pernaveikko
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, Crusaders, Lechia
Mistä tuo kusen joskus keltainen väri muuten johtuu? Pubin saniteettitiloissa käydessä se on kyllä aika usein valkoista.
Väri johtuu pääsiassa urobiliiniyhdisteistä.Mistä tuo kusen joskus keltainen väri muuten johtuu? Pubin saniteettitiloissa käydessä se on kyllä aika usein valkoista.
Väri johtuu pääsiassa urobiliiniyhdisteistä.
No tää yksi on näköjään Sturm und Drangin laulaja. En tunnistanut kun ei ollut enää pikkujonne.
No tää yksi on näköjään Sturm und Drangin laulaja. En tunnistanut kun ei ollut enää pikkujonne.
Joo, Erja Lyytinen on yksi 18vuotias tubettaja.Tässä ennen saunaan lähtöä vilkaisin Maikkarin Tähdet, Tähdet -ohjelmaa, ja melkoisia tähtiä tosiaan. Ihan täysiä nobodyja koko porukka täynnä. Tomi Metsäketo, Veeti Kallio ja Janna Hurmerinta soitti kelloja, muuten vissiin näitä nykypäivän Youtube-artisteja koko porukka täynnä.
Ihan oikeasti ei tuokaan nimi kyllä kertonut mitään ennen googlausta, kaiketi ihan arvostettu blues-kitaristi kuitenkin. Ei tuo nyt silti ihan samalla tavalla tunnettu ole jos vertaa millaisia nimiä siellä on menneinä vuosina ollut, vaikkapa parin ekan tuotantokauden osalta.Joo, Erja Lyytinen on yksi 18vuotias tubettaja.
Mitäpäs tälle jonnelle nykyään kuuluu? Joskus tuossa kesällä viimeksi kuuntelin Indianin.
Niin hieno piisi, että voisi alkaa itkeä. Tämä on sellainen bändi, että voisin maksaa ison summan keikkalipusta kuullakseni vain yhden piisin.
Muusta tuotannosta ei ole mitään tietoa eikä edes kiinnosta.
Anteeksi yksinkertaisuuteni, mutta sopiiko kysyä miksi et ole millään tapaa kiinnostunut kuulemaan bändin muusta tuotannosta, jos tämä yksi kappale on kuitenkin ilmeisesti helkatin hyvä sun mielestä?
Timo Rautiainen & Trio Niskalaukaus - Suomi 100 vuotta
Mariskassa ei ole mitään muuta hyvää kuin se, että häntä ei ole pakko kuunnella.@Ralph semmoista vaan, että tuo Mariskan levy on perkeleen hyvä levy ja se levy on tehty suomalaisille miehille, koska suomalaiset akat luulee liikoja itsestään
Luin, että "ison taskuravun". :DIson tasaluvun lähestyessä sain päähäni tutkia, että mitä muuta merkittävää maailmalla on tapahtanut 12. toukokuuta 2010, muuta kuin siis minun rekistöröityminen tälle palstalle.
Jos käyttäisin termiä "repesin", sanoisin sen nyt. Mutta koska en käytä totean, että hörähdin nauruun luettuani tämän. Kiitos. Kyllähän ison taskuravun lähestyessä elämä vilisee silmien edessä.Luin, että "ison taskuravun". :D
Tämä vetää kyllä ihan oikeasti aika sanattomaksi. Siis mikä juttu tämä on? :D Pitää kyllä tuota CMX:n biisiä äänestää, sillä bändi lupasi Facebookissa tehdä tuon nimisen kappaleen mikäli se tuon äänestyksen voittaa.Iltalehdellä (ja Radio Suomirockilla) on äänestys "Vuoden Suomirock -kappale".
Kiitos tästä, nauroin ääneen. Hienoa että joku muukin on läpeensä kyllästynyt tuohon paskabiisiin, varsinkin kun itse tapauskin sitten paljastui lähinnä flopiksi. Aikanaan oli nää herrat ihan parhaimmistoa, mutta näköjään pitää tehdä sitä mikä "myy" ja lopputulos sitten tälläistä paskaa.Kyllä saatana saa taas hävetä, on Suomi mainittu. Saisivat vanhat ukot hävetä kun eivät kyenneet pitämään lopetuspäätöstään ja palasivat ratsastamaan väsyneillä nettifoorumikeskustelujen tasoisilla lyriikoilla.
En ole itse biisiä kuullut, enkä pidä kiirettä sen kuuntelemisessakaan. En oikein enää jaksa minkään bändin comeback-ilmoituksia. Pysyisivät saatana haudassaan kun kerran ovat touhun lopettaneet. Sama kuin lämmittäisi jo kertaalleen pakastetun Saarioisten roiskeläpän pari kertaa mikrossa uudestaan.
Moikkailee, varsinkin naapurien lapset. Minä kun olen päättänyt, oman tulevaisuuteni kustannuksella, että mä en saatana lähde tähän nykymaailman touhuun mukaan, vaan minulle lapset on lapsia, minä olen aikuinen ja on aivan hyväksyttävää, että minä moikkaan naapurien lapsia ja keskustelen heidän kanssaan. Tarpeeksi monesti kun on tämän, pelottavan ja lähes seksuaalisuuteen viittaavan asian, eli moin sanomisen tehnyt, niin naapurin lapsetkin ovat alkaneet juttelemaan. On se hui ja kauhistus, että aikuinen ihminen tällä tavalla suorittaa kanssakäymistä naapurin lasten kanssa. Sen mitä olen ymmärtänyt vastauksista, niin suhteemme on tyydyttänyt kaikkia osapuolia ja kukaan ei ole saanut traumoja. Tai no minä vähän, kun odotan millon tullaan hakemaan, tai vähintään netissä tehdään numeroa asiasta minun omalla nimellä ja työnantajaani otetaan asian tiimoilta yhteyttä. Aion silti jatkaa tätä taisteluani tuulimyllyjä vastaan ja sanoa jatkossakin moi kaikille talossa asuville. Meissä kaikissa kun asuu pieni kapinallinen.Moikkaileeko naapurit teitä? Miten noilta tulee niin tylyä ja nopeaa tervehdystä ja äkkiä luikitaan karkuun. Niin ja kesällä oli taloyhtiön pippalot tossa takapihalla lähes mun ikkunan alla ja kuulin jonkun sanoneen että oli kellosta oikein katsonut kaljatölkkien suhahdusten väliä ja 35 min. Ja edellisestä kämpästä kun muutin niin tiputin oikein vittu rakkauskirjeen naapurin tytön postiluukusta ja arvatkaa tuliko vastarakkautta. Hitto ikinä ei ole varmaan saanut munaa.
Täysi vitsi koko äänestys, kun vaihtoehdot ovat tuollaiset. Teguila? Puhu äänellä jonka kuulen? Valot pimeyksien reunoilla? Kas kun ei Tinakenkätyttö, koska onhan se nyt huikeasti kovempi biisi kuin Tequila. Tosin se ei tee Tinakenkätytöstä rock-biisiä.Iltalehdellä (ja Radio Suomirockilla) on äänestys "Vuoden Suomirock -kappale".
Täällä palstalla on liikaa nimimerkkejä, jotka mainostavat omaa suosikkijoukkuettansa.Täällä palstalla on liikaa nimerkkejä, joiden nimimerkki on otettu saksalaisilta jalkapalloilijoilta.