Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 594 378
  • 68 312

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Juurikin näin. Cheekin uran viimeinen esiintyminen on Lahden mäkimontussa pidettävä jäähyväiskonsertti lauantaina 25.8.

Siitä on jotain vuosikymmenen verran, kun olin Scorpionsin jäähyväiskiertueen noin kolmanneksi viimeisellä keikalla Saksassa. Ovat tainneet käydä Suomessakin useamman kerran sen keikan jälkeen.

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Siitä on jotain vuosikymmenen verran, kun olin Scorpionsin jäähyväiskiertueen noin kolmanneksi viimeisellä keikalla Saksassa. Ovat tainneet käydä Suomessakin useamman kerran sen keikan jälkeen.
Keskisen Vesku muutti kaiken. Jopa scorpparit palasivat telakalta kun Tuurin oma mörrimöykky hieman murahti.

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Erikoisen näkönen laji tuo roller derby

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joskus 6-7v sitten Mäkki vaihtui Subwayhin ja se viime kesänä tohon paikalliseen pizzeriaan. Niin tää elämä heittelee meitä.

Mut ehkä mä seuraavaksi keittelen pottuja ja ostelen kaupasta jotain leipiä. Juon maitoa ja ajelen heinä suussa traktorilla. Ei sitä koskaan tiedä.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Täällä saisi olla mitä pelkäät-ketjukin. Vai onkohan sellaista, mutta en vaan muista sen olemassa oloa.

Pelkään sitä, että reissussani nauttimista kahvikupillisista ja limsatuopeista tulee paljonkin lisämaksua reissukassaan.

Eihän noiden yksittäishinta paljoa ole mutta kolmen reissupäivänkin aikana minäkin ehdin nauttia ainakin peräti 15 kahvikupillista, limsatuopillista tai jäätelöannosta. Ja tuleehan tuosta sitten yks kaks hintaa.

Tyhmähän minä olin kun noinkin paljon menin noita kyseisiä tuotteita nauttimaan mutta en kai voinut sitten mitään mieliteoilleni.

Olen tässä yrittänyt muistella kuinka paljon ja missä paikoissa minä noita tuotteita nautinkaan mutta en tarkalleen muista. No, mitäpä sitä liikaa miettimään. Kohtahan sen näkee pankkitililtä. Jälkeenpäin ajatellen tässä olisi voinut olla hyvä kikka sellainen että olisi rahapussiin ottanut vain tietyn määrän rahaa jonka olisi saanut kuluttaa "nautintoaineisiin".

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Täällä saisi olla mitä pelkäät-ketjukin. Vai onkohan sellaista, mutta en vaan muista sen olemassa oloa.

Asioita, joita pelkäät. | Jatkoajan keskustelupalsta

Matkaillessa tapahtuu kaikenlaista, kutsun niitä itse sivukuluiksi. Sellaista vain tapahtuu eikä sitä saa liikaa murehtia.

Sitten murehditaan, jos on oikeasti tapahtunut jotain mistä pitäisi murehtia. Reissussa menee aina enemmän rahaa kuin olisi kuvitellut, jos on tilillä varaa.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Kävin tuossa oven takana jossa oli noin keski-ikäinen Irina tarjoamassa sulojaan. Rahat olivat sen verran lopussa etten päässyt maistamaan mutta haistoin kuitenkin. Nyt jatkamaan ryyb ---->

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Ai Mäkkäristä saa taas noita kokislaseja. Hitto vaan kun niitä vanhojakin on kaapissa pari pahvilaatikollista.

Onko noissa jotain uusia kuvioita, esim. MM2018-kuvioita? Minulla oli jossain vaiheessa mäkkäri-kokislaseja niin paljon, että pistin niitä toistakymmentä lasinkeräykseen ja säästin toisen samanmoisen, mutta voisin satsata MM2018-kokislasiin ihan vain vaihtelun vuoksi.

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Perhana, keskeytyi viikonlopun vietto kun olin kuulemma suorilta jaloilta tippunut maahan. Taju lähti yhtäkkii jostain syystä jokskin aikaa. Ambulanssilla sairaalaan ja täällä sitä nyt elellään palveltavana. On nää hoitsut aika mukavia ja hyvännäköisiä, vois useemminkin käydä tossa juttelemassa. Ruoka vaan ei oo niin hyvää mut kyllähän tota syö. Sit ku kotia pääsee niin pitää käydä helvetin iso pizza hakemassa. Tästä se lähtee vaikka onkii vähän nenä poskella siitä kaatumisesta.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Miksi kukaan ei ole huolissaan Japanista. Historiallisia luontojuttuja siellä ja paljon kuolleita.

SM-viikko on kyllä hyvä konsepti, toisaalta vähän liikaa tapahtuu ja kaikkea ei pysty seurata. Tuttuja lajeja nuo muut paitsi kanoottipoolo. Oli sekin joskus Sporttispurtissa.

Aces High

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Red Wings, HIFK Gimmat, THFC
Onko noissa jotain uusia kuvioita, esim. MM2018-kuvioita? Minulla oli jossain vaiheessa mäkkäri-kokislaseja niin paljon, että pistin niitä toistakymmentä lasinkeräykseen ja säästin toisen samanmoisen, mutta voisin satsata MM2018-kokislasiin ihan vain vaihtelun vuoksi.
Ei rikoksista, edes ympäristö sellaisista pahin, mutta juomalasi ei kuulu lasinkeräykseen. Tämän itsellekin yllättävän faktan tarjosi tekniikan museon kierrätystesti.

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Ei rikoksista, edes ympäristö sellaisista pahin, mutta juomalasi ei kuulu lasinkeräykseen. Tämän itsellekin yllättävän faktan tarjosi tekniikan museon kierrätystesti.
Sivistähän nyt samalla että mihin kuuluu. Olen kaikki salsapurkit, mausteputelit ja pantittomat lasipullot pistänyt hajonneiden lasinpalojen (oli sitten juomalaseista tai vaikka hehkulampusta) lasinkeruuseen.

Tunnen itseni hieman vähätietoiseksi nyt kun olen vielä ympäristöpuolelta koulutukseni hankkinut.

Aces High

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juomalasit tms. ovat hiukan erilaisia koostumukseltaan kuin ns. tavallinen pakkauslasi esim. salsapurkit.
Juomalasit, hehku- ja halogeenilamput kuuluvat sekajätteeseen, loisteputket, energiansäästölamput ja ledit SER-jätteeseen (loisteputkilla yleensä vielä oma lajittelu).

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Juomalasit tms. ovat hiukan erilaisia koostumukseltaan kuin ns. tavallinen pakkauslasi esim. salsapurkit.
Juomalasit, hehku- ja halogeenilamput kuuluvat sekajätteeseen, loisteputket, energiansäästölamput ja ledit SER-jätteeseen (loisteputkilla yleensä vielä oma lajittelu).

Kerropa sitten miten nuo voisi tietää. Tässä maassa on ihan hyviä yrityksiä lajitteluun, mutta oikeasti kaikki vain sekajätteeseen.

Juomalasi on erilainen koostumukseltaan. Kiva kuulla, tuota tuskin tietää edes valmistajan toimitusjohtaja. Tai hänen on pakko toimenkuvan takia, mutta entä muut duunarit. Puhumattakaan asiakkaista.

Aces High

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerropa sitten miten nuo voisi tietää. Tässä maassa on ihan hyviä yrityksiä lajitteluun, mutta oikeasti kaikki vain sekajätteeseen.

Juomalasi on erilainen koostumukseltaan. Kiva kuulla, tuota tuskin tietää edes valmistajan toimitusjohtaja. Tai hänen on pakko toimenkuvan takia, mutta entä muut duunarit. Puhumattakaan asiakkaista.
Niinpä, tästä varmasti ongelmat lisääntyy kun kotitalouksien muovijätteitä aletaan ”tehokkaammin” kierrättämään. Tällöin eri yhdistelmien määrät ja sopivuudet kierrättämiseen monimutkaistuu eksponentiaalisesti...

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Niinpä, tästä varmasti ongelmat lisääntyy kun kotitalouksien muovijätteitä aletaan ”tehokkaammin” kierrättämään. Tällöin eri yhdistelmien määrät ja sopivuudet kierrättämiseen monimutkaistuu eksponentiaalisesti...
Huhtikuun hesarin kuukausiliitteessä oli juttua muovin kierrätyksestä, ei ihan hirveän simppeliä ja on aina huono juttu jos tuollaiset ovat normi-ihmiselle lisävaivan lisäksi monimutkaisia.

@sämpylä89 paranemisia ja ota iisisti jonkun aikaa..

Tänään on muuten tulossa hyvä päivä SM-viikolla. Lajeina maahockey, vesipallo, kriketti, ultimate, kanoottipoolo ja jousiammunta 13:00 alkaen TV2.lla @Iisoppi ainakin aikonee katsella?
Olen tässä nyt maahockeytä katsonut ja oppinut lajista aika hyvin vaikken ole koskaan aiemmin seurannutkaan. Hyvä konsepti.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia

Tämä kääntyy itseään vastaan. Minulla ei ole mitään luontoa vastaan, mutta ihan oikeasti katson peliä mielummin kuin rupean arpomaan mitä tässä nyt siis tarkalleen ottaen pitäisi tehdä. Sitä jaksaa tutkia hetken, mutta kun se osoittautuu mahdottomaksi, niin heittää säkin vain sekajätteeseen.

Parempi kierrätysteko olisi se, että niitä pisteitä vähennettäisiin ja radikaalisti. Jos aloitettaisiin ihan alusta, nuo tuonne ja nuo tuonne. Sillä saisi paljon enemmän ihmisiä mukaan.

Onko se päivä jo tullut milloin mikään ei edes enää ole sekajätettä. Jos ei, niin kaukana se ei ole. Sitten jätetään vain roskat siihen johonkin.

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Olen tässä nyt maahockeytä katsonut ja oppinut lajista aika hyvin vaikken ole koskaan aiemmin seurannutkaan. Hyvä konsepti.
Paska laji joka tehty jollekkin helvetin idiooteille kun kaikki mailat rightejä. Ihme vasurien laji.

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
On muuten todella fyysinen laji ainakin maailman kärjessä. Siellä ei mikään vasurihippi pärjää.
Ihan hullujen laji se on, se pallo on ihan saatanan kova ja se lähtee sillä mailalla aika jäätävää vauhtia. Sitten vaan sinne eteen pitäisi mennä. Vähän sama kuin menisi jääkiekossa vetojen eteen ilman mitään suojia. Vasurien laji se on silti kun säännöt kieltää leftin mailat.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy