Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 594 779
  • 68 315

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Mahtaako Kirjoittelija olla 14 101 viestillään jatkoajan foorumeiden historian eniten viestejä palstalle kirjoittanut elinikäisen kirjotuskiellon pokannut käyttäjä?

schollilta lähti oikeudet yli 20 000 viestin päätteeksi, mutta sai ne takaisin. Hieno saavutus silti mr. Kirjoittelijalta.

Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
schollilta lähti oikeudet yli 20 000 viestin päätteeksi, mutta sai ne takaisin. Hieno saavutus silti mr. Kirjoittelijalta.
schollia mietin itekin, mutta hänet päästettiin häkistään ulos, joten näin ollen hän ei kuulu enää palstan elinkautisvankien listalle vaikka aikanaan sinne on kuulunut.

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Mistä toi puolikas tulee? Et syö kissanmakkaraa, mutta kissoja kuitenkin?

Ei kun voi. On aina jääkaapissa ruoanlaittoa ja leipomista varten, mutta en nyt varsinaisesti sitä kuitenkaan syö. Tai laita edes leivän päälle. Eli täyttä mummopistettä siitä ei ainakaan kehtaa ottaa.

ColCbj

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC Sierre
Tässä on parin päivän aikana tullut vietettyä hyvä tovi aikaa Hailuodon pohjoisrannoilla, ja aika nopeasti samat ajatukset on palanneet mieleen kuin lapsena samoissa maisemissa. Siellä nimittäin paarmoja riittää näin helteillä enemmän kuin missään muualla ja nuo paarmat ovat luomakunnan vittumaisimpia ja julmimpia otuksia.
Itse vihaan kaikista eniten mäkäräisiä seurauksena viime lomareissusta. Kaikki illat monta kymmentä mäkäräistä parvina puremassa milloin mihinkin. Kokeilin karkotettakin, sen jälkeen ne tulivat silmiin, suuhun jne. Puremat kutiavat helvetin paljon, varsinkin kun niitä on sellainen 20.

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jassoo, hauskaa, että tämä toinen vittuilu elämänasenteena -nimimerkki on asetettu ns. framille.. .
Opettele tägäämään... Testipalsta on täällä ihan sitä varten luotu ..

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kävin eilen itse tankkaamassa kun autonkuljettaja on kesälomalla ja katselin siinä tankatessa kun mustalaiset meni kauppaan. Pitkät housut jokaisella ja nahkatakit. Lämpötila eilen siihen aikaan 28-30. Tuli vaan mieleen, että onneksi en ole mustalainen, kun muutenkin hikoan helposti. Ei näköjään nekään jousta noista pukeutumiskoodeistaan edes helteillä.

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Kyllikki Saaren murhaaja riehuu vapaana ja täällä sakotellaan turvavöistä. En tiedä mitä sanos taas.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Helvetti, näin näitä turhia sivukuluja tulee. Ihan tavallinen turvatarkastus, mutta reppu ei kelvannut virkailijalle. En keksinyt ollenkaan mitähän sinne on voinut jäädä.

Kaksi oluttölkkiä sinne oli jäänyt pohjalle mistä ei ollut mitään tietoa. Olisin ehtinyt juoda ne vielä tuossa pihalla sen sijaan, että ostin uudet ja vieläpä samaa merkkiä.

Unohtamatta Jukka Lahden fileeroijaa. Ihmeelliseks on maailma mennyt.

Taidan perustaa kansanliikkeen joka vaatii poliiseja oikeisiin töihin.

Bodominkin tekijä tiedetään, mutta unohdettiin laittaa telkien taakse edes muutamaksi vuodeksi.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Lakka on ihan perkeleen arvokasta. Kilohinta kohdillaan. Itse en mausta niinkään tykkää mutta kyllä nuo mummot niitä kuulemma syö.
En minäkään pidä lakoista. Kerään niitä lähinnä kuntoilun ja löytämisen ilon takia. Suolla rämpiessä tuntee liikkuvansa kunnolla ja tulee hiki. On myös mukavaa kun löytää saalista. Putsaan marjat, laitan pieniin purkkeihin ja myyn ne. Minulla on yksi tuttava joka ostaa kaiken mitä saan kokoon (ja se ei ole paljon).

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
En minäkään pidä lakoista. Kerään niitä lähinnä kuntoilun ja löytämisen ilon takia. Suolla rämpiessä tuntee liikkuvansa kunnolla ja tulee hiki. On myös mukavaa kun löytää saalista. Putsaan marjat, laitan pieniin purkkeihin ja myyn ne. Minulla on yksi tuttava joka ostaa kaiken mitä saan kokoon (ja se ei ole paljon).

Se on hienoa se. Itse kalastelen jonkun verran ja niitä haukia tulee väkisinkin. Yhden aina perkaan ja fileroin mummolle ja ukille. Itselle ei oikein maistu.

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Rovaniemi, Pori, Hanko, Seinäjoki, Salla
Aina vähän haavi auki
Meill' on pari kunnon vania ja 69-Scania
Ja kamala ammattitauti

Ei miulla muuta nyt tässä kohtaa vielä.

69-Scania - YouTube

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Oijoij taas vanhat muistot tulvivat mieleeni ja herättivät kysymyksen teille kanssakirjoittajille.

Onko teillä tullu kesken penetraation tai muun seksileikin semmosta oloa tai onko tapahtunut jotain kesken hässimisen että ei vaan pysty jatkamaan?

Mulle on useempaakin kertaan. Mainitsen kaksi.

69 asennossa silloiselta fuckbuddylta pääsi aika hävyttömän hajuinen pieru. Kelatkaa kun tuijotat toisen persreikää ja sieltä se mädäntynyt kananmuna tulee. Hyi vittu. Noh, nolona oli kyllä tyttökin, sekin meinas tukehtuu.

Toinen kerta olikii sitten siinä vaiheessa kun riisuin naista aseista ja olin suunnittelemassa lontoon puhelua. Tyttö ei ollu varmaan pessy värkkiään viikkokausiin. Oli niin haiseva yllätys että katsoin parhaaksi poistua takavasemmalle.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tänään keräsin muutaman litran mustikoita pakkaseen minulle ja miehelle. Niistä saa marjat muutamaan jogurttiin, kiisseliin ja piirakkaan. Tänään keräämistä haittasi vähän itikat kun aamuyöllä satoi vähän.

Kasvihuoneelta tulee kurkkua ja tomaattia omaksi tarpeeksi. Ja salaatit kukoistaa lavoissa. Uusia perunoita on syöty pari viikkoa ja hyviä on voin ja sillin kanssa ja muutenkin. Ekan erän tilliä jo pakastin.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Empä oo ikinä kuullu tuommosesta peruna silli yhdistelmästä.
Kyllä se minun suvussa on ollut aika must, en edes osaa kyseenalaistaa kun on niin hyvää. Kai täällä on joku muukin joka tajuaa sillin ja uuden potun liiton. Ja silli on muutenkin hyvää.

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Kyllä se minun suvussa on ollut aika must, en edes osaa kyseenalaistaa kun on niin hyvää. Kai täällä on joku muukin joka tajuaa sillin ja uuden potun liiton. Ja silli on muutenkin hyvää.
Silli on ihan helvetin pahaa. Sen jalompi muoto on silakka, mikä taas on helvetin hyvää, varsinkin uusien pottujen kanssa. Kiitos vaan teille joilla ei ole makuaistia, niin silakkaa ei enää saa, tai kilohinta on sairas ja tota paskasilliä hyllyt täys.

Kiitti vaan, aikanaan silakkaa sai hyvin. Ja kyllä, olen katkera.

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Mä olen kuulemma pikkupenskana syönyt silliä, tai näin ainakin porukat väittää. Join tosin myös kermaa suoraan purkista. Molemmille: hyi helvetti.

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tottakai silliä ja uutta peunaa alkuruoaksi, ja sitten vasta pihvit ja muut. Hyvää on. Toki esim himo- tai lasimestarin silakatkin on hyviä mutta ne yhdistän enemmän jouluun kuin kesään.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy