Joko olisi kohta Musavisan aika? Odottavan aika on aivan liian pitkä...Seuraavaksi vuorossa olisi sitten Musavisaa, mutta aikataulun suhteen en tällä kertaa lupaile mitään...
Joko olisi kohta Musavisan aika? Odottavan aika on aivan liian pitkä...Seuraavaksi vuorossa olisi sitten Musavisaa, mutta aikataulun suhteen en tällä kertaa lupaile mitään...
Joko olisi kohta Musavisan aika? Odottavan aika on aivan liian pitkä...
Onkohan tämä vain minun kuvitelmaani, mutta tuntuu, että tämä palsta on nykyään surkeammassa jamassa kuin silloin joskus 2013-2014, kun aloin eka lueskelemaan ja joskus myöhemmin kirjoittelemaan.
Mun mielestä ei oo. Kärpillä menee hyvin ja ajattelin seurata palstaa ainakin muutaman kertaa viikossa. Täällä on vaa mun mielest vähä vaisu meno niinku meneillään. Voi tosin olla, että minulla vain on vaisu meno päällänsä ja projisoin sitä tänne palstalle.Mun mielestä ei oo.
Onko sulla mävittukirjoitanviimeisenviestinitänneevö-vaihe meneillään?
Onkohan tämä vain minun kuvitelmaani, mutta tuntuu, että tämä palsta on nykyään surkeammassa jamassa kuin silloin joskus 2013-2014, kun aloin eka lueskelemaan ja joskus myöhemmin kirjoittelemaan.
Aika vain kultaa muistot. "Ennen kaikki oli paremmin".
Nojaa. Mun elämä on ainakin paljon paremmassa jamassa kuin vaikka 3-5 vuotta sitten. Epäilen, että viiden vuoden päästä on vielä parempaa. Päivitellään tilannekatsaus seuraavan kerran vaikka vuonna 2020.Aika vain kultaa muistot. "Ennen kaikki oli paremmin".
Nojaa. Mun elämä on ainakin paljon paremmassa jamassa kuin vaikka 3-5 vuotta sitten. Epäilen, että viiden vuoden päästä on vielä parempaa. Päivitellään tilannekatsaus seuraavan kerran vaikka vuonna 2020.
Voi olla omaa kuvitelmaa myös, mutta tuntuu, että Vapaalla yhä enenevissä määrin useampi keskustelu liittyy jollain tavalla politiikkaan edellisvuosiin verrattuna, ja tahti on koko aika vain kiihtyvä. Ja se on sitä samaa paskaa, eli poteroista huutelua ketjusta toiseen, oli aiheena sitten maahanmuutto, tasa-arvo tai ympäristöasiat. Tähän voi oikeastaan keksiä oman esimerkkinsä jokainen itse, koska niitä kyllä löytyy ja paljon. Aihe vaihtuu, mutta nimimerkit ja sama vastakkainasettelu säilyy.Onkohan tämä vain minun kuvitelmaani, mutta tuntuu, että tämä palsta on nykyään surkeammassa jamassa kuin silloin joskus 2013-2014, kun aloin eka lueskelemaan ja joskus myöhemmin kirjoittelemaan.
Tämä on tavallansa se pointti, josta sen kummemmin avaamatta kirjoitin. Vapaalla puolella aktiivisimpien kirjoittajien tekstin sisällön poliittisissa ketjuissa voi ennustaa aika hyvällä prosentilla, jos vaan aihe ja asianhaara on tiedossa. Nämä mamutusketjut ynnä muut ovat muutenkin vieneet yleisen puolen tasoa todella paljon alaspäin, ainakin kierrätyskeskuksen ulkopuolella.Voi olla omaa kuvitelmaa myös, mutta tuntuu, että Vapaalla yhä enenevissä määrin useampi keskustelu liittyy jollain tavalla politiikkaan edellisvuosiin verrattuna, ja tahti on koko aika vain kiihtyvä. Ja se on sitä samaa paskaa, eli poteroista huutelua ketjusta toiseen, oli aiheena sitten maahanmuutto, tasa-arvo tai ympäristöasiat. Tähän voi oikeastaan keksiä oman esimerkkinsä jokainen itse, koska niitä kyllä löytyy ja paljon. Aihe vaihtuu, mutta nimimerkit ja sama vastakkainasettelu säilyy.
Mun mielestä ei oo. Kärpillä menee hyvin ja ajattelin seurata palstaa ainakin muutaman kertaa viikossa.
Voi olla omaa kuvitelmaa myös, mutta tuntuu, että Vapaalla yhä enenevissä määrin useampi keskustelu liittyy jollain tavalla politiikkaan edellisvuosiin verrattuna, ja tahti on koko aika vain kiihtyvä.
Niin. Tulin sitten takas. Uurestaan en aio tehrä. Lähden hiljaisesti ulos sitten kun lähden.Mun mielestä on. Kyllä se sinä olit kuka ilmoitti jättävänsä palstan opiskelukiireiden takia ainakin määräajaksi.
Niin. Tulin sitten takas. Uurestaan en aio tehrä. Lähden hiljaisesti ulos sitten kun lähden.
Mä kävin tuolla politikoimassa, enkä oikein sitten ymmärtänyt, kun vastattiin mielestäni vähän kummallisesti, ja selvityspyyntööni vastattiin sitten jo aika rajusti. Vissiin jotkin rintamalinjat. En mä tiiä. Tää kommenttini @godspeed in ylläolevaan huomioon.