Mainos

Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 611 533
  • 67 883

godspeed

Jäsen
Olipa tosikko. Veljen kanssa joskus mietittiin kuinka tehdä täydellinen murha. Ei meillä ollut ketään syytä tappaa, mutta jos nyt olisi syystä tai toisesta huvittanut joka tappaa. Keksittiin kohtuullisen hyvä ruumiin hävittäminen. Tultiin siihen tulokseen että jos saadaan äijä tapettua ja sen ruho autoon kenenkään huomaamatta niin homma on saletti.

No ei sinusta kyllä murhaajaa tulisi.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Täällä on meneillään kesätytön äänestäminen (kiitoksia maininnasta @godspeed , olen kyllä ikäni puolesta sitä puumaosastoa) sekä kesäpuuman haku. Missä viipyy kesäherran tai -miehen äänestäminen. Minulla olisi ehdokas valmiina Tommi Korpela. Joo, en avaa ketjua sitä varten. Olen siihen ihan liian arka ja uusi. Kunhan vaan mietiskelen ja jutustelen.
P.S. Oma mies on paras kesämies...

Viimeksi muokattu:

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Täällä on meneillään kesätytön äänestäminen (kiitoksia maininnasta @godspeed , olen kyllä ikäni puolesta sitä puumaosastoa) sekä kesäpuuman haku. Missä viipyy kesäherran tai -miehen äänestäminen. Minulla olisi ehdokas valmiina Tommi Korpela. Joo, en avaa ketjua sitä varten. Olen siihen ihan liian arka ja uusi. Kunhan vaan mietiskelen ja jutustelen.

No niin, pari vuotta sitten mun mielestä täällä oli kesämies-äänestys mutta ei se oikein onnistunut. Kokeilepa!

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Me kaikki odotellaan sen hiilikuvan julkaisua. Siihen asti olet sitten gilffi, tai milffi niin ihan äänestettävissä.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
En oo ihan varma, mutta voi olla että oon kirjottanut pari vuorosanaa Tommi Korpelalle joskus. Kun Korpelasta tuli puhe. Ja ihan turha lähettää yyveetä, mulla ei oo Korpelan numeroa.

Jatkakaa.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
No niin, pari vuotta sitten mun mielestä täällä oli kesämies-äänestys mutta ei se oikein onnistunut. Kokeilepa!
En mää uskalla. Menee ketuiksi koko homma kun kukaan ei vastaa.

Me kaikki odotellaan sen hiilikuvan julkaisua. Siihen asti olet sitten gilffi, tai milffi niin ihan äänestettävissä.
Julkaisu lupaa ei ole enkä halua niitä nettiin. Ja lapsia ei ole että ne milffi- gilffi jutut saa unohtaa.

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Julkaisu lupaa ei ole enkä halua niitä nettiin. Ja lapsia ei ole että ne milffi- gilffi jutut saa unohtaa.
Nonnih, eli jatkamme siis tällä sanallisen kuvailun linjalla. Onnekas mies on hän, joka saa taiten piirtää kuvia hekumallisesta neidosta kesän kuumuudessa. Me muut sitten tyydymme elämiemme antimiin.

Ja älä ymmärrä väärin, olisin halunnut nähdä sen hiilikuvan ihan siitä riippumatta että olitko sinä itse siinä. Minulle kelpaisi myös kuva jostain muusta asiasta, kuin sinusta. Jos siis avomiehesi sellaisen uskaltautuisi julkaisemaan. Olen lapsesta asti ravannut taidenäytelyissä vaarini kanssa, niin kauan kuin vaarini (äidin puolelta) eli. Jotkut vaan osaa ja minä en, joten nautin aina kun saan ihastella sellaisen tuotoksia, mihin itse en pysty.

Viimeksi muokattu:

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
En oo ihan varma, mutta voi olla että oon kirjottanut pari vuorosanaa Tommi Korpelalle joskus. Kun Korpelasta tuli puhe. Ja ihan turha lähettää yyveetä, mulla ei oo Korpelan numeroa.

Jatkakaa.

Jatkan kuitenkin, ootko sää kalamiehiä? Korpela oli hyvä siinä Hissu Hietamäen kalastussarjassa. Hyviä repliikkejä, toki myös ilmeikästä näyttämistä hän the man esitti.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkan kuitenkin, ootko sää kalamiehiä? Korpela oli hyvä siinä Hissu Hietamäen kalastussarjassa. Hyviä repliikkejä, toki myös ilmeikästä näyttämistä hän the man esitti.

En oo kyl kalamiehiä. On miehiä (myös kalamiehiä) ja sitten on Tommi Korpela.

Toi Hissu on muuten jännä juttu, mua se vähän kyllästyttää ajatuksena, mutta kun se tulee kuvaan niin heti tulee hyvä fiilis. Turkulainen appiukkoni tosin vittuuntui, kun Hissu siinä mainoksessa pilkkas turkulaisia, mutta lauhtui kun tyttärensä kertoi että siinä pilkataan kaikkia. Myös hesalaisia, mikä liennytti lopullisesti.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jos joku kaipaa niitä maaseutujuttuja niin tällä hetkellä ikkunasta kuuluu rähinää kun supikoirat tappelee lähimetsässä. Välillä sitä kuulee kun on ikkuna auki. Tuossa metsässä on myös supikoiran vessa. Kasa kakkaa johon tulee välillä uusia pökäleitä. Vieraseläimiä nuo on... pitäisi hävittää. Mutta miten kun ovat niin hyvin sopeutuneet

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkan Vuokralaisen listaa: Onko narsistia oikein kiusata?

Jänskä kysymys, mutta näin pikaisesti kansantalouden kannalta veronmaksajan roolissa kannatan kiusaamattomuutta. Kohta he jotain terapiatukiryhmien tukieuroja haluavat. Ja sitten tietysti myös ne saavat, kolminkertaisena ainaskin.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jos joku kaipaa niitä maaseutujuttuja niin tällä hetkellä ikkunasta kuuluu rähinää kun supikoirat tappelee lähimetsässä. Välillä sitä kuulee kun on ikkuna auki. Tuossa metsässä on myös supikoiran vessa. Kasa kakkaa johon tulee välillä uusia pökäleitä. Vieraseläimiä nuo on... pitäisi hävittää. Mutta miten kun ovat niin hyvin sopeutuneet

Hipsterit paskoo kans kaikkialle.

Piisami on myös vieraseläin. Oon nähnyt semmosen metsässä. Harjutorin metsässä (puisto on metsä, vaikka joku muuta väitti) olen nähnyt hipsterin kusella. Kehotin lopettamaan työskentelyn välittömästi. Ei vittu totellut.

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Supihan oli jossain vaiheessa jopa rauhotettu. Karua, mutta totta. No ei muuta kuin haulikko olalle ja pyyntiin. Sieltä saa mukavat nahat ja rahat jos viitsii. Ja kovimmat pistää vielä lihatkin pataan.

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Olis tän voinut vitutusketjuunkin laittaa, mutta eikö ketään vituta nää helteet. Koko ajan liian kuuma ja vaikeeta olla. Ai niin, eikö Suomessa pidä nauttia tästä. Talvella valitetaan kun on kylmä ja kesällä kun on lämmin. Koskaan ei oo hyvä. Aina pitää valittaa.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Supihan oli jossain vaiheessa jopa rauhotettu. Karua, mutta totta. No ei muuta kuin haulikko olalle ja pyyntiin. Sieltä saa mukavat nahat ja rahat jos viitsii.

Supista (supesta? suvesta?) on tehty niitä turkkeja. Hipsterit vastustaa turkiksia ja tässähän se syy on: kyllä vieraseläin vieraseläimen puolta pitää. Jumalauta, piti tämä päivä nähdä. Supikoira supikoiran tuntee.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Korpela oli hyvä siinä Hissu Hietamäen kalastussarjassa. Hyviä repliikkejä, toki myös ilmeikästä näyttämistä hän the man esitti.
Näin kerran Hissun Enonkosken K-marketissa tekemässä pitkävetoa. Sillä on mökki siellä jossain. Ai mitä minä tein siellä hiipuvassa kunnassa, olin ohiajomatkalla ja tuli jäden ja juoman kaipuu. Jotenkin Salen ja K-kaupan välillä päätettäessä päädyttiin koohon. Hiljaista oli mutta olihan siellä Hissu.

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Supista (supesta? suvesta?) on tehty niitä turkkeja. Hipsterit vastustaa turkiksia ja tässähän se syy on: kyllä vieraseläin vieraseläimen puolta pitää. Jumalauta, piti tämä päivä nähdä. Supikoira supikoiran tuntee.
Minulle kelpaa elukka kuin elukka ruoaksi. Ei mitään pahaa koiranomistajille yms. mutta on lähtökohtaisesti väärin että joku kuvittelee jonkin eläimen olevan jotenkin "arvokkaampi" sen takia että se on ollut rakas. Samaa lihaa sekin on. Samat ihmiset sitten miettii hiilijalanjälkeään ja ei ymmrrä että niin siinä oli just 10kg syömäkelpoista lihaa. Toki sen verran pitää ymmärtää ettei omaa lemmikkiä, mutta naapurin kyllä mulle kelpais. Ja mitä tulee turkiksiin niin väitän että meillä niidenkin hoitoa paremmin vahditaan kuin jossain Kiinassa tai vinkuintiassa. Mutta out of sight, out of mind. Jos teitin heponen, tai muu lemmikki kuolee ja ette pode tuskaa, niin saa ottaa yhteyttä.

Ihmistä en syö, sosiaalinen paine jne. Kaiken järjen mukaan sekin olisi vain ekologista.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkan näyttelijöistä. Yhä. Kaveri sanoi 25 v. sitten osuvasti, että "kun Kari Väänänen tulee kuvaan, tulee katsojalle epävarma olo."

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
...Vieraseläimiä nuo on... pitäisi hävittää. Mutta miten kun ovat niin hyvin sopeutuneet

Vakava asia on mielestäni tämä, tuo sopeutuva laji pystyy metsäluontomme muutenkin herkkää tilaa säätämään liian paljon. Onko metsästysseuraa paikalla, loukuttajia? Ota kontakteja, kerro havaintosi.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Supista (supesta? suvesta?) on tehty niitä turkkeja.
Cheek puhuu kirjassaan Supista jolla siis viittaa tuttuunsa TS:ään eli Tommi Sipikariin. Vetivät yhdessä Herrasmiesliigaa Brädin kanssa. Ei liity siis asiaan mitenkään mutta tuli mieleeni supista.

Supi muuten tarkoittaa pesukarhua, supikoira on sitten eri asia.

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkan näyttelijöistä. Yhä. Kaveri sanoi 25 v. sitten osuvasti, että "kun Kari Väänänen tulee kuvaan, tulee katsojalle epävarma olo."

Kelasin hetken ja kyllä vain, näin todellakin oli ja on. Matti Pellonpää ei ikinä samaa fiilistä minulle luonut. Mielenkiintoista, nerokas huomio.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vakava asia on mielestäni tämä, tuo sopeutuva laji pystyy metsäluontomme muutenkin herkkää tilaa säätämään liian paljon. Onko metsästysseuraa paikalla, loukuttajia? Ota kontakteja, kerro havaintosi.
On ollut loukku tuolla vessan lähellä mutta vielä ei ole käynyt satimeen. On ollut kalaa, munia ja omenaa syöttinä. Syö houkutusruuat loukun suulta mutta ei mene perille ja laukaise ansaa. Odotellaan, kyllä joku vielä joskus menee lankaan.

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
On ollut loukku tuolla vessan lähellä mutta vielä ei ole käynyt satimeen. On ollut kalaa, munia ja omenaa syöttinä. Syö houkutusruuat loukun suulta mutta ei mene perille ja laukaise ansaa. Odotellaan, kyllä joku vielä joskus menee lankaan.

Nämä taitavat olla hyvin varovaisia ja kuitenkin oppivaista porukkaa. Mitenkähän vanhemmat jälkikasvuaan opettavat, näyttävät menestyvän.
Mutta hyvä, että on loukkuja teillä. Kannatan luonnonvalintaa, darwinismia, mutta sitten toisinaan taas en, maailmani on mutkikas.
Minä en taitaisi pystyä supikoiraa tavattaessa tappamaan, mutta haluan muiden niin tekevän. Hankalaksi olen elämäni tehnyt tuoltakin osin, liian monimutkaisen maaimankuvan värkännyt.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue

totahan mä oon yrittänyt hipsterien kanssa, lyön loukun suulle huumeita mutta ei ne kiinni jää. jotkut väittää, että pitää sanoa, että loukun perillä on mielenilmaus ja voi hajottaa kaikkee, että se tehoo, en tiiä sitten.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
totahan mä oon yrittänyt hipsterien kanssa, lyön loukun suulle huumeita mutta ei ne kiinni jää. jotkut väittää, että pitää sanoa, että loukun perillä on mielenilmaus ja voi hajottaa kaikkee, että se tehoo, en tiiä sitten.
Joo, kyll sä oot hauska tyyppi. En vieläkään tiedä mikä se hipsteri on. Googlasin mutta sekään paljon ei auttanut.

Hipsteri on slangisanaslang on 2000-luvulla käytetty väljästi kuvaamaan kaupunkilaista alakulttuuria, johon kuuluu indie-musiikin harrastaminen ja grungentavoin työväenluokkainen pukeutuminen.Hipsterit lainaavat ja yhdistävät aiempien nuoriso- ja vaihtoehtokulttuurien vaikutteita, usein ironisesti. Hipsteri – Wikipedia

Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy