholle pääsevät, ja sehän ihan oikeasti sattuukin joka kerta eikä vain lähes huomaamattomasti vähän nipistä kuten hyttysten tapauksessa. Vaikka eläinrakas olen melkein mitä tahansa öttiäistä kohtaan niin noiden listimisestä en tunne mitään muuta kuin suurta riemua.

Vielä eilen rannalta palattuani olin vankasti sitä mieltä että nuo tekee sen ihan tasan vaan vittuillakseen meille ihmisille, eikä niille oikeasti puremisesta mitään hyötyä ole. Ovat vain sadistisia paskiaisia. No, netti kertoi että kyllä ne sen veren perässä ovat kuten hyttysetkin, mutta tekevät sen vaan vähän ronskimmalla tavalla eli leikkaamalla saksentapaisillaan ihon rikki ja siitä alkavat sitten lutkuttamaan kuin vampyyrit ikään. Tai siis vaan naaraat tekevät, sillä koiraspaarmat ovat nössöjä pahimmasta päästä ja tyytyvät kukkien meteen.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tuli katottua pitkästä aikaa Con Air. Jumalaude vaan tuo loppukohtaus laittaa vieläkin raavaan miehen herkistymään! Tiudauduidauuudiuu How do iiiiiiiii, get through one night without youuuuu tidididiiiidiiii didididiidiidiiiii. Kova jätkä tuo Cameron "put the bunny back in the box" Poe!
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Tuli katottua pitkästä aikaa Con Air. Jumalaude vaan tuo loppukohtaus laittaa vieläkin raavaan miehen herkistymään! Tiudauduidauuudiuu How do iiiiiiiii, get through one night without youuuuu tidididiiiidiiii didididiidiidiiiii. Kova jätkä tuo Cameron "put the bunny back in the box" Poe!

Mä en oo nähny. Mähän oon stadin kovimpiä jätkiä, mutta herkistyn kun on herkistyvää.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
@L. Paraske Joo ja nuo paarmat haukkaa kunnon palasia. Välillä tuntuu että pitäs haulikko olla että niistä pääsee eroon. Kärpänen on toinen vitun kikkara mikä pitäis välittömästi hävittää.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Mä oon kato hetero ja se vituttaa. En nyt tiedä miten se tähän liittyy mutta kerroin.
Nyt äkkiä se Top Gun pyöriin ikuisella loopilla telkkariin, jos ei ala muna maistuun kun leffa pyörii kymmenettä kertaa putkeen ruudulla, niin sitten sua ei vaan voi parantaa.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kahtelen tässä jotain rajavalvonta ohjelmaa. Tullimiehet porailee ja laittaa paskaks ihmisten tavaroita huumeita etsiessään. Saakohan nuo ihmiset noista tavaroista täyden hinnan korvauksena. Itseä vituttas jos kuljettasin jotakin perintökalleutta mukanani, kunnes herra tulliviranomainen laittaa sen paskaks kokkelia etsiessään.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Ilmeisesti on ollut erittäinkin muikeita veikkauskohteita kotimaisen pesiksen saralla viime aikoina. Valitettavasti ymmärrykseni koko lajista on melko olematon, joten en siksi oikein uskalla uhkapelata pesäpallokohteita.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Ilmeisesti on ollut erittäinkin muikeita veikkauskohteita kotimaisen pesiksen saralla viime aikoina. Valitettavasti ymmärrykseni koko lajista on melko olematon, joten en siksi oikein uskalla uhkapelata pesäpallokohteita.

Niin joo, olet liian nuori muistamaan, että pesäpallon tulokset tietää vain sisäpiiri. Jos siihen ei kuulu, niin eipä niitä kannata vedellä.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Onkohan kukaan koskaan painanut tuosta sivun alalaidassa olevasta Whatsapp-namiskuukkelista? Mitä jos sitä painamalla saataisiinkin esim. rauha maailmaan?
Vahingossa tullut painettua joskus. Ei tapahyunut mitään ihmeellistä. Useammin tullut painettua twitter namiskaa vahingossa.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Vitun kärpänen. Kohta tulee fight club. Kerran vielä niin tulee oikosta...
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Nuo itikat on vittumaisia mutta ei vedä mitään vertoja semmoselle kusipää kärpäselle. Sitä joutuu oikeasti jo metsästämään jos meinaa saada nukuttua. Se on vielä niin helvetin nopea ettei siitä meinaa saada ilmoja pihalle millään. Vittuimainen öttiäinen kaikinpuolin.
Minulla patenttiratkaisu kärpäsiin, kärpäsmyrkky. Siinä on vaan sellainen pieni ongelma että ennen kuin siihen kärpäseen osuu niin että se alkaa kuolemaan niin on sumuttanut huoneen niin täyteen myrkkyä että ei itsellä enää henki kulje ja silmät vuotaa. Pakko sitten tuulettaa tila. Ja toinen ongelma on se että eihän se kärpänen heti siihen myrkkyyn kuole jos kuolee ollenkaan, se menee vaan johonkin hankalaan paikkaan (kuten kaapin taakse) pärisemään henkitoreissaan.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vittu miten liian kuuma on koittaa nukkuu. Kolme tuuletinta huutaa ja kylmäkallet on lakanan alla mut ei täällä helvetissä saa nukutuks. Ulos menisin nukkumaan mut siellä ryömii kaikki koppakuoriaisesta majavaan. Mukava herätä aamulla kun majava on käyny kusemassa suuhun ja koppakuoriainen suunnittelee persereijällä pesän tekoa.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kävin tänään vähän pyydystämässä lakkoja suolla, kovasti ne yritti karkuun juosta mutta sain kilon verran kiinni. Ihan normisaalis. Kyllähän se raskasta hommaa on kun tuo suo on aika kostea versio ja siellä on suohautoja (siis paikkoja mistä on ennen nostettu turvetta). Saa olla tarkkana mihin astuu ja mistä pääsee kulkemaan saarekkeesta toiseen. Välillä olen mulinut siellä kun olen lähtenyt liian uhkarohkesti kulkemaan mättäältä toiselle. Tällä kertaa pysyin kuivin jaloin.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Vittu miten liian kuuma on koittaa nukkuu. Kolme tuuletinta huutaa ja kylmäkallet on lakanan alla mut ei täällä helvetissä saa nukutuks.

Joo, tämä on ensimmäinen yö kun minäkin kärsin kuumuudesta. Ei oikein saa unta, kun on niin kuuma. On niin hikinen että jää kiinni patjaankin jo ja on paha siinä kieriskellä.

Yhtään en kyllä tiedä paljonko on kuuma kun ei ole mitään lämpötilamittaria mutta kuuma on. Ja nukutuksi ei saa.

Mutta en tiedä viitsiikö edes ikkunaa aukaista? Perhanan linnut aloittavat laulamisensa viimeistään aamuvarhaisella ja siihen sitä herää sitten.

Kun tänne saa vapaasti kirjoitella, niin täytyy tuoda tämä yksi asiakin tänne esille. Minulla on jonkinlainen tarve päivittää Facebookkia usein, vaikka minulla ei aina asiaakaan ole. Vähän alkanut häiritsemään minun päivittämistarve kun kuitenkaan tykkäyksiäkään ei tule.

Pitäisi jonkinlainen itsesensuuri olla. Mutta en liikaa tahdo ottaa tuosta paineitakaan. Mitään rahaa kun kuitenkaan ei päivittämisestä mene ja vielä ei ole Facebookin tai kenenkään muunkaan toimesta tullut valitusta että päivitän Facebookkia liian usein. Tai että päivittelen sitä vaikka minulla ei asiaakaan edes ole.

Nousi muuten kivasti tällä viikolla esille Jatkoajan keskustelupalsta tällä suunnalla. Oli keskustelua siitä mitä luen mieluiten kesällä? Vastaukseni oli että Jatkoajsn keskustelupalstaa, kesällä ja talvella. Jääkiekko on kesäisin tauolla mutta siitä huolimatta täällä riittää mielenkiintoista luettavaa.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Kävin tänään vähän pyydystämässä lakkoja suolla, kovasti ne yritti karkuun juosta mutta sain kilon verran kiinni. Ihan normisaalis. Kyllähän se raskasta hommaa on kun tuo suo on aika kostea versio ja siellä on suohautoja (siis paikkoja mistä on ennen nostettu turvetta). Saa olla tarkkana mihin astuu ja mistä pääsee kulkemaan saarekkeesta toiseen. Välillä olen mulinut siellä kun olen lähtenyt liian uhkarohkesti kulkemaan mättäältä toiselle. Tällä kertaa pysyin kuivin jaloin.

Lakka on ihan perkeleen arvokasta. Kilohinta kohdillaan. Itse en mausta niinkään tykkää mutta kyllä nuo mummot niitä kuulemma syö. Syö ne haukia kans ja säynäviä.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei saatana helvetin hyvännäköinen muija tuli pyytää tanssimaan. No en tietty lähtenyt, mutta Jopon löysin tullessa. Tuolla hevosenkengässä oli. Miten mä päivällä lähdin ilman sitä. Eikä kellekään kelvannut.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös