Roger Moore
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Upeeta Ville upeeta, KuPS
Aika nynnyä huudella tolleen isoja poikia apuun ku sua ei oo otettu leikkeihin pienenä.Jos @pettter tietäisi, nynnyksi sanoisi. Jätkät puhuu jostain lasten leikeistä.
Aika nynnyä huudella tolleen isoja poikia apuun ku sua ei oo otettu leikkeihin pienenä.Jos @pettter tietäisi, nynnyksi sanoisi. Jätkät puhuu jostain lasten leikeistä.
Onnea! Nimeätkö pojan Lasseksi?Mitä helvettiä
Nytkö se on jo poika? Ei perkele!Onnea! Nimeätkö pojan Lasseksi?
Joo ja tanssii ja laulaa ja kylpee ja saunoo ja paskoo ja kusee ja oksentaa ja tekee ilmaveivin, kannusta samppanjaa.Nyt jätetään se Poika pois näistä keskusteluista, se palaa sitten keväällä taas kotiin.
Joo ja tanssii ja laulaa ja kylpee ja saunoo ja paskoo ja kusee ja oksentaa ja tekee ilmaveivin, kannusta samppanjaa.
Onnea! Nimeätkö pojan Lasseksi?
Nytkö se on jo poika? Ei perkele!
Lasse on niin hyvä nimi, että sopii tytöllekin. Mutta onko nimi Lasse Williams vai Lasse Moore?Tytär se on!
Serena ei lämmennyt nimelle Lasse, tehtiin kompromissi ja naisellisempi versio Lassie Moore. Ensimmäinen tennistä pelaava mustaihoinen naispuolinen James Bond. Tämä myös @Turha Kaukalo :lle.Lasse on niin hyvä nimi, että sopii tytöllekin. Mutta onko nimi Lasse Williams vai Lasse Moore?
Ei mulla näemmä menekään niin huonosti.Serena ei lämmennyt nimelle Lasse, tehtiin kompromissi ja naisellisempi versio Lassie Moore. Ensimmäinen tennistä pelaava mustaihoinen naispuolinen James Bond. Tämä myös @Turha Kaukalo :lle.
"suosikkijoukkue: TPS"Ei mulla näemmä menekään niin huonosti.
KÄR&KAL...ei paha. Ja vielä siististi CAPS LOCK ja lyhennettyinä. Juu ei mene mulla huonosti edellekään."suosikkijoukkue: TPS"
okei.
No höh, sä nyt et tajua tätä mun hassuttelua. :(KÄR&KAL...ei paha. Ja vielä siististi CAPS LOCK ja lyhennettyinä. Juu ei mene mulla huonosti edellekään.
No höh, sä nyt et tajua tätä mun hassuttelua. :(
Oikeesti?No hei TPS.
Itelläs lukee "TPS" caps lockilla ja lyhennettynä.Ja vielä siististi CAPS LOCK ja lyhennettyinä.
Ba-dum-tshh.Itelläs lukee "TPS" caps lockilla ja lyhennettynä.
Kyllä ja voidaan myös kirjoittaa pienillä kirjaimilla mutta lyhennetty...enpä tiedä. Kyllä juu mutta virallisesti. KÄR tai KAL eivät mielestäni ole Liigan listoilla juuri noilla nimillä. Vai mihin viittasit tällä lyhennyksellä?Itelläs lukee "TPS" caps lockilla ja lyhennettynä.