No miltä vaikutti, kannattaako vaivautua katsomaan?
No mä näin vaan ihan lopun tuosta Keekin jaksosta, siellä ne nyyhkyttelee ja laittaa menemään. Nyt katson Ruutu-tunnareiden ansiosta tuota ensi viikon jaksoa missä Sillanpään biisejä vedetään, niin ei tämä kyllä nyt suoraan sanottuna vakuuta. Juha Tapio kyllä räppäsi ihan hauskasti jonkun Cheekin biisin.
Valitettavasti Jenni Vartiainen on kyllä ainakin ihan täysi turhake tuolla, toki oli jo tiedossa ettei sillä ole mitään sanottavaa siitä miten sen biisejä on tehty kun itselllään ei ole mitään osaa eikä arpaa niiden teon suhteen, mutta olen nähnyt sen kuiskailemassa jo pari biisiä silleen Jenni Vartiaisen kuiskailevalla tyylillä. Tykkään kyllä joistain Jenskan biiseistä mutta nyt kyllä ei oikein jaksa enää.
Juha Tapio vaikuttaa ihan asia äijältä, veti tota Tsiikkiä ihan eri tavalla miten voisi Juha Tapion vetävän yhtään mitään. Toni Wirtasen vetoja en nähnyt, mutta se on hyvällä tavalla niin outo jätkä että varmaan saa ihan hyvää tulosta aikaan. Nää muut kyllä aika HMV.
EDIT:
En edes vastannut kysymykseesi kannattaako vaiko ei... Ehkä teen itse jatkossa siten kuten melkein aina tämän kanssa, että kuuntelen ne mahdollisesti kiinnostavat biisit sitten Spotifysta. Satunnaisesti tulee toki katsottuakin. Ehdoton ehkä.