Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 318 913
  • 66 802

Ralph

Jäsen
Käskin hakemassa yöpalaa McDonaldsin autokaistalta. Siinä oli useampi auto ja autottomia ihmisiäkin jonossa sekä edessäni että takana. Kun tulin itse tiskille, maksoin tilaukseni ja jäin odottamaan ateriaani. Huomasin siinä peilistä, että takana useiden autojen ohi tuli seinänvierustaa nainen ja änkesi autoni sekä tiskin väliin. Kolkutti sitten lasia ja kun työntekijä avasi sen, nainen sanoi "minun käskettiin tulla tälle tiskille".
Ilmeisesti minä ja autoni ollaan kovin näkymättömiä. Tänään olin aivan normaalisti Citymarketissa jonossa, kun eteeni meni taas joku nainen. Olin melko lähellä edellä jonottavaa, mutta silti mahtui siihen änkeämään. Hämilläni ensin ajattelin, että ottaa kassan viereisestä hyllystä jotain purkkaa tai jotain, mutta tulikin jonottamaan. Kun asiasta huomautin, sanoi "anteeksi, en yhtään huomannut".
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Ilmeisesti minä ja autoni ollaan kovin näkymättömiä. Tänään olin aivan normaalisti Citymarketissa jonossa, kun eteeni meni taas joku nainen. Olin melko lähellä edellä jonottavaa, mutta silti mahtui siihen änkeämään. Hämilläni ensin ajattelin, että ottaa kassan viereisestä hyllystä jotain purkkaa tai jotain, mutta tulikin jonottamaan. Kun asiasta huomautin, sanoi "anteeksi, en yhtään huomannut".
Oletko varmasti jästi? Entä jos kuulutkin niihin Potterin porukoihin ja jollain ilveellä olet jästeille (ainakin osittain) näkymätön?
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Panteran The Sleep on aika vitun kova biisi.

Veljekset rokkaa nyt taivaassa. Alkaa tippumaan tosiaan näitä "oman aikakauden" tyyppejä.
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Saatana kun en muista kuka se lohduttavin herra oli joka pyysi muita antamaan ilmoituksia. Mutta palaan tähän viestiin

Olen todella taitava olemaan saamatta vastauksia eri foorumeilla kirjoittamiin viesteihini. Joka aamu kun herään nappaan iloisena luurin käteen ja kurkkaamaan foorumit läpi vain todetakseni että hälytykset: 0.

Tällä kertaa onnistuin katkaisemaan yhden foorumin aktiivisimmista ketjuista(tämän) kesken useiden kesäloman, aivan viattomalla viestillä joita tähän ketjuun tulee yleensä kymmeniä päivässä. En ymmärrä miten onnistun tässä. Olen myös yksinäinen sinkku. Pitäskö jo luopua vyötärölaukusta? Kenties se huokuu jo modeemeista läpi.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Sulkava takana ja mukavaa oli. Jos tuota nyt voi ilman keskimääräistä vakavampaa aivovammaa kutsua mukavaksi. Siitä ei paljoa jäänyt jälkipolville kerrottavaa. Veto huutoja, pysykää tahdissa ja välillä vedettiin tiukkaa, perse hellänä, kädet rakoilla ja väsy. No lopputulokseen voi olla tyytyväinen, eikä oksettanut tai tullut mitään hikeä kummempaa housuunkaan. On toi vitun tyhmää ja hullua touhua. Tosin lupauduin jo lähtemään ensi vuodelle mukaan, jos vain joukkueeseen mahtuu. Nyt tässä on menty tuolissa puoltoista tuntia ees ja taas ja välillä tullut keinuttua. Saisi nuo korvat jo asettua.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ilmeisesti minä ja autoni ollaan kovin näkymättömiä. Tänään olin aivan normaalisti Citymarketissa jonossa, kun eteeni meni taas joku nainen. Olin melko lähellä edellä jonottavaa, mutta silti mahtui siihen änkeämään. Hämilläni ensin ajattelin, että ottaa kassan viereisestä hyllystä jotain purkkaa tai jotain, mutta tulikin jonottamaan. Kun asiasta huomautin, sanoi "anteeksi, en yhtään huomannut".

Jos se nainen olikin joku palstan nimimerkki ja on laittanut sut ignoreen eikä siksi huomannut sua jonossa.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Eikö se Cheek lopettanutkaan uraansa?
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Juurikin näin. Cheekin uran viimeinen esiintyminen on Lahden mäkimontussa pidettävä jäähyväiskonsertti lauantaina 25.8.

Siitä on jotain vuosikymmenen verran, kun olin Scorpionsin jäähyväiskiertueen noin kolmanneksi viimeisellä keikalla Saksassa. Ovat tainneet käydä Suomessakin useamman kerran sen keikan jälkeen.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Siitä on jotain vuosikymmenen verran, kun olin Scorpionsin jäähyväiskiertueen noin kolmanneksi viimeisellä keikalla Saksassa. Ovat tainneet käydä Suomessakin useamman kerran sen keikan jälkeen.
Keskisen Vesku muutti kaiken. Jopa scorpparit palasivat telakalta kun Tuurin oma mörrimöykky hieman murahti.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Erikoisen näkönen laji tuo roller derby
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joskus 6-7v sitten Mäkki vaihtui Subwayhin ja se viime kesänä tohon paikalliseen pizzeriaan. Niin tää elämä heittelee meitä.

Mut ehkä mä seuraavaksi keittelen pottuja ja ostelen kaupasta jotain leipiä. Juon maitoa ja ajelen heinä suussa traktorilla. Ei sitä koskaan tiedä.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Täällä saisi olla mitä pelkäät-ketjukin. Vai onkohan sellaista, mutta en vaan muista sen olemassa oloa.

Pelkään sitä, että reissussani nauttimista kahvikupillisista ja limsatuopeista tulee paljonkin lisämaksua reissukassaan.

Eihän noiden yksittäishinta paljoa ole mutta kolmen reissupäivänkin aikana minäkin ehdin nauttia ainakin peräti 15 kahvikupillista, limsatuopillista tai jäätelöannosta. Ja tuleehan tuosta sitten yks kaks hintaa.

Tyhmähän minä olin kun noinkin paljon menin noita kyseisiä tuotteita nauttimaan mutta en kai voinut sitten mitään mieliteoilleni.

Olen tässä yrittänyt muistella kuinka paljon ja missä paikoissa minä noita tuotteita nautinkaan mutta en tarkalleen muista. No, mitäpä sitä liikaa miettimään. Kohtahan sen näkee pankkitililtä. Jälkeenpäin ajatellen tässä olisi voinut olla hyvä kikka sellainen että olisi rahapussiin ottanut vain tietyn määrän rahaa jonka olisi saanut kuluttaa "nautintoaineisiin".
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Täällä saisi olla mitä pelkäät-ketjukin. Vai onkohan sellaista, mutta en vaan muista sen olemassa oloa.

Asioita, joita pelkäät. | Jatkoajan keskustelupalsta

Matkaillessa tapahtuu kaikenlaista, kutsun niitä itse sivukuluiksi. Sellaista vain tapahtuu eikä sitä saa liikaa murehtia.

Sitten murehditaan, jos on oikeasti tapahtunut jotain mistä pitäisi murehtia. Reissussa menee aina enemmän rahaa kuin olisi kuvitellut, jos on tilillä varaa.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Kävin tuossa oven takana jossa oli noin keski-ikäinen Irina tarjoamassa sulojaan. Rahat olivat sen verran lopussa etten päässyt maistamaan mutta haistoin kuitenkin. Nyt jatkamaan ryyb ---->
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Ai Mäkkäristä saa taas noita kokislaseja. Hitto vaan kun niitä vanhojakin on kaapissa pari pahvilaatikollista.

Onko noissa jotain uusia kuvioita, esim. MM2018-kuvioita? Minulla oli jossain vaiheessa mäkkäri-kokislaseja niin paljon, että pistin niitä toistakymmentä lasinkeräykseen ja säästin toisen samanmoisen, mutta voisin satsata MM2018-kokislasiin ihan vain vaihtelun vuoksi.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Perhana, keskeytyi viikonlopun vietto kun olin kuulemma suorilta jaloilta tippunut maahan. Taju lähti yhtäkkii jostain syystä jokskin aikaa. Ambulanssilla sairaalaan ja täällä sitä nyt elellään palveltavana. On nää hoitsut aika mukavia ja hyvännäköisiä, vois useemminkin käydä tossa juttelemassa. Ruoka vaan ei oo niin hyvää mut kyllähän tota syö. Sit ku kotia pääsee niin pitää käydä helvetin iso pizza hakemassa. Tästä se lähtee vaikka onkii vähän nenä poskella siitä kaatumisesta.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Miksi kukaan ei ole huolissaan Japanista. Historiallisia luontojuttuja siellä ja paljon kuolleita.

SM-viikko on kyllä hyvä konsepti, toisaalta vähän liikaa tapahtuu ja kaikkea ei pysty seurata. Tuttuja lajeja nuo muut paitsi kanoottipoolo. Oli sekin joskus Sporttispurtissa.
 

Aces High

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Red Wings, HIFK Gimmat, THFC
Onko noissa jotain uusia kuvioita, esim. MM2018-kuvioita? Minulla oli jossain vaiheessa mäkkäri-kokislaseja niin paljon, että pistin niitä toistakymmentä lasinkeräykseen ja säästin toisen samanmoisen, mutta voisin satsata MM2018-kokislasiin ihan vain vaihtelun vuoksi.
Ei rikoksista, edes ympäristö sellaisista pahin, mutta juomalasi ei kuulu lasinkeräykseen. Tämän itsellekin yllättävän faktan tarjosi tekniikan museon kierrätystesti.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Ei rikoksista, edes ympäristö sellaisista pahin, mutta juomalasi ei kuulu lasinkeräykseen. Tämän itsellekin yllättävän faktan tarjosi tekniikan museon kierrätystesti.
Sivistähän nyt samalla että mihin kuuluu. Olen kaikki salsapurkit, mausteputelit ja pantittomat lasipullot pistänyt hajonneiden lasinpalojen (oli sitten juomalaseista tai vaikka hehkulampusta) lasinkeruuseen.

Tunnen itseni hieman vähätietoiseksi nyt kun olen vielä ympäristöpuolelta koulutukseni hankkinut.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös