Turha Kaukalo
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Petri sydän Nylon Beat, aivan niin.
Nylon Beat! Erin... oi joi joi joi. Jonna kans.
Joko oot puhnros kerennyt antamaan ilman et joku huutelee päälle?Petri sydän Nylon Beat, aivan niin.
Tää on teflonia öööö tää mun paistinpannu.Joko oot puhnros kerennyt antamaan ilman et joku huutelee päälle?
Alkuun aiheuttaa riemua ja suuria elämyksiä, mitä pidemmälle pelaat ja jos varsinkin tulee siirryttyä HUT-pelimuotoon niin mahdollisuudet harmaille hiuksille, hajonneille tavaroille sekä huutomyrskyille nousevat tuntuvasti. Tai sitten minä ja tuntemani ihmiset vain ollaan jotenkin vinksahtaneita kun harrastatetaan pelin pelaamisen yhteydessä moista.Olen saanut sellaisen käsityksen että online-pelaaminen on aika mielenkiintoista ja siistiä, mutta itselleni se on aika uusi tuttavuus.
Tuli sitten vihdoin ja viimein alettua väijymään Areenalta vanhaa suosikkiani Hymyhuulia ja siellä luki näin:
HUOM: ohjelma, jonka olet näkemässä, on tänä päivänä rasistinen. Tällaista ei enää Suomessa tehtäisi. Tämä ohjelma pitää nähdä ja tulkita sen hetken yhteiskunnan ja yhteiskunnallisen tilanteen kontekstissa, osana suomalaista televisiohistoriaa.
Kesämilf-ketju on vain yhden sivun jäljessä kesätyttö-ketjua. Ihmettelyketjuunkin olisi voinut laittaa.
Näin ylipäänsä milffit taitavat mennä samaan kategoriaan kuin klassikkoromaanit. Hyvin ne ovat ikääntyneet, moni niitä kehuu, mutta todellisuudessa hyvin harva niitä loppuviimein lukee. Onhan nuo 30-40v hyvin kypsyneet naisihmiset toisinaan mieluista seurattavaa, mutta en kyllä ihan heti alkais 22-vuotiasta sellaiseen vaihtamaan.
On tää odotus kyllä niin raastavaa. Viiden jälkeen jo heräsin ja ysiltä vasta myydään. Kaikki ei tajua miten piinaavaa tää on. Olis edes migreeni tai joku.