Mummothan syövät:
1. Pectus
2. Voi
3. Nitro
4. Pihlajanmarjakarkki
5. Kissanmakkara
2,5 / 5 natsaa. Olen siis tod.näk. hyvällä matkalla mummoksi.
Mummothan syövät:
1. Pectus
2. Voi
3. Nitro
4. Pihlajanmarjakarkki
5. Kissanmakkara
2,5 / 5 natsaa. Olen siis tod.näk. hyvällä matkalla mummoksi.
Mistä toi puolikas tulee? Et syö kissanmakkaraa, mutta kissoja kuitenkin?
Itse vihaan kaikista eniten mäkäräisiä seurauksena viime lomareissusta. Kaikki illat monta kymmentä mäkäräistä parvina puremassa milloin mihinkin. Kokeilin karkotettakin, sen jälkeen ne tulivat silmiin, suuhun jne. Puremat kutiavat helvetin paljon, varsinkin kun niitä on sellainen 20.Tässä on parin päivän aikana tullut vietettyä hyvä tovi aikaa Hailuodon pohjoisrannoilla, ja aika nopeasti samat ajatukset on palanneet mieleen kuin lapsena samoissa maisemissa. Siellä nimittäin paarmoja riittää näin helteillä enemmän kuin missään muualla ja nuo paarmat ovat luomakunnan vittumaisimpia ja julmimpia otuksia.
Opettele tägäämään... Testipalsta on täällä ihan sitä varten luotu ..Jassoo, hauskaa, että tämä toinen vittuilu elämänasenteena -nimimerkki on asetettu ns. framille.. .
Unohtamatta Jukka Lahden fileeroijaa. Ihmeelliseks on maailma mennyt.Kyllikki Saaren murhaaja riehuu vapaana ja täällä sakotellaan turvavöistä. En tiedä mitä sanos taas.
Unohtamatta Jukka Lahden fileeroijaa. Ihmeelliseks on maailma mennyt.
Taidan perustaa kansanliikkeen joka vaatii poliiseja oikeisiin töihin.
En minäkään pidä lakoista. Kerään niitä lähinnä kuntoilun ja löytämisen ilon takia. Suolla rämpiessä tuntee liikkuvansa kunnolla ja tulee hiki. On myös mukavaa kun löytää saalista. Putsaan marjat, laitan pieniin purkkeihin ja myyn ne. Minulla on yksi tuttava joka ostaa kaiken mitä saan kokoon (ja se ei ole paljon).Lakka on ihan perkeleen arvokasta. Kilohinta kohdillaan. Itse en mausta niinkään tykkää mutta kyllä nuo mummot niitä kuulemma syö.
En minäkään pidä lakoista. Kerään niitä lähinnä kuntoilun ja löytämisen ilon takia. Suolla rämpiessä tuntee liikkuvansa kunnolla ja tulee hiki. On myös mukavaa kun löytää saalista. Putsaan marjat, laitan pieniin purkkeihin ja myyn ne. Minulla on yksi tuttava joka ostaa kaiken mitä saan kokoon (ja se ei ole paljon).
En minäkään pidä lakoista. Kerään niitä lähinnä kuntoilun ja löytämisen ilon takia. Suolla rämpiessä tuntee liikkuvansa kunnolla ja tulee hiki. .
Opettele tägäämään... Testipalsta on täällä ihan sitä varten luotu ..
#vainsuomenpoliisijututKyllikki Saaren murhaaja riehuu vapaana ja täällä sakotellaan turvavöistä. En tiedä mitä sanos taas.
Empä oo ikinä kuullu tuommosesta peruna silli yhdistelmästä.Uusia perunoita on syöty pari viikkoa ja hyviä on voin ja sillin kanssa
Kyllä se minun suvussa on ollut aika must, en edes osaa kyseenalaistaa kun on niin hyvää. Kai täällä on joku muukin joka tajuaa sillin ja uuden potun liiton. Ja silli on muutenkin hyvää.Empä oo ikinä kuullu tuommosesta peruna silli yhdistelmästä.
Silli on ihan helvetin pahaa. Sen jalompi muoto on silakka, mikä taas on helvetin hyvää, varsinkin uusien pottujen kanssa. Kiitos vaan teille joilla ei ole makuaistia, niin silakkaa ei enää saa, tai kilohinta on sairas ja tota paskasilliä hyllyt täys.Kyllä se minun suvussa on ollut aika must, en edes osaa kyseenalaistaa kun on niin hyvää. Kai täällä on joku muukin joka tajuaa sillin ja uuden potun liiton. Ja silli on muutenkin hyvää.