@L. Paraske Joo ja nuo paarmat haukkaa kunnon palasia. Välillä tuntuu että pitäs haulikko olla että niistä pääsee eroon. Kärpänen on toinen vitun kikkara mikä pitäis välittömästi hävittää.
Siis mitä, sä et oo nähny kun Nicholas Cage laittaa vangeilta luukkuja tummaks lentokoneessa? Ohhoh, aikamoinen aukko sivistyksessä.Mä en oo nähny. Mähän oon stadin kovimpiä jätkiä, mutta herkistyn kun on herkistyvää.
Siis mitä, sä et oo nähny kun Nicholas Cage laittaa vangeilta luukkuja tummaks lentokoneessa? Ohhoh, aikamoinen aukko sivistyksessä.
Nyt äkkiä se Top Gun pyöriin ikuisella loopilla telkkariin, jos ei ala muna maistuun kun leffa pyörii kymmenettä kertaa putkeen ruudulla, niin sitten sua ei vaan voi parantaa.Mä oon kato hetero ja se vituttaa. En nyt tiedä miten se tähän liittyy mutta kerroin.
Ilmeisesti on ollut erittäinkin muikeita veikkauskohteita kotimaisen pesiksen saralla viime aikoina. Valitettavasti ymmärrykseni koko lajista on melko olematon, joten en siksi oikein uskalla uhkapelata pesäpallokohteita.
Vahingossa tullut painettua joskus. Ei tapahyunut mitään ihmeellistä. Useammin tullut painettua twitter namiskaa vahingossa.Onkohan kukaan koskaan painanut tuosta sivun alalaidassa olevasta Whatsapp-namiskuukkelista? Mitä jos sitä painamalla saataisiinkin esim. rauha maailmaan?
Nyt äkkiä se Top Gun pyöriin ikuisella loopilla telkkariin, jos ei ala muna maistuun kun leffa pyörii kymmenettä kertaa putkeen ruudulla, niin sitten sua ei vaan voi parantaa.
Minulla patenttiratkaisu kärpäsiin, kärpäsmyrkky. Siinä on vaan sellainen pieni ongelma että ennen kuin siihen kärpäseen osuu niin että se alkaa kuolemaan niin on sumuttanut huoneen niin täyteen myrkkyä että ei itsellä enää henki kulje ja silmät vuotaa. Pakko sitten tuulettaa tila. Ja toinen ongelma on se että eihän se kärpänen heti siihen myrkkyyn kuole jos kuolee ollenkaan, se menee vaan johonkin hankalaan paikkaan (kuten kaapin taakse) pärisemään henkitoreissaan.Nuo itikat on vittumaisia mutta ei vedä mitään vertoja semmoselle kusipää kärpäselle. Sitä joutuu oikeasti jo metsästämään jos meinaa saada nukuttua. Se on vielä niin helvetin nopea ettei siitä meinaa saada ilmoja pihalle millään. Vittuimainen öttiäinen kaikinpuolin.
Vittu miten liian kuuma on koittaa nukkuu. Kolme tuuletinta huutaa ja kylmäkallet on lakanan alla mut ei täällä helvetissä saa nukutuks.
Kävin tänään vähän pyydystämässä lakkoja suolla, kovasti ne yritti karkuun juosta mutta sain kilon verran kiinni. Ihan normisaalis. Kyllähän se raskasta hommaa on kun tuo suo on aika kostea versio ja siellä on suohautoja (siis paikkoja mistä on ennen nostettu turvetta). Saa olla tarkkana mihin astuu ja mistä pääsee kulkemaan saarekkeesta toiseen. Välillä olen mulinut siellä kun olen lähtenyt liian uhkarohkesti kulkemaan mättäältä toiselle. Tällä kertaa pysyin kuivin jaloin.
Joudut kuritushuoneelle ja syntyy kansainvälinen selkkaus. Turskan hinta nousee pilviin ja Norjalaisissa ilta-paskoissa kommenttikentät täyttyy Suomalaista ryyppykulttuuria kauhistelevien kommenteista. Ihan hyvä, että hillitsit itseäsi ja tyydyit dokailemaan paikallista saatanan kallista kaliaa muovituopeista.Mietin keikalla Norjassa onko nämä siis tosiaan yhdeksän euron tuoppeja mitä tässä kaksin käsin kiskon. Kylläpäs vain olivatkin, mutta sitten ajattelin eihän tämä juuri Nordiksesta eroa.
Siellä on tosin aina pippelipullo mukana. Näihin ei oikein uskalla, kun ei ole varmuutta mitä seuraa kiinnijäädessä. Eipä taaskaan tosin olisi jäänyt.
Mahtaako Kirjoittelija olla 14 101 viestillään jatkoajan foorumeiden historian eniten viestejä palstalle kirjoittanut elinikäisen kirjotuskiellon pokannut käyttäjä?