Mainos

Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 605 313
  • 68 367

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Lehterälle kenkää!

Pata4win

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers ja FC Barcelona

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
kolmosessa näyttäs yhä olevan tai julisteessa ainakin on.

Mitä vähemmän Willisillä tukkaa Die Hardeissa, sitä paskempia ne ovat.
Ykkösessä eniten tukkaa = toimintaleffojen klassikko
Kakkosessakin tukkaa = kelpo jatko-osa, Suomi mainittu!
Kolmosessa vähän sivutukkaa = kehnohko jatko-osa, mutta Tony Halmeen syvällinen dialogi pelastaa
Nelosessa tukan sänkeä vähäsen = surkea jatko-osa
Vitosessa ei oikein tukkaa lainkaan = sysipaska hirvitys jatko-osaksi.

Kuulemma kutostakin olisi tuloillaan. Toivottavasti ei koskaan tulisi. Siinä Brucen pään täytyisi varmaan jo kiiltää kuin biljardipallon.

Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, ManU, BM, RM, PuhtiPois
Minkä takia kellään pitäisi olla (enää) hiuksia päässä, kun Bruce Willisilläkään ei (enää) ole? Koska Kim Jong-Unilla on?

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Peli alkamassa ja ryssästriimit ei toimi. Paniikki iskee, mutta juuri sellaisella hetkellä pitää miettiä järkevästi kuinka toimia. Mitä teet, kuinka toimit tälläisessä tilanteessa, keskity.

No niinpä, tietysti luurissa on radioappsi mitä joutui käyttämään viime kerralla, kun IC-junassa ei nykyajanhömpötykset aina toimi.

Kyllä ennen oli paremmin ja radiossa on myös se ihan erilainen oma tunnelmansa. Voi jonneja, kun ette muista tai tuskin koskaan kuulleetkaan.

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Eläessä on se kauneus, että aina voi epäonnistua yhä bulimmin. Kuolleena ei tähän pysty.
Joo. Sen olen tehnyt uudesta ja uudestaan. Viimeisellä se tehtiin mun puolesta ja se tehtiin huolella. Ehkä mä haluan sittenkin kuolla, mutta ei pysty. Velvollisuuksia parin teinin takia.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Eläessä on se kauneus, että aina voi epäonnistua yhä bulimmin. Kuolleena ei tähän pysty.

Työpaikan taukohuoneessa oli mustunut banaani. Tiedän, että ne tyhjät kuoret ei vaikuta siihen sisältöön eikä se ollut väärin viljelty. En silti uskaltanut nauttia sitä. Tai ei se uskaltamisesta ollut kiinni vaan siitä, että kaikkien pitää aina olla kauniita, jos niihin haluaa koskea. Ihminen on julma ja valikoiva peto.

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
KooKoo on sarjataulukon ykkönen. Tuokkolalle patsas!!1!

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Kaupoissa on nykyään paljon sellaisia koreja, joissa on pyörät alla, jotta niitä koreja voisi vetää perässään. Tai ainakin mä ajattelin, että niitä olisi helpompi vetää perässään, mutta todella moni näyttää työntävän niitä koreja edellään ja ihmettelevän, kun ei ne oikein taitu sinne minne haluaisi. Eihän tuolla sinänsä mulle mitään väliä ole, mutta onhan autonkin peräkärryä helpompi vetää kuin työntää.

sinikettu

Jäsen
Tai ei se uskaltamisesta ollut kiinni vaan siitä, että kaikkien pitää aina olla kauniita, jos niihin haluaa koskea.
Eikä pidä. Äitimuorisikin on sinut tähän maailmaan putkauttanut. Ei kannata ottaa tosissaan, hei.

Samaten, jos vaikka lidlissä näkyy 50-vuotias kaljamahainen ukkeli, niin voin lyödä aina tuhannesta taalasta vetoa, että hänellä on ruma vaimo ja mahdollisesti rumia lapsia. Tai ehkä heistä kasvaa aikuisena vähän arjalaisempaa materiaalia, kun pääsevät viinan, tupakan, makkaran ja homeen katkuisesta talonrähjästä omillensa. Mä oon nähnyt ainakin kaksi naista ylä- ja ala-asteen ajoilta, jotka peruskoulussa olivat rumiluksia, mutta myöhemmin puhkesivat kukkaan, Kolmas on vähän niin ja näin. Se meni nuorena ja rumana naimisiin ja aviomies on todellakin sen veroinen. Se sitten kaunistui jossain vaiheessa, eikä ole vielä tietääkseni ottanut avioeroa. Taitaa olla myös jollain tavalla hyvin seksuaalisesti ahdasmielistä ja uskonnollista sakkia, joten en tiedä, uskaltaako sellaista edes tehdä. Rauha kuitenkin hänen sielullensa, kun tuollaista kohtalon ivaa joutuu ja on joutunut kokemaan.

sinikettu

Jäsen
Kaupoissaa on nykyään paljon sellaisia koreja, joissa on pyörät alla, jotta niitä koreja voisi vetää perässään. Tai ainakin mä ajattelin, että niitä olisi helpompi vetää perässään, mutta todella moni näyttää työntävän niitä koreja edellään ja ihmettelevän, kun ei ne oikein taitu sinne minne haluaisi. Eihän tuolla sinänsä mulle mitään väliä ole, mutta onhan autonkin peräkärryä helpompi vetää kuin työntää.
Minä en oikein ymmärrä miesoletettuna tällaisten funktioita. Varmaan nuo käteviä ovat niille, joilla ei ole muskelia kantaa kahvasta koreja, jos sinne sattuu jotain vesimelonia ja pepsimax-päkkejä ja muuta raskasta sullomaan.

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Samaten, jos vaikka lidlissä näkyy 50-vuotias kaljamahainen ukkeli, niin voin lyödä aina tuhannesta taalasta vetoa, että hänellä on ruma vaimo ja mahdollisesti rumia lapsia.
Oot mulle tonnin velkaa, sillä mulla ei ole rumaa vaimoa eikä rumia lapsia. Ex on ihan ok-näköinen vieläkin ja poika tekee jopa mallintöitä.

Just hain Lidlistä kaljaa tulevia 50-vuotissynttäreitäni varten ja olen kaljamahainen ukkeli ja kaljukin vielä.

sinikettu

Jäsen
Oot mulle tonnin velkaa, sillä mulla ei ole rumaa vaimoa eikä rumia lapsia. Ex on ihan ok-näköinen vieläkin ja poika tekee jopa mallintöitä.

Just hain Lidlistä kaljaa tulevia 50-vuotissynttäreitäni varten ja olen kaljamahainen ukkeli ja kaljukin vielä.
Jos näyt Kuopion lidlissä, niin tuu hakee tonni pois. Mulla on vino tukku monopolirahaa säästettynä.

sinikettu

Jäsen
Tulis sota ja tappais. Pyh.
Sun pitäis ottaa psilosybiiniä, päästä tiloihin ja kokea transendenttistä yhtenevyyttä maailmankaikkeuden kanssa. Luin vasta hienon jutun aiheesta, jossa mainittiin mielenkiintoisesta tutkimuksesta, joka julkaistiin vuonna 2014. Tuossa yhden psilosybiinitripin seurauksena puolilla ihmisistä persoonallisuuspiirre avoimuus (uusille kokemuksille) kasvoi yhden sigman tai keskihajonnan verran. Tuo on sellainen ärsyttävä tilastomatematiikan termi, joka liitty normaalijakaumaan, eikä tarkoita tavan tallaajalle mitään, mutta jos ihmisellä olisi pilleri pituuskasvulle tai älykkyydelle, niin puolilla miehistä pituus kasvaisi 7,5 senttiä (naisilla muistaakseni 6,5) ja älykkyysosamäärä 15 pinnaa. Nuo kaikki kolme suuretta (avoimuun, pituus, älykkyys) noudattavat karkeasti ottaen normaalijakaumaa.

Kannattaa trippailla, jos on mahdollisuutta tehdä se turvallisissa olosuhteissa.

Lainaus jutun ekasta kappaleesta: "Imagine a substance so powerful that, when used in the correct context, it could permanently change your personality in the direction of greater openness and inspire flow states of heightened creativity. It could help treat the depression or mood disorder that you’ve had to endure despite countless ineffective therapies. Indeed, although the substance is technically a drug, it could help you break addictions to other drugs. Finally, this substance could give you some of the most meaningful experiences of your life, including mystical ones imbued with an unrivaled sense of clarity, unity with your surroundings, and profound knowledge experienced at an intuitive level. If you were a religious sort, it could deeply strengthen your religious beliefs and spiritual connection."

Ei ole edes pilviveikkojen kirjoittama, vaan kovan luokan psykologien.

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eilen Zuccheron keikalla oli aika paljon italialaisia yleisössä. Ajattelin että ehkä ne on jotain ympäri maailmaa sankarinsa perässä kiertävää possea, mutta ehkä osa olikin täällä pallonpompottelun takia.

Olisi varmaan pitänyt koittaa hankkiutua lähemmäs eturiviä, jos olisi selvittänyt etukäteen taustabändin. Tätä Andrea Whittiä olisi voinut tarkastella lähempääkin:

Googlen kuvahaku

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Daespoon yö.

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
En sitten malttanut pysyä himassa. Baariin vie miehen tie. Mitä mä siellä tekisin? Nukkuisin? Selaisin Jatkoaikaa?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy