Ampiainen meinasi lentää silmään tuossa viikko sitten, kun kävin pyöräilemässä.Suunnilleen vuorokauden sisään olen bongannut kämpästäni kärpäsen ja hyttysen. Eikö ne tiedä, että kesä meni jo?
Ampiainen meinasi lentää silmään tuossa viikko sitten, kun kävin pyöräilemässä.Suunnilleen vuorokauden sisään olen bongannut kämpästäni kärpäsen ja hyttysen. Eikö ne tiedä, että kesä meni jo?
Pitää varmaan selvittää, minkälaista ravintoa ne kaipaavat. Olen tosin vähän huolissani, kun en ole nähnyt Ericiä sitten eilisen. Hyttystä siis. Eric, kärpänen, sen sijaan ehkä pörräilee vielä jossain. Vajaa tunti sitten bongasin ensimmäisen kerran.Ne venailee sitä kesän alkamista vieläkin siellä.
Eric Forrester?Pitää varmaan selvittää, minkälaista ravintoa ne kaipaavat. Olen tosin vähän huolissani, kun en ole nähnyt Ericiä sitten eilisen. Hyttystä siis. Eric, kärpänen, sen sijaan ehkä pörräilee vielä jossain. Vajaa tunti sitten bongasin ensimmäisen kerran.
Lähinnä Eric Pralinen lukemattomat lemmikit nimeltä Eric. Ruijanpallas, kissa ja koira ainakin. Kuvailematon linkki vie Wikipediaan.Eric Forrester?
Korjaussarjana voi sitten lätkäistä vaikka pari ketjunavauskieltoa.Moderaattoreilla on kova meno päällä, ainakin neljän päivän pelikieltoputki.
Ihmetyttää siitä syystä, että juuri koskaan en ole kuumeessa, löikö nyt lepuuttaessa kaikki stressi läpi, ja kärsitään kaikki paha olo kerralla, kun saa levätä?
Voipi olla, sillä stressi usein toimii lähes mini-immuniteettinä tavallisille kuumesairauksille ja stressaavan tilanteen loppuessa (teikäläisen tapauksessa sairaslomalle jouduttua) pitkään odottaneet pöpöt pääsevät valloilleen. Itsekin olen nykyään kipeänä käytännössä vain jonkin isomman tapahtuman jälkeen.
Ja Diki Juusela.Inka on töllössä, @Roger Moore lle tiedoksi.
Tai kai se tietää.
On kyl Tero Lehteräkin töllössä. Paneekohan ne?
Kyl mä näin. Ei ne pane.Inka on töllössä, @Roger Moore lle tiedoksi.
Tai kai se tietää.
On kyl Tero Lehteräkin töllössä. Paneekohan ne?
Eikös yöketjuun pidä kirjoittaa vaan öisin ja kalsarikänniketjuun vähintään pienessä maistissa. Tamin sanoin:"Koittakaa nyt saatana oppia!"
Yĺättävän paljon Ven..Jokerilaiset käy HIFK:in ja Liigan ketjuissa kertomassa miten homma pitäisi hoitaa. Joku sanoisi ikäväksi näin jopa maalaisena.
E. Löytyi eräs nimerkki joka vannoo KHL-kiekkoa, mutta on enemmän kirjoittanut Liigan sivuille. Tuota sanon ironiseksi.