Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 308 137
  • 66 747

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Muistan vielä jotenkin ajan, jolloin Rosa Meriläinen vaikutti lähes normaalilta ihmiseltä. Ei mitenkään mielenkiintoiselta, mutta kohtalaisen normaalilta. Tiedä sitten, mitä hänelle on tapahtunut kuluneina vuosina, mutta on tämä nykyinen RM totisesti aika kaukana niistä muinaisista ajoista.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Symppasin Rosa Meriläistä siinä huumekohussa. Siitä on kai aikaa yli kymmenen vuotta. Huomion keskipisteenä hän tykkää olla ja löytänyt noilla jutuillaan sitten oman tyylinsä.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Yĺättävän paljon Ven..Jokerilaiset käy HIFK:in ja Liigan ketjuissa kertomassa miten homma pitäisi hoitaa. Joku sanoisi ikäväksi näin jopa maalaisena.

E. Löytyi eräs nimerkki joka vannoo KHL-kiekkoa, mutta on enemmän kirjoittanut Liigan sivuille. Tuota sanon ironiseksi.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ekaa kertaa sitten toukokuun puolenvälin katselen telkkaria. Oonko mä missannut mitään? No kun muutin ja täällä on eri verkot. Kaljottelin tossa pari kuukautta ja ei vaan jaksanut. Joo en ole siirtynyt scifi-aikaan enkä ole hifi-nörtti.
 

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Eikös yöketjuun pidä kirjoittaa vaan öisin ja kalsarikänniketjuun vähintään pienessä maistissa. Tamin sanoin:"Koittakaa nyt saatana oppia!"
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Eikös yöketjuun pidä kirjoittaa vaan öisin ja kalsarikänniketjuun vähintään pienessä maistissa. Tamin sanoin:"Koittakaa nyt saatana oppia!"

Juuri näin, varsinkin Yöketjun otsikossa lukee varsin selvästi kellonajat jolloin sinne kuuluu kirjoittaa. Kello 13.28 ei ole korrekti kellonaika Yöketjuun, vaikka homoahdistelu painaisi mieltä 24/7. Toki ahdistelun kohteeksi joutuminen on tällä hetkellä kovin pinnalla naisten #MeToo-kampanjan myötä. Miehiähän kampanja ei tunnu koskevan valtamedioissa muuta kuin tekijöinä eikä lainkaan kokijoina, joten täytyy sitä tietysti joku väylä olla jonne purkaa kokemuksiaan. Mutta yhtä kaikki Yöketju on keskiyöstä aamukuuteen, oli asia mikä hyvänsä, kuten vaikkapa Tex Willerin suorittamat tapot viimeisen 69 sarjakuvavuoden aikana.

Kalsarikänniketjuun kuuluu kirjoittaa alkoholia nauttineena ja ns. kalsari-tilassa, oli se sitten henkistä tai fyysistä eli käytännössä kotona tai muuten yksinään ollessa.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Yĺättävän paljon Ven..Jokerilaiset käy HIFK:in ja Liigan ketjuissa kertomassa miten homma pitäisi hoitaa. Joku sanoisi ikäväksi näin jopa maalaisena.

E. Löytyi eräs nimerkki joka vannoo KHL-kiekkoa, mutta on enemmän kirjoittanut Liigan sivuille. Tuota sanon ironiseksi.

Joo pysyisivät siellä arolla vaan kun sinne hinkusivatkin. "Ei tule ikävä", sanoi eräs.

Sitten on eräs, joka kirjoittaa Real Madridin ketjuun noin yhtä usein kuin rakkaan maakuntaseuransa ketjuun.

Näistä tulee ihan mieleen tämä:

I see you standin' there
You think you're so cool
Why don't you just
Fuck off​

Vähän vihapuhetta oli mutta menköön.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Kärppien Julius Junttila on kahden syötön päässä omasta syöttöennätyksestään (21). Aikaa ennätyksen rikkomiseen on 43 ottelua ja 1 erä.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Berliini on eurooppalaisten suurkaupunkien segregaatiokehityksen edelläkävijä. Valitettavasti.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
@scholl se kerjää verta nenästään, kun paluun jälkeen on alkanut olemaan joka paikassa ja varmasti on modejen eritystarkkailussa. Joo joo heteromiehillä menee huonosti, mutta nyt jo muovikassitkin ja ei edes kierrätyskeskuksessa. Lyhytaikainen vierailu, veikkaan mä.
 

Pekkis

Jäsen
@scholl se kerjää verta nenästään, kun paluun jälkeen on alkanut olemaan joka paikassa ja varmasti on modejen eritystarkkailussa. Joo joo heteromiehillä menee huonosti, mutta nyt jo muovikassitkin ja ei edes kierrätyskeskuksessa. Lyhytaikainen vierailu, veikkaan mä.

Multa on mennyt tämä sankari kyllä täysin ohi. Oli paluunsa jälkeen mielessä ottaa vähän selvää, mutta taitaa olla turhaa jos kuitenkin pian skipataan lopullisesti täältä vittuun. Siis jos sinuun on uskominen?
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Multa on mennyt tämä sankari kyllä täysin ohi. Oli paluunsa jälkeen mielessä ottaa vähän selvää, mutta taitaa olla turhaa jos kuitenkin pian skipataan lopullisesti täältä vittuun. Siis jos sinuun on uskominen?
En minä ole modulaattori, joten mielipiteeni on täysin omani. On vaan pistänyt tuulemaan pitkin ja poikin palstaa, joten ei voi olla herättämättä pahennusta. Lisää löytynee henkilön profiilin kautta viesteistä ja avatuista ketjuista. Minulla ei ole mitään sitä vastaan että tulee palstalle eloa.
 

Pekkis

Jäsen
En minä ole modulaattori, joten mielipiteeni on täysin omani. On vaan pistänyt tuulemaan pitkin ja poikin palstaa, joten ei voi olla herättämättä pahennusta. Lisää löytynee henkilön profiilin kautta viesteistä ja avatuista ketjuista. Minulla ei ole mitään sitä vastaan että tulee palstalle eloa.

Joo, en minä sinua mitenkään arvostellut enkä ala kyseisen sankarin viestejä kahlaamaan. Lisää petttereitä palstalle toivon ma. Siinä on sellainen seppä että alta pois. Koskaan ikinä milloinkaan en ole niin paljoa nauranut, kun eräänä yönä yhtä viestiä lueskelin. Perkkkelen pettter kun meni sen viestin krapulapäissään aamulla poistamaan. Olisitte te muutkin saaneet iloa pitkäksi aikaa!
 
Viimeksi muokattu:

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Ylläpito vastaillut perjantaina klo 23.06 kysymyksiin. Kännis ja läpäl, mistä vetoo. Unohtu tägätä @Ylläpito

Solvasin äsken Karalahtea, onhan se vähän kuin potkisi pirinistiä Tallinnanaukiolla, myönnän. Teenkin päätöksen, etten enää solvaa Karalahtea.

Luureissa: Led Zeppelin: Kashmir. 02 Arena, London, 10.12.2017.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Fab fiven kaverit voisi käydä moikkaamassa sitä.
Mä olen jotenkin ymmärtänyt, että sitä on vähän muutkin tuon kastin kaverit moikkailleet, milloin missäkin, kun on sellanen uros, ettei ne suostu millään jättään sitä rauhaan.
 

puuntakaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ipa Ipandeerus
Pikkasen harmittaa, että junavuoroja on Tampereella peruttu mielenosoittajien takia. Luulisi tyhmemmänkin väistävän, jos juna tulee kohti. Eikä se mikään iso menetys olisi, vaikka muutama jäisi junan alle. Valtion-/ Tampereen taloudellinen tilanne voisi jopa hieman kohentua muutaman pummin poistumisen ansiosta.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Pikkasen harmittaa, että junavuoroja on Tampereella peruttu mielenosoittajien takia. Luulisi tyhmemmänkin väistävän, jos juna tulee kohti. Eikä se mikään iso menetys olisi, vaikka muutama jäisi junan alle. Valtion-/ Tampereen taloudellinen tilanne voisi jopa hieman kohentua muutaman pummin poistumisen ansiosta.
Ei kannata yliarvioida kyseisten kahden apinalauman älykkyyttä.
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ja kalja virtaa taas
Kohta kaatuu Kk

Tänään muuten näin merkillisen valoilmiön ikkunasta. Auringon. Mikä on todennäköisyys että aurinko paistaa silmään tykinaukon kokoisesta ikkunasta tähän aikaan vuodesta. Ja suomalaisena pitää tietysti siitäkin valittaa

Edit : kala -> kalja
 

Ralph

Jäsen
Poliisi epäilee Turun kaupunginsairaalan paloa tuhopoltoksi – oletko nähnyt tällaista henkilöä?

"Henkilön tuntomerkit ovat: hän on 180 senttiä pitkä, normaalivartaloinen, pukeutunut tummiin vaatteisiin, liikkuu polkupyörällä."

Olen nähnyt ja aika monta, melkein joka päivä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös