Hei, minä olen palstan ainoa matemaatikko. Siksi toivon, että ostat vaimollesi korvapuustin ja annat numeroiden olla. Tai kerropas minulle... Lähden hyvän ystäväni kanssa perjantaina keikalle. Ei se musiikki, vaan seura. Hän asuu kaukana ja harvoin nähdään. Viimeeksi näin hänen kanssaan Cheekin Stadionin konsertin jatkobileissä. Ensimmäistä kertaa naisen nähtyäni ja häneen silloisen naapurini kautta tutustuessani sanoin "Mä vaan aina oon jotenkin ollu itteäni vanhempiin naisiin kallellaan." ja hän sanoi siinä parvekkeella "Ja mä vähän nuorempiin miehiin", mutta meistä ei koskaan ole tullut sänkymaatikkoja. Tuosta nyt on jo seitsemän tai kahdeksan vuotta aikaa. Lupasin hänelle hänen saavan nukkua luonani perjantaisen keikan jälkeen. Luuletko, että sängyssäni tapahtuu muutakin kuin masturbaatiota, sillä naisella on suurimmat maitorauhaset, jotka livenä olen koskaan nähnyt? Vai mitä sinä luulet sängyssäni tapahtuvan silloin ja miksi? Kerro minulle, kun olen huomannut sinun olevan elämästä viisas ja minua pelottaa jo valmiiksi.
E: Valehtelin teille ja ihmettelen itsekin miksi. Näimmekin viimeksi Raskasta joulua -konsertissa, no, jouluna. Minua kismittää, kun pitää kirjoittaa viimeksi, vaikka haluaisin sen olevan viimeeksi. Tyhmä maailma.