Useful Idiot
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HPK
Yksi majava ilmeisesti ainakin.Onko yhtään mäyrää näkynyt siinä panon pyörteissä?
Minua taas kiinnostaisi tuo lintupuoli, toivottavasti on kiikareilla zoomaillessa tullut hyviä ja eksoottisia matcheja.
Yksi majava ilmeisesti ainakin.Onko yhtään mäyrää näkynyt siinä panon pyörteissä?
Puole kilsan päähän kuuluva huuto kuulostaa vähän liioitellulta, myötätuulessakin. Mutta ei passaa epäillä... Kun toinen niin sanoo niin se varmaan on totta ja todistettu.
Ei oo näkyny kun ketunkoloja ja jjoissakin tapauksissa myyränkoloja joissa onkin sitten tullu vierailtua myös.Onko yhtään mäyrää näkynyt siinä panon pyörteissä?
@vilperi Eikai tuo kovin vaikeaa ole? Jos yksin olet liikkeellä niin sähän voit tehdä ihan mitä haluat. Googleen vaan Porin nähtävyyksiä ja sieltä miettimään että mihin haluat mennä ja paljonko ne maksaa. Karttaa selailemalla helposti hahmottaa nähtävyyksien ja ravintoloiden yms. sijainnit ja voi vähän laittaa raameja omalle reissulle.
Huh, unohda nyt tuollaiset, mietipä mitä nuokin laskuttaa.
Toki täälläkin sinua autetaan ja ilmaiseksi. Vaan kirjoita matkailuketjuun, niin useammat näkevät sen.
Ennen kuin kysyt, niin muutama perusjuttu pitää tietää.
- Mistä mihin tai millaiseen paikkaan. Kaupunkiin, biitsille, lähelle, kauas
- Budjetti
- Kuinka paljon aikaa ja vuodenaika, onko siis lomakausi vai off-season
- Mikä kiinnostaa, urheilu, ryyppääminen, museot tai luonto
- Majoituksen taso, kelpaako mikä tahansa murju tai tarvitaanko jotain puhtaita valkoisia lakanoita
Jne jne jne. Se ei vain toimi, että sanotaan "mä haluisin lomalle, olis muutama huntti rahaa, auttakaa."
Muutoin voisin olla tästä samaa mieltä, mutta jos samaan aikaan itse pukeutuu pikku pikku speedoihin ja haukkuu muiden kalujen kokoa jos eivät vastaaviin pukeudu ja homottelee päälle, niin kyllä se nyt ihan hieman haiskahtaa. Muutoinkin on yksi kärkkäimmistä tyypeistä puhumaan pukeutumisesta yms. mitkä ei nyt kauhean maskuliinista toimintaa ole muutenkaan.
On tää Suomi kyllä hieno maa. Kävin tossa vetäsemässä juoksulenkin ja matkan aikana mulle seuraa piti orava, jänöpupu, kolme peuraa ja iso joukko lampaita. No okei ei ne seuraa pitäny, mutta polkumme kohtasivat. Ja kuitenkin asun Helsingin kupeessa, kun ei sitä napanuoraa vaan voi katkaista kokonaan. Ai miten noi eläimet ja lenkki tekee Suomesta hienon maan. Ei ne teekään. Kuhan vaan totesin, että Suomi on hieno maa.
Olen joskus todennut muille ihmisille, että lehmä on paras työkaveri. Yksi on tainnut tähän mennessä nauraa kun muut pitävät misantrooppina. Ei se toisaalta varmaan aina kaukanakaan käy.
En usko taivaaseen, mutta ihan varmuuden vuoksi olen sanonut vaimolleni, että mut löytää sitten sieltä eläinten puolelta, koska tiedän olevani onnellisempi rakkaiden lemmikkieni parissa kuin, että näkisin taas samat naamat joita jouduin kestämään elämässä.
Miksi muuten sanotaan, että päästään taivaisiin. Kaikki arkut mitä olen nähnyt lasketaan ainakin maahan kaivettuun kuoppaan. Hifistelijät pääsevät takanreunalle.
Uskoakseni joku sellainen juttu missä sielu ei ole siellä arkussa.
M
Mua naurattaa, koska mua oikeesti kiinnosti mitä vastaat.
No kevyet teltat on tosi simppeleitä nykyisin ja sitähän voi treenailla kotosalla, ohjeetkin tulee mukana. Ei tarvitse ekaa kertaa lähteä koittamaan vasta siellä perillä. Toki siitä saa hauskaa huvia siellä sitten jos sen jättää vasta perille. Tuossa telttailussa on sellainen hyvä puoli, että sen jälkeen kun on kesäteltan kerran hommannut ja sen makuupussin, niin on edullista lähteä ihan milloin vain (kesäaikaan) reissuun.Vastasin nyt vain puoliin kommentteihin siitä mitä oli tullut tänne liittyen kirjoitukseeni. Tuo telttamajoituskin tosin kyllä olisi varmaan ihan hauskaa ja edullista puuhaa, mutta hieman epäluuloisesti suhtaudun siihen. En edes tiedä miten sujuisi minulta retkiteltan pystytys.
Kyseessä lienee sellainen panomies, että nyt on vain käynyt vahinko ja lipsahti kasi, kun piti olla kutonen.@sämpylä89
Onko tuo jokin syntymävuosi vai mikä, koska pelkkä sämpylä olisi ollut hyvä nimimerkki, mutta nyt se on alusta alkaen pielessä. Tämä on häirinnyt alusta asti.
Tämä numero oli pelinumeroni ei niin menestyksellisellä urheilu-uralla. Ja itse sämpylä nimi juurtaa juurensa siitä kun mulla oli tapana tehä ihmiskasoja maalin eteen niin joukkuetoverini kutsuivat aina sitä sämpyläksi kun alkoi maalin edessä olla porukkaa päällekkäin.@sämpylä89
Onko tuo jokin syntymävuosi vai mikä, koska pelkkä sämpylä olisi ollut hyvä nimimerkki, mutta nyt se on alusta alkaen pielessä. Tämä on häirinnyt alusta asti.
Tämä numero oli pelinumeroni ei niin menestyksellisellä urheilu-uralla. Ja itse sämpylä nimi juurtaa juurensa siitä kun mulla oli tapana tehä ihmiskasoja maalin eteen niin joukkuetoverini kutsui aina sitä sämpyläksi kun alkoi maalin edessä olla porukkaa päällekkäin.
Voipi olla että on kun ehtis rasvatonta kohtaa Johanna Tukiaisen kehosta.No niin ja ei kun Elite Prospectiin etsimään pelaajia kyseisellä numerolla. Tuskin olen eka.
En mä jaksa stalkata. Vai onko joku pelannut Jokereissa 89:llä? En tutki. Eikä saa henkilöllisyyttä arvailla.
scholl on kyllä huikea hahmo. Toinen suosikkini on nykyään pernaveikko