Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 584 108
  • 68 207

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
totahan mä oon yrittänyt hipsterien kanssa, lyön loukun suulle huumeita mutta ei ne kiinni jää. jotkut väittää, että pitää sanoa, että loukun perillä on mielenilmaus ja voi hajottaa kaikkee, että se tehoo, en tiiä sitten.
Joo, kyll sä oot hauska tyyppi. En vieläkään tiedä mikä se hipsteri on. Googlasin mutta sekään paljon ei auttanut.

Hipsteri on slangisanaslang on 2000-luvulla käytetty väljästi kuvaamaan kaupunkilaista alakulttuuria, johon kuuluu indie-musiikin harrastaminen ja grungentavoin työväenluokkainen pukeutuminen.Hipsterit lainaavat ja yhdistävät aiempien nuoriso- ja vaihtoehtokulttuurien vaikutteita, usein ironisesti. Hipsteri – Wikipedia

Viimeksi muokattu:

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Joo, kyll sä oot hauska tyyppi. En vieläkään tiedä mikä se hipsteri on. Googlasin mutta sekään paljon ei auttanut.

Hipsteri on slangisanaslang on 2000-luvulla käytetty väljästi kuvaamaan kaupunkilaista alakulttuuria, johon kuuluu indie-musiikin harrastaminen ja grungentavoin työväenluokkainen pukeutuminen.Hipsterit lainaavat ja yhdistävät aiempien nuoriso- ja vaihtoehtokulttuurien vaikutteita, usein ironisesti. Hipsteri – Wikipedia

Täältä löytyy tärkeää tietoa hipsteriydestä: Kallion lukio – Hikipedia

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Onkohan sarjapaskoja saatu kiinni?

Kuinkahan isoja jöötejä sinivalas paskoo?

Olihan paskoja kyssäreitä.
En tiedä kumpaankaan vastausta mutta on miulla siulle jonkunlaista faktaa lähes asiaan liittyvää.

- Sinivalaan penis on keskimäärin 240cm pitkä
- Sinivalaan kivekset painavat noin 55kg
- Yksi sinivalas tuottaa parittelun aikana 200 litraa spermaa, mutta vain kymmenen prosenttia siitä menee naaraaseen. Siis 180 litraa spermaa valuu mereen joka kerran, kun yksi uros laukeaa. Sinivalasuroksia on 200 000.

Ja jengi miettii miksi merivesi on suolaista????

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Kari Väänästä ei pystyisi hipsteri loukuttamaan. Toisaalta ei Väänänenkään pystynyt Kemijärveä kusettamaan loputtomasti. Kemijärvi ei houkuttele hipstereitä, outo ketjureaktio, todennäköisyys on. Tilastotiedekään ei auta tähän tapaukseen, voi harmi.

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
@heavylutaa18 kuinka usein urossinivalaat pääsevät jörnimään? Saavatko naarassinivalaat ns. multipleorkkuja usein?
Luonnossa on monia mysteereitä, luulen mä.

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
@heavylutaa18 kuinka usein urossinivalaat pääsevät jörnimään? Saavatko naarassinivalaat ns. multipleorkkuja usein?
Luonnossa on monia mysteereitä, luulen mä.
Ilmeisesti vähintään tarpeeksi usein kun ovat vielä olemassa. Kyllähän sitä toisaalta kelpais itekkin heilua julkisilla merillä 240cm molon kanssa. Ja jos vaimoainesta oleva valas on vielä squirtteri ni... Vaihdan uskontoa ja haluan olla seuraavassa elämässä sinivalasuros.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
kuinka usein urossinivalaat pääsevät jörnimään? Saavatko naarassinivalaat ns. multipleorkkuja usein?
Harvoin, ei välttämättä edes kerran vuodessa. Valaita on melko vähän, merta paljon. Valaiden orkuista en tiedä, ei niitä kai ole todistettu. On tai ei, ehkä se on valaiden oma asia.

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tosin siinä on vaarana käydä näin:

The 52 Hertz Whale - YouTube

Tosin olen yksinäinen jo nyt joten tuskin tuo seilaaminen meressä yksin muuttais asiaa ihan älyttömästi. :-)

Tätä on ns. liikkeellä ja minä olen maakrapu. Omistan subwooferin, pitänee kokeilla taajuusgeneraattorin kera houkutusääniä. Lauluääneeni en luota.
Toisaalta väittävät harjoittelun tekevän jopa mestarin. Jospa minä joka kevät jotain baritonisooloa tontilla alkaisin joikhata, niin kymmenessä vuodessa jokin naaras ehkä lähestyisi, pesää rakentamaan innostuen.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Onpa hienoa istuu tyynen järven äärellä nuotion loimussa.

Elämä on joskus niin kaunista

Hieno viesti. Lähetetty 3.06 ja viimeksi muokattu 4.00.

@arvee peruskoulun jälkeen mietin joskus, enintään kerran, mihin ne apukoulun tyypit menivät ja pari vuotta sitten sain kysymykseeni vastauksen kun kuulin ns. kaupallista radiokanavaa. Siellä he ovat.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoin taas noita keväthommia. Laitoin kasvimaalla oleviin lavakauluksiin salaatteja (frisee- ja jäävuorisalaattia), porkkanaa, punajuurta ja keltajuurikasta. Avomaalle en ole vielä laittanut mitään kun se pitäisi möyhentää ja päksteri (puutarhajyrsin) on vielä remontissa kun mies ei ole ihan varma mikä sitä vaivaa. Aikanen peruna meinattiin kyllä laittaa viikonloppuna. Pupu on muuten syönyt tai katkonut osan varjoliljoista... niin rusakko se varmaan oli, en tietenkään voi olla varma kun ei ole valvontakameran kuvaa. Täällä sataa nyt, onneksi pyykit kerkisi kuivua aamupäivällä.

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Muistatteko, kun MTV:llä (ei sillä kotimaisella) meni joskus vielä paitsi musiikia, myös tällaisia juttuja parhaaseen katseluaikaan tupakkia kiskovan Dennis Learyn kertomana? Kyllä poliittinen korrektius on vienyt niin paljon hauskuutta pois maailmasta.

"And I also don't go for this other thing now, with MTV being so big where you get a band that gets a hit video, and all of the sudden they think that they're like icons and they can tell us how to feel about environmental issues and how to vote and stuff.

You know what I'm talking about? Like R.E.M.? "Shiny happy people--" Hey Hey Hey Hey Hey! Pull that bus over to the side of the pretentiousness turnpike, all right? I want everybody off the bus. I want the shiny people over here, and the happy people over here, okay? I represent angry gun-toting meat-eating fucking people, all right? Sit down and shut the fuck up, Michael!

Don Henley's gonna tell me how to vote. I don't fucking think so, okay? I got two words for Don Henley--Joe Fucking Walsh--okay? Thanks for calling, Don. How long's your pony tail now, okay?"

Vuodatus kokonaisuudessaan vaikka täältä, vaikken ole varma oliko ne kaikki videoversiossa mukana: Dennis Leary - More Drugs Lyrics | MetroLyrics

Niin, päädyin muistelemaan ja googlettamaan tuota Shiny Happy People-juttuja jossain ketjussa olleen Bono-keskustelun innoiittamana.

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Leijonien kisat päättyi tänään, mutta se oli oman henkilökohtaisen vedonlyönnin kannalta hyvä juttu koska veikkasin Patrick Kanea ennen kisojen alkua pistepörssin voittajaksi. Kane meni tämän päivän kahdella maalillaan pistepörssin johtoon, ja lähin uhkaaja Sebastian Aho jäi nyt pisteen päähän ja Suomen pelit siis päättyi.

Ainoa realistinen haastaja on Connor McDavid, mies kärkkyy kolmen pisteen päässä Kanesta. Jännä paikka kyllä tulossa, Kanada pelaa Sveitsiä vastaan välierissä ja USA:lla Ruotsi vastassa. Uskallan julistaa itseni voittajaksi jos McTaavetti ei tuota eroa kavenna välierien aikana, toki mun säkällä tässä käy niin että Kanada nuijii Sveitsin 4-0 ja McTyyppi tekee just 0+4 ja menee pisteellä Kanen ohi, ja Kane ei tee pisteen pistettä kahdessa pelissä enää.

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Yli seitsemän kuukautta raittiina. Tipattomilla tammikuilla voi pyyhkiä hanurin:)

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Näiden viestien jälkeen tulee aina vähän tyhmä fiilis kipittää kaljakauppaan. Äitini ei juo ollenkaan tai kai joskus jonkun tömpsyn ja aina sanoo miettisit rakas lapsi niitä geenejäsi.

No, eipä ole unohtunut, vaikka ei joka päivä olisikaan mielessä. Olen kuitenkin ajatellut asian niin, että jos sairastun, niin menen sitten lääkärin vastaanotolle.

En ole ollenkaan suomalainen mies mikä menee lääkäriin vasta viime hetkillä. Sen verran paljon jouduin pienenä ravaamaan korvajuttujen takia, että ihan tuttuja paikkoja ovat, vaikka nyt aikuisena on ihmeen terveenä saanutkin olla.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei saatana onks teidänkin muija teidän mutsin ikäinen. Siis että sulaako sokeri enää suuhun jne. No antaa ton nukkua. Itse tempoo vaan kaljaa ja dry vodkaa. Aamulla sitten vähän hellyyttä ja silleen.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Ei saatana onks teidänkin muija teidän mutsin ikäinen.

Ei. Muija on näköjään 2 vuotta, 5 kuukautta ja 3 päivää nuorempi.

Se ei ole pelottavaa mistä tuon tiedän, koska internet on täynnä laskukoneita. Se sen sijaan on oikeastaan hieman pelottavaa, että eikös tälläinen ikäero ole juuri joku standardi.

Muija on sen muutaman vuoden aina nuorempi niin kuin normisuhteissa. Jätetään nyt laskuista pois kaikki playboy-jutut ja muut sekoilut. Rivitaloa eikä koiraa ei sentään ole. Enkä asu Espoossa.

Ralph

Jäsen
Ajelin äsken töistä kotio. Kello oli puolenyön, tyhjä tie ja olin vähän ajatuksissani. Sitten havahduin siihen, että mulla oli viidenkympin alueella nopeutta noin 75 kilometriä tunnissa. Huomasin taustapeilistä toisen auton lähestyvän ja huomasin sen katolla jonkun pömpelin. Onko se sitten taksi vai poliisi, ajattelin ja pian huomasin sen olevan poliisiauto. En kehdannut ihan jarruja vetää pohjaan, näyttäisi rumalta, joten nostin jalan kaasulta ja annoin nopeuden tippua sitä myötä. No, poliisia ei mun vauhti kiinnostanut vaan pamautti ohi vielä selkeästi lujempaa. Ei ollut vilkkuja päällä tai mitään, mutta niin kova kiire oli, ettei mun ylinopeus haitannut menoa. Onneksi.

Styge

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Pens, änärin suomalaiset
Ei. Muija on näköjään 2 vuotta, 5 kuukautta ja 3 päivää nuorempi.

Se ei ole pelottavaa mistä tuon tiedän, koska internet on täynnä laskukoneita. Se sen sijaan on oikeastaan hieman pelottavaa, että eikös tälläinen ikäero ole juuri joku standardi.

Muija on sen muutaman vuoden aina nuorempi niin kuin normisuhteissa. Jätetään nyt laskuista pois kaikki playboy-jutut ja muut sekoilut. Rivitaloa eikä koiraa ei sentään ole. Enkä asu Espoossa.

Standardi miehellä standardi parisuhde? Mies tykkää urheilusta ja nainen naisten jutuista. Siinähän se.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy