Mane Schimanski
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KalPa, KuPS, ManU, BM, RM, PuhtiPois
Onko avioliitto nyt aito? Pitäiskö vääntää kansalaisaloite? Tästä sais ikiliikkujan. Tärkeät asiat unohtuisi hyvin eduskunnasta. Vitut työllisyydestä.
Se on hyvä että pystyy tuolla tavalla olemaan avoin ja ryhtyä suhteeseen miehen kanssa. Homoilu ei sovi kaikille mutta hyvä jos pystyy rakastamaan sukupuolesta välittämättä.Jätkät hei. Mä oon rakastunut mies. Kolmatta päivää jutellaan ja vieläkään puheenaiheet ei ole mennyt kalja, pillu, IFK ja rock'n rollin ulkopuolelle. Ja itse asiassa vielä ei olla edes päästy tohon rock'n rolliin asti. Mistä te muut juttelette? Taloudesta ja politiikasta? Sisustuksesta tai puutarhanhoidosta tai jostain tunteista? Kauniit ja rohkeat, tunteita ja tuoksuja, salatut elämät, me naiset saatana.
Miksi Tampereen Ilvestä aina kiusataan?
Satana h0m0t vitu pelet tulkaa täne hakametään ni saate vitu päähä... Vitu ipa paras!
Ja miksi Jämsänkosken Ilvestä ei?Miksi Tampereen Ilvestä aina kiusataan?
Ja miksi Jämsänkosken Ilvestä ei?
Ellen nyt ihan väärin muistelen, niin toissa kesää eleltiin tuolloin kun neitiin törmäsin. Se rajallinen ymmärrykseni mitä minulla neidistä on viittaa kuitenkin vahvasti siihen suuntaan, että mikäli mies ei ole mulkku, ei hänellä liene liiemmin valittamista parisuhteessaan. Uskoisin myös, että neiti olisi porsaan ajanut jo kotiinsa. Eli kaippa me saadaan odotella vielä tovi hyvä, ennen kuin neito tänne palaa.
Harmi sinällään, koska on kyllä äärimmäisen fiksu yksilö ja vieläpä nainen.
Anarifaneille sellaisia terveisia, etta ystavat hyvat jattakaa nyt herranjumala puolustusensin rauhaan.
Yleensä näin: Yksi pitakebab, kiitos.Miten vitussa joku tilaa pitakepapin?
Vaadin perustettavaksi ketjun: Hyvaa pitaa.
Itelläkin on jo neljäs nimimerkki menossa...
Tosta tuli mieleen toi Split-leffa. Mitä jos jollakin on jakautunut persoonallisuus? Sit on 24 nimimerkkiä jauhamassa keskenään. Toki se onnistuu yhdelläkin nimimerkillä, kuten HCH on osoittanut.Nimimerkin low prospect kirjoitusoikeudet on poistettu sääntöjen 4§:n perusteella.
Viidettä odotellessa....