pernaveikko
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, Crusaders, Lechia
Enemmän kuin jonkun espoolaisen yöt kiinnostaisi @attendo.
Ja sitten mielenosoittajat vieläpä vastustavat leikkauksia Suomessa.Suomi on ihan hyvä paikka pistää polvensa niin paskaksi että se joudutaan leikkaamaan. Tämä siis sillä olettamalla, että olet hoitanut vakuutuksesi kuntoon ja olet työpaikassa jossa on jotain etuuksia esim. liikkumisen suhteen. Kuten olen kyllästymiseen saakka tällä kirjoitellut, niin rikoin tosiaan polveni eturistisiteen tuossa viikko ennen juhannusta, ja se leikattiin elokuun alussa. Kaikki lääkärikäynnit yms. on menneet vakuutuksiin ja nyt saan käyttää työpaikan piikkiin kuntosalia missä voi käydä vaikka kuntopyörää polkemassa, se on ihan hyvää treeniä tuolle jalalle nyt.
On tässä maassa hyviäkin juttuja.
Ei. Kiitos kysymästä.Vituttaako sua usein täällä?
@godspeed Miten sulla menee?
No ei tää nyt niin ihmeellistä ole.Millaistahan olis elämä, jos osais laittaa ajoissa nukkumaan ja herätä virkeänä aamulla.
En oo koskaan pitänyt sitä mitenään erityisen hyvännäkösenä, mutta voisin mä sitä ehkä panna jos se pyytäis.Ja Ylen ykköstöllökanavalla Anne Kukkohovi, kääntäkääs vastaanottimenne siihen suuntaan. Hyvää hyvyyttäni tässä kerron.
Tietokone kävi vähän hitaalla, joten ajattelin käynnistää koneen uudelleen. Nyt se on kohta puoli tuntia ollu valmistellaan windowsia tilassa ja pallot pyörii ruudulla. Onkohan se käynnistymässä koskaan uudelleen?
Olen aikaisemmin miettinyt ja hymähdellyt samaa. Oikeastaan tulee mieleen Jankon betonin, Kauppisen maan siirto firman -sekä My summer carin fuusio.http://www.jatkoaika.com/sites/default/files/styles/iso960/public/media/Aleksi Manninen/17-18/Liiga/Ottelut/20170916 HPK-Ilves/DSC_7693.jpg?itok=BsYmVUDD
Ilveksen pelihousumainoksesta tulee mieleen Jankon Betoni.
@Daespoo night again. Minusta on pelkästään positiivista että vanhemmat rajoittavat jälkikasvunsa nettiaikaa. Vai olisiko se jälkikasvu joka tässä tapauksessa rajoittaa sitä, mene ja tiedä.