Kyllä ja voidaan myös kirjoittaa pienillä kirjaimilla mutta lyhennetty...enpä tiedä. Kyllä juu mutta virallisesti. KÄR tai KAL eivät mielestäni ole Liigan listoilla juuri noilla nimillä. Vai mihin viittasit tällä lyhennyksellä?Itelläs lukee "TPS" caps lockilla ja lyhennettynä.
Kyllä ja voidaan myös kirjoittaa pienillä kirjaimilla mutta lyhennetty...enpä tiedä. Kyllä juu mutta virallisesti. KÄR tai KAL eivät mielestäni ole Liigan listoilla juuri noilla nimillä. Vai mihin viittasit tällä lyhennyksellä?
Illalla myös luultavasti Huuhkajilta loppuvat patterit.Vissiin joku kansallinen pattereidenloppumispäivä. Pari tuntia sitten huomasin, että keittiön vaaka/lämpömittari on simahtanut ja nyt myös kirjahyllyn päällä oleva pöytäkello on simahtanut.
Kyllä ei tuommonen snobismi ole mistään kotoisin. Nyt yrtit ja kinkut helvettihin ja tilalle ranskanleipää ja lauantaimakkaraa (mielellään tangosta leikattuna leipää paksumpina siivuina).Yrttipatonkia ja schwarzaldin kinkkua. Saatanan hyvää.
Ja täällä ulkolämpötilamittari. Vaihdoin pariston mutta dä dää, sisäyksikkö ilmeisen vaurioitunut. Nakkasin roskiin koko paskan. Lisäksi 4kpl LR41 uupelossa toisesta vehkeestä.Vissiin joku kansallinen pattereidenloppumispäivä. Pari tuntia sitten huomasin, että keittiön vaaka/lämpömittari on simahtanut ja nyt myös kirjahyllyn päällä oleva pöytäkello on simahtanut.
Pohdin näin aamulla, että mitä jos tällä palstalla onkin vain kaksi kirjoittelijaa....Sinä ja yksi, joka on kaikki muut nimimerkit...
Joskus pohdiskellut ihan filosofisena harjoitteena että mitä jos todellisuutta ei ole olemassa sen lisäksi mitä itse tässä aistin. Tämähän olisi tavallaan siitä jonkunlainen versio. Olisi kyllä suhteellisen ristiriitainen hahmo kuka nämä loput kirjoitukset naputtaa.Pohdin näin aamulla, että mitä jos tällä palstalla onkin vain kaksi kirjoittelijaa....Sinä ja yksi, joka on kaikki muut nimimerkit...
Saisi kyseinen runkkari simuloida minut saamaan pillua useammin.Universumi on niin iso ja outo paikka, että hyvinkin saatamme olla vain jonkun koulupojan harrastetyö ja elämme simulaatiossa.
Saisi kyseinen runkkari simuloida minut saamaan pillua useammin.
"Cogito ergo sum" ("Ajattelen [ts. epäilen], olen siis olemassa"), totesi jo René Descartes aikoinaan. Tällä tarkoitetaan kartesiolaisen dualismin ja epäilyperiaatteen kulmakiveä, jonka mukaan ainoa olevaiseen liittyvä asia, jota ei voi kyseenalaistaa, on subjektin oma olemassaolo. Descartesin mukaan vain ajattelija (epäilevä) itse asettuu nimittäin epäilyksen ulkopuolelle.Joskus pohdiskellut ihan filosofisena harjoitteena että mitä jos todellisuutta ei ole olemassa sen lisäksi mitä itse tässä aistin.
Tykkään enemmän itse Bertrand Russellin korjauksesta: ajattelen siis on olemassa ajatuksia."Cogito ergo sum" ("Ajattelen [ts. epäilen], olen siis olemassa"), totesi jo René Descartes aikoinaan. Tällä tarkoitetaan kartesiolaisen dualismin ja epäilyperiaatteen kulmakiveä, jonka mukaan ainoa olevaiseen liittyvä asia, jota ei voi kyseenalaistaa, on subjektin oma olemassaolo. Descartesin mukaan vain ajattelija (epäilevä) itse asettuu nimittäin epäilyksen ulkopuolelle.
Mutta eihän näihin kommentteihin mitään vastausta tulla koskaan saamaan, antaa kyllä suoraan sanottuna ihan helvetin ylimielisen kuvan koko palstan moderoinnista mutta kaippa se valta nousee päähän näin virtuaalitasollakin.
Lol, keneltä pässiltä olet tällaista kuullut? Varmaan joku trolli jossain keskustelupalstalla on tällaista kirjoitellut.Koitappa ens kerralla näyttää poliisille keskaria ja kato mitä tapahtuu.
Hän on valitettavasti poistunut keskuudestamme mies. Toisaalta niin on herra Moorekin. Toisaalta herra Roger kävelee pitkin Katkoaikaa. Hämmentävää...Lol, keneltä pässiltä olet tällaista kuullut? Varmaan joku trolli jossain keskustelupalstalla on tällaista kirjoitellut.
Nojoo.Hän on valitettavasti poistunut keskuudestamme mies. Toisaalta niin on herra Moorekin. Toisaalta herra Roger kävelee pitkin Katkoaikaa. Hämmentävää...
Kai tässä uskaltaa tulla yleisesti sen verran kaapista ulos, että olen kirjoittanut amerikkalaista showpainia käsittelevälle keskustelupalstalle elämäni aikana varmaan lähemmäs 20 000 viestiä vuodesta 2005 eteenpäin. Foorumi on hiljennyt, joten aktiivisen postauksen voi sanoa ajoittuneen vuosiin 2005-2016. Vissiin ollut siis joskus ennenkin aikaa kirjoitella nettiin.
Kumpi niistä? Kaksihan niitä taisi parhaimmillaan Suomen skenessä olla.Minä taas taisin lopetella tai vähentää runsaasti kirjoittelua showpainia käsittelevälle foorumille kun sinä vasta aloittelit. Juniori.