Roger Moore
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Upeeta Ville upeeta, KuPS
Ares? Eikai vaan. Älä viitti. Olisi vähän liian julmaa ollakseen totta.Nimimerkistäsi tuli mieleen erään showpainifoorumin jumalaiheinen nimimerkki. Aikajanakin täsmäisi. Hmm..
Ares? Eikai vaan. Älä viitti. Olisi vähän liian julmaa ollakseen totta.Nimimerkistäsi tuli mieleen erään showpainifoorumin jumalaiheinen nimimerkki. Aikajanakin täsmäisi. Hmm..
Ei se mikään sota ollut, CP... tai siis VP.com oli kuitenkin ihan puuhastelua loppujen lopuksi ja aika vajaa paikka muutenkin. Kyllähän se toinen foorumi oli paljon parempi, minä siitä nyt luonnollisesti parhaana esimerkkinä.Vuosituhannen alun buumi oli kyllä mielenkiintoinen, ja tosiaan kahden foorumin välinen "sotakin" kukoisti.
Smarksidesta puhuttiin.Onneksi minulla ei ole aavistustakaan mistä saiteista on kyse, mutta näen judon MM-kisoja telkkarista.
Näköjään tuollaiset menossa Budapestissa.
Ja minä olen kirjoittanut jääkiekkoa käsittelevälle keskustelupalstalle lähes 30 000 viestiä reippaan seitsemän vuoden aikana. Ollaan me hulluja.Kai tässä uskaltaa tulla yleisesti sen verran kaapista ulos, että olen kirjoittanut amerikkalaista showpainia käsittelevälle keskustelupalstalle elämäni aikana varmaan lähemmäs 20 000 viestiä vuodesta 2005 eteenpäin.
Ja minä olen kirjoittanut jääkiekkoa käsittelevälle keskustelupalstalle lähes 30 000 viestiä reippaan seitsemän vuoden aikana. Ollaan me hulluja.
Eihän sielläkään mitään tapahdu.Smarksidesta puhuttiin.
Ne puhuu kaikki somessa tms. kertakäyttöpalstoilla.Eihän sielläkään mitään tapahdu.
Eihän sielläkään mitään tapahdu.
Onneksi on vielä olemassa tämä viimeinen laatukeskustelun linnake nimeltään keskustelu.jatkoaika.com. Täällä pysyy homma aina täysin lapasessa ja mitään internetissä olevaa häiriökäyttäytymistä ei esiinny, kiitos tästä kuuluu linjakkaalle, rehdille ja avoimelle moderoinnille. Toista se oli jossain pellepainifoorumeilla, vai mitä @Jack DiBiase ?Ne puhuu kaikki somessa tms. kertakäyttöpalstoilla.
Perhana kun tämän olisit postannut silloin kun olin 18, sitä pilperon määrää ei olisi voinut sitten välttää, kun olisi osannut mennä oikeaan porukkaan vonkaamaan. Nyt on jo myöhäistä.Pillu ja politiikka ei sinällään liity juurikaan toisiinsa, mutta helpoiten toosaa irtoaa useimmiten vihreiden tai vasemmistoliiton kannattajilta. Ne ovat sopivan yksinkertaisia ja helppolukuisia. Riittää kun olet hänen seurassaan käyttämättä sanaa "neekeri", kerrot että sinulla on mukava duunikaveri, joka on homo ja hyvin integroitunut maahanmuuttaja sekä osaat nimetä Helsingistä ainakin yhden vegeravintolan.
Persunaiset ovat jo liian tyhmiä, kokoomusnaiset liian kiireisiä konffa-kooliensa ja urapolkujensa kanssa, demarit jo menopaussin ohittaneita fossiileita, kepunaisia löytyy yksi per 100km joista lähin jossain Liminkalla, kristillisten haarat eivät aukene ennen papin aamenta. RKP:n tytöillä on omat piirinsä Hankenin rapukutsuilla eikä mäyräkoiralauman jälkeinen "Ge mig pillu!"niihin uppoa.
Pistin äsken googleen hakusanaksi huumorimielessä "Audrey Horny", koska ajattelin että siellä olisi tullut jotain Audrey Horneen viittaavaa pikkutuhmaa settiä. No tulikin ihan jotain muuta, siis etenkin kuvahaussa. Olen aika varma että herra @Turha Kaukalo on tehnyt tämän saman joskus.
Mä haluaisin kyllä että 90-luvun alun Audrey Horne tulis mun luo ja voitais sit keskustella. Tai kävisi tämä milffi-versiokin.Tuoltahan noi mun näytönsäästäjät on.
Pillu ja politiikka ei sinällään liity juurikaan toisiinsa, mutta helpoiten toosaa irtoaa useimmiten vihreiden tai vasemmistoliiton kannattajilta. Ne ovat sopivan yksinkertaisia ja helppolukuisia. Riittää kun olet hänen seurassaan käyttämättä sanaa "neekeri", kerrot että sinulla on mukava duunikaveri, joka on homo ja hyvin integroitunut maahanmuuttaja sekä osaat nimetä Helsingistä ainakin yhden vegeravintolan.
Persunaiset ovat jo liian tyhmiä, kokoomusnaiset liian kiireisiä konffa-kooliensa ja urapolkujensa kanssa, demarit jo menopaussin ohittaneita fossiileita, kepunaisia löytyy yksi per 100km joista lähin jossain Liminkalla, kristillisten haarat eivät aukene ennen papin aamenta. RKP:n tytöillä on omat piirinsä Hankenin rapukutsuilla eikä mäyräkoiralauman jälkeinen "Ge mig pillu!"niihin uppoa.
Mikäli käsitin oikein sun tekstiä,niin sinäkään et tykkää oluesta. Jos näin, niin en minäkään. Tai siis en tykkää vaikka tykkäisitkin. Ja jos et tykkää niin en minäkään. Mikä tässä nyt on niin vaikeeta? Joko sitä tykkää oluesta taib ei tykkää ja minä en tykkää. Lonkeroa taas rakastan Mitähän mulla taas oli asiaa? Ei hajuakaan. Kai sitä, etä en itse ole ikinä ollut Wienissä ja sä oot. Jännä juttu sikäli, että kannatat Tutoa ja mä JokereitA ja Jokerit on sentään pelannut wienissä, mutta onko Tuto? Epäilen että ei. Eli mun ois pitänyt olla wienissä, mutta sun ei. Tää on tätä kännisen lokiikkaa. Sä olet hieno mies, vaikka et ymmärräkään oopperaa etkä teatteria.
Mutta entäs Paavo Väyrysen Kansalaispuolueen naiset?
Vai onko siellä edes naisia?
@Musta Nuoli mene käymään Wienissä. Jos joku paikka tän pallon päällä pitäisi valita missä asua se olisi Wien. Kaikki toimii, on kulttuuria, urheilua, hyviä ravintoloita. Ihan kaikkea. Tietenkin asuinpaikka tulisi olla sikäläisen Kehä 1:n sisällä. Pitäis varmaan päivittää saksani Itävallan versioon, se kun on raumaa näin perussaksaa osaavalle.