Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 331 863
  • 66 849

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Poliisi epäilee Turun kaupunginsairaalan paloa tuhopoltoksi – oletko nähnyt tällaista henkilöä?

"Henkilön tuntomerkit ovat: hän on 180 senttiä pitkä, normaalivartaloinen, pukeutunut tummiin vaatteisiin, liikkuu polkupyörällä."

Olen nähnyt ja aika monta, melkein joka päivä.
Huhhuh! Selvisin pälkähästä, muuten kävisin tuntomerkkeihin mutta olen liian lyhyt. Enkä ole käynyt Turussa useampaan vuoteen.
 

Styge

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Pens, änärin suomalaiset
Poliisi epäilee Turun kaupunginsairaalan paloa tuhopoltoksi – oletko nähnyt tällaista henkilöä?

"Henkilön tuntomerkit ovat: hän on 180 senttiä pitkä, normaalivartaloinen, pukeutunut tummiin vaatteisiin, liikkuu polkupyörällä."

Olen nähnyt ja aika monta, melkein joka päivä.

Ei auta, kun tehdä kotietsintä jokaiselle potentiaaliselle miespuoliselle pyöräilijälle. Tutkittavien määrää voidaan karsia lapsena tehtyjen kasvuennusteiden mukaan. Rajataan kaikki alle 180cm ennusteen saaneet pois ensi vaiheen tutkinnasta.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Apulannan biisit TOP 5:

1. Odotus (2000) Perustelut
2. Muistijäljet (2001)
3. 0010 (1998)
4. Teit meistä kauniin (1998)
5. Kadut (2001)

Hienoja kappaleita. Jos olisi joku "TOP 5"-ketju, johon voisi kirjata listauksia, postaisin tuon sinne.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Oon ajatellut jos tekisi sellaisen "TOP 3"-ketjun. Mutta en ole saanut aikaiseksi. Voisihan se olla myös "TOP 5"-ketjukin. Enkä saa kyllä sitäkään aikaiseksi. Pitäisi tosin päästä listaamaan parhaat tuplabasaribiisit jonnekin.
1. Pantera - Becoming. Ole hyvä.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
No miksei joku sitten tee TOP3- tai TOP5-ketjua jos sitä kaipaillaan? Ai niin miksen ite tee? KOSKA OLEN PYSYVÄSSÄ KETJUNAVAUSKIELLOSSA!

Olisivatko esi-isämme näin vitkutelleet, kun olivat Itä-Karjalaan menossa? eivät tainneet.
 

sinikettu

Jäsen
En. Osaa. Avata. Hyviä. Ketjuja.

Olen häpeäksi Itä-Karjalaan menneille esi-isilleni. He eivät vitkutelleet. Ketjujakin varmasti tekivät. Ihmisistä. Tai jonoja ainakin.
 
Viimeksi muokattu:

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei saatana. Unohtui nynnyillä. Sori. Siis ei tullut mieleenkään. Miten jengi oikein muistaa? Jotain muistilappuja varmaan kämppä täynnä. Vain kymmenen kaljaa ja sitten kotiin. Rupea nukkumaan. Pistä oikein pää tyynyyn. Tee kuten nynnyt tekisi. Ajattele nynnysti.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kauhean lupsakka tunnelma näyttäisi olevan tuolla äärioikeisto -ja vasemmistoketjussa. Jos natsit ja hipit nukkuu tähän aikaan, niin tuo jatkoajan ketju varmaan aiheuttaa pian jonkun uuden mielenosoituksen.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Mihin helvettiin tarvitaan keskustapuoluetta. En kysy, kunhan ihmettelen.
 

sinikettu

Jäsen
Joo mielikuvitustyttöystävän kanssa kapakassa. Entä te? Yhdeksän ja puoli kaljaa vedin pohjiksi ja nyt täällä pari.
Mielikuvitusoluen ja oikean tyttöystävän kanssa lähden kohta käymään kaupungilla. Itseoikeutettu vapaapäivä luennoilta. Pohjiksi ajattelin vetää vihreätä teetä ja tummaa suklaata. Kaupungilla mahdollisesti jotain fiinimpää syötävää.
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Joka toinen maanantai on ollut yli kymmenen vuotta perinteinen pubivisapäivä. Niin tänäänkin. Tänään vaan lipsahti kännin puolelle. Repikää siitä, homot.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Joka toinen maanantai on ollut yli kymmenen vuotta perinteinen pubivisapäivä. Niin tänäänkin. Tänään vaan lipsahti kännin puolelle. Repikää siitä, homot.

Olen hetero, mutta kiinnostaa vähän repiä: pääsitkö kisapaikalle ja mikäli pääsit, niin oliko singeli vai tiimikisa tarjolla?
Aina ei voi voittaa, aina ei pysty edes kisaamaan. Sellaista elämä tahtoo olla, varsinkin vanhemmiten.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Tekisi mieli tägätä palstan virallinen Thaimaa-fani Matkohteenne-ketjuun ja häipyä rikospaikalta. Siellä on jo nyt hyvää juttua siitä, miten hienoja ihmisiä thaimaalaiset on, kun ne ei välitä muunmaalaisista vittuakaan. Joskus sitä yllättyy argumenteista. Yhä.

Tää oli nyt vähän tämmönen "tulin Kierrätyskeskukseen itkemään" -kommentti.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Kävin työhaastattelussa. Oli ryhmähaastattelu. Kaikkea scheissea ne keksivätkin. Noh menin siitä baariin. Kivaa täälläkin on.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös