Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 584 071
  • 68 207

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia

Onneksi kenelle ja mille yhteisölle, missä pöndellä tuollaista tapahtuu.

Standardi miehellä standardi parisuhde? Mies tykkää urheilusta ja nainen naisten jutuista. Siinähän se.

Niin, jotenkin sillä lailla. Ei kai tässä kannata tuulimyllyjä vastaan alkaa hippeillä vaan ollaan vain näin. Sitten joskus 3-10 vuoden päästä viimeistään naisasiaketjussa jatkot.

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Kävin paskalla.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Tapahtui Kalasataman uuden tunnelin kohdalla Itäväylällä.

Yksi syy taitaa olla se, että tulisi liikaa paperihommia, jos jokaiseen pikkurikkeeseen puuttuisi.

Olin aikoinaan pari kautta koripallotuomarina. Jos jokaiseen rikokseen olisi puuttunut niissä junnupeleissä, niin pelit olisi kestänyt aamuun asti. Uloskaan ei voi ketään heittää askelrikkeestä, mutta sen voi olla muka huomaamatta ja kuunnella sitten sitä pään aukomista vastustajan valmentajalta eikö tuomari muka nähnyt tuota.

Tuo vain kuulostaa vähän sellaiselta mihin viranomaisella olisi ollut todellinen velvollisuus puuttua, vaikka olisikin ollut kiire johonkin saunailtaan.

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Onneksi olkoon! Ja jaksamista raittiina pysymisen ja sairauden nujertamisen kanssa.
Juu kiitos paljon. Ensi viikolla kolmannet hoidot edessä ja ollaan puolivälissä. Seuraavan hoidon jälkeen onkin taas varjoainekuvaus ja katsotaan miten syöpäsolut ovat saaneet damagea. Toivottavasti on purrut jotenkin. No, etukäteen en stressaa vaan elän tässä hetkessä ja nautin.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Aurinko paistaa, järven pinta on lähes tyyni ja vesimittarit liitelee vetten päällä. Joskus mietin että oisi kiva olla jokin pikkuinen hyönteinen, jonka aivoihin ei mahdu kuin missä ruokaa, ei kai kukaan syö minua. Mutta kai se aika stressaavaa olisi.

Ihmisenä oleminen, välillä mietin että ollaan aika turhia olentoja, satutaan toisiamme, tuhotaan muuta elämää ja ollaan vielä olevinamne luomakunnan kruunuja. Ei me tätä maapalloa onnistuta tuhoamaan vaikka sitä hoetaan jossain. Maapallo on elonsa aikana selvinnyt paljon pahemmastakin. Mutta osataan kyllä tehdä tästä pallosta hankala paikka elää meille ja muille... Meitä on ihan liikaa, kulutetaan liikaa. Ja minä vaan täällä elelen tätä länsimaista hyvinvointielämää, rahalla saa ja autolla pääsee. Joo, aurinko paistaa, kohta voisi uida kun saunakin on lämpiämässä.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Prinssi Harry saapui kirkkoon. En tunnistanut univormua mutta ei sitä tunnistanut AVAn selostustiimikään. Musta takki oli, ihme röyhelö edessä ja housuissa punainen raita... Siirryn tästä Ylelle kun niiden lähetys 13.50 alkaa, ei tota Sykön söpöilyä jaksa. Viimeisten huhujen mukaan prinssi Charles saattaa morsiamen alttarille. Kuningatarta odotellaan ja kohta päästään Ylen lähetykseen.

Edit. Ylellä heti tiedettiin että Harryn univormu oli Blues and Royal- rykmentin.

Viimeksi muokattu:

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mahtava selvitys tältä episkopaalilta. Mahtava show, kuten Joey Francis Tribbiani sanoisi.
Ihan totta, jaksatko sinä tuota katsoa. Itse kyllästyin viiden minuutin jälkeen kun oli nähty morsiamen puku (tylsä, taas kerran tylsä kuninkaallinen häämekko) ja että Charles saattoi morsiamen alttarille. No minulla on vissiin se ABCD vai mikä ACDC se olikaan. Olin puolisen tuntia pois lähetyksen äärestä eikä tämä ole erityisesti edennyt mihinkään. Kyllä luterilaiset vihkimiset on kivan lyhyitä... Ja ei kuninkaalliset.

Ah nyt tulee valat. Onneksi laitoin lähetyksen päälle...

Viimeksi muokattu:

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Ihan totta, jaksatko sinä tuota katsoa. Itse kyllästyin viiden minuutin jälkeen kun oli nähty morsiamen puku (tylsä, taas kerran tylsä kuninkaallinen häämekko) ja että Charles saattoi morsiamen alttarille. No minulla on vissiin se ABCD vai mikä ACDC olikaan. Olin puoli tuntia pois lähetyksen äärestä eikä tämä ole erityisesti edennyt mihinkään. Kyllä luterilaiset vihkimiset on kivan lyhyitä... Ja ei kuninkaalliset.

Ah nyt tulee valat. Onneksi laitoin lähetyksen päälle...

Tietenkin katon. Katon aina tämmöset jutut. Eilen pidin kaverille esitelmän aatelisarvoista, kun jostain syystä ihmisillä ei ole niistä käsitystä.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Prinssi Harry saapui kirkkoon. En tunnistanut univormua mutta ei sitä tunnistanut AVAn selostustiimikään.

Edit. Ylellä heti tiedettiin että Harryn univormu oli Blues and Royal- rykmentin.

Minulla on tässä onnellisesti erään amerikkalaisen rokkibändin keikka menossa YouTubessa hakusanoilla "full concert".

Uskaltaisikohan sitä kääntää yleisradion puolelle, kun konsertti kohta lähenee loppuaan. Olen tottunut tässä umpikatolilaisessa maassa, että verorahoillani näen paavin naaman vähintään joka sunnuntai ja tarvittaessa muutenkin.

En välttämättä haluaisi nähdä jonkun toisen uskonnon humpuukihäitä. En tiedä näyttävätkö edes, mutta eiköhän nyt kaikki kanavat niin kuitenkin tee jostain syystä.

Tässä on vielä onneksi jokunen tunti aikaa FA Cupin -finaaliin, niin täytyy käydä ulkona vähän pyörimässä. Joo, totta, haen myös lisää olutta, mutta ulkoilen silti enemmän kuin vain hakuretki.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tässä on vielä onneksi jokunen tunti aikaa FA Cupin -finaaliin, niin täytyy käydä ulkona vähän pyörimässä.
Niin voi sitten illalla ihmetellä ehtiikö Prinssi William veljensä häistä jakamaan kannua. Tai pitäisikö Williamin ehtiä, kai sen kannun voi jakaa joku muukin kuin jalkapalloliiton presidentti. Ja onko koko asialla hitonkaan väliä.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Niin voi sitten illalla ihmetellä ehtiikö Prinssi William veljensä häistä jakamaan kannua. Tai pitäisikö Williamin ehtiä, kai sen kannun voi jakaa joku muukin kuin jalkapalloliiton presidentti. Ja onko koko asialla hitonkaan väliä.

Niin, sinähän varmasti tiedät viimeisimmät. Minun tietoni on se, että William ei edes yritä poistua juhlista vaan on delegoinut tehtävän jollekin muulle.

Ja on muuten niin iso kannu (psyykkisesti), että sillä todellakin on väliä kuka sen jakaa.

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Kävin prismasta ostamassa uudet lenkkikengät ja tein ruokaostokset siinä samalla. Ei varmaan vähään aikaan tarvi taas mennä. Rupeaa ahdistamaan se ihmisten paljous, pikkulasten itkeminen ja kitinä sekä ihan mielenvikainen tavaran määrä.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Huumorilla katoin, että @Ralph on kirjoittanut tänään vasta 12 viestiä. Korostin huumoriutta, ettei vain kukaan luule että stalkkaisin tai moittisin. Aina vittuillaan. Hankkikaa elämä, nilkit. Kyllä vituttaa taas.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Huumorilla katoin, että @Ralph on kirjoittanut tänään vasta 12 viestiä. Korostin huumoriutta, ettei vain kukaan luule että stalkkaisin tai moittisin. Aina vittuillaan. Hankkikaa elämä, nilkit. Kyllä vituttaa taas.

Tätä olen aina ihmetellyt miten joku voi tietää kuinka monta viestiä joku on kirjoittanut jonain päivänä.

Melkoinen keskustelupalsta, jos ei sinne saa kirjoittaa viestejä.

Nyt mennään retkelle. Se on aina hienoa kuulla keskellä päivää lähtöbiisinä Paradise City ja "Good fuckin' night".

Laitan GNR-paidan päälle. FA Cupissa olen täysin neutraali, niin ei voi tai kannata laittaa mitään sellaisia paitoja.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tätä olen aina ihmetellyt miten joku voi tietää kuinka monta viestiä joku on kirjoittanut jonain päivänä.

Melkoinen keskustelupalsta, jos ei sinne saa kirjoittaa viestejä.

Nyt mennään retkelle. Se on aina hienoa kuulla keskellä päivää lähtöbiisinä Paradise City ja "Good fuckin' night".

Tuolta nimimerkin profiilista sen voi laskea.

Aattelin kohta kuunnella Think About Youn. Sitten Out Ta Get Me.

Ed. Mulla vasta kymmenen viestiä tänään. Hävettää.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Niin, sinähän varmasti tiedät viimeisimmät. Minun tietoni on se, että William ei edes yritä poistua juhlista vaan on delegoinut tehtävän jollekin muulle.
Joo, olet ihan oikeassa. Hupsuttelin turhaan... Jonkun jalkapalloilijan (Wilkins?) leski sen jakaa... Tai sitten joku muu.

Ralph

Jäsen
No perkele. Oot ite kirjoittanu nyt kymmenen viestiä kahteen ja puoleen tuntiin. Minä nyt 13 viestiä 15 tuntiin. Alle yksi per tunti, sulla neljä per tunti.

Tilasin äsken... tai siis tilasin vajaa tunti sitten ja sain äsken ovelleni burriton, hampurilaisen ja makkaraperunat. Ja kyllä, kaikki ne on minulle itselleni. Syön nyt mitä jaksan ja myöhemmin lisää. Olenko nyt nynny, hintti, juntti, tosimies vai jotain muuta?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy