Ihmetyttää, vituttaa ja melkein hymyilytyttää tilanteeni.
Olen esimiehenä työpaikallani ja yksi vuoden kiireisimmistä viikoista menossa tuolla. Itse en vain pysty olemaan töissä, kun reväytin sivusiteet nilkastani ties monennenko kerran. Seisomatyössä siis olen, Sairaslomalla ollaan ja samalla iski pariksi päiväksi lähes 39 asteen kuume, ja ihan hemmetinmoinen kurkkukipu. Nukkumisesta ei tule helvettiäkään, kun kurkkukipu, kivut nilkassa, kuumeinen olo herättää jatkuvasti yöllä. Aamuisin saa kakoa hemmetinmoisia könttejä tiukkaa limaa kurkusta.
Ihmetyttää siitä syystä, että juuri koskaan en ole kuumeessa, löikö nyt lepuuttaessa kaikki stressi läpi, ja kärsitään kaikki paha olo kerralla, kun saa levätä?
Vituttaa siitä syystä, kun on aina hemmetin vaikea saada työpaikalle tuuraajia, ja vaikka saakin, niin ne ovat todennäköisesti vain nimiä listassa, ja hommat eivät välttämättä mene putkeen kuin olisin itse töissä ja esimiehenä saan paskaa niskaani, kun palaan takaisin.
Hymyilyttää se, että oppivathan olemaan! Ja toivottavasti minua nuoremmat pakon edessä ottamaan vastuuta.