Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 319 583
  • 66 806

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Nelosen leffan alku 10 minuuttia myöhässä ja vieläkin katselen ärsyttäviä mainoksia. Minä niin mieleni pahoitan.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Nelosen leffan alku 10 minuuttia myöhässä ja vieläkin katselen ärsyttäviä mainoksia. Minä niin mieleni pahoitan.
Onneksi taitaa olla jo alkanut. Hyvää kannattka odottaa? En tunne leffaa mutta neljä tähteä näyttää saaneen meidän paikallisen lehden arvostelussa. Mutta tämä on vaan niin tätä... Kun pitää mainostaa että saa rahaa.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Nelosen leffan alku 10 minuuttia myöhässä ja vieläkin katselen ärsyttäviä mainoksia. Minä niin mieleni pahoitan.
Aina digiboksille ja jälkikäteen nää itselläni. Ei oikein ole enää mitään sietokykyä ylipitkille mainoskatkoille, etenkin FOX-kanavalla tuntuu olevan järjettömiä Amerikan maaliin. Tullut huomattua kun äidillä tulee joskus vierailtua ja tuolla usein tv auki.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Harmittaa, kun olen valehdellut palstatovereille parin päivän ajan tekeväni pinaattikeittoa enkä sitten tehnytkään muka muiden kiireiden takia.

Nyt se sitten kuitenkin tapahtui ja on todella hyvää ja maukasta. Tästä on myös helppo huomata niitä erheitä miksi ei ole ihan mitä isoäiti tai joku tositeevee-ohjelman tuomari vaatii.

Maustaminen onnistui täydellisesti, mutta suuruksessa oli liikaa jauhoja ja pinaattisilpun pitää olla hienompaa. Tuossa kävi erhe, kun ajattelin, että ehtiihän nämä silputa. Sitten kävi vielä sellainenkin paniikki missähän se isompi tarkoitukseen paremmin sopiva veitsi on. Jossain laatikossa tai kaapissa varmaan. Vaan ei löytynyt.

Kananmunat meni täydellisesti naapurikattilassa.

Tästä on hyvä jatkaa.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
@pernaveikko sattuipa nyt tajuntaani tuo pinaattikeitto-juttu. En ole tehnyt, en ole suunnitellut tai kuvitellutkaan tekeväni pinaattikeittoa. Ja minä pidän pinaattikeitosta. Uskoisin sinun kuuluvan nykyään varsin harvalukuiseen suomalaisjoukkoon, joka on kotitaloudessaan keittänyt pinaateista syötävää hyvää.
Mielenkiintoinen kehitys, en ole varsinainen keittiöihminen, mutta tämä jää luultavasti kaihertamaan, ehkä jopa joskus kypsymään.
 
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, ManU, BM, RM, PuhtiPois
Melkein itkettää TPS:n jäätyä ilman pronssia. Vaimoni ei vissiin ole edes huomannut. Ouvat nimittäin sevverran edellä mestaruuksissa. Eroamme kun KalPa ohittaa ... .
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
@pernaveikko sattuipa nyt tajuntaani tuo pinaattikeitto-juttu.En ole tehnyt, en ole suunnitellut tai kuvitellutkaan tekeväni pinaattikeittoa. Ja minä pidän pinaattikeitosta. Uskoisin sinun kuuluvan nykyään varsin harvalukuiseen suomalaisjoukkoon, joka on kotitaloudessaan keittänyt pinaateista syötävää hyvää.
Minä kasvatan itse pinaattia. Kerään, huuhdon, kuivaan, ryöppään, jauhan ja pakastan joka syksy parikymmentä rasiaa talven varalle. Meillä ei paljon pinaattikeittoa tehdä vaan pinaatit menee esim. lettuihin ja lasagnekastiin. Välillä kyllä miettii että miksi nähdä se kaikki vaiva kun kaupasta saa aikas halvalla valmiiksi silputtua pakastettua pinaattia. Mutta itse tehty on itse tehtyä, varmasti kotimaista, torjunta-aineetonta ja melkein jopa luomua. Syksyisin tulee myös tehtyä tuoreesta pinaatista muhennosta ja käytettyä muutenkin esim. salaatissa.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Messukeskuksessa olis lapsimessut. Ei kait meitsi kehtaa siellä naamaani näyttää. Heh. Tietäisittepä. Voi luoja. Auta armias. Jeesuksen nimessä ja sovintoveressä kaikki synnit anteeksi.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Saako sieltä ostaa itselleen neljä lasta kasvatettavaksi aikuisiksi? Minä tahtoisin kovin, mutta en ole onnistunut tulemaan raskaaksi harvoista mahdollisuuksistani huolimatta. Tasa-arvoa saatana nyt!
Little kids are just like bongo drums. Slightly annoying and cool for rich people to bring back home from Africa. Jospa lapsimessuilta löytyy joku Madonnan houstaamaa Malawi-parkki.
"Ota kolme, maksa kaksi."
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
En halua rumia lapsia, vaan kauniita. Sitten kasvatan heidät aivan saatanan hyviksi ihmisiksi ja pojat tai tytöt itkevät vielä vuosienkin jälkeen peräänsä, kun eroavat miettien, miten noin kaunis voi olla noin hyvä ihminen.

Onko jotain syytä miksi heidän liittonsa mahdollisesti päättyisi eroon, vai onko tuo vain oletusarvo, kun liitot ei nykyään enää kestä?
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Minä kasvatan itse pinaattia. Kerään, huuhdon, kuivaan, ryöppään, jauhan ja pakastan joka syksy parikymmentä rasiaa talven varalle.

Olisiko jotain helppoja vinkkejä sellaiselle mitä chilihippeily ei kiinnosta. Parveketta ei ole, mutta ilta-aurinko porottaa tuohon ihan täsmäiskuna. Varmaankin tuossa joku kasvaisi ja haluaisin kasvattaa jotain.

Tällä hetkellä aurinko on talon toisella puolella, mutta jos koskaan kävitte maantiedon tunneilla, niin se tulee väistämättä tähän sitten illalla.

Tuossa on kauppa ihan lähellä missä kyllä myydään, mutta mitä sieltä pitäisi ostaa.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
1+1 on 2 eli tasaluku ja jaettava, mutta 1+2 on 3, eikä sitä voi jakaa lukua murtamatta. Siksi me ei täällä Suomessa lisäännytä, rakastella ja sen sellaista, vaan me erotaan. Luulimme aina lisääntymisen olevan tunne ja nautinto, mutta se olikin kaiken aikaa matematiikkaa ja kuka muka matikasta koulussa tykkäsi? Siis mun lisäks.

Mitä tääkin nyt sitten eroamiseen liittyy, tasaluvut ja ei-tasaiset luvut? Tuus nyt itte selittään. Tukiollakin oli kahdet luistimet.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Entä jos tonne RIP-ketjuun keksis hatusta jonkun nimen ja kehuis niin tulisko kommenttia. Kuitenkin CbG-musiikin pioneereja.

Ihan neverhöörd nimiä yleensä.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Se oli joku lastentarhajuttu, missä mielenosoituksessa kävin. Tai en mä osoittanut mieltä, mutta piti mennä. Oottekste kans aina siellä missä tapahtuu?
 

sinikettu

Jäsen
Tulee tässä mielee, että kuinkahan hyvin Tukka-Jukka on sisäistänyt mantran hopee ei oo häpee. Konkreettisia mahdollisuuksia siihen ainakin on ollut kosolti. Ens viikolla onkin yks lisää.
 

batman83

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mikä oli sen Ylellä? esitetyn Tv sarjan nimi, joka käsitteli huorakauppiaita ja niitä lastattiin välillä autosta toiseen ja tuotiin britteihin..

Useampi kausi tullut.
 

batman83

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jamal'auta! lauantai-ilta ja aikuiset miehet kelaa huoria! Tätä aikaa... tapaa... Soittakaa Popedaa.

Etsin tässä kovia Tv sarjoja, kun veljeni heitti Sorjosen, joka jostain syystä jäänyt pimentoon. Aallonmurtaja, Karppi, Keisari Aarnio, Helppo elämä, Tappajan näköinen mies, Tellus, Kylmäverisesti sinun tuli äkkiä kotimaisista mieleen.

Ja ulkkistat tuo

Tyttökauppiaat, Sons of Anarchyn ohella.

Edit: @Turha Kaukalo tuossa sinulle teemaan

Popeda - Raswaa koneeseen - YouTube

Mun isä oli juoppo, äiti uskovainen / Siskoni tosi upee nainen / Mutta huora ja musta ei ollut mihinkään / Mun kaaliin uppos vaan Rolling Stones / Ja siitä himassa synty aina show.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös