Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 354 281
  • 66 885

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Kapakissa tai jo seuraavassa kun edellinen löi ovet säppiin. Hitto pitikin ostaa pari kaljaa ennen Pelle Miljoonan keikkaa. Unilääkkeenkin otin ennen lähtöä, mutta on tää kalja sellainen energiajuoma.

Ei kai äijä nyt vedä jotain bentsoja ja brenkkua päälle?

Näyttäs jätkä pelaavan kovaa peliä. Opiskelukaveri delas tohon yhdistelmään. Nyt sinne A-Klinikalle ja kuntoutukseen, poika perkele! Eihän tommosessa oo mitään järkeä. Tai no jos haluaa juoda ittensä hengiltä ja oikein pillerien kanssa niin go for it. Mutten suosittele.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tossa kattelin ikkunasta ja näin ku joku nuorehko äiti? istui bussipysäkillä pienen lapsen kanssa ja joi kaljaa samalla.

Enhän mä oo ketään tuomitsemaan mut et sä nyt voi jumalauta pari vuotiaan pojan kanssa kulkee pitkin kaupunkia toisessa kädessä kaljakeissi mistä otat sillon tällöin. Häh? Perkele miten vituttaa tommoset.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vuosina 84-87 sukelsin joka vuosi pirkkolan uimahallin päästä päähän. Lisäksi hyppäsin viidestä metristä pää edellä, mahiksella ja pommilla. Olin siis todellinen vesipeto. Oi niitä aikoja.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Vuosina 84-87 sukelsin joka vuosi pirkkolan uimahallin päästä päähän. Lisäksi hyppäsin viidestä metristä pää edellä, mahiksella ja pommilla. Olin siis todellinen vesipeto. Oi niitä aikoja.

Mä olin joskus siellä sijaismaikkana liikuntatunnilla. Oli semmonen tosi vittumainen luokka. Ei ne yleensä ollut. Mutta se oli. Muutama pikkuhoro mellasti sillä luokalla, toivottavasti ovat jo saaneet viisi lasta kuuden eri miehen kanssa ja skidit Iranissa.
 

scholl

Jäsen
Mä olin joskus siellä sijaismaikkana liikuntatunnilla. Oli semmonen tosi vittumainen luokka. Ei ne yleensä ollut. Mutta se oli. Muutama pikkuhoro mellasti sillä luokalla, toivottavasti ovat jo saaneet viisi lasta kuuden eri miehen kanssa ja skidit Iranissa.

Me käytiin koulun kanssa pari kertaa uimassa 5. ja 6. luokalla, mutta yläasteella ei enää käyty, eikä lukiossa, koska se äijä (joka arvosti vain telinevoimistelua ja lentopalloa) sanoi uinnin olevan teennäinen laji.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Oletteko tutustuneet Marklen perheeseen? Suosittelen. Valkoisen roskasakin tunarointi tuo piristystä esim. maanantaiseen loppuiltapäivään.
 

scholl

Jäsen
Oletteko tutustuneet Marklen perheeseen? Suosittelen. Valkoisen roskasakin tunarointi tuo piristystä esim. maanantaiseen loppuiltapäivään.

en ole viimeisiä edesottamuksia kuullut. Tämän päivän tunaroinniksi riitti Vierumäen lätkäjätkien sotkut. Taidan lähteä ulos fillaroimaan tai no juon ensin yhden oluen. Luvattiin hellettä, on 19,2C. Kai tuolla fillaroida tarkenee, muttei kyllä hiki pääse tulemaan.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos joku näki aamulla Malmilla puolialastoman hämähäkkimiehen niin ihan meitsi vaan. No hitto joltain akalta tullessa kävin sissipaskalla puun takana, perse aivan ripulissa ja taskussa yks pieni nenäliina. Pakko kait siinä on hieroa peppua nurmeen.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Pelkään sitä, että reissussani nauttimista kahvikupillisista ja limsatuopeista tulee paljonkin lisämaksua reissukassaan.

No nyt näyttää siltä, että olisin selviämässä säikähdyksellä ja sittenkään näistä "nautintoaineista" kertyvä yhteishinta ei olisikaan nousemassa pelätyn korkeaksi. Nyt ei ole ainakaan vielä mennyt tililtä kovin paljoa veloituksia näistä tuotteista ja katevarauskin näyttää pientä lukemaa. Jokohan tässä voi jo huokaista helpotuksesta vai milloinkohan viimeistään mahdolliset ravintola sun muu- maksut näkyvät pankkitilillä? Jos ne on esimerkiksi tehty viime viikon perjantaina-lauantaina. Eikö niiden ainakin katevarauksessa pitäisi olla huomioituna melko nopeastikin?
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Twitchistä tuli taas vaihteeksi Bob Rossin muiston kunniaksi Bob maraton, himpura että toi mies teki maalaamisesta helpon näköistä.
 

Räpylätassu

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, Avalanche
Twitchistä tuli taas vaihteeksi Bob Rossin muiston kunniaksi Bob maraton, himpura että toi mies teki maalaamisesta helpon näköistä.

Bob oli uskomaton. Maalaukset upeita ja ääni joka saa nukahtamaan joka ikinen kerta. Oi miksi tämän miehen täytyi kuolla nuorena? Puhdas sielu joka halusi vain maalata maalauksia jossa kaikki on hyvin, täynnä iloisia pieniä puita ja iloisia pieniä pensaita.

Ja tosiaan satavarma tapa nukkua päiväunet/nukahtaa yöllä. Bob Ross video youtubesta päälle kännykän kautta, ääni hieman yli puolenvälin voimakuuden, kännykkä pään viereen peitto päälle ja pää tyynyn. Nukahdan yleensä n. 5 minuutin jälkeen. "We're just going to put a happy little tree right there. And, he has a friend 'cause everybody deserves a friend. Right there."
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Bob oli uskomaton. Maalaukset upeita ja ääni joka saa nukahtamaan joka ikinen kerta. Oi miksi tämän miehen täytyi kuolla nuorena? Puhdas sielu joka halusi vain maalata maalauksia jossa kaikki on hyvin, täynnä iloisia pieniä puita ja iloisia pieniä pensaita.

Ja tosiaan satavarma tapa nukkua päiväunet/nukahtaa yöllä. Bob Ross video youtubesta päälle kännykän kautta, ääni hieman yli puolenvälin voimakuuden, kännykkä pään viereen peitto päälle ja pää tyynyn. Nukahdan yleensä n. 5 minuutin jälkeen. "We're just going to put a happy little tree right there. And, he has a friend 'cause everybody deserves a friend. Right there."
Bob oli tosiaan hieno mies, noiden jaksojen seuraaminen on vähän kuin lukisi hyvää kirjaa. Hienoa että mies on jäänyt elämään videoiden muodossa, jolloin kaikki saa hänen taidoistaan nauttia ja joku voi jopa oppia hänen opeilla maalaamaankin.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Olen näemmä päässyt opintolainasta eroon. Viimeinen maksu tuosta lainasta meni maksuun viime kuussa ja nyt se on sitten pois kuitattu. Suunnilleen 40 euron tuota lainaa makselin pois joka kuukausi. Kiva juttu, että jotain velkoja tulee pois kuitattuakin. Nyt jää vaikka säästöön sitten joka kuukausi 90 euroa entisen 50 euron sijaan. No ei kieltämättä isoja summia joillekin, mutta minä olen iloinen että jää edes tuon verran säästöön joka kuukausi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös