Pelkään sitä, että reissussani nauttimista kahvikupillisista ja limsatuopeista tulee paljonkin lisämaksua reissukassaan.
En, koska olen nynny. 02600 Espoo.Ryyppäätteks te kans porukoissa, missä käsiase vaihtaa omistajaa? 00700 Helsinki.
En, koska olen fiksu.Ryyppäätteks te kans porukoissa, missä käsiase vaihtaa omistajaa? 00700 Helsinki.
En, koska jokaisella seurueessa on jo oma ase taskussa.Ryyppäätteks te kans porukoissa, missä käsiase vaihtaa omistajaa? 00700 Helsinki.
Ryyppäätteks te kans porukoissa, missä käsiase vaihtaa omistajaa? 00700 Helsinki.
En, koska olen fiksu.
Oulu 90100.
Twitchistä tuli taas vaihteeksi Bob Rossin muiston kunniaksi Bob maraton, himpura että toi mies teki maalaamisesta helpon näköistä.
Bob oli tosiaan hieno mies, noiden jaksojen seuraaminen on vähän kuin lukisi hyvää kirjaa. Hienoa että mies on jäänyt elämään videoiden muodossa, jolloin kaikki saa hänen taidoistaan nauttia ja joku voi jopa oppia hänen opeilla maalaamaankin.Bob oli uskomaton. Maalaukset upeita ja ääni joka saa nukahtamaan joka ikinen kerta. Oi miksi tämän miehen täytyi kuolla nuorena? Puhdas sielu joka halusi vain maalata maalauksia jossa kaikki on hyvin, täynnä iloisia pieniä puita ja iloisia pieniä pensaita.
Ja tosiaan satavarma tapa nukkua päiväunet/nukahtaa yöllä. Bob Ross video youtubesta päälle kännykän kautta, ääni hieman yli puolenvälin voimakuuden, kännykkä pään viereen peitto päälle ja pää tyynyn. Nukahdan yleensä n. 5 minuutin jälkeen. "We're just going to put a happy little tree right there. And, he has a friend 'cause everybody deserves a friend. Right there."
En, mutta silloin kun vielä ryyppäsin, niin meillä aseina toimivat kirveet ja puukot.Ryyppäätteks te kans porukoissa, missä käsiase vaihtaa omistajaa? 00700 Helsinki.
En koska täällä on vaan mummoja ja hipstereitä. Helsinki 00810.
Laiska kun oon, makaan sängyllä, siemailen lonkeroa ja odotan mömmömjalkapalloa.
Vasta nyt tajusin, kun minulle se kerrottiin, että C. Ronaldon siirtyessä Juventukseen siirtyy myös Juventuksen kausiketjuun Real Madridin kausiketjusta jatkamaan trollaustaan tämä eräs kaveri. Onnea vaan.
Kaikki on katoavaista ja ehkä jopa turhaa. Pitkään tätä on seurattu... Ensin oli monta ottelua päivässä ja niihin yritettiin venyä. Sitten oli otteluita päällekkäin ja valintoja tehtiin. Välillä tuli taukoja, spekulaatiot elivät. Pelejä pelattiin ja jotkut voittivat. Nyt ollaan lopuillaan... Ranska jatkaa, Belgia hakee pronssia. Ja loppuottelun jälkeen tulee jonkinmoinen tyhjyys. Se täyttyy pian jostain muusta.Oudolta tuntuu kun nämä kisat loppuu jo tällä viikolla. Sama kun olympialaisissa: heti kun siihen lähetysrytmiin tottuu niin johan onkin kaikki ohi.
Missähän ketjussa mainitsit Suvi Auvisen viharakas @Turha Kaukalo? Haistaaa... En edes muistanut hänen olemassaoloaan. Ja sit tuut ja mainitset. Mulla on vain kaks juttua, jotka synnyttää väkivaltafantasioita. Toinen on Suvi ja toinen on kouluampujat. Isikselle mulla olis muut suunnitelmat. Mut Suvi. Vittu.