Siinähän olisi aineksia kiky 2.0:aan, että työantajat saisivat pidättää bruttopalkoista esim. 0,25 % "saniteettitilojen käyttö- ja puhtaanapitomaksuna".
Voi mennä homma aika likaiseksi.
Siinähän olisi aineksia kiky 2.0:aan, että työantajat saisivat pidättää bruttopalkoista esim. 0,25 % "saniteettitilojen käyttö- ja puhtaanapitomaksuna".
Päätin mennä pubiin juhlistaakseni huonosti mennyttä tenttiä. Jotain junnuja kuin on täällä. Huh huh luulin täällä olevan tähän aikaan vain eläkeläisiä.
Suomi on kyllä ainoa maa maailmassa missä jalankulkija ei voi luottaa yhtään siihen että autoilija antaa tilaa. Monta kertaa huomaa sen kun astuu suojatielle niin autoilija oikein kiihdyttää vauhtia että varmasti ehtii. Perkele.Täällä pitäs olla sellanen "Haista paska..." - ketju. Tänään haistattaisin paskat niille vitun uunoille jotka eivät pysähtyneet suojatien kohdalla liikenneympyrän jälkeen. On vitun hienoa seisoa vesisateella kadunvarressa kun kaikilla on niin saatanan kiire kotiin niissä lämpimissä autoissaan.
Ainiin, tärkeintähän on (auto)liikenteen sujuvuus! Yks jalankulkijahan on ihan turha. Mitäs kävelee. Saatana.
Suomi on kyllä ainoa maa maailmassa missä jalankulkija ei voi luottaa yhtään siihen että autoilija antaa tilaa. Monta kertaa huomaa sen kun astuu suojatielle niin autoilija oikein kiihdyttää vauhtia että varmasti ehtii. Perkele.
Joo, varmaan on muuallakin maailmassa tällaista, mutta kunhan kärjistin.
Täällä pitäs olla sellanen "Haista paska..." - ketju. Tänään haistattaisin paskat niille vitun uunoille jotka eivät pysähtyneet suojatien kohdalla liikenneympyrän jälkeen. On vitun hienoa seisoa vesisateella kadunvarressa kun kaikilla on niin saatanan kiire kotiin niissä lämpimissä autoissaan.
Ainiin, tärkeintähän on (auto)liikenteen sujuvuus! Yks jalankulkijahan on ihan turha. Mitäs kävelee. Saatana.
Mulla on vahva mutu, että tässä on alueellisia eroja. Helsingissä saa niin autoilija kuin jalankulkijakin yleensä hyvin tilaa, mutta muualla se tila pitää ottaa itse. Opiskelukavereiksi osui jengiä ympäri suomea ja varsinkin itä-suomalaisten kanssa oli jännä liikkua kaupungilla, kun ne käveli vilkkailla kaduilla suojatielle odottamatta, että auto hiljentää ensin. Kuulemma niin tarvitsee kotopuolessa tehdä jos tahtoo joskus päästä yli.Yleisesti ottaen Suomessa jalankulkijaa kyllä väistetään selkeästi enemmän kuin muualla maailmassa. Harvassa ovat ne autoilijat jotka eivät väistä tietä ylittävää jalankulkijaa.
Vili Sopanen puolestaan voisi olla pääasiassa sivuroolien Suomi-Filmi-näyttelijä, joka muistetaan parhaiten Pekka Puupää-elokuvista ja pienestä roolista Laineen Tuntemattomassa. Vanhoilla päivillään esitti isoisää Ruusun aika-sarjassa.Ari Gröndahl voisi olla joku Tapparan 1980-luvun mestarijoukkueen puukäsipakki tai Juha Kankkusen kartanlukija.
Olavi Vauhkonen taas voisi olla Perussuomalaisten Etelä-Pohjanmaan piiriin kuuluva maanviljelijä, työn ohella harrastuksina lähinnä tekstipaitojen pitäminen, autotallissa Suomipopin kuuntelu, -sekä krapulassa formuloiden katsominen.Vili Sopanen puolestaan voisi olla pääasiassa sivuroolien Suomi-Filmi-näyttelijä, joka muistetaan parhaiten Pekka Puupää-elokuvista ja pienestä roolista Laineen Tuntemattomassa. Vanhoilla päivillään esitti isoisää Ruusun aika-sarjassa.
Tämä ehkä lähinnä enemmän NHL-kiekkoa seuraaville ja/tai lammaspaimenille: Jos lyö lammasta tai muuta vuohieläimeen kuuluvaa nisäkästä poikittaisella paimensauvalla, tahi ajaa kuolleesta kulmasta esim. keski-laidunmaalla (käyttäen jalkojaan punppuna), onko oikea (koodinmukainen) yleisesti käytettävä termi silloin sheep-shot? Kaveri pyyti kysymään, enkä ollut ihan varma. Pahoittelut, jos tätä on kysytty jo aiemmin.
Sen mitä oon videolta nähny ja isoilta pojilta kuullu lampaiden lyömisestä, niin aina on pääosassa ollut takaapäin nahkasauvalla tunkeutuminen ns.kuolleesta kulmasta. Osaavimmat ovat kuulemma käyttäneet jaloissa sijainneita kumisaappaita työntövoiman lisäämiseksi ja osumisen helpottamiseksi.
Vieläköhän Suomen raiteilla liikkuu vaunuja, joista paskat tipahtavat suoraan kiskoille? Viimeisin kerta kun itse olen sellaisessa junassa ollut, oli Kuopion ja Oulun välillä kesällä 2014.Pelkäsin lapsena lentokoneita. Olin kulkenut vain yöjunalla, joissa vessassa käydessä vessanpöntön sisältö tippui raiteille. Luulin että lentokoneetkin vain tiputtavat jätökset.
Kyllä. Ne jää turenkiin.Vieläköhän Suomen raiteilla liikkuu vaunuja, joista paskat tipahtavat suoraan kiskoille? Viimeisin kerta kun itse olen sellaisessa junassa ollut, oli Kuopion ja Oulun välillä kesällä 2014.
Pelkäsin lapsena lentokoneita. Olin kulkenut vain yöjunalla, joissa vessassa käydessä vessanpöntön sisältö tippui raiteille. Luulin että lentokoneetkin vain tiputtavat jätökset.
Ovathan nuo toki lentokoneistakin useasti pudonneet. Alla linkkejä joissa pissa ja kakka ovat mätkähtäneet korkeuksista.
Frozen ball of urine and excrement' smashes through retired couple's roof | Daily Mail Online
'Frozen excrement' dropped from plane crashes through house roof | The Independent
Poop falls from plane, woman on ground injured in MP - YouTube
Ruskea Nuoli?