No en sit taida olla aikuinen...
Ei.Kuunteleeko joku aikuinen ihminen silleen ihan tosissaan räppiä? Tai ainakaan Cheekkiä. Tosin onko se ammattimiesten mielestä edes räppiä. Ihan hirveetä.
No nii vittu!
Tässä nyt Vain Elämää:n loppuhöyryjä vielä katselen
No en sit taida olla aikuinen...
Joo joku All Stars, siellä on nyt Tseekki, Siltsu, Toni W Apulanta -orkesterista, Kaija Coo, Sanni, Kari Tapion poika Juha Tapio ja joku kuiskaileva entinen Gimmelin laulaja. Ihan siis rakkaudesta lajiin on tehty tämä tällainen ja varsinkin tällä kokoonpanolla että entisten vuosien tyyppejä otetaan tuonne, en näe mitään epäilyttävää tässä.Onko taas alkanut joku Vain Elämää setti, juurihan se edellinen loppu? Aika rahastuksen makua, jos näin on...
Joo joku All Stars, siellä on nyt Tseekki, Siltsu, Toni W Apulanta -orkesterista, Kaija Coo, Sanni, Kari Tapion poika Juha Tapio ja joku kuiskaileva entinen Gimmelin laulaja. Ihan siis rakkaudesta lajiin on tehty tämä tällainen ja varsinkin tällä kokoonpanolla että entisten vuosien tyyppejä otetaan tuonne, en näe mitään epäilyttävää tässä.
No mä näin vaan ihan lopun tuosta Keekin jaksosta, siellä ne nyyhkyttelee ja laittaa menemään. Nyt katson Ruutu-tunnareiden ansiosta tuota ensi viikon jaksoa missä Sillanpään biisejä vedetään, niin ei tämä kyllä nyt suoraan sanottuna vakuuta. Juha Tapio kyllä räppäsi ihan hauskasti jonkun Cheekin biisin.No miltä vaikutti, kannattaako vaivautua katsomaan?
Valitettavasti Jenni Vartiainen on kyllä ainakin ihan täysi turhake tuolla, toki oli jo tiedossa ettei sillä ole mitään sanottavaa siitä miten sen biisejä on tehty kun itselllään ei ole mitään osaa eikä arpaa niiden teon suhteen, mutta olen nähnyt sen kuiskailemassa jo pari biisiä silleen Jenni Vartiaisen kuiskailevalla tyylillä.
Voi kyllä olla, että itsekin jossain vaiheessa katson ainakin tuon Siltsun jakson. Ainoa tyyppi Tonin kanssa, joka säväyttää sillai... Ei kyllä sillä tavalla miten varmaan kuvittelit.
Ai homotavalla? Vai kuka toi Siltsu on?
Joo joku All Stars, siellä on nyt Tseekki, Siltsu, Toni W Apulanta -orkesterista, Kaija Coo, Sanni, Kari Tapion poika Juha Tapio ja joku kuiskaileva entinen Gimmelin laulaja. Ihan siis rakkaudesta lajiin on tehty tämä tällainen ja varsinkin tällä kokoonpanolla että entisten vuosien tyyppejä otetaan tuonne, en näe mitään epäilyttävää tässä.
Heh! Tiesin, että heti joku ajattelee noin... Sillinpään Jarihan se.
Mikä on TD. Nyt ei auennut tämä vihjailusi kyllä.Tähän voisi lainata keskustelun TD:n ekalta kaudelta kun hihhuleita tapasivat. Sovellan sitä kaltaisellesi nerolle. "Runkkaa ihan rauhassa Holopaisen akuankkamenuille tai Nightwishin kansissa olleille sanoituksille".
Ehkä suvaitset jo VE-kaudella vitunmonesko että meno on mitä on.
Die Hard tulee töllöstä.
Tähän voisi lainata keskustelun TD:n ekalta kaudelta kun hihhuleita tapasivat. Sovellan sitä kaltaisellesi nerolle. "Runkkaa ihan rauhassa Holopaisen akuankkamenuille tai Nightwishin kansissa olleille sanoituksille".
Ehkä suvaitset jo VE-kaudella vitunmonesko että meno on mitä on.
Ei sitä paljoa paremmin voi vaihtaa puheenaihetta! :D
Mä oon tosimies! Kummallista vihjailua.
Mikä on TD. Nyt ei auennut tämä vihjailusi kyllä.
Enkä mä ole ollut suvaitsematta mitään, vähän ihmeellistä vihjailua mun musamakua kohtaan mutta ehkä en suutu nyt.
Oliko Die Hard kolmosessa Bruce Willisillä vielä tukkaa päässä? Nelosessa ei tainnut ainakaan olla.Die Hard tulee töllöstä.
Oliko Die Hard kolmosessa Bruce Willisillä vielä tukkaa päässä? Nelosessa ei tainnut ainakaan olla.
Ok, en oo katsonut TD:tä. Eikä mulla tosiaan ole mitään syytä olla suvaitsematta ketään tai vihata räppiä, en mä vaan itse siitä tykkää.Äläkä suutu. Vihjasin True Detective sarjaan missä toinen kaikkitietävä hahmo sai nenilleen kun oma totuus oli "ainoa oikea".