Safkasta ja Wienistä puheenollen Griechenbeisl - Wikipedia Sieltä löytyy katosta aika monta kovan luokan tekijää.
Suosittelen. @Musta Nuoli
Joensuun Maila on köyhän miehen Hämeenlinnan Pallokerho.Miesten Superpesiksen pronssimitalistit 2013-16
Kun näkee viimeisen päälle sliipatun silmälasipäisen Ruotsin prinssi Danielin, tulee jostain syystä aina mieleen, että sieltä kuoren alta meinaa väkisin tunkea esiin renttu, jonka tekisi mieli hillityn kuninkaallisen vilkutuksen sijaan tuulettaa villisti ja karjaista "Rock & Roll!! Wuuhuuu!!!"
No, mutta ei se ole syntyään kuninkaallinen. Ehkä paskantaa kuten tavalliset kuolevaiset. Tosin brittihovista osaan kyllä kuvitella Charlesin vääntävän ummetustorttua hörökorvat väpättäen, mutta Catherine ei varmaan käy edes pissalla.Ei ylimystön perseestä tule kakkaa. Turha alentua sellaiseen.
Joo, Maddekin vissiin käytti hurjina vuosinaan sitä pyllyään muuhun kuin kakkaamiseen.Ei ylimystön perseestä tule kakkaa. Turha alentua sellaiseen.
Safkasta ja Wienistä puheenollen Griechenbeisl - Wikipedia Sieltä löytyy katosta aika monta kovan luokan tekijää.
Mitä mieltä otsikosta Millä lääkkeillä kestomenestyjäksi KalPa?, minua se häiritsee kamalasti. Ehdottaisin itse tilalle:Jatkoajan Liiga-ennakoiden otsikkokooste:
Jep, erittäin hyvä pointti - huomasin saman.Mitä mieltä otsikosta Millä lääkkeillä kestomenestyjäksi KalPa?, minua se häiritsee kamalasti. Ehdottaisin itse tilalle:
KalPa - millä lääkkeillä kestomenestyjäksi
Millä lääkkeillä kestomenestyjäksi, KalPa?
Millä lääkkeillä KalPasta saadaan kestomenestyjä?
Eikö enään vaadita Suomen kielen taitoa uussuomalaisilta
Tulin takas parin viikon jälkeen. Liigakausi alkaa ja elämä ilman kirjoittelua netin palstoille on arvotonta elämää.2700 viestiä täynnä. Mulla oli joskus viime syksyn jälkee melkee puolen vuoden tauko kirjoittelusta, kun opiskelua ja muuta elämää pukkasi päälle, eikä täällä jaksanut siinä sivussa hirveesti pyöriä. Tulin takaisin haukkumaan kärppäjohtoa ja Suikkasta, kun putosivat sääleissä pois. Sille tielle jäin kevään ja kesän. Nyt alkaa olemaan vähän sama homma opiskelujen kansss, kunhan ne ensi viikolla alkavat taas. Ehkä nyt, kun tasaluku tuli taas eteen, niin voisin pitää pienen tauon. Katsotaan, jos sitä tulis joululomalla sitten takas. Ehkä aiemmin, jos Kärpillä menee päin vittua syksy.
So long, my brothers and sisters.
Zardoz Speaks - YouTubeTulin takas parin viikon jälkeen. Liigakausi alkaa ja elämä ilman kirjoittelua netin palstoille on arvotonta elämää.
Taidan olla addikti.
Löysin muuten uuden tyttöystävän, joka on vienyt pääni tässä viime viikkoina ihan pyörälle. Parikymppinen opiskelijaneitokainen, joka muutti kaupunkiin tänä syksynä opiskelemaan. Tekisi mieli sanoa, että olen rakastunut, mutta se taitaa olla vain penikseni tuomaa harhaa. En ole monogamiaan juurikaan viime vuosina ollut kallellani, mutta tässä alkaa jo vähän sellaisia juttuja puskemaan päähäni.
The penis is evil. The Penis shoots seeds, and makes new life to poison the earth with a plague of men, as once it was.
Kuunteleeko joku aikuinen ihminen silleen ihan tosissaan räppiä? Tai ainakaan Cheekkiä. Tosin onko se ammattimiesten mielestä edes räppiä. Ihan hirveetä.
Kuunteleeko joku aikuinen ihminen silleen ihan tosissaan räppiä? Tai ainakaan Cheekkiä. Tosin onko se ammattimiesten mielestä edes räppiä. Ihan hirveetä.