Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 317 263
  • 66 800

guevara

Jäsen
Missä te oikein asutte? Itse olen ollut koko päivän pihahommissa shortseissa ja hihattomassa. Nyt on hiiligrillissä tulet ja aurinko paistaa pilvettömältä taivaalta. Suomi on pitkä maa ja muuta paskaa.

Länsi-Suomessa lähellä Turkua ja ei kyllä oma nahka näitä "kesäkelejä" oikein sulata. Toisaalta noi aikaisemmin mainitsemani pari lonkeroa on vaihtuneet ihan kaksinkäsin-kaljaa tyyliseen messuun, eli kai tää tästä. Kylmä silti vieläkin, saatana. Makkara edes kuuma.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Länsi-Suomessa lähellä Turkua ja ei kyllä oma nahka näitä "kesäkelejä" oikein sulata. Toisaalta noi aikaisemmin mainitsemani pari lonkeroa on vaihtuneet ihan kaksinkäsin-kaljaa tyyliseen messuun, eli kai tää tästä. Kylmä silti vieläkin, saatana. Makkara edes kuuma.
Kaarinassa ainakin oli tänään ihan lämmintä. En sitten tiedä kuinka lähellä Turkua olet.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Montaahan eriväristä pääsylippua Bar Loosen valikoimasta löytyy? Niinä kertoina, kun olen ostanut lipun ovelta viimeisen n. vuoden sisään, värit ovat olleet: vaaleanpunainen, keltainen, keltainen, punainen, (vaalean)sininen, vihreä, (vaalean)sininen, keltainen, keltainen. Jokohan on kaikki värit plakkarissa? Tämä on hauska harrastus, jo ihan sen takia pitää ostaa lippu ovelta, jos on sellainen keikka, mikä ei todennäköisesti mene ennakkoon loppuun.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Olin eilen baarissa/yökerhossa mistä loppui viina kesken. Eikä kyseessä ollut edes mikään "baarin kuoppajaiset", vaan normi lauantai. Toki koulujen loppu, mutta olen ollut ko. kapakassa aiemminkin ja siellä on ollut vilkkaampiakin lauantai-iltoja. Kohta vissiin kuoppajaisia saa vietelläkin sitten, koska kyllähän tuo vähän kyseenalaisen kuvan antaa.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Olin eilen baarissa/yökerhossa mistä loppui viina kesken. Eikä kyseessä ollut edes mikään "baarin kuoppajaiset", vaan normi lauantai. Toki koulujen loppu, mutta olen ollut ko. kapakassa aiemminkin ja siellä on ollut vilkkaampiakin lauantai-iltoja. Kohta vissiin kuoppajaisia saa vietelläkin sitten, koska kyllähän tuo vähän kyseenalaisen kuvan antaa.
Ja kyseisessä paikassa on eriväriset pääsyliput? T: Sherlock
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ja kyseisessä paikassa on eriväriset pääsyliput? T: Sherlock
Mistä se arvasi? Myönnetään, minä join ne kaikki.

Lippu oli lauantaina keltainen ja mietin, pitäisikö Barbe-Q-Barbiesin Niki Rockia käydä ehdottomassa tuonne MILF-ketjuun. Sillä oli taas pullat uunissa.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Mistä se arvasi? Myönnetään, minä join ne kaikki.

Lippu oli lauantaina keltainen ja mietin, pitäisikö Barbe-Q-Barbiesin Niki Rockia käydä ehdottomassa tuonne MILF-ketjuun. Sillä oli taas pullat uunissa.
Kun on kyse Barbeista, niin asia on välittömästi ymmärtettävissä. I feel you. Kannattaa muuten tsekata bändi nimeltä "Takiainen", toinen kova mimmibändi tästä maasta. Harmi kun on hajonnut.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal

guevara

Jäsen
Onkohan täällä Jatkoajassa vielä "someraivo" -ketjua? Jos ei niin sellaisen voisi perustaa ja sinne listailla mistä kaikesta "someraivo" syntyy ja keskustella myöskin mm. siitä, että olikohan siinä asiassa mitään muuta "someraivoa" kuin otsikko.

Nyt on ilmeisesti suututtu Tmo Rautiaiselle: Kommentti: Voi tätä someitkun määrää – Timo Rautiaisen ja Trio Niskalaukauksen faneille tuli yllätyksenä bändin "suvakkius" - Rumba.fi

Someraivo on kyllä yksi väsyneimmistä ilmaisuista mitä löytyy. Yleensä se hirvittävä someraivo on just sitä muutaman tyypin venkoilua ja ketään muuta ei voisi vähempää kiinnostaa. Noi someraivoajat sitten taas lienevät pitkälti samaa porukkaa aina, just näitä tyyppejä jotka voivat keskustella aiheesta kuin aiheesta kunhan siihen liittyy maahanmuutto ja pakolaiset. Ja jos ei liity niin kyllä joku typerä aasinsilta on helppo keksiä. Tätä ilmiötä näkee lähinnä iltapäivälehtien kommenttiosioissa.

Timo Rautiainen on erityisopettaja ja sympaattinen kaveri muutenkin, ei tohon yhtälöön nyt oikein mikään äärioikeistolaisuus tai junttirasismi sovi. Toki, uskon edelleen että kyse on vaan muutamasta viestistä.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Onkohan täällä Jatkoajassa vielä "someraivo" -ketjua? Jos ei niin sellaisen voisi perustaa ja sinne listailla mistä kaikesta "someraivo" syntyy ja keskustella myöskin mm. siitä, että olikohan siinä asiassa mitään muuta "someraivoa" kuin otsikko.

Nyt on ilmeisesti suututtu Tmo Rautiaiselle: Kommentti: Voi tätä someitkun määrää – Timo Rautiaisen ja Trio Niskalaukauksen faneille tuli yllätyksenä bändin "suvakkius" - Rumba.fi


Hyvä ketjun aihe. Tuli mieleen ankkalammikkoni viime päivien someraivo eli muutaman tyypin itku aivan yhdentekevästä jutusta.

Edit. kyseinen raivo ei ole edes iltalehtikamaa. Tällaisia raivoja lienee paljon.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Jos muutama sata nettikeskustelijaa närkästyisi samanaikaisesti kovaan ääneen Love Recordsin levyistä ja HPK:n konkarihyökkääjän tehottomuudesta, kyseessä voisi olla Somerjoki-Somervuori-someraivo. Tai lähetekeskustelu alkoholilain kokonaisuudistuksesta.
 

Joukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tänään on someraivostuttu paikallisesti pääkaupungissa toimivan muotiliikkeen facebook-kilpailun pääpalkinnosta ja kansainvälisesti eilisessä hyväntekeväisyyskonsertissa esiintymässä olleen tyttöbändin asuista.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Tänään on someraivostuttu paikallisesti pääkaupungissa toimivan muotiliikkeen facebook-kilpailun pääpalkinnosta ja kansainvälisesti eilisessä hyväntekeväisyyskonsertissa esiintymässä olleen tyttöbändin asuista.
Mitenkähän se menee innokkaalla someraivoajalla, herääkö ne aamuisin ja ensimmäiset ajatukset on seuraavia:

- Tänään on hyvä päivä someraivota.
- Mistä tänään someraivoaisin?

Pitäisikö itsekin ruveta harrastamaan, vaikuttaa mukavalta puuhalta ja raivomissarkaa riittää kynnettäväksi.
 

Nick Neim

Jäsen
Kuinkahan mones nicki tuolla yhdellä on jo menossa? En tiedä eikö se edes itse sitä tajua, mutta jokainen palstalle liittyminen on noudattanut samaa kaavaa, ja noudattaa edelleen. Ihan vaan vinkkinä kun tästä tunnistat itsesi, niin muuta hieman tyyliä. Et paljastu niin helpolla, ja saat todennäköisesti kirjoitella hieman pidempään.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Kummalliseksi on mennyt. Sain pitkän meilin otsikolla "PAHOITTELUT ja positiivista palautetta!" ja jostain kiekkojunnujen jäävuoroista siinä puhutaan, pitää kohta lukea tarkemmin.

Vuodatus päättyy sanoihin "Toivotaan, että informaatiokatkoja ei jatkossa enää ole, ja pahoittelut vielä kerran tämänpäiväisestä!"

Mitenköhän tämä on keksitty minulle lähettää, kun en ole edes etäisesti tekemisissä juniorijääkiekkoilun kanssa. Nimeni on aika tavallinen ja olen saanut pienenä kaapattua itselleni etunimi.sukunimi@gmail.com. Onkohan joku samanniminen lätkäjätkä jossain huseeraamassa? En sentään ole Aleksi Valavuori.

Pitäisin tätä aika pahana informaatiokatkoksena. Naisen kirjoittama (aivan kuin ei kirjoitustyylistä huomaisi) millä on ulkomaalainen sukunimi, voisi olla vaikka latvialainen, koska ainakin tuontyyppisiä nimiä niillä on.

Kai sitä voisi jotain vastata. Onkohan kyseessä jatkislainen, koska selvästi ainakin innokas kiekkoäiti.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Hesarin kommenttikentät ovat kyllä sananvapauden irvikuvia. Muutaman kerran oikein tarkkaan harkiten ja sanoja valiten olen yrittänyt sinne kirjoittaa, mutta kommenttejani ei julkaista. Kun on jotain jostain mieltä, niin näin käy. Pitäisi typistää sanomansa siihen tiettyyn filtteriin ja lokeroon, niin silloin saat sanasi kuuluville luultavasti.

Kyllä mua vähän on ruvennut ärsyttämään tämä "saa olla mitä mieltä tahansa, kunhan on vain oikeaa mieltä" ilmapiiri jota aika paljon meillä näkee. Ovela silmänkääntötemppu tuo.

En mitään MV-tason paskajulkaisuja ota todesta tai niitä lue, joten älköön kukaan lokeroiko minua sinne. Mutta on se ihan totta että YLE ja Helsingin Sanomat maan suurimpina medioina syyllistyy jonkin verran tähän että tosiasioista ei usein saa puhua tai tuodaan asioista vain yksi rajattu kulma esiin, kun pelätään liikaa sitä että joku voi loukkaantua.
 
Viimeksi muokattu:

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Kaukasus... @Zalmonella @mjr raja menee Kaukasusksella. Aluetta joka sitä ympäröi kutsutaan Kaukasiaksi.

T: Ei äidinkielenopettaja.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo päivä meni Suomenlinnassa kierrellen. Neljässä museossa kävin, mm. sukellusvene Vesikossa. Ja piruuttani siinä kirkossakin. Uskovainen mies.

Hitto kaljat jäi K-kaupan kassalle kun ei ollut henkkareita mukana. Onneksi olin jo tulossa ja keskustasta sain taas käteen. Edellisen kerran kysyttiin joskus viime vuonna.
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Joo päivä meni Suomenlinnassa kierrellen. Neljässä museossa kävin, mm. sukellusvene Vesikossa. Ja piruuttani siinä kirkossakin. Uskovainen mies.

Hitto kaljat jäi K-kaupan kassalle kun ei ollut henkkareita mukana. Onneksi olin jo tulossa ja keskustasta sain taas käteen. Edellisen kerran kysyttiin joskus viime vuonna.

Uskovainen mies ja olit jo tulossa, kun kassalla olit... Ja keskustasta sait taas käteen... Rietasta meininkiä. Onneksi en ollut näkemässä. Eikö sulle ne naiset riitä vaan pitää vielä julkisilla paikoilla tumputtaakin?
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Yritin kerran ehdotella eräälle neidille, että joskos tehtäisiin kaunis asia Vesikossa, muttei hälle sopinut.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös