Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 340 247
  • 66 858

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tässä on vielä onneksi jokunen tunti aikaa FA Cupin -finaaliin, niin täytyy käydä ulkona vähän pyörimässä.
Niin voi sitten illalla ihmetellä ehtiikö Prinssi William veljensä häistä jakamaan kannua. Tai pitäisikö Williamin ehtiä, kai sen kannun voi jakaa joku muukin kuin jalkapalloliiton presidentti. Ja onko koko asialla hitonkaan väliä.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Niin voi sitten illalla ihmetellä ehtiikö Prinssi William veljensä häistä jakamaan kannua. Tai pitäisikö Williamin ehtiä, kai sen kannun voi jakaa joku muukin kuin jalkapalloliiton presidentti. Ja onko koko asialla hitonkaan väliä.

Niin, sinähän varmasti tiedät viimeisimmät. Minun tietoni on se, että William ei edes yritä poistua juhlista vaan on delegoinut tehtävän jollekin muulle.

Ja on muuten niin iso kannu (psyykkisesti), että sillä todellakin on väliä kuka sen jakaa.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Kävin prismasta ostamassa uudet lenkkikengät ja tein ruokaostokset siinä samalla. Ei varmaan vähään aikaan tarvi taas mennä. Rupeaa ahdistamaan se ihmisten paljous, pikkulasten itkeminen ja kitinä sekä ihan mielenvikainen tavaran määrä.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Huumorilla katoin, että @Ralph on kirjoittanut tänään vasta 12 viestiä. Korostin huumoriutta, ettei vain kukaan luule että stalkkaisin tai moittisin. Aina vittuillaan. Hankkikaa elämä, nilkit. Kyllä vituttaa taas.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Huumorilla katoin, että @Ralph on kirjoittanut tänään vasta 12 viestiä. Korostin huumoriutta, ettei vain kukaan luule että stalkkaisin tai moittisin. Aina vittuillaan. Hankkikaa elämä, nilkit. Kyllä vituttaa taas.

Tätä olen aina ihmetellyt miten joku voi tietää kuinka monta viestiä joku on kirjoittanut jonain päivänä.

Melkoinen keskustelupalsta, jos ei sinne saa kirjoittaa viestejä.

Nyt mennään retkelle. Se on aina hienoa kuulla keskellä päivää lähtöbiisinä Paradise City ja "Good fuckin' night".

Laitan GNR-paidan päälle. FA Cupissa olen täysin neutraali, niin ei voi tai kannata laittaa mitään sellaisia paitoja.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Tätä olen aina ihmetellyt miten joku voi tietää kuinka monta viestiä joku on kirjoittanut jonain päivänä.

Melkoinen keskustelupalsta, jos ei sinne saa kirjoittaa viestejä.

Nyt mennään retkelle. Se on aina hienoa kuulla keskellä päivää lähtöbiisinä Paradise City ja "Good fuckin' night".

Tuolta nimimerkin profiilista sen voi laskea.

Aattelin kohta kuunnella Think About Youn. Sitten Out Ta Get Me.

Ed. Mulla vasta kymmenen viestiä tänään. Hävettää.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Niin, sinähän varmasti tiedät viimeisimmät. Minun tietoni on se, että William ei edes yritä poistua juhlista vaan on delegoinut tehtävän jollekin muulle.
Joo, olet ihan oikeassa. Hupsuttelin turhaan... Jonkun jalkapalloilijan (Wilkins?) leski sen jakaa... Tai sitten joku muu.
 

Ralph

Jäsen
Huumorilla katoin, että @Ralph on kirjoittanut tänään vasta 12 viestiä. Korostin huumoriutta, ettei vain kukaan luule että stalkkaisin tai moittisin. Aina vittuillaan. Hankkikaa elämä, nilkit. Kyllä vituttaa taas.
No perkele. Oot ite kirjoittanu nyt kymmenen viestiä kahteen ja puoleen tuntiin. Minä nyt 13 viestiä 15 tuntiin. Alle yksi per tunti, sulla neljä per tunti.

Tilasin äsken... tai siis tilasin vajaa tunti sitten ja sain äsken ovelleni burriton, hampurilaisen ja makkaraperunat. Ja kyllä, kaikki ne on minulle itselleni. Syön nyt mitä jaksan ja myöhemmin lisää. Olenko nyt nynny, hintti, juntti, tosimies vai jotain muuta?
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
No perkele. Oot ite kirjoittanu nyt kymmenen viestiä kahteen ja puoleen tuntiin. Minä nyt 13 viestiä 15 tuntiin. Alle yksi per tunti, sulla neljä per tunti.

Tilasin äsken... tai siis tilasin vajaa tunti sitten ja sain äsken ovelleni burriton, hampurilaisen ja makkaraperunat. Ja kyllä, kaikki ne on minulle itselleni. Syön nyt mitä jaksan ja myöhemmin lisää. Olenko nyt nynny, hintti, juntti, tosimies vai jotain muuta?

Nyt tuli nälkä. Viime yönä en kirjoittanut tänne mikä kaduttaa nytten, kivat 5-10 viestiä yöhön olisi tehnyt terää.

Aavistuksen aseksuellia olla alle 20000 viestissä.
 

Ralph

Jäsen
Aavistuksen aseksuellia olla alle 20000 viestissä.
Vain nynnyillä on alle 30 000 viestiä.

Pian alkaa Gianluigi Buffonin jäähyväisottelu. Sinä Real Madridin fanipoikana et ole tottunut todellisiin seuralegendoihin, joten kannattaa katsoa.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Vain nynnyillä on alle 30 000 viestiä.

Pian alkaa Gianluigi Buffonin jäähyväisottelu. Sinä Real Madridin fanipoikana et ole tottunut todellisiin seuralegendoihin, joten kannattaa katsoa.

Oon tosta nynnyosuudesta samaa mieltä, mutta on meillä Real Madridissa todellisia seuralegendoja, kuten Luis Figo.
 

Ralph

Jäsen
Oon tosta nynnyosuudesta samaa mieltä, mutta on meillä Real Madridissa todellisia seuralegendoja, kuten Luis Figo.
Ja Michael Owen.

No vitsit vitsinä, Raul on itselleni yksi kaikkien aikojen hyökkääjistä ja mulla on junnuna saatu Raulin vanha Real Madrid -paita jossain. Rinnassa lukee Samsung.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Se on muuten jännä juttu miksi meitä yhteiskunnan tukipilareita aina katsotaan vähän vinoon tai ainakin sanotaan, ettei noi elämästä mitään ymmärrä. Mun mielestä meidän pitäis olla esikuvia, jotain sellaista mihin kaikki pyrkis. Ihan kun se ois synti, että pärjäät omillas, elät terveellisesti, oot hyvännäköinen ja juhlit sekä harrastat seksiä säännöllisesti. Toi se nimenomaan on elämää ja ymmärrän hyvin sen päälle!
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Oon tosta nynnyosuudesta samaa mieltä, mutta on meillä Real Madridissa todellisia seuralegendoja, kuten Luis Figo.
FC Barcelonan kasvatti on Real Madridin kaikkien aikojen suurin seuralegenda, kertoo jotain joukkueen muovisista "perinteistä".
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Tämä retki ei nyt alkanut hyvin tälläisessä raitiovaunussa. Kolmekymppinen mies tuli aika tiukasti jotain sanomaan. Kielitaitoni ei riitä näiden asioiden täysimääräiseen selvitystyöhön.

Miksi hän olisi valittanut oluen nauttimisesta, mikä tietysti on laitonta. Oikeasti laitonta, ei järjestyssääntö. Rokkibändin paita, olenko väärissä väreissä, onko AC/DC sittenkin se ainoa oikea.

Tilanne tuli niin yllättäen, että ehkä hän vain olikin mukava mies ja osoitti kiintymystään tavalla mitä en vielä näiden kulttuurista tiedä.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
No perkele. Oot ite kirjoittanu nyt kymmenen viestiä kahteen ja puoleen tuntiin. Minä nyt 13 viestiä 15 tuntiin. Alle yksi per tunti, sulla neljä per tunti.

Tilasin äsken... tai siis tilasin vajaa tunti sitten ja sain äsken ovelleni burriton, hampurilaisen ja makkaraperunat. Ja kyllä, kaikki ne on minulle itselleni. Syön nyt mitä jaksan ja myöhemmin lisää. Olenko nyt nynny, hintti, juntti, tosimies vai jotain muuta?
Mistä ihmeen mestasta saa burritoja, hamppareita ja makkaraperunoitakin, vieläpä kotiinkuljetuksella?
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Onko siellä maalla Wolt tai Foodora tuttu?
Lyhyesti ja ytimekkäästi sanottuna, ei. Nekö kuskaa 5 eri paikasta ne ruoat kotiin? Melkoiselta tuhlaamiselta kuulostaa. Mulle on kato eksoottista kun joku karvakäsi päräyttää sen 1.0 Nissan Micran tohon alas ja pimputtaa ovikelloa.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Lyhyesti ja ytimekkäästi sanottuna, ei. Nekö kuskaa 5 eri paikasta ne ruoat kotiin? Melkoiselta tuhlaamiselta kuulostaa.

Todennäköisesti samasta paikasta tilattu kaikki. Mutta siis Woltissa ja Foodorassa nuo ravintolavaihtoehdot ovat muutakin kuin kebab-pizzerioita.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Todennäköisesti samasta paikasta tilattu kaikki. Mutta siis Woltissa ja Foodorassa nuo ravintolavaihtoehdot ovat muutakin kuin kebab-pizzerioita.
Paljos se nyt maksaa että noi sulle sen ruoan kiikuttaa? Mun käsittääkseni molemmat raskaasti tappiollisia ja tilinpäätöstietojakin panttailleet.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Paljos se nyt maksaa että noi sulle sen ruoan kiikuttaa? Mun käsittääkseni molemmat raskaasti tappiollisia ja tilinpäätöstietojakin panttailleet.

Itsellä hetki kun ko. palveluja käyttänyt. Mutta ei se montaa euroa päälle ollut.

Ja onhan se darrapäissään mukava vaikka wingsit/hampurilaista tilata kotiin kuin sitä iänikuista pizzaa.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Itsellä hetki kun ko. palveluja käyttänyt. Mutta ei se montaa euroa päälle ollut.

Ja onhan se darrapäissään mukava vaikka wingsit/hampurilaista tilata kotiin kuin sitä iänikuista pizzaa.
Niin siis kyllähän täällä saa falafeliä, pihviä, salaattia, hampparia yms. kanssa noista karvakäsien paikoista, ettei nyt pelkkään pitsaan tarvitse tyytyä. Mutta eihän siinä jokainen tyylillään. Jotenkin vähän kummeksuisin jotain medium pippuripihviä kotiinkannettuna.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mun on vaikea uskoo, että pikaruokapaikoista saa hyvää ruokaa. Kyse on varmaan siitä, että makuaisti tottuu siihen mitä saa. Sama homma halpojen viinien kaa. Ja naisten.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös