Kas vain se on taas perjantai. Sunnuntaina olisi jotkut tissiliivikutsut kaverin luona. En oikein tiedä menenkö. Kerran olen ollut. Siellä on sellaiset "20 kanaa kaakattamassa ja kikattelemassa" ja skumppa vaan irrottaa lisää kielenkantoja. Rintaliiviesittelijä on sellainen imelä ja ylitsevuotavan ystävällinen ylisanoja ryöppyävä puhekone jolta ei kehut tuotteita kohtaan lopu. Ja kutsuilla ei ole ostopakkoa mutta kokeilupakko on, kertoo esittelijä.
Ja pisteenä iin päälle esittelijä tunki reviirilleni kun kokeilin liivejä eli koski minuun lupaa kysymättä. Minun on äärimmäisen vaikeaa sietää tuttujen ja läheistenkin ihmisten spontaaneja kosketuksia (kuten haleja ja päänsilitystä) niin oli todella epämiellyttävää kun minulle vieras ihminen tulee puristelemaan rintoja yms. Ja kyllä tiedän että se oli ihan Ok toimintaa, esittelijä vain varmisti että liivit istuu hyvin ja napakasti selästä ja että rinnat istui hyvin kuppeihin. Jäi paha maku suuhun koko hommasta. Vikahan oli oikeastaan minussa kun en osannut valmistautua siihen että rintaliivejä kokeiltaessa saattaa myyjä koskea varmistaakseen istuvuuden. Ja vika on minussa kun minun on vaikea sietää ihmisten kosketusta ja reviirilleni tuloa.
Hups, sorry. Tulihan vuodatus. Selvästikin koko ajatus liivikutsuista, kaakattavista akoista ja skumpasta närästää niin paljon että jätän väliin. Mukavaa viikonloppua....