Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 309 315
  • 66 755

batman83

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ja vielä kerran:

Mun isä oli juoppo, äiti uskovainen / Siskoni tosi upee nainen / Mutta huora ja musta ei ollut mihinkään / Mun kaaliin uppos vaan Rolling Stones / Ja siitä himassa synty aina show.
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Popeda on junttimusaa. En tiiä, onko pahempaa kuin nynnyily. Itse tosin olisin mieluummin nynny kuin juntti. Henkilökohtaisia valintoja toki.

Sinä olet sekä nynny että juntti, miltä se tuntuu.
 

sinikettu

Jäsen
Sinä olet sekä nynny että juntti, miltä se tuntuu.
Aika heikolta tässä Savon kevään pulistessa ja hopeisten pilvien siirtyessä kohti Tamperetta (tajuutko, hopeisten, Tampereelle, heh heh). Tuonne kesään loppupuolelle saakka pitäis varmaan nynnyillä. Sitten astutaan isojen poikien saappaisiin. En tiiä, kehtaanko sanoo miksi. Ehkä menee vähän humblebrag-ketjun puolelle.
 

batman83

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Itsellä tähän ketjuun ei nyt sen kummempia huuteluja ole, kuin kiitokset oikeasta tiedosta.

Toki allekirjoittanut taitaa olla keskusteluun osallistuneiden mestareiden kanssa ainoa, joka on juhlinut paikan päällä tänä keväänä jo mestaruutta ja tällä kertaa ei puhuta Keupasta, vaikka melkein naapurissa sijaitseekin.

Perkeleen baarit, kun menee Ruotsissa arkena kiinni 01.00, eihän siinä saa juhlia aikaan, vaikka kuinka hyppää dj-koppiin ja laittaa oi-joi-joi soimaan.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hei, minä olen palstan ainoa matemaatikko. Siksi toivon, että ostat vaimollesi korvapuustin ja annat numeroiden olla. Tai kerropas minulle... Lähden hyvän ystäväni kanssa perjantaina keikalle. Ei se musiikki, vaan seura. Hän asuu kaukana ja harvoin nähdään. Viimeeksi näin hänen kanssaan Cheekin Stadionin konsertin jatkobileissä. Ensimmäistä kertaa naisen nähtyäni ja häneen silloisen naapurini kautta tutustuessani sanoin "Mä vaan aina oon jotenkin ollu itteäni vanhempiin naisiin kallellaan." ja hän sanoi siinä parvekkeella "Ja mä vähän nuorempiin miehiin", mutta meistä ei koskaan ole tullut sänkymaatikkoja. Tuosta nyt on jo seitsemän tai kahdeksan vuotta aikaa. Lupasin hänelle hänen saavan nukkua luonani perjantaisen keikan jälkeen. Luuletko, että sängyssäni tapahtuu muutakin kuin masturbaatiota, sillä naisella on suurimmat maitorauhaset, jotka livenä olen koskaan nähnyt? Vai mitä sinä luulet sängyssäni tapahtuvan silloin ja miksi? Kerro minulle, kun olen huomannut sinun olevan elämästä viisas ja minua pelottaa jo valmiiksi.

E: Valehtelin teille ja ihmettelen itsekin miksi. Näimmekin viimeksi Raskasta joulua -konsertissa, no, jouluna. Minua kismittää, kun pitää kirjoittaa viimeksi, vaikka haluaisin sen olevan viimeeksi. Tyhmä maailma.

Rakas ystävä minäpä kerron mitä kuvittelen tulevan pitävän sisällään. Ja ennenkuin luet eteenpäin katso ympärille ja pidä huoli ettei alaikäiset lapsesi ole tätä selkäsi takaa lukemassa, sillä seuraava tekstinpätkä on erotiikkaa täynnä eikä sopivaa luettavaa herkässä iässä oleville, etenkin kun heidän abianos isänsä seikkailee vieraan tädin kanssa. Nyt asiaan.

Tulette konsertista teille, koska herrasmiehenä olet luvannut hänelle yösijan. Tarjoat teille päästyänne lasillisen ja alatte vaihtaa kuulumisia. Sivusilmällä ja huomaamatta katselet hänen mahtavia rintoja, jotka kutsuvasti kohoavat hänen neuleensa alla. Sitten tämä ystävä kysyy että "mites abianos, onko ollut naisrintamalla paljon äksöniä?" Menet hieman hämillesi, ehkä vähän punastutkin ja vastaat "onhan noita välillä ollut, mutta ei mitään vakavampaa. Entä itselläsi, onko ollut miehiä?" Ystäväsi vastaa "ei ketään tälläinen vanha akka kiinnosta. Aika yksinäistä on." Sitten abianos tarjoat hänelle maailman lämpimimmän halauksen ja samalla kuiskaat korvaan "älä höpötä, varmaan kiinnostaa." Siinä halatessanne huomaat kuinka hänen valtavat rintansa painautuvat sinua vasten etkä voi sille mitään, että saat voimakkaan erektion. Ystäväsi huomaa tämän, mutta ei pelästy eikä vetäydy taaemmas vaan kuiskaa korvaasi "abianos, sinä jumalten nektariini, ota se esiin, haluan nähdä nuoren voimakkaan kyrpäsi enkä ole saanut kunnolla pariin vuoteen."

Mutta sitten soi ovikello ja pettter on tulossa kaljarepullisen kanssa kylään ja hommat jäävät kesken. Tarinan opetus 1+1=2 ja kolmas on korvapuusti.
 

batman83

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
"Tahdotko mut tosiaan suhteeseen vakavaan
Pitkin polkuu poloista rinnallasi tarpomaan
Elinkautistani seurassasi päivästä päivään lusimaan
Aamuteesi kanssas jakamaan?".

Laitoin tämän omalle valitulleni 15-vuotis lahjaksi kortiin riimeiksi.

Tänään, noin 18 vuotta ja kaksi yhteistä tyttöä myöhemmin, sanat tuntuvat yhtä merkityksellisiltä, mutta jotenkin vakavemmilta kuin silloin.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
En haluaisi tällaista hömppää höpötellä, mutta olemmeko me ihmiset kissojen silmille sellaisia rutistettavia ja suloisia juttuja, kuten ne ovat meille. Tätä mietin nyt. Sellaisia juttuja, joista saa tehtyä tossut, jos ne ei kuuntele. Vai mitä me niille oikein ollaan? Jotain saalita vai? Kerran puraisikin minua jalkaan, kun oli juuri sanonut, että haluaisi metsästää ihmisen. Minulla on henkilökohtainen kissakuiskaaja nimeltään Erika, eikä tätä nimeä ole muutettu, mutta mietin silti tässä tätä asiaa ikään kuin ääneen.
Vastaan yksinkertaisesti että kyllä me ollaan. Tänään puri olkapäähän ja nuoli saunahiet (suolat) jalasta. "katseli" ekan erän Liigafinaalia mun sylissä, maha ylöspäin jalkojenvälissä selällään maaten ja maharapsutuksia saaden. Niin ne vaan puree toisiaankin persuksiin tms. jos ne haluaa huomiota tai leikkiä. Ei ne koskaan tosissaan pure, tai tahallaan vahingoita. Kyllä sen sitten tietää kun on vaistot muussa kuin hyvässä. Se peloissaan kun tulee kaikesta läpi ja on on pyörremyrsky kynsiä ja hampaita, vaikka kuinka et sitä aio vahingoittaa.

Olisiko jotain helppoja vinkkejä sellaiselle mitä chilihippeily ei kiinnosta. Parveketta ei ole, mutta ilta-aurinko porottaa tuohon ihan täsmäiskuna. Varmaankin tuossa joku kasvaisi ja haluaisin kasvattaa jotain.

Tällä hetkellä aurinko on talon toisella puolella, mutta jos koskaan kävitte maantiedon tunneilla, niin se tulee väistämättä tähän sitten illalla.

Tuossa on kauppa ihan lähellä missä kyllä myydään, mutta mitä sieltä pitäisi ostaa.
Aloita ihan basilikalla, timjamilla ja rosmariinillä. Noi on osa niin jäätävää kokonaisuutta, että kun saat mausta kiinni niin harmittaa raflassa maksaa samasta mitä teet kotona. Lehtipersilja kanssa kruunaa keitoissa sen koonaisuuden, tulee tosi helpolla. Muutoinkin perus salaatin ainekset on helppoa kasvattaa itse, tai vähän hifimmänkin. Pysy vaan kaukana sellasista kuin porkkana ja peruna mitkä ei maksa kaupassa mitään.
 
Viimeksi muokattu:

Styge

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Pens, änärin suomalaiset
Vähän naurattaa kyllä. Tekisi mieli huutaa. Mieli on täynnä ideoita tehdä maailmasta vähän parempi. Eri asia kiinnostaako lähteä tekemään asialle mitään oikeasti.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Entä jos tonne RIP-ketjuun keksis hatusta jonkun nimen ja kehuis niin tulisko kommenttia. Kuitenkin CbG-musiikin pioneereja.

Ihan neverhöörd nimiä yleensä.

Tietenkin tulisi, mutta joskus pitää ymmärtää olla hiljaa. Pekka Myllykoski tänään tasan vuosi sitten, kadut sunnuntaiaamun.

EDIT:

En koskaan mene sänkyyn ruman naisen kanssa. Kylläpäs meninkin ja se oli ihan oikea yksittäistapaus. Se oli ihan kauheaa. Jos joku on seksistä kiinnostunut, niin siihen on muitakin tapoja. "Etkö sä pidä mua viehättävänä."

No en. Mörkökeiju.
 
Viimeksi muokattu:

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Olisiko jotain helppoja vinkkejä sellaiselle mitä chilihippeily ei kiinnosta. Parveketta ei ole, mutta ilta-aurinko porottaa tuohon ihan täsmäiskuna. Varmaankin tuossa joku kasvaisi ja haluaisin kasvattaa jotain.
Yrttejä voi kokeilla kasvattaa kuten @BlackWolfkin tuossa ylempänä ehdotti. Basilikaa ja persiljaa olen siemenistä kasvatellut, muut olen ostanut taimina puutarhalta. Jos chilit ei kiinnosta niin voi kokeilla niiden sukulaista paprikaa tai jos on oikein "rohkea" tomaatin kasvatusta voi yrittää. Noista pitää sitten valita itselleen sopivat lajit. Jos kerrostaloasuntoon noita haluaa kokeilla niin varsinkin tomaatista pitää löytää mini/matalat versiot esim. amppelitomaatti. Tomaattia ja paprikaa voi yrittää kasvattaa siemenistä mutta itse ostan taimet puutarhalta. Tomaatista tulee kotikasvatuksessa usein honteloita hujoppeja ja paprikat ovat vaan niin hitaita kasvamaan etten omista taimista yleensä ehdi saada satoa. Kaupassa myytäviä lehtisalaatteja (jos niissä on juuret) voi istuttaa syömisen jälkeen ruukkuun ja katsella tuleeko uutta salaattia.

Oletus oli että kysyttiin kerrostaloasuntoon sopivia juttuja. Kaikkia edellä mainittuja kasveja olen kuullut ihmisten kasvattavan sisällä. Itse olen kyllä aika epäileiväinen tomaatista, saako siitä satoa ja miten löytää lajikkeen joka ei kasvaa hujota joka suuntaan. Jotenkin epäilen että paprika jää sisäkasvatuksessa viherkasvin tasolle. Ja mikään puutarha-alanasiantuntija en ole... Eli mutulla ja vuosien kasvattelukokemuksella mennään
Pysy vaan kaukana sellasista kuin porkkana ja peruna mitkä ei maksa kaupassa mitään.
Minä kasvatan perunaa ja porkkanaa joka vuosi. Omasta maasta nostettu uusi peruna on ihan toista maata kuin kaupasta ostettu, paljon parempaa. Porkkana taas on melko helppohoitoinen ja jos vesiheinämyrkytys sattuu oikealle kohdalle niin ei paljon tarvi kitkeäkään. En minä pottua ja porkkanaa talven varalle kasvata (kuten lapsuudenkodissani) vaan ihan vaan kesän ja alkusyksyn iloksi.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Nyt alkaa olla kaikki valmista, kun siivousta tehty ja tänne on tytön mukava ehkä tulla.

Siivouskriisistä meinasti tulla isompi kriisi, kun havaitsin suihkussa tyhjän tölkin. Tämä nyt on ihan väärä jeesuspalsta pohtia nauttiiko joku olutta suihkussa. Minäpä kerron, silleen ihmiset tekee, mitä sinä teet siellä. Runkkailetko.
 

Jesus Shaves

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dorados de Sinaloa
Nyt alkaa olla kaikki valmista, kun siivousta tehty ja tänne on tytön mukava ehkä tulla.

Siivouskriisistä meinasti tulla isompi kriisi, kun havaitsin suihkussa tyhjän tölkin. Tämä nyt on ihan väärä jeesuspalsta pohtia nauttiiko joku olutta suihkussa. Minäpä kerron, silleen ihmiset tekee, mitä sinä teet siellä. Runkkailetko.

Vaikuttaa siltä, että tosimies vetää moniajolla: toisessa kädessä kalja ja toisessa vetopasuuna. Ajankäytön maksimointia 101.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Minä kasvatan perunaa ja porkkanaa joka vuosi. Omasta maasta nostettu uusi peruna on ihan toista maata kuin kaupasta ostettu, paljon parempaa. Porkkana taas on melko helppohoitoinen ja jos vesiheinämyrkytys sattuu oikealle kohdalle niin ei paljon tarvi kitkeäkään. En minä pottua ja porkkanaa talven varalle kasvata (kuten lapsuudenkodissani) vaan ihan vaan kesän ja alkusyksyn iloksi.
Siis tottahan toki jos on enempikin sitä maa-alaa millä kasvatella niin perunapenkkiä tekemään vaan. Minä tarkoitin tätä kotikasvatusta, että mieluummin sitä rukolaa ruukkuun, kuin sellaista tuotetta minkä kilohinta on kaupassa kesäsin jotain 60 sentin luokkaa. Vaikka se kuinka maistuu omasta maasta paremmalta. Sitä sitten jossain vaiheessa tajuaa että millaisen määrä on töitä tehnyt ja vettä kantanut että sai muutaman potun mitä myydään kaupassa nolla hinnalla. Nimim. kokemusta omaava.
 

Nick Neim

Jäsen
Minä kasvatan perunaa ja porkkanaa joka vuosi. Omasta maasta nostettu uusi peruna on ihan toista maata kuin kaupasta ostettu, paljon parempaa.
En tiedä minkälaisista kaupoista puhutaan, mutta ainakin täällä pääosin nämä ässät ja koomarketit suosivat perunoissa paikallisia ja lähitiloja, jolloin uudet perunat ovat samasta kunnasta/kaupungista ja maussa, koossa tai rakenteessa ei ole kyllä mitään eroa omasta maasta nostettuihin.

Minä en ole jyväjemmari, mutta vanhemmat aikoinaan viljelivät perunaa. Ei siinä kyllä rehellisesti sanoen yhtään mitään eroa huomannut. Ehkä se oma työ sitten tuo siihen jotain ekstramakua.
 

sinikettu

Jäsen
Taitaa olla kesällä lähtö Savosta muualle. Erikoistumaan neuron puolelle. Olihan se toisaalta odotettavissakin, mutta tuntuu vähän oudolta muuttaa muualle niin monen vuoden jälkeen. Tulee kyllä vähän ikävä. Kuopio on varsin kaunis kaupunki. Naiset ovat kauniita ja kesäpäivät aurinkoisia. Kallaveden rannalla on mukava istuskella ja käydä kalastelemassa. Puijon portaita käydä juoksentelemassa ylös-alas. Käydä käveleskelemässä naisystävän kanssa neulamäen järvireiteillä. Ja sitä rataa.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Kakkosella tulee u18 maaottelu Suomi-Venäjä maaottelun jälkeen naisten korisliigan finaaleita. Jäin mielenkiinnosta katsomaan, tuskin viitsin kuitenkaan kovin kauaa katsella kun tässä joka helvetin hetki jonka PeliKarhut pitävät palloa kuuluu tv:stä lähinnä kaiken muun äänen (mukaan lukien selostuksen) alleen peittävä virvelirummun pauke. Joskus toivonut että patarumpu voisi lähteä Kalevankankaalta helvettiin, mutta se kuulostaa kyllä erittäinkin sopuisalta verrattuna apinan raivolla hakattuun virveliin.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Taitaa olla kesällä lähtö Savosta muualle. Erikoistumaan neuron puolelle. Olihan se toisaalta odotettavissakin, mutta tuntuu vähän oudolta muuttaa muualle niin monen vuoden jälkeen. Tulee kyllä vähän ikävä. Kuopio on varsin kaunis kaupunki. Naiset ovat kauniita ja kesäpäivät aurinkoisia. Kallaveden rannalla on mukava istuskella ja käydä kalastelemassa. Puijon portaita käydä juoksentelemassa ylös-alas. Käydä käveleskelemässä naisystävän kanssa neulamäen järvireiteillä. Ja sitä rataa.

Miten mahtaa voida Kuopion neurologia. Tuttu erikoistui psykiatriaan Savon mailla, kuulemma hyvin riittää töitä. Heh-heh. Sillä on oikein vakivirka.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Minä kasvatan perunaa ja porkkanaa joka vuosi. Omasta maasta nostettu uusi peruna on ihan toista maata kuin kaupasta ostettu, paljon parempaa.

Kiitos vinkeistä, mutta tämä aina särähtää vähän korvaan. Siis perunat. Elin onnellisen keskiluokkaisen elämän Espoossa, mutta nuorta poikaa aina ahdisti syksyllä, kun tuli ne perunannostotalkoot. Mökillä oli ja on maita ja mantuja. Se oli ihan oikea työleiri ja asiasta vitsiäkin väännetään ja taitaa joku ketjukin olla.

Äitini on vielä hyvässä kunnossa, vaikka ikää alkaa olla. Olen päättänyt, että en ota koskaan asiaa puheeksi, mutta välillä mieli tekisi.

Ajat ovat muuttuneet, nykyään siellä kasvaa jotain kaikenlaista vähän rennommin. Miksi piti olla se pottuhelvetti, kun olisi vain halunnut lukea Busteria.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Taitaa olla kesällä lähtö Savosta muualle. Erikoistumaan neuron puolelle. Olihan se toisaalta odotettavissakin, mutta tuntuu vähän oudolta muuttaa muualle niin monen vuoden jälkeen. Tulee kyllä vähän ikävä. Kuopio on varsin kaunis kaupunki. Naiset ovat kauniita ja kesäpäivät aurinkoisia. Kallaveden rannalla on mukava istuskella ja käydä kalastelemassa. Puijon portaita käydä juoksentelemassa ylös-alas. Käydä käveleskelemässä naisystävän kanssa neulamäen järvireiteillä. Ja sitä rataa.
Kyllä sieltä Kuopiosta kannattaa äkkiä lähteä pois. Kerran olen käynyt ja ekassa baarissa mihin kahville menin tuli joku täysin tuntematon savolainen tarjoamaan sen kahvin. Helvetin pelottava paikka!
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Kyllä sieltä Kuopiosta kannattaa äkkiä lähteä pois. Kerran olen käynyt ja ekassa baarissa mihin kahville menin tuli joku täysin tuntematon savolainen tarjoamaan sen kahvin. Helvetin pelottava paikka!

Kävin Kuopiossa kesällä 2016. Se oli sellainen "uneventful trip". Eipä ole hinkua uudelleen, mutta VR tarjosi ilmaiset junamatkat Helsinkiin, niin miksipäs ei.

Yritin heilutella setelitukkoa, mutta nuori hyvännäköinen konduktööri ei koskaan palannut asiaan. Sitten oltiinkin jo Tikkurilassa ja Pasilassa. Otin muuten salakuvan siitä ihanasta blondista, olisikohan se jossain tallessa.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Kävin Kuopiossa kesällä 2016. Se oli sellainen "uneventful trip". Eipä ole hinkua uudelleen, mutta VR tarjosi ilmaiset junamatkat Helsinkiin, niin miksipäs ei.

Yritin heilutella setelitukkoa, mutta nuori hyvännäköinen konduktööri ei koskaan palannut asiaan. Sitten oltiinkin jo Tikkurilassa ja Pasilassa. Otin muuten salakuvan siitä ihanasta blondista, olisikohan se jossain tallessa.
Ja vielä ihmettelet että miksi se blondi ei tullut rahastamaan kun siellä on setämies pernaveikko kamerakänny kuumana räpsinyt kuvia viattomasta blondista joka yritti vain töitään tehdä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös